Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

Anonyymi-ap

ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi piehtaroida siinä loputtomassa sieluncruisailun itseriittoisuudessa ja arroganssissa.
Aivopierua täällä pukkaa loputtomasti ....

672

3553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hinduistien kannattaisi pohtia alati ajankohtaisen vihapuheen seurauksa ja kunnioittaa toistenkin näkemyksiä.
      Eikös itämailla korosteta suvaitsevaisuutta.

• Anonyymi

Ei vieraat Intian opit mitään auta, eikä tee autuaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vieraat Intian opit mitään auta, eikä tee autuaaksi.

Kristittyjen kannattaisi pohtia alati ajankohtaisen vihapuheen seurauksa ja kunnioittaa toistenkin näkemyksiä.
        Eikös länsimaissa korosteta suvaitsevaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristittyjen kannattaisi pohtia alati ajankohtaisen vihapuheen seurauksa ja kunnioittaa toistenkin näkemyksiä.

Ei vieraat lännen opit mitään auta, eikä tee autuaaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*Ei vieraat Intian opit mitään auta, eikä tee autuaaksi.*
        Kuka normi-ihminen nyt haluaisi "autuaaksi" tulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*Ei vieraat Intian opit mitään auta, eikä tee autuaaksi.*
        Kuka normi-ihminen nyt haluaisi "autuaaksi" tulla?

Eikö helluntailaisen vaan kannattaisi piehtaroida siinä loputtomassa autuudessa ja oman uskonnon oikeellisuuden ihanuudessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö helluntailaisen vaan kannattaisi piehtaroida siinä loputtomassa autuudessa ja oman uskonnon oikeellisuuden ihanuudessa?

Hinduistien kannattaisi pohtia alati ajankohtaisen vihapuheen seurauksa ja kunnioittaa toistenkin näkemyksiä.

Mikset sinä sitten kunnioita eri tavalla uskovien näkemyksiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hinduistien kannattaisi pohtia alati ajankohtaisen vihapuheen seurauksa.
        Sinunkin pitäisi miettiä sitä. Tappouhkauksestasi on ilmoitettu poliisille. Se vie kuulemma aikaa, mutta he saavat sen selville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinunkin pitäisi miettiä sitä. Tappouhkauksestasi on ilmoitettu poliisille. Se vie kuulemma aikaa, mutta he saavat sen selville.

No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"
        Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. On myös olemassa raja sille, kuinka paljon kristityt voivat loukata muita uskontoja. Miksi aloitat koko ajan uusia palstoja pilkkaamalla itäisiä uskontoja? Ja samalla odotat, että tällaisen käytöksen jälkeen ihmiset alkavat joukoittain kääntyä kristinuskoon. Tämä ei ole edes kristinuskon palsta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"
        Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. On myös olemassa raja sille, kuinka paljon kristityt voivat loukata muita uskontoja. Miksi aloitat koko ajan uusia palstoja pilkkaamalla itäisiä uskontoja? Ja samalla odotat, että tällaisen käytöksen jälkeen ihmiset alkavat joukoittain kääntyä kristinuskoon. Tämä ei ole edes kristinuskon palsta.

"Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa
        ole itsessään mitään aitoa!"

Mitään tällaista ei olisi koskaan sanottu, jos kristityt eivät olisi toistuvasti loukanneet idän uskontoja ja uhanneet tappaa ei-kristtyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään tällaista ei olisi koskaan sanottu, jos kristityt eivät olisi toistuvasti loukanneet idän uskontoja ja uhanneet tappaa ei-kristtyjä.

Mitään tällaista ei olisi koskaan sanottu, jos kristityt eivät olisi toistuvasti loukanneet idän uskontoja ja uhanneet tappaa ei-kristittyjä.
        Kukaan ei edes halua puhua täällä mitään kristinuskosta, sinä olet itse aiheuttanut sen uhkailulla ja oman uskontosi tyrkyttämisellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tappouhkauksestasi on ilmoitettu poliisille. Se vie kuulemma aikaa, mutta he saavat sen selville. En tietenkään pelkää kuolemaa, mutta rajansa kaikella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tappouhkauksestasi on ilmoitettu poliisille. Se vie kuulemma aikaa, mutta he saavat sen selville. En tietenkään pelkää kuolemaa, mutta rajansa kaikella.

Olen lueskellut täällä viime päivien aikana, enkä voi olla ihmettelemättä, ovatko kristityt todella niin väkivaltaisia. Kirjoitit, että tappouhkauksia on tehty, mutta itse olen huomannut useita kristittyjen tekemiä tappouhkauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lueskellut täällä viime päivien aikana, enkä voi olla ihmettelemättä, ovatko kristityt todella niin väkivaltaisia. Kirjoitit, että tappouhkauksia on tehty, mutta itse olen huomannut useita kristittyjen tekemiä tappouhkauksia.

Niin on, aika monta, mutta vain yhdestä on tehty rikosilmoitus, ja poliisi voi selvittää muut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on, aika monta, mutta vain yhdestä on tehty rikosilmoitus, ja poliisi voi selvittää muut.

Niitä oli varmaan yli kaksikymmentä, en tiedä tarkalleen, ainakin yhteensä, joissa hindupalstoilla kristityt uhkasivat tappaa vääräuskoiset. Osa noista palstoista on jo poistettu, mutta se selviää kuitenkin. Olen lukenut parin viikon aikana useita kymmeniä palstoja, joissa oli runsaasti tappouhkauksia, jotka ilmentävät kristittyjen julmuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä oli varmaan yli kaksikymmentä, en tiedä tarkalleen, ainakin yhteensä, joissa hindupalstoilla kristityt uhkasivat tappaa vääräuskoiset. Osa noista palstoista on jo poistettu, mutta se selviää kuitenkin. Olen lukenut parin viikon aikana useita kymmeniä palstoja, joissa oli runsaasti tappouhkauksia, jotka ilmentävät kristittyjen julmuutta.

Olen myös huomannut ihan samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä huomasian ainakin kuusi ehkä, mutta en ole lukenut kovin monta palstaa.

• Anonyymi

Kylkös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieraat Aasian opit auttavat, ainakin juutalaisten sadut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä meillä on sellainen sanonta, että itse kutakin uskonsa auttakoon! Se pätee edelleenkin!
        Meillä Suomessa tunnustetaan lutherilaista uskontoa. Maahan muuttaneet harrastavat varmasti omia, tuttuja uskontojaan. Kuitenkin on niin, että maassa on pääuskonto lutherilaisuus!

Maahan muuttaneet voivat harjoittaa omaa uskontaan, mutta vaatimatta maan pääuskonttoon mitään muutoksia!! "Talo elää tapoineen, vieras kulkee matkoineen"!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristittyhän on Jeesuksen seuraaja, joka sanoo: `` Minä olen tie, totuus ja elämä. Se on totta, ettei pidä totuutta puhua vihaisesti, eihän tämän ajan tiedemiehetkään kun saavat totuutta selville, puhu vihaisesti!! Muistelen että Hitler puhui kansalle, vihaisesti, ja se johti ihmisten kuolemiin. Mutta, jos osa sanoo; `` Heitä onki järveen, mutta älä aseta koukkua ja syöttiä, ja kunnioitat sitä näkemystä, niin et ainakaan kalaa saa, mutta elohopean takia, voi kunnioittaa tuota näkemystä!!!!
        B

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amerikasta Raamattu sanoo; ´´ Se puhuu kuin lohikäärme, sitä kuvataan Karitsan sarviseksi pedoksi, kun se kasvoi Amerikan maassa, ja tuli suureksi, sen luonne ja puheet muuttuivat, alussahan he olivat vainottuja Kristuksen tähden, he puhuivat Raamatun mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, mutta vain äärivasemmisto… me muut ollaan ihan neutraaleja sen suhteen.

• Anonyymi

Se on niin, että talo elää tapoineen ja vieras kulkee matkoihinsa!! Siis Suomi elää, kuten on aina elänyt ja tunnustaa luterilaista uskontoa! Me emme kiihkoile uskonnolla emmekä näytä sitä millään ihme tempuilla ulospäin! Riittää, kun sisimmässämme tiedämme, mitä olemme ja kenen puoleen käännymme, kun tarve on!

Me emme pukeudu kauhtanoihin emmekä huiveihin näyttääksemme vakaumuksemme! Esittäminen on aivan turhaa pukeutumisella! Jumala kyllä hyväksyy meidät juuri sellaisina kuin me olemme ja asustamme!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Talo elää tapoineen ja vieraat kulkee matkoihinsa! Maamme tunnustaa luterilaista uskontoa ja maahan muuttajat saavat kyllä hyväksyä pääuskonnon maassamme. Kuten jo sanoin Maa elää tapoineen ja vieraat kulkee matkoihinsa! Nimittäin, jos maan tavat eivät kelpaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sellaisia uhkauksia on joku tehnyt, niin hän on sivistymätön henkilö, jonka sanoille ei kannata panna painoa!!

Kristinuskossa sanotaan, että "Älä tapa"! Se on ohjenuoramme!! Joka sellaiseen syyllistyy, on tehnyt suuren rikoksen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo tappouhkauksien kirjoittajat ovat sivistymättömiä ihmisiä eikä tuollaisten sanomiselle pidä panna painoa ollenkaan! He itse vastaavat moisesta puheista ja ovat syyllistyneet rikokseen jo sillä, että ovat uhkailleet!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tötiset mutta ei oikein norsut ja krotiili jumalat innosta sekä taitaa olla kali joka klapeista huolehtii ja monta muuta mille he kumartavat:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otin kopsauksen tästä. En,ei yhtään kiinosta mitkään kumartaminen päänlyönnit esim 5 krt päivässä Islam.Entä Intian krokotiilit ja norsut sekä kalit tai svisnut,ei käy.Ei kiinnosta molemmat typeryydet,en palvo tyhjää.
        Minä en kuunnioita yhtään kenenkään uskontoa,annan arvosanan 0.
        Uskonto on suuri paska ja se aiheittaa riitaa ja sotia !
        Kuten olette nähneet miten sairasta on uskonto !
        Mutta usko,on eriasia !
        En kirkkoihin en lahkoihin.

Uskon Rakkauteen,Kristusen sanomaan !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsoppa,ihminen on tyhmä uskonnoissa ja se saa erimielisyytä.
        Uskonto on sairas ja paha,sen perustana on miten pitää tehdä ja toinen on paha.
        Kristus Jesus ei tarkoittanut tätä ja ei perustanut uskontoa vaan Rakkauden sanoman toi,että te ymmärtäisitte ja palaisitte kotiin !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi päivänselvää pimeyden eksytystä pitäisi suvaita ja kunnioittaa. Kerroppa se.
        Jeesus on elämän valo ja kaikki muu pakanoiden pimeyttä !
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoa että tuollaisia pidetään kristittyinä jotka teoillaan kieltävät Jeesuksen opin.

• Anonyymi

Ennen muuta tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheineen pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan. He sanovat: ”Missä on lupaus hänen tulemuksestaan? Onhan siitä lähtien, kun isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt ennallaan luomakunnan alusta asti.” Tieten tahtoen he eivät ota huomioon, että taivaat samoin kuin maa, joka on tehty vedestä ja veden kautta, olivat ikiajoista olemassa Jumalan sanan voimasta, ja että niiden kautta silloinen maailma tuhottiin vedenpaisumuksessa. Mutta samalla sanalla on nykyiset taivaat ja nykyinen maa säästetty tulelle. Niitä säilytetään jumalattomien ihmisten tuomion ja kadotuksen päivää varten. Tämä yksi älköön kuitenkaan olko teiltä salassa, rakkaani: Herralle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä. Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, vaikka jotkut luulevat hänen viivyttelevän, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan. Hän ei näet tahdo, että kukaan joutuu kadotukseen vaan että kaikki kääntyisivät. Mutta Herran päivä tulee kuin varas. Silloin taivaat katoavat pauhinalla ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, maa palaa ja kaikki, mitä siihen on tehty. Koska tämä kaikki näin hajoaa, millaisia teidän tuleekaan olla pyhässä elämässä ja jumalanpelossa odottaessanne ja jouduttaessanne Jumalan päivän tuloa, tuon päivän, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat. Mutta hänen lupauksensa mukaan me odotamme uusia taivaita ja uutta maata, joissa vanhurskaus asuu.

• Anonyymi

Kukaan ei lue sinun vuodatuksiasi idän palstoilta, mutta kristittyjen tekemät tappouhkaukset ovat jo viranomaisten tiedossa. Vai kuuluuko kristinuskoon todella ihmisten tappaaminen? Mitä se kertoo tästä uskonnosta: rakastava uskonto, joka uhkaa tappaa uskottomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei lue sinun vuodatuksiasi idän palstoilta, mutta kristittyjen tekemät tappouhkaukset ovat jo viranomaisten tiedossa. Vai kuuluuko kristinuskoon todella ihmisten tappaaminen? Mitä se kertoo tästä uskonnosta: rakastava uskonto, joka uhkaa tappaa uskottomia.

Ei ole mikään kristitty sellainen, joka uhkaa tappamisella!! Meidän käskyissämme sanotaan: ÄLÄ TAPA!! Henkilö, joka tappamisella uhkaa, ei ole kristitty sanan todellisessa merkityksessä! Hän on niin sanottu " tapa kristitty"-

Ei tuollaisten tyhmistä puheista kannata välittää!!

• Anonyymi

Tilanne on se että se helluntalainen ei oo uhannut ketään vaan minä jota säälitte. Viiraa koko ajan päästä enkä voi sille mitään. En niitä tahallani tehny mitään kellekkään sekoaa vaan päässä välillä. Te ootte minusta tehneet rikos ilmoituksen ja se helluntalainen ei saa mitään syytteitä mistään. Minä aikaisemmin jos kerroin että minä ne kirjoitin

• Anonyymi

No uutisissa ollaan kohta

• Anonyymi

On ymmärrettävää, että mieli voi pimentyä kun sen täyttää idän oudoilla opeilla. Siitä ei enää normaalein keinoin selviäkään.

• Anonyymi

Sinä helluntalainen pääset pälkähästä ja minä joudun vastavaamaa teostani

• Anonyymi

*Tilanne on se että se helluntalainen ei oo uhannut ketään vaan minä jota säälitte.*
        Valehtelet ja tekeydyt toiseksi ihmiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*Tilanne on se että se helluntalainen ei oo uhannut ketään vaan minä jota säälitte.*

Ei mitään hätää, kaikki saadaan selville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä helluntailainen uhkaa eniten, häne viesteissä on helluntailaisuuden sävyä.

• Anonyymi

Parempi kun en enää seuraa mitään uskontoja niin ei tartte vääntää asioista. en enää oo uhkaillut ketään enkö osallistua enää mihinkää riitoihin kenenkään osapuolten kanssa

• Anonyymi

-Parempi kun en enää seuraa mitään uskontoja niin ei tartte vääntää asioista-
        Hyvä päätös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Parempi kun en enää seuraa mitään uskontoja niin ei tartte vääntää asioista-
        Hyvä päätös.

/On ymmärrettävää, että mieli voi pimentyä kun sen täyttää idän oudoilla opeilla. Siitä ei enää normaalein keinoin selviäkään./
        Vai niin, miksi kristityt sitten uhkaavat tappaa vääräuskosia myös kokonaan eri palstoilla, ei ollenkaan idän oppien palstoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

/On ymmärrettävää, että mieli voi pimentyä kun sen täyttää idän oudoilla opeilla. Siitä ei enää normaalein keinoin selviäkään./
        Vai niin, miksi kristityt sitten uhkaavat tappaa vääräuskosia myös kokonaan eri palstoilla, ei ollenkaan idän oppien palstoilla.

Miksi olet sitten täällä, jos täällä on niin vaarallistraa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi olet sitten täällä, jos täällä on niin vaarallistraa?

Kuka on sanonut että luen yhtään idän oppia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka on sanonut että luen yhtään idän oppia?

Jos olet täällä, sitten luet.

• Anonyymi

Olen vain tavallinen kirjottelija tästä lähtien enkä riitele kenenkään kanssa

• Anonyymi

Kannattaisiko nyt itse kunkin rukoilla Jeesusta avuksi. Hän voi tuoda oikean valon sydämeen ja päästää perkeleen ansasta.

Ps. En ole helluntalainen.

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on oon kohta isojen miesten kanssa samassa sellissä enkä voi siellä harjoittaa mitään uskontoa. Varmaan pääsen hengestäni siellä

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on oon kohta isojen miesten kanssa samassa sellissä enkä voi siellä harjoittaa mitään uskontoa. Varmaan pääsen hengestäni siellä"

Sinua, suloinen kristinuskon uhri kukaan ei syyllistä, vaikka oletkin joskus puhunut pahaa, Täällä puhutaan siitä helluntailaisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä sillä on oon kohta isojen miesten kanssa samassa sellissä enkä voi siellä harjoittaa mitään uskontoa. Varmaan pääsen hengestäni siellä"

Sinua, suloinen kristinuskon uhri kukaan ei syyllistä, vaikka oletkin joskus puhunut pahaa, Täällä puhutaan siitä helluntailaisesta.

Ei tuo helluntalainen oo suunnitellut terrori iskuja ja tehnyt mitään rikollista vaan minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo helluntalainen oo suunnitellut terrori iskuja ja tehnyt mitään rikollista vaan minä

En usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko.

Usko vain. Poliisin tutkinnasta varmasti paljastuu että tämä helluntalainen ei niitä ole lähettänyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko vain. Poliisin tutkinnasta varmasti paljastuu että tämä helluntalainen ei niitä ole lähettänyt

Poliisin tutkinnasta varmasti paljastuu että tämä helluntalainen ei niitä ole lähettänyt
        Kaikki se selviää aikanaan.

• Anonyymi

En voi käsittää mikä mylläkkä tästä alako

• Anonyymi

"Kannattaisiko nyt itse kunkin rukoilla Jeesusta avuksi. Hän voi tuoda oikean valon sydämeen ja päästää perkeleen ansasta. "

Tai Mithraa? Samaa luokka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kannattaisiko nyt itse kunkin rukoilla Jeesusta avuksi. Hän voi tuoda oikean valon sydämeen ja päästää perkeleen ansasta. "

Tai Mithraa? Samaa luokka.

¤Niitä oli varmaan yli kaksikymmentä, en tiedä tarkalleen, ainakin yhteensä, joissa hindupalstoilla kristityt uhkasivat tappaa vääräuskoiset¤
        Enemmän.

• Anonyymi

En enää juurikaan ole hindu palstoilla käynyt koska en halua esittää hyvistä vaikka olen oikeasti paha.

• Anonyymi

Olisiko hyvä intian oppien kannattajien löytää netistä jokin toinen foorumi. Silloin he saavat olla rauhassa siellä. Ei huonompi idea.

• Anonyymi

En voi uskoa korvaisi että näin pikku jutusta tulee poliisiasia kaikkihan täällä ovat riidelleet keskenään ja solvannut toisessa uskontoja

• Anonyymi

Kaikkihan täällä ovat riidelleet keskenään ja solvannut toistensa uskontoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En voi uskoa korvaisi että näin pikku jutusta tulee poliisiasia kaikkihan täällä ovat riidelleet keskenään ja solvannut toisessa uskontoja

En voi uskoa korvaisi että näin pikku jutusta tulee poliisiasia kaikkihan täällä
        Tässä puhutaan tappamisestä, eikä mistään riitelemisesstä. Tappouhkaus täyttää kaikki rikoksen tunnusmerkit.

• Anonyymi

Missä sellainen paikka olisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkihan täällä ovat riidelleet keskenään ja solvannut toistensa uskontoja

Riitely on eri asia kuin tappaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riitely on eri asia kuin tappaminen.

Niin on.

• Anonyymi

Todennäköisesti lähden etten aiheuta enempää ongelmia. Päässä viirasi ja ne tein mutta en voi sille enään mitään pääasia että olen muuttunut

• Anonyymi

Päässä viirasi ja ne tein mutta en voi sille enään mitään pääasia että olen muuttunut
        Tappouhkauksiaaon yli kaksikymmentä, tuskin kaikkia sinä teit.

• Anonyymi

Tapelkaa kaikki hindut ja kristityt keskenänne jatkossa! Minä lähden

• Anonyymi

Eihän tässä suurin osa ole tapellut mistään, ainoastaan pieni joukko solvaa.

Totuuden puhuminen ja valheiden paljastus ei ole pilkkaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tappouhkausia on lähettänyt ilmeisesti vain yksi helluntailainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Totuuden puhuminen ja valheiden paljastus ei ole pilkkaamista."

Ai kuten että kristityt palvovat aurinkojumalaa ja muslimit palvovat kuujumalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Totuuden puhuminen ja valheiden paljastus ei ole pilkkaamista."

Ai kuten että kristityt palvovat aurinkojumalaa ja muslimit palvovat kuujumalaa.

Kristitythän pilkkasit ja sanoivat, että muslimit palvovat kuujumalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristitythän pilkkasit ja sanoivat, että muslimit palvovat kuujumalaa.

Miksi on sitten pahaa, että kritityt palvovat aurinkojumalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on muslimejakin lukemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on muslimejakin lukemassa.

Itse asiassa luin täältä monista paikoista, joissa kristityt pilkkaavat muslimeja siitä, että he palvo kuujumalaa, ja toit jopa linkkejäkin todisteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa luin täältä monista paikoista, joissa kristityt pilkkaavat muslimeja siitä, että he palvo kuujumalaa, ja toit jopa linkkejäkin todisteeksi.

Sehän on jännää, tämä kuujumalan juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olisiko hyvä intian oppien kannattajien löytää netistä jokin toinen foorumi. Silloin he saavat olla rauhassa siellä. Ei huonompi idea."

Kannatetaan, mutta missä sellainen olisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niin paljon asiallisia ketjuja poistetaan, jissa se vedan ihmien puhuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olisiko hyvä intian oppien kannattajien löytää netistä jokin toinen foorumi. Silloin he saavat olla rauhassa siellä. Ei huonompi idea."

Kannatetaan, mutta missä sellainen olisi?

"Kannatetaan, mutta missä sellainen olisi?"

Olisiko joku facebook-ryhmä johon otetaan vaan kutsuttuja?

En tiedä. En ole facebookissa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kannatetaan, mutta missä sellainen olisi?"

Olisiko joku facebook-ryhmä johon otetaan vaan kutsuttuja?

En tiedä. En ole facebookissa..

Tai telegram.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi niin paljon asiallisia ketjuja poistetaan, jissa se vedan ihmien puhuu?"

Koska massapostittaminen on Suomi24 säännöissä kielletty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

^^Miksi niin paljon asiallisia ketjuja poistetaan, jissa se vedan ihmien puhuu^^
        Koska olen ilmiantanut ne, koska en pidä siitä, mitä ihmiset puhuvat kristinuskosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

^^Miksi niin paljon asiallisia ketjuja poistetaan, jissa se vedan ihmien puhuu^^
        Koska olen ilmiantanut ne, koska en pidä siitä, mitä ihmiset puhuvat kristinuskosta.

Minusta sen vedailijan viestit ovat koko palstan järkevimmät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottahan siellä puhutan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Miksi niin paljon asiallisia ketjuja poistetaan, jissa se vedan ihmien puhuu?"

Mutta kun kristutyt massapostittavat Raamattua, se ei ole kielletty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kysymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta sen vedailijan viestit ovat koko palstan järkevimmät.

Ajattelen ihan samaa, vaikka en ihan kaikkea ymmärrä, mitä se puhuu, sen verran on paljon vierasperäisia sanoja, mutta tykkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen ihan samaa, vaikka en ihan kaikkea ymmärrä, mitä se puhuu, sen verran on paljon vierasperäisia sanoja, mutta tykkään.

Ymmärrän siis vain osittain sen puhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun jakeiden lähettely, helpottaa poliisin ja oikeuden työtä, onko poiisi sakottanut ketään joka opettaa ´´älä varasta´´IIX = 8.s käsky, helpottais Poliisin työtä, tai Älä tapa VI.s = 6 .s käsky, Sakottaako Poliisi: `` Et ole pitkään aikaan varastanut, kirjoitan pienen sakon, tuo on viha puhetta, yrität saada meidät työttömäksi. Jos noudatat lakia, ei ole rikkomustakaan ja meitä on lomautettava!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityt eivät kumarra auringolle!! Jumala on jotain muuta kuin aurinko!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Veda on joku "Jumala!, en ymmärrä sellaista palvomista. Raamattu sanoo: Minä olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita Jumalia minun rinnallani!! Todellinen Jumala ei odota mitään poppakonsteja!
        Siinä on totuus!

• Anonyymi

”Uuden käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne. Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toisianne. ” Johannes 13:34

• Anonyymi

Johannes 13:34
        Mikset itse seuraa sitä käskyä, kristitty?

• Anonyymi

"Koska olen ilmiantanut ne, koska en pidä siitä, mitä ihmiset puhuvat kristinuskosta."

Aika paljon törkyä kristinuskosta palstalle on kumminkin jäänyt. On kuulemma oikein idän uskontojen opiskelijat sitä varten valjastettu hommaan.

• Anonyymi

^^Miksi niin paljon asiallisia ketjuja poistetaan, jissa se vedan ihmien puhuu?^^
        Koska minä ilmiannoin ne kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

^^Miksi niin paljon asiallisia ketjuja poistetaan, jissa se vedan ihmien puhuu?^^
        Koska minä ilmiannoin ne kaikki.

Miksi edes puhua kristinuskosta täällä. Tämä ei ole edes kristinuskoa varten.

• Anonyymi

Täytyy ymmärtää, että he ovat pimeydessä ja tarvitsevat sääliä totuuden sanan lisäksi. Yritän muistaa rukoilla heidän puolestaan että Jeesus heitä auttaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi edes puhua kristinuskosta täällä. Tämä ei ole edes kristinuskoa varten.

Joopajoo, ja kristityjen lähettämät tappouhkaukset ovat säännöissä luvattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*Sehän on jännää, tämä kuujumalan juttu.*
        Kumpi on kivempaa, palvoa kuujumalaa tai auringonjumalaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole luvattu nekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuujumalaa, ehdottomasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vain yksi JUMALA, joka hallitsee maailman kaikkeutta, sekä aurinkoa että kuuta!!

• Anonyymi

Olin noiden hindustanien puolella mutta en enää koska paljastui miten epäkunnioittavia ja itserakkaita he ovat ja haluavat kristityille pahaa eivätkä näe itsessään mitään paranneltavaa vaan haluavat uskovien maineen pilattua hinnalla millä hyvänsä.

• Anonyymi

Ihan samaa voi sanoa kristityistä.

• Anonyymi

ja haluavat kristityille pahaa eivätkä näe itsessään mitään paranneltavaa vaan haluavat uskovien maineen pilattua hinnalla millä hyvänsä.
        Helluntailaisen kirjoittama viesti.

• Anonyymi

Minä en kosta vihamiehille enkä vihollisille enää koskaan vaan voitan pahan hyvällä

• Anonyymi

Aamen.

• Anonyymi

Tappouhkaukset ovat siis hyvää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se asia on jo lähetetty eteenpäin.

• Anonyymi

"Mutta kun kristutyt massapostittavat Raamattua, se ei ole kielletty?"

Jos kristitty pistää 50 viestiä putkeen suoraan Raamatusta niin kyllä se todennäköisesti poistetaan.

• Anonyymi

En usko, on jäänyt monille palstoille, joissa kristityt tappelevat ateistien kanssa, ei täällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, on jäänyt monille palstoille, joissa kristityt tappelevat ateistien kanssa, ei täällä.

Kokonaisia Raamutun kirjoja kopioidaan sinne.

• Anonyymi

On kuitenkin jäänyt moniin paikkoihin.

• Anonyymi

Ihminen ei synny toistakertaa tähän syntiä täynnä olevaan maapalloon vaan se menee joko jumalan luo tai on erossa jumalasta ikuisesti

• Anonyymi

Näin asia on.

• Anonyymi

Se on sitten sinun uskomuksesi ja ole tyytyväinen siihen, mutta anna muiden uskoa mihin he haluavat ja mieluiten ilman tappouhkauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sitten sinun uskomuksesi ja ole tyytyväinen siihen, mutta anna muiden uskoa mihin he haluavat ja mieluiten ilman tappouhkauksia.

vaan haluavat uskovien maineen pilattua hinnalla millä hyvänsä.
        Ihan kuin puhuisit siitä helluntailaisesta, joka aloittaa usia ketjuja, joissa ivaa idän uskontoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vaan haluavat uskovien maineen pilattua hinnalla millä hyvänsä.
        Ihan kuin puhuisit siitä helluntailaisesta, joka aloittaa usia ketjuja, joissa ivaa idän uskontoja.

Raastuvassa tavataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raastuvassa tavataan.

Jotkut ihmiset toivotti jo toisille täällä että:

"Tavataan helvetissä".

Ankaraa puhetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin.

Mitä, sinä AP haluaisit, että hindujen sivustoilla aletaan ylistämään suureen ääneen kristinuskoa? Hohhoijja, oletko nyt ihah terve?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin sanottu, ottaen huomioon mielialaa täällä.

• Anonyymi

Kuten jo aiemmin sanoin en enää osallistu riitoihin. Minulle on aivan sama mihin joku uskoo. Voitan pahan hyvällä enkä alennu samalla tasolle kuin muut

• Anonyymi

haluavat uskovien maineen pilattua hinnalla millä hyvänsä.
        Hop.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hop.

Voitan pahan hyvällä enkä alennu samalla tasolle kuin muut
        Tappamalla kaikki ei-kristityt? Se on hyvyyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hop.

Itse mietin samaa, että vain kristitty sen viestin kirjoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse mietin samaa, että vain kristitty sen viestin kirjoitti.

*Itse mietin samaa, että vain kristitty sen viestin kirjoitti.*
        Ollaan samaa mieltä, kiva.

• Anonyymi

Täällä voi sanoa ja perustella myös miksi EI usko jälleensyntymiseen, jota ei siis ole ja joka on saatanan huijausta.

• Anonyymi

Tämä ei ole kristillinen sivusto, ja täällä hinduilla on juridinen oikeus puhua vapaasti muiden samanmielisten ihmisten kanssa ilman kristittyjen sekaantumista asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole kristillinen sivusto, ja täällä hinduilla on juridinen oikeus puhua vapaasti muiden samanmielisten ihmisten kanssa ilman kristittyjen sekaantumista asiaan.

Kristutyille siisn vääräuskoisten tappaminen on hyvyyytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämän palstan aloittaja, kristitty, änkeää tälle idän alueelle ja ihmettelee vielä, että miksi kristinuskoa ei ylistetä täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti.

• Anonyymi

Ei kannata sitä murehtia etteikö evankeliointi jossain vaiheessa lakkaa kun kaikki on toteutunut. Mutta onko se sitten hauskaa kun kaikki pimenee ja huomaa itse jääneensä ulkopuolelle ulkoiseen pimeyteen? Kannattaa nyt nauttia vielä kun armon sanaa saa kuulla ja ottaa se vastaan.

Ilmestyskirja 18
      [23] ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;

• Anonyymi

Rakkaani, älkää uskoko jokaista henkeä, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta, sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

• Anonyymi

Kaikki idän ja hindujen uskontoja koskevat palstat olisi poistettava. Tulkaa apuun, yksin en pärjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki idän ja hindujen uskontoja koskevat palstat olisi poistettava. Tulkaa apuun, yksin en pärjää.

Jeesus haluaisi sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kaikki idän ja hindujen uskontoja koskevat palstat olisi poistettava. Tulkaa apuun, yksin en pärjää.,"

Ei ole tarvetta poistaa hindupalstoja.

On tärkeää että eri tavalla ajatteleville on omia palstoja.

Mutta voi puolin toisin käyttäytyä asiallisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jo ilmiantanut paljon, enkä ymmärrä, miksi sen poistaminen on niin vaikeaa, niin vähän on poistettu suhteessa siihen määrään, jonka olen ilmiantanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jo ilmiantanut paljon, enkä ymmärrä, miksi sen poistaminen on niin vaikeaa, niin vähän on poistettu suhteessa siihen määrään, jonka olen ilmiantanut.

"Olen jo ilmiantanut paljon, enkä ymmärrä, miksi sen poistaminen on niin vaikeaa, niin vähän on poistettu suhteessa siihen määrään, jonka olen ilmiantanut."

Aika paljon törkyä kristinuskosta on todella jäänyt palstalle. Sekä erittäin poikkeavia näkemyksiä kristinuskosta, joita ei ainakaan kristityt allekirjoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kaikki idän ja hindujen uskontoja koskevat palstat olisi poistettava. Tulkaa apuun, yksin en pärjää.,"

Uskonnottomille ihmisille ei pitäisi antaa mahdollisuutta keskustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskonnottomille ihmisille ei pitäisi antaa mahdollisuutta keskustella.

"Uskonnottomille ihmisille ei pitäisi antaa mahdollisuutta keskustella."

Olet väärässä sekä moraalisesti että laillisesti.

Suomessa on uskonnon ja ilmaisunvapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin autetaan Jeesusta, siinä kaikki. Olen varma, että hän haluaa sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin autetaan Jeesusta, siinä kaikki. Olen varma, että hän haluaa sitä.

Lopettakaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä yllyttäminen on jälleen täydessä vauhdissa, yksi ihmisryhmä toista vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on heidän omaksi parhaakseen, ehkä he lopulta katuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka luulet olevasi, että tiedät mitään moraalista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Olen jo ilmiantanut paljon, enkä ymmärrä, miksi sen poistaminen on niin vaikeaa, niin vähän on poistettu suhteessa siihen määrään, jonka olen ilmiantanut."

Aika paljon törkyä kristinuskosta on todella jäänyt palstalle. Sekä erittäin poikkeavia näkemyksiä kristinuskosta, joita ei ainakaan kristityt allekirjoita.

*Aika paljon törkyä kristinuskosta on todella jäänyt palstalle.*
        Myös idän uskonnoista kritittyjen taholta.

• Anonyymi

Vielä on aikaa parannukseen mutta joskus se nauru ja leikki loppuu eikä siinä sitten auta itku ja parku

• Anonyymi

Niin silloin kristityt alkavat joukoittain tappamaan muita, voi mikä autuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poistakaa halutessanne. Koska täällä hindujen ei kuitenkaan sallita keskustella rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityt ei ala tappamaan!! Raamatussa sanotaan: ÄLÄ TAPA!!! Jos jossakin uskonnossa tapetaan, niin se on tuo muslimien uskonto. Eräässä maassa katkotaan käsiä ja jalkoja. Haudataan elävältä naisia rangaistuksena jostakin muka synnistä! He ovat muslimeja!
        Se on jotain aivan hirveää!

En usko, että Jumala tuollaista hyväksyy, eli nuo muslimit tekevät syntiä kaiken aikaa ja luulevat pääsevänsä "taivaaseen".

• Anonyymi

Tunnen rakkautta joku voima sen antaa kun tunnen niin isoa lämpöä ja rakkautta ja Jumalan läsnäolon tunnetta Ilmeisesti pyhä henki on nyt minussa ja tunnen voiman kuinka jumala on läsnä kodissani on sellainen turvallinen ja lämmin olo ja tunnen kuin jumala olisi vieressä. Aloin samaan nämä tunteet äsken. Jeesus on totta ja on herra! Ei ole mikään pakana jumala niinkuin nuo hindut väittävät. Auringonjumala on vain kirkon jumala mikä ei liity raamattuun mitenkään ainoastaan kirkolla on oma palvonnan kohteensa ja omat systeeminsä

• Anonyymi

palvovatko kristityt auringonjumalaa?

Kristityt eivät palvo auringonjumalaa. Kristinuskossa palvotaan ainoaa Jumalaa, joka luonut taivaan ja maan sekä kaiken elollisen. Kristinuskon ydinajatuksena on rakkaus lähimmäistä kohtaan ja hyveiden harjoittaminen Jumalan tahdon mukaisesti. Auringonjumalaa palvotaan yleensä erilaisissa muinaisissa uskonnoissa, kuten esimerkiksi muinaisissa egyptiläisissä tai roomalaisissa uskonnoissa.

• Anonyymi

Jeesus on totta! Halleluja.

• Anonyymi

*Kristinuskon ydinajatuksena on rakkaus lähimmäistä kohtaan*
        Niin, ja nuo kristittyjen lähettämät tappouhkaukset ovat esimerkki rakkaudesta kanssaihmisiä kohtaan. se on kuin maapallon puhdistaminen kaikista ei-toivotuista väestöryhmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, ja nuo kristittyjen lähettämät tappouhkaukset ovat esimerkki rakkaudesta kanssaihmisiä kohtaan. se on kuin maapallon puhdistaminen kaikista ei-toivotuista väestöryhmistä.

Ehkä sitten meidän pitäisi perääntyä, kaikki lukijat, ehkä on parempi, kun kukaan idän uskonnosta kiinostunut ei enää koskaan tule tänne, ei edes katsomaan. Kun täällä ei saa enää puhua muutenkaan, kristityt häiritsevat ja uhkavat tappaa muita, ei-kristittyjä- Tulkoon sitten tämä palsta kristinuskon palstaksi ja kaikki muutkin itäisiä uskontoja ihmiset uskovat lähtevät täältä. Siis kristutyt jäävät keskustelemaan keskenänne täällä, kun täällä ei ole enää itäisten uskontojen edustajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti niin on.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sitten meidän pitäisi perääntyä, kaikki lukijat, ehkä on parempi, kun kukaan idän uskonnosta kiinostunut ei enää koskaan tule tänne, ei edes katsomaan. Kun täällä ei saa enää puhua muutenkaan, kristityt häiritsevat ja uhkavat tappaa muita, ei-kristittyjä- Tulkoon sitten tämä palsta kristinuskon palstaksi ja kaikki muutkin itäisiä uskontoja ihmiset uskovat lähtevät täältä. Siis kristutyt jäävät keskustelemaan keskenänne täällä, kun täällä ei ole enää itäisten uskontojen edustajia.

>>>kristityt häiritsevat ja uhkavat tappaa muita, ei-kristittyjä- Tulkoon sitten tämä palsta kristinuskon palstaksi ja kaikki muutkin itäisiä uskontoja ihmiset uskovat lähtevät täältä>>>

Siinä historia toistaa itseään... juuri noin on käynyt ympäri maailmaa todellisessa elämässä. Kaksi lähi-idän uskontoa on valloittanut miltei koko maailman väkivalloin käännyttäen kansoja alaisuuteensa.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

>>>kristityt häiritsevat ja uhkavat tappaa muita, ei-kristittyjä- Tulkoon sitten tämä palsta kristinuskon palstaksi ja kaikki muutkin itäisiä uskontoja ihmiset uskovat lähtevät täältä>>>

Siinä historia toistaa itseään... juuri noin on käynyt ympäri maailmaa todellisessa elämässä. Kaksi lähi-idän uskontoa on valloittanut miltei koko maailman väkivalloin käännyttäen kansoja alaisuuteensa.

"Siinä historia toistaa itseään... juuri noin on käynyt ympäri maailmaa todellisessa elämässä. Kaksi lähi-idän uskontoa on valloittanut miltei koko maailman väkivalloin käännyttäen kansoja alaisuuteensa."

Totta joka sana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö, höpö!! Tosi kristitty ei lähetä tappouhkauksia! Vain mielisairas ihminen niitä lähettää!

• Anonyymi

Ei Raamattu voisi edes antaa pyhää henkeä eikä uskoa jeeukseen jos olisi muka sensoitu tai muutettu. Nämä idän uskonnot kannatat lukevat valhe liberaali teologiaa joka yrittää tahallaan tuhota kristinuskon. Raamattu on Jumalan sanaa

• Anonyymi

Ei se Raamatun versio niin tärkeä ole vaan sen sisältö.

• Anonyymi

Liberaali teologian tutkijat ovat usein uskonto kriitikkoja ja ateisteja jotka yrittävät tuhota kristinuskon

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kenties meidän pitäisi sitten vetäytyä, kaikki lukijat, kenties on parempi, kun kukaan itämaisesta uskonnosta kiinnostunut ei enää koskaan tule tänne, ei edes vilkaisemaan. Kun ei täällä saa enää puhua muutenkaan, kristityt ahdistelevat ja uhkaavat tappaa muita ei-kristittyj. Olkoon tämä palsta sitten kristinuskon palsta ja kaikki muut itämaisiin uskontoihin uskovat ihmiset lähtevät täältä. Kristityt jäävät siis tänne juttelemaan keskenään, koska täällä ei ole enää itäisiä uskontoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenties meidän pitäisi sitten vetäytyä, kaikki lukijat, kenties on parempi, kun kukaan itämaisesta uskonnosta kiinnostunut ei enää koskaan tule tänne, ei edes vilkaisemaan. Kun ei täällä saa enää puhua muutenkaan, kristityt ahdistelevat ja uhkaavat tappaa muita ei-kristittyj. Olkoon tämä palsta sitten kristinuskon palsta ja kaikki muut itämaisiin uskontoihin uskovat ihmiset lähtevät täältä. Kristityt jäävät siis tänne juttelemaan keskenään, koska täällä ei ole enää itäisiä uskontoja.

Aina löytyy uusia ja tuoreita idän uskontojen kannattajia palstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina löytyy uusia ja tuoreita idän uskontojen kannattajia palstalle.

Tuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin.

Palstan nimi on muutettava: "kristinusko".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan nimi on muutettava: "kristinusko".

kristittyjen lähettämät tappouhkaukset ovat esimerkki rakkaudesta kanssaihmisiä kohtaan. se on kuin maapallon puhdistaminen kaikista ei-toivotuista väestöryhmistä.

• Anonyymi

Kirkon rappio on nyt saanut aikaan sen, että ihmiset kääntyvät erilaisiin oppeihin. Tyhjiö sisällä täytyy täyttää, jolloin paholainen käyttää tilanteen hyväksi. Mutta kirkko ei ole koskaan edustanutkaan aitoa kristinuskoa.

• Anonyymi

Kirkon opeilla ei ole mitään tekemistä raamatun kanssa koska kirkkon opit ja järjestelmä syntyi vasta 300 luvulla ja raamattu kirjoitettiin paljon aikaisemmin

• Anonyymi

'Kaikki idän ja hindujen uskontoja koskevat palstat olisi poistettava. Tulkaa apuun, yksin en pärjää.'
        Ja sen jälkeen alkaa kaikkien islamin palstojen poistaminen. Kun tämä on saatu päätökseen, myös kaikki muut uskonnot poistetaan. Tämä on kristitty maa, ja haluamme pitää sen sellaisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'Kaikki idän ja hindujen uskontoja koskevat palstat olisi poistettava. Tulkaa apuun, yksin en pärjää.'
        Ja sen jälkeen alkaa kaikkien islamin palstojen poistaminen. Kun tämä on saatu päätökseen, myös kaikki muut uskonnot poistetaan. Tämä on kristitty maa, ja haluamme pitää sen sellaisena.

Joopajoo.

• Anonyymi

Sitten kun ke poliisit hakee kuulusteluihin niin otan kaikkien näiden palstojen häirikköjen kirjotukset ja väkivalta uhkaukset omiin niskoihin. Sama vetää koko paketti kerralla niin pelastan muut tuomioilta. En sinänsä oo paha ihminen siksi autan nuo muut pois tästä tilanteesta ettei heitä tuomita vaan ainoastaan minut. Kannan kaikkien muiden rikokset itse. Teen itseni syylliseksi tähän kaikkeen

• Anonyymi

Sinulla ei ole mitään pelättävää, olen jo sanonut sen sinulle, puolustan sinua henkilökohtaisesti, olet kristittyjen helvettipelottelun uhri. Sinulle ei tapahdu mitään pahaa tässä suhteessa. Pahaa tapahtuu vain tälle helluntailaiselle, joka on väkivaltainen ja uhkaa tappaa toisella tavalla uskovia. Useita kymmeniä tappouhkausviestejä.

• Anonyymi

Ja vaikka olet lähettänyt paljonkin viestejä, niin kukaan ei vahingoita sinua, olet kristittyjen uhri. Kukaan, joka on edes vähän herkempi kuin sinä, ei kestä sitä. Tämä pelottelu on eräänlaista kidutusta, koska se vie ihmiseltä sekä mielenrauhan että elämänhalun. Olen jo suositellut sinulle Uskontojen uhrien järjestöä.
        Tämä tapa pelotella ihmisiä on eräänlaista kidutusta, ja vieläpä varsin julmaa psyykkistä terroria. Olet kristinuskon uhri, tuen sinua aina, myötätuntoni on aina sinun puolellasi, Olet viaton herkkä uhri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vaikka olet lähettänyt paljonkin viestejä, niin kukaan ei vahingoita sinua, olet kristittyjen uhri. Kukaan, joka on edes vähän herkempi kuin sinä, ei kestä sitä. Tämä pelottelu on eräänlaista kidutusta, koska se vie ihmiseltä sekä mielenrauhan että elämänhalun. Olen jo suositellut sinulle Uskontojen uhrien järjestöä.
        Tämä tapa pelotella ihmisiä on eräänlaista kidutusta, ja vieläpä varsin julmaa psyykkistä terroria. Olet kristinuskon uhri, tuen sinua aina, myötätuntoni on aina sinun puolellasi, Olet viaton herkkä uhri.

**Ja sen jälkeen alkaa kaikkien islamin palstojen poistaminen. Kun tämä on saatu päätökseen, myös kaikki muut uskonnot poistetaan.**
        Hohhoijaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

**Ja sen jälkeen alkaa kaikkien islamin palstojen poistaminen. Kun tämä on saatu päätökseen, myös kaikki muut uskonnot poistetaan.**
        Hohhoijaa.

Ja taas mentiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas mentiin.

Mitä tässä siis halutaan? Kristityt yrittävät siis hallita ihmisten mieliä ja kontrolloida sitä, mitä ihmiset ajattelevat, mihin he uskovat, se on eräänlaista ihmisten uskomusten ja ajatusten kontrollointia. Ja jos joku uskoo tai ajattelee "väärin", onko se kristittyjen mukaan ajatusrikos? Se omn siis jotakin kommunismin tai fasismin kaltaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tässä siis halutaan? Kristityt yrittävät siis hallita ihmisten mieliä ja kontrolloida sitä, mitä ihmiset ajattelevat, mihin he uskovat, se on eräänlaista ihmisten uskomusten ja ajatusten kontrollointia. Ja jos joku uskoo tai ajattelee "väärin", onko se kristittyjen mukaan ajatusrikos? Se omn siis jotakin kommunismin tai fasismin kaltaista.

Kristitty kirjoitti:
        "Meditaatio mädännäistä touhua
        New age opit ovat demonisia eksytyksiä. Samaan sarjaan kuuluu idän opit, jälleensyntyminen, yoga, meditointi, yms. Niitä kannattaa varoa!"

Mutta hän ei itse tietää, että hän itse jatkuvasti meditoi. Mitä tarkoittaa meditaatio?

Rakkauskin voi olla meditaatio. Jos joku ajattelee toista ihmistä koko ajan, tämä rakkauden kohde on meditaation kohde. Se on hyvin syvää meditaatiota, kun et ajattele mitään muuta kuin rakastettua.

Myös viha voi olla meditatio, kun ihminen ajattelee jatkuvasti vihattua ihmistä.

Tämä kristitty, joka jatkuvasti häiritsee palstoja, antamalla vääräuskoisille "vaaravaroituksia", meditoi itse jatkuvasti. Hän meditoi, miten "pelastaa" kaikki epäuskoiset ja saada kaikki uskomaan samalla tavalla. Tämä on todella syvällistä meditaatiota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristitty kirjoitti:
        New age opit ovat demonisia eksytyksiä. Samaan sarjaan kuuluu idän opit, jälleensyntyminen, yoga, meditointi, yms. Niitä kannattaa varoa!"

Mutta hän ei itse tietää, että hän itse jatkuvasti meditoi. Mitä tarkoittaa meditaatio?

Rakkauskin voi olla meditaatio. Jos joku ajattelee toista ihmistä koko ajan, tämä rakkauden kohde on meditaation kohde. Se on hyvin syvää meditaatiota, kun et ajattele mitään muuta kuin rakastettua.

Myös viha voi olla meditatio, kun ihminen ajattelee jatkuvasti vihattua ihmistä.

Tämä kristitty, joka jatkuvasti häiritsee palstoja, antamalla vääräuskoisille "vaaravaroituksia", meditoi itse jatkuvasti. Hän meditoi, miten "pelastaa" kaikki epäuskoiset ja saada kaikki uskomaan samalla tavalla. Tämä on todella syvällistä meditaatiota.

Tämä kristutty siis pitää keppiä käärmeenä ja käärmettä keppinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristitty kirjoitti:

Yep.

• Anonyymi

Hare Krishnaa!

Nyt kannattaa lukea Mahabharata ja Ramayana sillä ne kertoo seuraavan 500 vuoden aikana koituvan tulevaisuuden.

Tulee sota jossa Venäjä ja Krishna taistelee Yhdysvaltoja ja Arabeja vastaan. Nuo jälkimmäiset ovat uskovia kristinuskoon, vaan Krishna Bhagavadgitaan.

Sodassa kuolee 600 miljoonaa Hengen kristillisen omaavaa soturia. Sillä maailman joka luottaa Bhagavadgitaan on määrä voittaa.

Maailma voittaa ja iloitsee yhdessä Krishnan kanssa. Sen sijaan kristityt surevat ja murehtivat.

2100 tulee Vyasadeva kokoomaan veedat. Sen jälkeen tapahtuu 400 v aikana Mahabharata ja Ramayana.

• Anonyymi

"Hare Krishnaa!

Nyt kannattaa lukea Mahabharata ja Ramayana sillä ne kertoo seuraavan 500 vuoden aikana koituvan tulevaisuuden."

Hei taas, Veda-teksteissä mitän sellaista ei mainita? Mistä olet saanut sen informaation?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hare Krishnaa!

Nyt kannattaa lukea Mahabharata ja Ramayana sillä ne kertoo seuraavan 500 vuoden aikana koituvan tulevaisuuden."

Hei taas, Veda-teksteissä mitän sellaista ei mainita? Mistä olet saanut sen informaation?

"Tulee sota jossa Venäjä ja Krishna taistelee Yhdysvaltoja ja Arabeja vastaan."

Hän et tee eroja kansojen välillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Tulee sota jossa Venäjä ja Krishna taistelee Yhdysvaltoja ja Arabeja vastaan."

Hän et tee eroja kansojen välillä.

"2100 tulee Vyasadeva kokoomaan veedat. "

On ollut jo 5000 vuotta sitten ja tallennettu Himalajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hare Krishnaa!

Tulkitsen vain Sri Prabhupadan teoksissaan antamia vihjeitä. Hän puhuu LASKEUTUVASTA OPPILASKETJUSTA

3000 jkr Krishna
        2700 jkr Brahma
        2400 jkr Narada
        2100 jkr Vyasadeva
        1800 jkr Mahdyacarya tai Madhyavedanta Puri
        1500 jkr Caitanya Mahabraphu

Lisäksi pitää ymmärtää Johanneksen Ilmestyksen 13. Luvun peto on sama kuin Ramajanan Ravana.

Kristus ilmestyi 1998, 2003, 2008, 2012 ja niistä lähtien on profetioita AVOIMESTI tulkittu. Lueppa Hare Krishna teoksia. Niissä on maailmanhistoria ja tulevaisuus vihjaten kerrottu.

Mutta jos et tahdo uskoa näihin tulkintoihin niin valitse toki mielesi mukainen tulkinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"2100 tulee Vyasadeva kokoomaan veedat. "

On ollut jo 5000 vuotta sitten ja tallennettu Himalajalle.

"Nyt kannattaa lukea Mahabharata ja Ramayana sillä ne kertoo seuraavan 500 vuoden aikana koituvan tulevaisuuden."

Mahabharata koostuu 19 suuresta sanskritinkielisestä kirjasta. Tietääkseni kukaan ei ole kääntänyt niitä kaikkia sanskritista. Sitä on hyvin vaikea kääntää. Sanskritin kielessä on myös eri tasoja. Nykyään on olemassa lyhennettyjä versioita eri kielillä, mutta se ei ole Mahabharata. Mahabharatastakin on olemassa eri tasoja kohdeyleisön mukaan. Tietämättömille on olemassa toinen Mahabharata. Siinä otetaan huomioon kohdeyleisö. Kaikkea ei voi kertoa kaikille. On myös Mahabharata niille, jotka ovat hyvyyden gunassa. Samat tapahtumat selitetään eri tavalla sen mukaan, kuinka paljon ihminen pystyy omaksumaan.

• Anonyymi

Samanlaisia ihmisten keksintöjä ovat kaikki "uskonnot". Sotia on käyty ja miljoonia tapettu ainoan "oikean" jumalan nimissä. YK:n pitäisi julistaa kaikki rikollisiksi järjestöiksi.

• Anonyymi

*YK:n pitäisi julistaa kaikki rikollisiksi järjestöiksi.*
        Ei hassumpi idea. Ainakin suuremmat ja väkivaltaisemmat uskonnot. Kieltää lailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hassumpi idea. Ainakin suuremmat ja väkivaltaisemmat uskonnot. Kieltää lailla.

"ulkitsen vain Sri Prabhupadan teoksissaan antamia vihjeitä. Hän puhuu LASKEUTUVASTA OPPILASKETJUSTA

3000 jkr Krishna"

Krishna Itse laskeutuu vain yksi kerran Brahman päivän aikana. Bhrahman päivän pituus on 4 320 000 000 aurinkovuottamme Muilla aikoina laskeutuvat Krihna avatarat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"ulkitsen vain Sri Prabhupadan teoksissaan antamia vihjeitä. Hän puhuu LASKEUTUVASTA OPPILASKETJUSTA

3000 jkr Krishna"

Krishna Itse laskeutuu vain yksi kerran Brahman päivän aikana. Bhrahman päivän pituus on 4 320 000 000 aurinkovuottamme Muilla aikoina laskeutuvat Krihna avatarat.

"2700 jkr Brahma
        2400 jkr Narada
        2100 jkr Vyasadeva"

Brahma ei laskeudu alas, hän on maailmankaikkeutemme luoja, jota monet kristityt pitävät Jumalana, vaikka hän onkin puolijumala. Mutta Brahman osittaiset ilmenemismuodot voivat aika ajoin laskeutua.
        Narada puolestaan matkustaa jatkuvasti universumien välillä.
        Vyasadeva on edelleen planeetallamme, mutta eri ulottuvuudessa.

Vyasadeva (Vyasa, Vedavyasa) on Krishnan kirjallinen (kirjallisuuden) inkarnaatio (avatar).

Vyasa on titteli, joka tarkoittaa "sitä, joka jakaa" tai "sitä, joka selittää yksityiskohtaisesti". Vedat kirjanneen Vyasadevan koko nimi on Krishna Dwajpayana Vyasa.... Vyasadeva asuu edelleen Badarikashramissa, Himalajalla, mutta ei näyttäydy, koska hän on todellisuuden toisessa ulottuvuudessa. Yksi hänen tittelistään on Śāśvata, "kuolematon".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"2700 jkr Brahma
        2400 jkr Narada
        2100 jkr Vyasadeva"

Brahma ei laskeudu alas, hän on maailmankaikkeutemme luoja, jota monet kristityt pitävät Jumalana, vaikka hän onkin puolijumala. Mutta Brahman osittaiset ilmenemismuodot voivat aika ajoin laskeutua.
        Narada puolestaan matkustaa jatkuvasti universumien välillä.
        Vyasadeva on edelleen planeetallamme, mutta eri ulottuvuudessa.

Vyasadeva (Vyasa, Vedavyasa) on Krishnan kirjallinen (kirjallisuuden) inkarnaatio (avatar).

Vyasa on titteli, joka tarkoittaa "sitä, joka jakaa" tai "sitä, joka selittää yksityiskohtaisesti". Vedat kirjanneen Vyasadevan koko nimi on Krishna Dwajpayana Vyasa.... Vyasadeva asuu edelleen Badarikashramissa, Himalajalla, mutta ei näyttäydy, koska hän on todellisuuden toisessa ulottuvuudessa. Yksi hänen tittelistään on Śāśvata, "kuolematon".

"1500 jkr Caitanya Mahabraphu"

Caitanya Mahabraphu oli jo täällä, Hän tulee myös vain kerran Brahma-päivän aikana, ja aina Krishan jälkeen. Elämme erityisenä aikakautena, joka toistuu vain kerran Brahma-päivänä, koska yli 5000 vuotta sitten Krishna Itse laskeutui planeetallemme. Ja myöhemmin Mahaprabhu. Mutta eri aikoina Krishnan ja Mahaprabhun avatarit laskeutuvat, ei Krishna Itse eikä Mahaprabhu Itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä juuri on kyse Mahabharathan sodassa.

100 kauravaa tahtoo poistaa Bhagavadgitan opetuksen. Eli uskonnon.
        5 Pandavaa yhdessä Krishnan kanssa tahtoo tukea Bhagavadgitaa ja sen tähden soditaan.
        Uskontoja voi toki yrittää poistaa mutta samalla menee Ranskan vallankumouksen aatteet ja YK ihmisoikeuksien julistus roskakoriin.

Tai toisaalta tulee diktatuuri tai pakkoislam ellei sallita uskonnon vapautta edelleen.

On vain kestettävä Jumalan valtakunnan tähden käytävä kamppailu. Yritys poistaa köyhyys ja katastrofit ovat sotien tarkoitus. Ja lopulta onnistutaan köyhyys poistamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä juuri on kyse Mahabharathan sodassa.

100 kauravaa tahtoo poistaa Bhagavadgitan opetuksen. Eli uskonnon.
        5 Pandavaa yhdessä Krishnan kanssa tahtoo tukea Bhagavadgitaa ja sen tähden soditaan.
        Uskontoja voi toki yrittää poistaa mutta samalla menee Ranskan vallankumouksen aatteet ja YK ihmisoikeuksien julistus roskakoriin.

Tai toisaalta tulee diktatuuri tai pakkoislam ellei sallita uskonnon vapautta edelleen.

On vain kestettävä Jumalan valtakunnan tähden käytävä kamppailu. Yritys poistaa köyhyys ja katastrofit ovat sotien tarkoitus. Ja lopulta onnistutaan köyhyys poistamaan.

"100 kauravaa tahtoo poistaa Bhagavadgitan opetuksen. Eli uskonnon.
        5 Pandavaa yhdessä Krishnan kanssa tahtoo tukea Bhagavadgitaa ja sen tähden soditaan."

No, Vedoissa ei ole mitään sellaista, mutta sinulla on tietysti oikeus omiin tulkintoihin, ja olet aina tervetullut keskustelemaan niistä. Et ole aggressiivinen, olet kohtelias, joten olet aina tervetullut tänne.
        Mutta kuitenkin: PARAMPARA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"100 kauravaa tahtoo poistaa Bhagavadgitan opetuksen. Eli uskonnon.
        5 Pandavaa yhdessä Krishnan kanssa tahtoo tukea Bhagavadgitaa ja sen tähden soditaan."

No, Vedoissa ei ole mitään sellaista, mutta sinulla on tietysti oikeus omiin tulkintoihin, ja olet aina tervetullut keskustelemaan niistä. Et ole aggressiivinen, olet kohtelias, joten olet aina tervetullut tänne.
        Mutta kuitenkin: PARAMPARA.

"Lueppa Hare Krishna teoksia."

Olen tehnyt tätä jo hyvin kauan, paljon vuosia, ei vain kirjojen, vaan myös muiden käsikirjoitusten ja monien muiden tutkimusasiakirjojen kanssa.

• Anonyymi

Kyseessä on vähän sama tilanne kun Vanhassa Testamentissa sanotaan että puupölkyn palvominen ei auta. Samalla tavalla mikään valhe ei auta.

• Anonyymi

Ongelma on siinä, että jotkut opiskeli mystisiä idän oppeja eikä ne auttanutkaan arkielämässä eikä tuonut rauhaa. Nyt täytyy purkaa pettymys netissä.

• Anonyymi

Ketään täällä ei kiinnosta, mitä vanhassa testamentissä sanotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma on siinä, että jotkut opiskeli mystisiä idän oppeja eikä ne auttanutkaan arkielämässä eikä tuonut rauhaa. Nyt täytyy purkaa pettymys netissä.

Nyt täytyy purkaa pettymys netissä.
        Tämä koskee vain kristittyjä, jotka purkaa pettymystään internetissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*Ja sen jälkeen alkaa kaikkien islamin palstojen poistaminen. Kun tämä on saatu päätökseen, myös kaikki muut uskonnot poistetaan. Tämä on kristitty maa, ja haluamme pitää sen sellaisena.*
        Ette tule onnistumaan poistamaan kaikkia uskontoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*Ja sen jälkeen alkaa kaikkien islamin palstojen poistaminen. Kun tämä on saatu päätökseen, myös kaikki muut uskonnot poistetaan. Tämä on kristitty maa, ja haluamme pitää sen sellaisena.*
        Ette tule onnistumaan poistamaan kaikkia uskontoja.

Kukaan ei voi halveksia Raamattua, mutta kristityt voivat esteettä loukata muita maailman uskontoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei voi halveksia Raamattua, mutta kristityt voivat esteettä loukata muita maailman uskontoja.

Jos haluatte, että kukaan ei loukkaa kristittyjä, teidän ei pitäisi loukata muita uskontoja vastavuoroisesti. Teidän ei myöskään pitäisi loukata ateisteja.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18512438/ensimmainen-paivani-ateistina
        Olin kovan linjan hihhuli, kunnes lakkasin uskomasta luettuani tätä palstaa. Nyt on ensimmäinen päiväni ateistina eilisen illan kääntymisen jälkeen.

Olin kovan linjan hihhuli, kunnes lakkasin uskomasta luettuani tätä palstaa. Nyt on ensimmäinen päiväni ateistina eilisen illan kääntymisen jälkeen.
        Ei ilta- eikä aamurukousta. Ei ahdistusta eikä helvetin pelkoa. On kevyt olo. Ei tarvetta todistaa Jeesuksesta työpaikalla ja kaduilla jopa ventovieraille. Ei lehtisten jakelua eikä uskovien tapaamista edessäpäin.
        Tavallinen työpäivä. Illalla kiellettyä hedelmää eli karaokebaari tiedossa. Pikkulauantai. Saa nähdä, millaista se on. Aion ottaa hillitysti alkoholiakin. Aiemmin tämä kaikki oli kiellettyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ilta- eikä aamurukousta. Ei ahdistusta eikä helvetin pelkoa. On kevyt olo. Ei tarvetta todistaa Jeesuksesta työpaikalla ja kaduilla jopa ventovieraille. Ei lehtisten jakelua eikä uskovien tapaamista edessäpäin.
        Tavallinen työpäivä. Illalla kiellettyä hedelmää eli karaokebaari tiedossa. Pikkulauantai. Saa nähdä, millaista se on. Aion ottaa hillitysti alkoholiakin. Aiemmin tämä kaikki oli kiellettyä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18511392/millainen-on-uskonnoton-maailma
        Millainen on uskonnoton maailma?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on mielestäni paras:
        Ei uskovaisia, vain ateisteja. Kukaan ei tee pahaa. Ei ole sotia. Elinikä 1000 vuotta. Syntyvyys hyvin pieni.
        Mitä muuta?

Kuka nyt itseään syyttäisi jos on uskovainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18511392/millainen-on-uskonnoton-maailma

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18507962/miksi-jeesus-ei-ikina-kirjoittanut-mitaan
        Miksi Jeesus ei ikinä kirjoittanut mitään?
        Niin miksi ei? Kirjoittihan Sinuhe Egyptiläinenkin elämästään teoksen.
        Muiden vaan piti valehdella Jeesuksen puolesta. Outo homma kyllä.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on mielestäni paras:
        Ei uskovaisia, vain ateisteja. Kukaan ei tee pahaa. Ei ole sotia. Elinikä 1000 vuotta. Syntyvyys hyvin pieni.
        Mitä muuta?

Niin, uskonnot tekee paljon pahaa.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on mielestäni paras:
        Mitä muuta?

*Ei uskovaisia, vain ateisteja. Kukaan ei tee pahaa. Ei ole sotia*
        Hyvin sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18507517/mita-kristitty-tekee
        Mitä kristitty tekee?

Tää myös hyvä
        Mitä kristitty tekee?
        Tunkeutuu toisen maahan ja saa kutsun päällikön majaan. Saa syödä enemmän ruokaa kuin alkuasukas viikossa. Pakottaa kääntymään kristityksi. Valtaa maan ja ottaa sen omakseen. Vie lapset orjiksi Eurooppaan.
        Tällaista on kristinusko. Jumalan rakkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on mielestäni paras:
        Mitä muuta?

Kaikki ovat onnellisia silloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on mielestäni paras:
        Mitä muuta?

Yep, paras tähän asti.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jaahas, ja se liittyy hihhuleihin, miten?

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18484759/tieteellinen-todellisuus-ja-hihhuleiden-kiukku
        Kuka voisi vastustaa halua uskoa, että kuoleman jälkeen odottaa ikuinen biletys enkelikuoron säestyksellä? Valitettavasti meille, jotka emme tarvitse satuja elämän merkityksen löytämiseen, todellisuus on riittävä.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18516545/teismista-kuolemanrangaistus
        Teismistä kuolemanrangaistus
        Teisteistä ei päästä muuten eroon. Maailma pelastuu. Maanpäällinen paratiisi. Ateisteille.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on paras:
        Kuka voisi vastustaa halua uskoa, että kuoleman jälkeen odottaa ikuinen biletys enkelikuoron säestyksellä?

Eivätkö uskonnot ole ihmisten hallintaa?
        joita käytetään hallitsemaan ja manipuloimaan ymmärtämättömiä ihmisiä? Tiedostamatta, että ihminen voisi olla vapaa tästä hallinnasta? Kukahan on antanut näille ihmisille vallankäytön ja kuka sitä ylläpitää,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joita käytetään hallitsemaan ja manipuloimaan ymmärtämättömiä ihmisiä? Tiedostamatta, että ihminen voisi olla vapaa tästä hallinnasta? Kukahan on antanut näille ihmisille vallankäytön ja kuka sitä ylläpitää,

Uskonto on ihmisten kontrollointia, manipulointia, ja monet typerykset lankeavat uskonnon ansaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskonto on ihmisten kontrollointia, manipulointia, ja monet typerykset lankeavat uskonnon ansaan.

Ja palkinnoksi on ikuinen bilee taivaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on parempi ilman uskontoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on parempi ilman uskontoja.

Ilman uskontoja olisi rauha kaikkialla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko älykäs ihminen olla uskovainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallan epäillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallan epäillä.

Ateismi on paratiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18484759/tieteellinen-todellisuus-ja-hihhuleiden-kiukku
        On suorastaan liikuttavaa seurata, kuinka nämä uskovaiset yrittävät pitää kiinni saduistaan. He ovat rakentaneet elämänsä varaan kertomuksia, joissa he pääsevät taivaaseen tapaamaan pilvien päällä tanssivia enkeleitä ja vanhoja tuttuja.

Turhautuminen kasvaa, kun todellisuus iskee vasten kasvoja. Seurauksena ovat lapselliset hyökkäykset ateisteja kohtaan, aivan kuin heidän syynsä olisi, että tiede toimii logiikalla ja todisteilla, eikä mielikuvituksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhautuminen kasvaa, kun todellisuus iskee vasten kasvoja. Seurauksena ovat lapselliset hyökkäykset ateisteja kohtaan, aivan kuin heidän syynsä olisi, että tiede toimii logiikalla ja todisteilla, eikä mielikuvituksella.

Ehkä uskovaiset ajattelevat, että jos he huutavat tarpeeksi kovaa, he voivat vaimentaa ne ikävät äänet, jotka muistuttavat heitä totuuden vääjäämättömyydestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä uskovaiset ajattelevat, että jos he huutavat tarpeeksi kovaa, he voivat vaimentaa ne ikävät äänet, jotka muistuttavat heitä totuuden vääjäämättömyydestä.

Hihhulit, jotka elävät siinä toivossa, että kuoleman jälkeen heidät palkitaan paratiisin juhlilla, joutuvat kohtaamaan epämiellyttävän totuuden: mitään juhlia ei ole tulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihhulit, jotka elävät siinä toivossa, että kuoleman jälkeen heidät palkitaan paratiisin juhlilla, joutuvat kohtaamaan epämiellyttävän totuuden: mitään juhlia ei ole tulossa.

Eikä siinä vielä kaikki. Koska heidän omat uskomuksensa alkavat horjua ja tieteellinen todistusaineisto kasvaa, hihhulit alkavat purkaa turhautumistaan niihin, jotka eivät tarvitse satukirjoja lohtunaan – ateisteihin. Heidän keskustelupalstoilleen valuu epätoivoisia yrityksiä kyseenalaistaa tiedettä ja väittää vastaan tosiasioille, jotka ovat niin ilmeisiä, että niitä on vaikea kieltää ilman vakavaa kognitiivista dissonanssia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä siinä vielä kaikki. Koska heidän omat uskomuksensa alkavat horjua ja tieteellinen todistusaineisto kasvaa, hihhulit alkavat purkaa turhautumistaan niihin, jotka eivät tarvitse satukirjoja lohtunaan – ateisteihin. Heidän keskustelupalstoilleen valuu epätoivoisia yrityksiä kyseenalaistaa tiedettä ja väittää vastaan tosiasioille, jotka ovat niin ilmeisiä, että niitä on vaikea kieltää ilman vakavaa kognitiivista dissonanssia.

Ei uskovaisia, vain ateisteja. Kukaan ei tee pahaa. Ei ole sotia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei uskovaisia, vain ateisteja. Kukaan ei tee pahaa. Ei ole sotia.

Totta, ei sotia , ei riitoa, autuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älykkyydestä en tiedä, mutta viisas ainakin on!

• Anonyymi

Ryystävät voimakkaita eteerisiä tuoksuja new age uskonnoissa ja odottavat että elämä parantuu. Ei se tule koskaan onnistumaan.

• Anonyymi

Ryystävät voimakkaita eteerisiä tuoksuja helluntailaisuudessa ja odottavat että elämä parantuu. Ei se tule koskaan onnistumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ryystävät voimakkaita eteerisiä tuoksuja helluntailaisuudessa ja odottavat että elämä parantuu. Ei se tule koskaan onnistumaan.

-New age opit ovat demonisia eksytyksiä. Samaan sarjaan kuuluu idän opit, jälleensyntyminen, yoga, meditointi, yms. Niitä kannattaa varoa!

"Valheellinen kieli vihaa omia ruhjomiansa, ja liukas suu saa turmiota aikaan." Sananlaskut 26:28

Kun nyt tiedämme että joka valheita puhuu, se on se joka vihaa muita, on hyvä ymmärtää, että demonien ja riivaajien oppeja ei kannata seurata. Ainoastaan aito alkuperäinen kristinusko on oikeaa ja hyvää.-

Rauhoitu jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-New age opit ovat demonisia eksytyksiä. Samaan sarjaan kuuluu idän opit, jälleensyntyminen, yoga, meditointi, yms. Niitä kannattaa varoa!

"Valheellinen kieli vihaa omia ruhjomiansa, ja liukas suu saa turmiota aikaan." Sananlaskut 26:28

Kun nyt tiedämme että joka valheita puhuu, se on se joka vihaa muita, on hyvä ymmärtää, että demonien ja riivaajien oppeja ei kannata seurata. Ainoastaan aito alkuperäinen kristinusko on oikeaa ja hyvää.-

Rauhoitu jo.

-Kokemuksen mukaan ne ketkä on sekaantunut näihin pimeisiin meditaatiojuttuihin körsivät enemmän kuin ne ketkä eivät ole. Niillä aukeaa "portti helvettiin".-
        Jaahas, tässä siitä taas mentiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-Kokemuksen mukaan ne ketkä on sekaantunut näihin pimeisiin meditaatiojuttuihin körsivät enemmän kuin ne ketkä eivät ole. Niillä aukeaa "portti helvettiin".-
        Jaahas, tässä siitä taas mentiin.

-New age opit ovat demonisia eksytyksiä. Samaan sarjaan kuuluu idän opit, jälleensyntyminen, yoga, meditointi, yms. Niitä kannattaa varoa!-
        Taitaa olla vakavahko ongelma, kun noin pahasti ahdistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-New age opit ovat demonisia eksytyksiä. Samaan sarjaan kuuluu idän opit, jälleensyntyminen, yoga, meditointi, yms. Niitä kannattaa varoa!-
        Taitaa olla vakavahko ongelma, kun noin pahasti ahdistaa.

*Se kertoo kirkon tilasta että jopa jooga tuodaan kirkkoon. Mutta niinkuin sanoit kritinusko ja luterilaisuus ei ole sama*
        Totta kai. Helluntailaisten sekoilut ovat paremmat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*Se kertoo kirkon tilasta että jopa jooga tuodaan kirkkoon. Mutta niinkuin sanoit kritinusko ja luterilaisuus ei ole sama*
        Totta kai. Helluntailaisten sekoilut ovat paremmat.

"Kyllä okkultismiin sekaantuminen avaa pimeyden portit vaikkei käyttäisikään huumeita tms. Siksi jooga onkin petollista."

Glossolalia on sekaantumista okkultismiin.
        https://www.patheos.com/blogs/matauryn/2017/12/11/glossolalia-paganism/
        Glossolalia pakanallisuudessa ja okkultismissa
        Glossolaliaa harjoitetaan ei-kristillisissä uskonnoissa: Pohjois-Amerikan intiaanien Peyote-kultti, Tyynenmeren luoteisosan Haida-intiaanit, Sudanin shamaanit, Afrikan länsirannikon Shango-kultti, Trinidadin Shago-kultti, Haitin Voodoo-kultti, Etelä-Amerikan ja Australian aboriginaalit, Pohjois-Amerikan ja Aasian subarktisten alueiden eskimot, Grönlannin shamaanit, Borneon djakit, Etiopian zor-kultti, Siperian shamaanit, Etelä-Amerikan chaco-intiaanit, Andeilla asuvat curanderot, Afrikan Sudanin kinkat, Afrikan thonga-shamaanit ja Tiibetin munkit. "

• Anonyymi

Joka muita huijaa tulee huijatuksi. Se julmien ja ankarien idän oppien levittäjien on hyvä ymmärtää.

• Anonyymi

Kehtaavatkin täällä sanoa että rakastavat ja välittävät muista vaikka ohjaavat muita turmioon valheillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehtaavatkin täällä sanoa että rakastavat ja välittävät muista vaikka ohjaavat muita turmioon valheillaan.

"ja he pettävät suloisilla sanoilla ja kauniilla puheilla vilpittömien sydämet" Room. 16

• Anonyymi

Joka muita huijaa tulee huijatuksi. Se julmien ja ankarien idän oppien levittäjien on hyvä ymmärtää.
        Kannattaako katsoa peiliin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako katsoa peiliin?

Se julmien ja ankarien idän oppien levittäjien on hyvä ymmärtää.
        Mikään ei voi olla julmempaa kuin kristillinen oppi ikuisesta helvetistä, jossa suurin osa koskaan olemassa olleista ihmisolennoista lähetetään ikuiseen helvettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään ei voi olla julmempaa kuin kristillinen oppi ikuisesta helvetistä, jossa suurin osa koskaan olemassa olleista ihmisolennoista lähetetään ikuiseen helvettiin.

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/toimittajalta-kristinusko-on-joko-jumalallinen-rakkaustarina-tai-kosminen-painajainen
        Kristinusko on jumalallinen rakkaustarina tai kosminen painajainen
        Epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset Jumalalta
        Jumalan ikioma Auschwitz

On teoriassa mahdollista, että maailman tyhjästä luonut Jumala on luodessaan päättänyt, että osa luoduista joutuu lopulta ikuiseen kidutukseen. David Bentley Hartin mukaan sen sijaan ei ole edes teoriassa mahdollista, että sellainen Jumala olisi hyvä.

Jos yksikin luotu joutuisi lopulta ikuiseen tuskaan, maailma olisi kosminen painajainen ja sen luoja kosminen Hitler.

Hitleriä ja Jumalaa erottaisi lähinnä se, että Hitlerin masinoima holokausti kesti muutaman vuoden, mutta Jumalan ikioma Auschwitz olisi ikuinen.

Jumalan hyvyyden ja ikuisen helvetin välillä on ammottava ristiriita, jonka ratkaisemiseksi teologit ovat esittäneet monenlaisia selityksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/toimittajalta-kristinusko-on-joko-jumalallinen-rakkaustarina-tai-kosminen-painajainen
        Kristinusko on jumalallinen rakkaustarina tai kosminen painajainen
        Epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset Jumalalta
        Jumalan ikioma Auschwitz

On teoriassa mahdollista, että maailman tyhjästä luonut Jumala on luodessaan päättänyt, että osa luoduista joutuu lopulta ikuiseen kidutukseen. David Bentley Hartin mukaan sen sijaan ei ole edes teoriassa mahdollista, että sellainen Jumala olisi hyvä.

Jos yksikin luotu joutuisi lopulta ikuiseen tuskaan, maailma olisi kosminen painajainen ja sen luoja kosminen Hitler.

Hitleriä ja Jumalaa erottaisi lähinnä se, että Hitlerin masinoima holokausti kesti muutaman vuoden, mutta Jumalan ikioma Auschwitz olisi ikuinen.

Jumalan hyvyyden ja ikuisen helvetin välillä on ammottava ristiriita, jonka ratkaisemiseksi teologit ovat esittäneet monenlaisia selityksiä.

Kaikkialla saarnataan ja moniin kristillisiin oppeihin sisältyy oppi, jonka mukaan kuolleita syntisiä kidutetaan iankaikkisen piinan liekeissä ja että heidän lyhyen maallisen elämänsä aikana tekemiensä rikkomusten vuoksi heidän on kestettävä ikuista kärsimystä. Mutta se on ristiriidassa rakkauden, laupeuden ja oikeudenmukaisuuden ymmärtämisen kanssa. Eräs valistunut teologian tohtori sanoi kerran: "Helvetin marttyyrien näkeminen lisää vanhurskaiden ikuista onnea. Kun he näkevät siellä omanlaisensa, joiden tilanne on niin kauhea, kun he itse ovat niin korkeassa asemassa, heidän autuutensa moninkertaistuu."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkialla saarnataan ja moniin kristillisiin oppeihin sisältyy oppi, jonka mukaan kuolleita syntisiä kidutetaan iankaikkisen piinan liekeissä ja että heidän lyhyen maallisen elämänsä aikana tekemiensä rikkomusten vuoksi heidän on kestettävä ikuista kärsimystä. Mutta se on ristiriidassa rakkauden, laupeuden ja oikeudenmukaisuuden ymmärtämisen kanssa. Eräs valistunut teologian tohtori sanoi kerran: "Helvetin marttyyrien näkeminen lisää vanhurskaiden ikuista onnea. Kun he näkevät siellä omanlaisensa, joiden tilanne on niin kauhea, kun he itse ovat niin korkeassa asemassa, heidän autuutensa moninkertaistuu."

Onko taivaassa olevilta lunastetuilta RIISTETTY KAIKKI SÄÄLI JA MYÖTÄTUNTO ja jopa yksinkertainen inhimillisyyden tunne? Vai korvautuvatko nämä tunteet stoalaisten tunteettomuudella ja villien julmuudella?
        Vaikka olettaisimmekin, että Herra on mielissään syntisten kärsimyksistä, niiden huokauksista ja huudoista, joita Hän pitää helvetin tulessa, mikä on näiden kärsimysten tarkoitus? Onko mahdollista, että nämä kauheat huudot ovat suloisinta musiikkia Äärettömän Rakkauden korvissa? Väitetään, että jumalattomien loputon kärsimys osoittaa Jumalan vihan syntiä kohtaan, joka tuhoaa maailmankaikkeuden rauhan ja rauhallisuuden. Voi, mikä kauhea jumalanpilkka! Näyttäisi siis siltä, että Jumalan viha syntiä kohtaan on syy sen jatkuvuuteen. Monet teologit väittävät, että jatkuva kidutus ilman toivoa armosta katkeroittaa kurjia, jotka vapisevat kirouksista ja pilkasta ja lisäävät syyllisyyttään. Synnin jatkuva lisääntyminen loputtomien aikojen kuluessa ei voi edistää Jumalan kirkkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko taivaassa olevilta lunastetuilta RIISTETTY KAIKKI SÄÄLI JA MYÖTÄTUNTO ja jopa yksinkertainen inhimillisyyden tunne? Vai korvautuvatko nämä tunteet stoalaisten tunteettomuudella ja villien julmuudella?
        Vaikka olettaisimmekin, että Herra on mielissään syntisten kärsimyksistä, niiden huokauksista ja huudoista, joita Hän pitää helvetin tulessa, mikä on näiden kärsimysten tarkoitus? Onko mahdollista, että nämä kauheat huudot ovat suloisinta musiikkia Äärettömän Rakkauden korvissa? Väitetään, että jumalattomien loputon kärsimys osoittaa Jumalan vihan syntiä kohtaan, joka tuhoaa maailmankaikkeuden rauhan ja rauhallisuuden. Voi, mikä kauhea jumalanpilkka! Näyttäisi siis siltä, että Jumalan viha syntiä kohtaan on syy sen jatkuvuuteen. Monet teologit väittävät, että jatkuva kidutus ilman toivoa armosta katkeroittaa kurjia, jotka vapisevat kirouksista ja pilkasta ja lisäävät syyllisyyttään. Synnin jatkuva lisääntyminen loputtomien aikojen kuluessa ei voi edistää Jumalan kirkkautta.

Jos olisi olemassa ikuinen helvetti, ei olisi väliä, palvotko Jumalaa vai Saatanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisi olemassa ikuinen helvetti, ei olisi väliä, palvotko Jumalaa vai Saatanaa.

Tai pitäisikö enemmän varoa helluntailaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai pitäisikö enemmän varoa helluntailaisuutta.

Eikä siinä vielä kaikki. Koska heidän omat uskomuksensa alkavat horjua ja tieteellinen todistusaineisto kasvaa, hihhulit alkavat purkaa turhautumistaan niihin, jotka eivät tarvitse satukirjoja lohtunaan – ateisteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä siinä vielä kaikki. Koska heidän omat uskomuksensa alkavat horjua ja tieteellinen todistusaineisto kasvaa, hihhulit alkavat purkaa turhautumistaan niihin, jotka eivät tarvitse satukirjoja lohtunaan – ateisteihin.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18516370/olen-hirvean-kateellinen-ateisteille
        Olen hirveän kateellinen ateisteille
        Kuka voisi vastustaa halua uskoa, että kuoleman jälkeen odottaa ikuinen biletys enkelikuoron säestyksellä? Valitettavasti meille, jotka emme tarvitse satuja elämän merkityksen löytämiseen, todellisuus on riittävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti: