ILMAISIA VAATTEITA, HIUKSIA YMS! SIMS 3:SEEN

Hihhuli95

http://www.thesimsresource.com/downloads/sims3

täytyy rekisteröityy eka =) mul toimii ihan oikee. menee suoraan sims 3:seen ei tarvi purkaa mtn kansioita yms.


tietääkö kukaan muu jotain hyvää samantapaista sivua ?


ps. tuonne tulee melkein joka päivä uusia vaatteita yms.

99

9259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -n- 26

      Tiedoksi vaan sullekin, että ei sentään jokainen tiedosto ole TSR ilmaisia. Riippuu ihan Sims-artistista onko hän laittanut ne maksulliseksi vain ei. Niin ja löytyy sieltä paljon Sims 2-ladattavaakin.

    • .....

      tätä blogia. Sinne tulee päivittäin paljon uusia vaatteita, hiuksia, esineitä yms. mitä ylläpitäjä sattuu eri sivustoilta löytämään. Sivun oikeasta reunasta löytyy paljon linkkejä eri lataussivuille sekä kategorioita, joihin on listattu kaikki aiemmin postatut esineet.

      http://mysims3blog.blogspot.com/

    • heppahöperö00000000

      Käy tämmösessä paikassa ku http://www.parsimonious.org/
      siellä on vaatteita hiuksia meikkejä j apaljon muuta
      sininet on sims 1:seen
      vihreät on sims 2:seen
      keltaiset on sims 3:seen
      onnea jos löydät jotain!

      • meikkejä

        Voiko sieltä löytää meikkejä?


    • Lanttu96
    • ....................

      tuossa parsimonioussa niin kun painaa sitä juttua jonka haluaa niin se tulee zip tiedostona........enkä osaa käyttäää sitä ::D

    • AlSimhara
    • onkelmia

      yritin ladata tuolta alottajan linkkaamasta, mutta tavarat ei mene käynnistyssovellukseen..? Mihin kansioon ne pitää ladata, että ne menis?

      • minävaiin

        mulla toimii moitteettomasti kun osaan käyttää. ensin lataat ja sitten avaat tiedoston. helppoa kun osaa.


      • Samuel
        minävaiin kirjoitti:

        mulla toimii moitteettomasti kun osaan käyttää. ensin lataat ja sitten avaat tiedoston. helppoa kun osaa.

        Mäki osaan sen hyvin!!!! :)


    • arinakozachenko

      haluan hiuksia

    • Sims fani
    • Sims <3
    • Simmss3

      Kiitoss :] Mutt miten lataan tuolta Liana sims3 sesta noita vaatteita mun peliin?? Auttakaa nyt kun ei mitäänkään toi älli toimi että tajuisin,käytän mozillafirefoxia...Kiitoss

      • AlSimhara

    • TotalyVanillaLola

      Miten saa lemmikeitä the sims 3:seen????!!!??? Kun raa'an kallils tuo lemmikit-lisäosa!!D;

    • AlSimhara

      Lisäosa on ainoa tapa. Muuten joudut tyytymään niihin kaloihin ja - jos sinulla on Maailmanmatkaaja - sammakoihin sekä krokotiileihin, joita voi pistää akvaarioon.

    • sims 3 fani

      onko mahdollista ladata the sims 3 lemmikit peli ilmaiseksi netistä?????????

      • Hihhelihihhelihihhel

        Onn... Mun täti latas, mut en muista sivua... ;(


      • siiseli
        Hihhelihihhelihihhel kirjoitti:

        Onn... Mun täti latas, mut en muista sivua... ;(

        Saako sims3 jostain hakin jolla saa teinin raskaaksi?


    • Noarvaa

      Kiitos vinkeistä! :)

    • nnnea

      mulla ei tuu noi ton paikan jutut peliin, vaikka painoin download. pitääkö tehä vielä jotain muuta? oon kyllästynyt ku oon pitäny kaikkia vaatteita niin paljo, auttakaa!

    • AlSimhara

      Lianan? Sinun pitää purkaa ne lataamasi paketit ja sitten asentaa ne paketista purkamasi Sims3Pack tiedostot käynn.sovellutuksen kautta peliin. :-)

    • nnnea

      eikun tosta toisesta, joka on aloitusviestissä. :) vaikka painoin download, ja tossa aloitusviestissähän sanottiin ettei tarvi purkaa mitään. mut pitääkö ne silti siirtää jotenki peliin?

    • AlSimhara

      Kun lataan TSR:stä, niin minulla menee ladatut paketit sinne "Ladatut tiedostot" kansioon, missä sitten puran ne ja siirrän peliin käynn.sovellutuksen kautta. Itse käytän aina Mozillaa.

      Jos haluat että ne menee suoraan käynn.sovellutukseen, niin sinun pitää valita "Avaa sovellutuksessa" (ja tarkistaa että valittuna on Sims 3 Launcher), ei siis "Tallenna". Näin siis Mozillalla.

    • (-(-.(-.-).-)-)

      mulla ainakin menee suoraan, tuol tsr: ssä sims 3 käynnistys sovellukseen, käytän chromea

    • Sims-fani

      moi! tietääkö kukaan mitään tosi hyvää paikkaa mistä voi ladata noita sims
      hiuksia,vaatteita ja yms.

      • popoppo

        En :(


    • Sims-fani

      Kiitos tiedosta :)

      • siiseli

      • enosaaaa
        siiseli kirjoitti:

        http://www.thesimsresource.com/

        Tuolla on todella laajasti kaikenlaisia tavaroita, hiuksia, vaatteita yms. Vaatii ilmaisen rekisteröitymisen

        Mistä voi ladata noita? Taisiis mist pitää painaa, ku ei missää lue mitään dowload ym.?


    • lataan

      nykyään kaiken tuolta :3

    • Simionithe3

      Ku hakee googlel therandomsims, nii sielt otat sesn randomsims jutu ja siel on niit linkkei nihipaikkoihi mist saa. :)

    • Sims 3 fan

      Jos netti ei toimi ja haluu saada ne siin pelis jo.. Mites, onko täs asias jtn koodii?

    • Lyyli200

      Mä haluun niit hiuksii mukku niit ei oo missään ja jos on nii pelkkii kuvii joit en osaa ladata osaan vaa niit normei vaatteit! Helppii?

    • ida 296

      apua, ei mulla ainakaan mene suoraan peliin lataukset o.0

    • AlSimhara

      Useimmat TSR:n latauksista on package muodossa, jonka vuoksi ladattu paketti pitää itse purkaa ja sitten siirtää Packages -kansioon.

      Jos lataus on Sims3Pack muodossa, niin sen jälkeen kun olet klikannut sitä Download painiketta, voit avautuvasta latauslaatikosta valita haluatko tallentaa paketin koneelle vai avata sen käynn.sovellutuksessa (Firefox Mozilla).

      • EpäileväxD

        Onko toi vaatteiden ja muiden lataaminen ihan turvallista? Voiko se sekoittaa koko koneen sims 3 pelin? Tekis niiiiiin hirveen paljon mieli latailla kaikkee kivaa, mut mua vaa arveluttaa toi

        Ps. Tietääks kukaa mitää hyvää paikkaa mistä sais ladattuu hevosille riimuja, suojia, loimia yms. muita varusteita?


      • AlSimhara
        EpäileväxD kirjoitti:

        Onko toi vaatteiden ja muiden lataaminen ihan turvallista? Voiko se sekoittaa koko koneen sims 3 pelin? Tekis niiiiiin hirveen paljon mieli latailla kaikkee kivaa, mut mua vaa arveluttaa toi

        Ps. Tietääks kukaa mitää hyvää paikkaa mistä sais ladattuu hevosille riimuja, suojia, loimia yms. muita varusteita?

        On se turvallista ja jos jokin huono ladattu sattuu osumaan kohdalle (itselleni on myös näin käynyt muutaman kerran) niin ei kun ladattu vain pois pelistä ja cache tiedostojen poisto samalla. Ei siinä sen kummenpaa. Huonot ladatutkin voi usein välttää lataamalla turvallisista paikoista kuten MTS2, Garden of Shadows, ym.

        Virallista Sims 3 Exchangea kannattaa välttää kuin ruttoa tai muuten vain kerjää itselleen hankaluuksia.


        http://lakesideranch.weebly.com/tack.html
        http://spottedacres.weebly.com/bridles1.html
        http://spottedacres.weebly.com/leg-protectionsupport.html


      • EpäileväxD
        AlSimhara kirjoitti:

        On se turvallista ja jos jokin huono ladattu sattuu osumaan kohdalle (itselleni on myös näin käynyt muutaman kerran) niin ei kun ladattu vain pois pelistä ja cache tiedostojen poisto samalla. Ei siinä sen kummenpaa. Huonot ladatutkin voi usein välttää lataamalla turvallisista paikoista kuten MTS2, Garden of Shadows, ym.

        Virallista Sims 3 Exchangea kannattaa välttää kuin ruttoa tai muuten vain kerjää itselleen hankaluuksia.


        http://lakesideranch.weebly.com/tack.html
        http://spottedacres.weebly.com/bridles1.html
        http://spottedacres.weebly.com/leg-protectionsupport.html

        Kiitti ! :)


    • hullu71

      AAAHHH KIITOS MILJOONASTI!!!!! se sivu thesimsresource on täynnä kaikkea IHANAA! Kiitos, nyt sain peliini kaikkea ihanaa meikeistä taloihin!

      • mävaaaaai

        miten voi purkaa?


      • AlSimhara
        mävaaaaai kirjoitti:

        miten voi purkaa?

        Tarvitset jonkin purkuohjelman, kuten WinRAR, WinZip tai IZArc (käytän tätä itse). :)


    • Rousaw

      mulla on sellanen mitätön ongelma tosta TSR stä, että kun lataan sieltä tonne sims3 käynnistyss. niin en saa sieltä niitä poistettua :p no sehän ei sinänsä haittaa mtn, mut ois kiva saada ne pois et näkis helposti ne, mitä ei oo vielä ladannut (:

      Jos nyt ette tajunnu tota niin en tarkota nyt niiden tavaroiden poistamista itse pelistä, sieltä ne poistuu ihan hyvin, vaan tarkoitan sitä sims3 käynnistyssovelluksen Lataukset - osastosta. Ne ei poistu yksitellen siitä poista - napista :ss , eikä auta jos poistaa pelin tuosta pelilevykotelosta xd

      toivottavasti joku ymmärsi (: apuuwaa

      • Rousaw

    • AlSimhara

      "Pelilevykekotelosta.." tarkoitat varmaan levyasemasta. Juu, se ei vaikuta mihinkään mitä latauksiin tulee.

      Eli olet poistanut latauksen pelistä käynn.sovellutuksen kautta mutta sen jälkeen et saa enää poistettua sitä "Lataukset" osiosta, vaikka klikkaat ruksin ruutuun ja klikkaat "Poista".

      Okay... Ensinnäkin kun asennat Sims3Pack muotoisen ladatun, siitä muodostuu tiedosto kolmeen eri paikkaan: Downloads-, DCCache- ja DCBackup kansioihin. Jos olet siis kuitenkin saanut ladatun poistettua pelistä, niin silloin pitäisi riittää että poistat tuon kyseisen ladatun paketin myös tuolta Downloads -kansiosta.

      Muista että huono Sims3Pack muotoinen ladattu voi sotkea käynn.sovellutuksen.

      Itse en käytä Sims3Pack muotoisia ladattuja ellei ole ihan pakko, eli ainoastaan Storen tavarat ja ladatut keittiötasot (pakollisia käynn.sovellutuksen kautta). Kun itse lataan Sims3Pack muotoisia ladattuja, niin en pistä niitä suoraan käynn.sovellutukseen, vaan tallennan sopivaan kansioon koneelle. Näin teen myös TSR:n tiedostojen kanssa. Sen jälkeen käytän Delphy'n MultiInstaller -ohjelmaa, jolla muutan ne Package -muotoisiksi ja siirrän Mods -kansioon. Näin ne ovat helpompia käsitellä, järjestää ja tarpeen tullen poistaa. Näin ne voi myös tarkastaa Delphy'n Dashboard -ohjelmalla huonojen tiedostojen varalta. :)

    • mä haluisin

      Onhan noi kamat "sallittuja" et niitä saa lataa?

    • sims fani :)

      Minulla ei toiminut tuo sisään kirjautuminen. Kirjoitin mielestäni salasanan oikein, mutta se ei suostu menemään sisälle.. missäköhän ongelma?
      Tietääkö kukaan muita paikkoja? :)

    • joou

      Käyttäkää raonjenaa hiusten latauksee, löydätte googlettamalla.

    • Katriska!!!

      Vaikka olen kirjaunut se ei anna ladata, se missä lukee että kuinka monta latausta ja niin edeleen niin se nappi ei oo vihreä! Mitä teen!!!!

    • Latauspainike (Download) löytyy kuvan alapuolelta, ei sivun ylälaidasta.

    • kkk

      Mites RAR tiedoto laitetaan peliin?

    • Se pitää purkaa ensin sopivalla ohjelmalla, esim. WinRAR tai IZArc.

      • Annispannis

        Mistä saan ilmasia huonekaluja sims 3:en?
        En osaa purkaa tiedostoja tai muuta sellaista.
        Kiitos jos vastaatte


      • Annispannis

        Onko tuonne alinpaan rekisteröityminen ilmaista?


    • Sinne ei tarvitse rekisteröityä. Sims3Updates on vähän niin kuin osoiteluettelo. Eli sivun vasemmassa laidassa on valikot joiden mukaan etsiä lataussivuja, esim. vaatteet, meikit, kengät, jne. Keskellä sivua on aina esitteillä uusimmat lataukset eri sivuilta ja tuo esittely päivittyy joka päivä. Itse käyn vilkaisemassa sen läpi kerran päivässä.

      Seassa on myös maksullisia sivustoja (Peggy, TSR, ym.) mutta suurin osa on ilmaisia sivustoja. :)

      • Annispannis

        Okei kiitos kaikesta


    • Hmmpp...

      Moikka! Oisin ostamassa sims 3:seen sen lemmikit lisäosan ni onko siinä valmiina hevoselle riimu, loimi ja suojat. Vai voiko ne ladata jostain?? (jos niitä voi ladata jostain ni voitteko laittaa linkkiä :)) )

    • Hmmpp.....

      Voiko joku kertoa mulle tarkat ohjeet että miten ne kaikki ladatut loimet ja muut voi siirtää siihen sims 3 pets:siin

    • Alluuuuh

      oon tyhmä, mut miten tuolt ladataan ? :D

      • Jos tarkoitat tuota Mods kansion lataamista, niin klikkaa sitä sinistä "Download" linkkiä sivun keskellä. Kun olet saanut ladattua tuon paketin koneelle, niin purat sen ja siirrät sen sellaisenaan sinne Sims 3 kansioon (omat tiedostot polku).


    • Kirottu lapsi
    • Exchangesta ei kannata ladata yhtään mitään ja kaikki pitkäaikaiset Sims pelaajat jo sen tietävätkin. Sieltä ei saa mitään muuta koneelleen kuin harmia, koska siellä latauksia ei valvota millään tavoin - toisin kuin MTS2 sivustolla - ja usein ladattujen pakettien mukana voi tulla piilotiedostoja (ylimääräisiä ladattuja, ym.) tai ladatut voivat muuten olla huonosti tehtyjä ja sotkevat pelin. Moni on huomannut tuon liian myöhään. :-/

      • Ja tuon lisäksi Package -muotoiset ladatut (turvallisempia kuin Sims3Pack muotoiset) vaativat Mods kansion.


    • memuu/thesims3lemmik

      mistä saan loimia ja suojia?

    • viaton3

      Ladatkaa Exhangesta!!!!!!!!!!!!!

    • Exchangesta ei kannata ladata, ellei sitten haittaa jos saa huonoja ladattuja, viruksia ja pelinsä sekaisin. Siellä latauksia ei valvota millään tavoin ja lataaminen tapahtuu omalla vastuulla.

      Varsinkin nyt kun TSR muuttui kokonaan ilmaiseksi, eikä vaadi edes rekisteröitymistä jotta voi ladata, niin esim. siinä on yksi erittäin hyvä lataussivusto. :)

    • Tuota ?

      Mulla on nyt semmonen ongelma että kun latasin simssiin vaatteita ja hiuksia niin onnistuin sims3pack ien lataamisessa, mutta package tidostot ei ilmestyny peliin ollenkaan... Puri ne ensin Win rarilla ja sitten vedin ne packages-kansioon. Lueskelin että niiten pitäisi nyt olla oikeassa paikass kun tuli teksti: Packages muotoiset ladattavat tähän... ETTÄ MIKÄ MÄTTÄÄ??? : OOOO

    • Teitkö itse tuon Mods kansion vai latasitko sen valmiina, eli onko sinulla toimiva Resource.cfg tiedosto?

      Muistitko myös poistaa ne 4 cache tiedostoa sieltä Sims 3 kansiosta (omat tiedostot)?

      CasPartCache.package
      compositorCache.package
      scriptCache.package
      simCompositorCache.package

    • tuota!

      Oih kiitos avusta! Luulen että johtui noista cache tiedostoista...(unohdin ne) Nyt kokeilemaan!!
      :)))

    • Simsfani
    • Jos ladattu menee suoraan käynn.sovellutukseen, niin se pitää silti asentaa peliin. Asennus ei tapahdu automaattisesti. :)

      • kysymyksiä

        Mainitsit aiemmin kommentissasi www.sims3updates.net/ onko tuolta lataaminen ilmaista? Poikkeaako kaupunkien lataaminen yksittäisten vaatteiden yms lataamisesta, ja hidastaako peliä?


    • Sims3Updates ei itsessään ole lataussivu vaan eri Sims sivujen tuotosten esittely/hakusivusto. Useimmat Sims 3 sivut ovat nykyään ilmaisia ja joillakin noilla sivuilla voi olla ilmaisten tavaroiden lisäksi maksullisia tavaroita/settejä sekä niin sanottuja Donation -settejä, jotka on tarkoitettu niille, jotka lahjoittavat pienen summan rahaa kyseisen sivuston ylläpitoon. Tosin sekä maksulliset että nuo Donation setit yleensä ilmestyvät hyvin nopeasti muille sivuille kuten SimsCave ja SunsetSims, mistä ne voi sitten ladata ilmaiseksi. :)

      Kyllä, kaupunkien lataaminen poikkeaa jonkin verran tavan ladatuista. Olen selittänyt kaupunkien lataamista tarkemmin täällä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12161908

    • Apuaa!!!
    • Kyllä, TSR on nykyään täysin ilmainen, kuten suurin osa kaikista Sims 3 sivustoista. Olen jo selittänyt saman tuossa ylempänä. :)

    • APUAA!!

      Mistä saa taaperoille vaatteita ja hiuksia?

    • Apuaa!!

      Mistä saa taaperoille vaatteita ja hiuksia?

    • ^Kysymyksiii

      Onko nuo kaikki ilmasia? ^^

    • Kyllä on. Tosin Lianalla löytyy myös maksullinen Donation -valikko lahjoittajille mutta muuten sekin sivusto on ilmainen.

    • latailija1
    • camilaatta

      miten laitetaan sims 3 lisä osa? kun en tiedä

    • Simmie

      Siis sehä asennetaa iha samoin ku peruspeliki.

    • ei onnistu

      mistä löytäisi sivun jossa voi ladata hevosille loimia ja pinteleitä ynnä muuta

    • ÄlynJärkiPelle

      miten voin ladata tuolta TSR:stä? en ole oikein osannut vaikka monenlaisia ohjeita olen katsonut. (duh)

    • apua6

      minä ainakin voin ladata mitä vaan ilmaiseksi

    • SimsFani12

      Hei , Niin ku lataa tuolt TSR:stä esim talon nii miten sen saa sit , tontille ?
      Ja kun lataa lemmikin niin tuleeks se sinne kohtaa misonne rodut..?
      Sitten viellä kun lataa hiuksia ja vaatteita niin meneekö ne sinne "vaatekaappiin"?

      Kiitos jo etukäteen jos autat :)

    • Simsfree

      Miten pystyy ladata tai niinku tartteeks ladata suoraan koneel simsii

    • Simmmmmsfani

      Radolassa, radosims.com/radola on tosi hyvä lista latauspaikoista, ja jos ei löydä sitä mitä tarvii, ne kertoo ja vinkkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe