Ei tullut kauppoja tänäänkään

Välittäjä XI

Useita näyttöjä, eikä mitään viitettäkään siitä, että joku olisi kiinnostunut. Samoja naamoja saa katsella ja samoja "vielä ei kannata ostaa" -selityksiä kuunnella. Mitä ihmeen paskahousuporukkaa on liikkeellä, kun ei uskalla tehdä kauppaa? Tehkää nyt jotain, toopet, älkääkä nukkuko onnenne ohi. Huomenna voi jo olla palljon kalliimpaa!

6

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -haahaa-

      ..välittäjä voi olla noin yksinkertainen, täytyy olla provo :-D

      "Useita näyttöjä, eikä mitään viitettäkään siitä, että joku olisi kiinnostunut" silti "Tehkää nyt jotain, toopet, älkääkä nukkuko onnenne ohi. Huomenna voi jo olla palljon kalliimpaa!"

      Jos nyt oletkin oikeasti välittäjä voin kertoa että yksi asunto jota kävin jokunen viikko sitten katsomassa näytti olevan nyt toisella välitäjällä vähän alle kymppiä halvemmalla esittelyssä, kuplahintaa siinä ei ole enää kuin kolmisenkymppiä liikaa. Älä hätäile toope, kyllä alkaa kauppa käymään kun sen kolmekymppiä vielä hinta putoaa.

      • Välittäjä XI

        Et sinä mitään asuntoa koskaan saa, kun et uskalla ostaa. Kohta sitten itketään, kun hinnat nousevat aina vain. No kyllä minäkin joudan odottamaan ja tehdään sitten useampi kauppa kovemmalla hinnalla. Kyllä se minulle sopii!


      • -haahaa-
        Välittäjä XI kirjoitti:

        Et sinä mitään asuntoa koskaan saa, kun et uskalla ostaa. Kohta sitten itketään, kun hinnat nousevat aina vain. No kyllä minäkin joudan odottamaan ja tehdään sitten useampi kauppa kovemmalla hinnalla. Kyllä se minulle sopii!

        ..kyllä ostanut, harvemmin niitä kai lahjoitetetaan tai saadaan ainakaan minun tuttavapiirissäni. Itkemiseen ei ole mitään syytä kun on ihan hyvä nykyinenkin, hieman isompaan voisin vaihtaa jos hinnat tulevat kohdilleen mutta jos eivät niin kantti kyllä kestää tässäkin asua.

        Vähän kyllä epäilen että sinulle sopisi kauppaa tehdä kun on vähän elinkeinona, ei vaan hirveästi vauhdita sitä kaupantekoa täällä mariseminen, luulen että perse aukeaa tuolla menolla, ei mulla mutta sulla kyllä :-)


    • aika veijari olet

      ootko koskaan kuullut kysynnästä ja tarjonnasta? Se ratkaisee hinnat asuntomarkkinoillakin, eikä se mitä välittäjä toivoo, vaikka välittäjä saisikin itkupotkuraivarit ;)

      • sillä onm pakko

        nousta. pakkohan se on.


      • Lauripelt.
        sillä onm pakko kirjoitti:

        nousta. pakkohan se on.

        on viimeinen hetki ostaa halvalla.

        Näytölle mars.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe