mail.com - sähköposti helvetistä!

Outta hell

Avasin tilin mail.com -nimisellä sähköpostisivustolla. Se toimii oikein hyvin silloin, kun avaan läppärini, kytken siihen sähkön, odotan, että se käynnistyy, avaan nettiselaimen, kytken nettitikkuyhteyden käyttöön, odotan että yhteys avautuu, klikkaan mail.com -sivuston auki ja kirjaudun sähköpostiini.

En kuitenkaan haluaisi tehdä kaikkea tätä hitaimman kautta. Siksi otin käyttöön Applen Mail-sovelluksen (koneeni on Applen läppäri) ja annoin sinne kaikki tarvittavat tiedot POP-osoitteesta, SMTP-osoitteesta jne. Mail antaa minun kyllä kirjoittaa sähköpostia ja lähettää sitä, mutta ei hakea saapunutta postia mail.com-postilaatikostani.

Kun klikkaan Mailin painiketta "Hae postit", ohjelma miettii aikansa ja sanoo sitten: " Syötä salasana tunnukselle...". No, minäpä syötän salasanan. Taas ohjelma miettii, ja kohta tulee ilmoitus: "POP-palvelin pop1.mail.com hylkäsi käyttäjän salasanan. Syötä salasana uudelleen".

Eteneminen jämähtää aina tähän samaan kohtaan. Minä annan satavarmasti salasanani täysin oikein, mutta se ei koskaan kelpaa. Netin kautta sähköpostiin mennessäni ei ongelmia ole, mutta Mail-sovelluksen kautta on, vaikka naputtelen aivan saman salasanan kummassakin tapauksessa.

Missähän vika voi olla, kun olen tarkastanut kaikki mahdolliset säädöt ja asetukset niin tietokoneestani kuin mail.com-sivustoltakin moneen kertaan? En vain osaa! Osaatko sinä?

5

4897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että mail.comissa

      ylipäätään on pop3-tukea tai jos on niin että jospa se onkin maksullinen palvelu ja ilmaista on vain web-selaimella käytettävä osuus postipalvelusta?

      Monet aiemmin pop3-tukea tarjonneet postipalvelut on sittemmin muuttaneet noita pop3 ja imap palveluitaan maksullisiksi ja jättäneet vain web-selaimella käytettävän postin ilmaiseksi. Näin on menetellyt esim. Yahoo jo vuosia sitten.

      • että mail.comissa

        todellakin mail.comissa pop3-palvelu on maksullinen eli ilmaiseksi ET saa sitä pop-palvelua käyttöösi! Se pop3 kuuluu premium-palveluun joka siis maksullinen, ilmaiseksi saat vain selaimella käytettävän web-postin.


      • väitteenne!
        että mail.comissa kirjoitti:

        todellakin mail.comissa pop3-palvelu on maksullinen eli ilmaiseksi ET saa sitä pop-palvelua käyttöösi! Se pop3 kuuluu premium-palveluun joka siis maksullinen, ilmaiseksi saat vain selaimella käytettävän web-postin.

        todistakaa väitteenne, tai rankaisen teitä ankarammin kuin ketään koskaan!


      • että mail.comissa
        väitteenne! kirjoitti:

        todistakaa väitteenne, tai rankaisen teitä ankarammin kuin ketään koskaan!

        Siellä se lukee selvästi. Vai etkö ressukka osaa muuta kuin uhota, vaahdota ja nillittää?

        http://www.mail.com


      • djup
        että mail.comissa kirjoitti:

        Siellä se lukee selvästi. Vai etkö ressukka osaa muuta kuin uhota, vaahdota ja nillittää?

        http://www.mail.com

        dra po handen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe