Vähäheikki Oy

...

Onko kokemusta millainen työnantaja Vähäheikki Oy on Turussa? Harkitsen työpaikan vaihtoa ja haluaisin kuulla vanhojen/nykyisten työntekijöiden kommentteja koska lähteminen nykyisestä vakituisesta työsuhteesta arveluttaa...

72

7858

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei enää myyntialalle

      tuote hyvä, henkilökunta vähän varttuneempaa ja henki ihan ok paria tapausta huomioimatta. työajat on vapaat joka on hyvä, mutta vaikea tsempata itseään saapumaan paikalle kun ei ole määräaikoja. siihen oma työsuhteeni tavallaan sammui..
      palkat maksanut ainakin tietääkseni aina ajallaan. työ on raskasta, kun on sama tuote koko ajan ja pitäisi jaksaa koko ajan olla iloinen ja puhelias vaikka kuinka vituttaisi. mutta sama se kai on kaikissa ton alan hommissa. mene ja katso itse. ei ole mitenkään selvää että edes pääset sinne.

    • ei enää myyntialalle

      tuote hyvä, henkilökunta vähän varttuneempaa ja henki ihan ok paria tapausta huomioimatta. työajat on vapaat joka on hyvä, mutta vaikea tsempata itseään saapumaan paikalle kun ei ole määräaikoja. siihen oma työsuhteeni tavallaan sammui..
      palkat maksanut ainakin tietääkseni aina ajallaan. työ on raskasta, kun on sama tuote koko ajan ja pitäisi jaksaa koko ajan olla iloinen ja puhelias vaikka kuinka vituttaisi. mutta sama se kai on kaikissa ton alan hommissa. mene ja katso itse. ei ole mitenkään selvää että edes pääset sinne.

    • milla81hjhkhjk

      Olin töissä vain kaksi vuotta mutta kaikki meni kuten pitikin. Ei mikään ihmeellinen ja palkka aika samanlainen kuin nykyisessäkin paikassa sijoitusalalla, mutta tuon alan paikoista voin kyllä suositella. Osa työkavereista aivan ihania!!! Miksi muuten haluat kirjamyyjäksi etkä lehtimyyjäksi johon koulutus on huomattavasti lyhyempi? Sen voin sanoa että antoi hyvän työhistorian tähän paikkaan, jossa tosin nyt laman aikana tietysti on hieman viileämpää, kuten varmaan kirjamyynnissäkin.

      • En suosittele

        Kannattaa enemmin pysyä vakituisessa työssä kuin mennä Vähäheikkiin. Itse olin kyseisessä paikassa kuukauden ja pitempään sitä ei todellakaan olisi kestänyt. Ainoa plussa työssä oli ihanat työkaverit! Pomo oli ihan jostakin syvältä. Työssä tienaa hyvin jos saa kirjoja myytyä, mutta jos kauppoja ei tule hetkeen niin saa nopeasti kengän kuvan perseeseensä ja paljon haukkuja päälle. Pomo ei suostunut ymmärtämään ettei joka päivä voi saada kymmentä kirjaa myytyä, mikä oli helppoa pomon mielestä kun vain noudatti hänen neuvojaan jotka olivat todella ristiriitaisia ja vaihtelivat vähän väliä. Pomo koitti itse myydä kirjoja kerran hyvillä neuvoillaan eikä saanut yhtään myytyä!


      • Kauhea Pomo Marko
        En suosittele kirjoitti:

        Kannattaa enemmin pysyä vakituisessa työssä kuin mennä Vähäheikkiin. Itse olin kyseisessä paikassa kuukauden ja pitempään sitä ei todellakaan olisi kestänyt. Ainoa plussa työssä oli ihanat työkaverit! Pomo oli ihan jostakin syvältä. Työssä tienaa hyvin jos saa kirjoja myytyä, mutta jos kauppoja ei tule hetkeen niin saa nopeasti kengän kuvan perseeseensä ja paljon haukkuja päälle. Pomo ei suostunut ymmärtämään ettei joka päivä voi saada kymmentä kirjaa myytyä, mikä oli helppoa pomon mielestä kun vain noudatti hänen neuvojaan jotka olivat todella ristiriitaisia ja vaihtelivat vähän väliä. Pomo koitti itse myydä kirjoja kerran hyvillä neuvoillaan eikä saanut yhtään myytyä!

        Sinä sait potkut koska

        a) et noudattanut mitään työpaikan ohjeistusta myynnistä vaan valehtelit törkeästi asiakkaille
        b) puhuit muulle henkilökunnalle niin pimeitä asioita, että muut peloissaan kantelivat minulle eivätkä uskaltaneet tulla samaan aikaan edes tupakalle
        c) et noudattanut hyviä tapoja etkä puhutellut työkavereitasi asiallisesti, vaan nimittelit kaikkia yli 20 v sinua nuorempia "bitcheiksi"

        Mikäli jatkat julkista mollaamista, jatkamme asian käsittelyä oikeusteitse. Luulin että olisit tyytyväinen kun annoimme asian olla kunhan vaan häivyt. Koko henkilökunta huokaisi helpotuksesta, ja todistajia sinua vastaan löytyy kosolti. En lain mukaan edes voi käyttää ilmaisuja mitä henkilökunnallamme on sinusta. Toivotan ainoastaan kaikkea hyvää ja ennen kaikkea oppimista sosiaalisissa taidoissa! Meillä kaikilla ei oikeasti ole sinua vastaan mitään... Rauhoitu.

        Terveisin,

        Se Kauhea Pomo


      • Paha pomo Marko
        Kauhea Pomo Marko kirjoitti:

        Sinä sait potkut koska

        a) et noudattanut mitään työpaikan ohjeistusta myynnistä vaan valehtelit törkeästi asiakkaille
        b) puhuit muulle henkilökunnalle niin pimeitä asioita, että muut peloissaan kantelivat minulle eivätkä uskaltaneet tulla samaan aikaan edes tupakalle
        c) et noudattanut hyviä tapoja etkä puhutellut työkavereitasi asiallisesti, vaan nimittelit kaikkia yli 20 v sinua nuorempia "bitcheiksi"

        Mikäli jatkat julkista mollaamista, jatkamme asian käsittelyä oikeusteitse. Luulin että olisit tyytyväinen kun annoimme asian olla kunhan vaan häivyt. Koko henkilökunta huokaisi helpotuksesta, ja todistajia sinua vastaan löytyy kosolti. En lain mukaan edes voi käyttää ilmaisuja mitä henkilökunnallamme on sinusta. Toivotan ainoastaan kaikkea hyvää ja ennen kaikkea oppimista sosiaalisissa taidoissa! Meillä kaikilla ei oikeasti ole sinua vastaan mitään... Rauhoitu.

        Terveisin,

        Se Kauhea Pomo

        IP-osoitteesi on poliisille yhtä yksinkertaista selvittää kuin katsoa puhelinluettelosta, eli et pysty anonyyminä kostamaan potkujasi. IP-osoite tarkoittaa samaa kuin tietokoneesi sotu. Jatka elämääsi...


      • tiina.turakainen
        Paha pomo Marko kirjoitti:

        IP-osoitteesi on poliisille yhtä yksinkertaista selvittää kuin katsoa puhelinluettelosta, eli et pysty anonyyminä kostamaan potkujasi. IP-osoite tarkoittaa samaa kuin tietokoneesi sotu. Jatka elämääsi...

        HYVÄ MARKO ! AIVAN LOISTAVAA ETTÄ LÖYSIT NÄITÄ KESKUSTELUJA JA OLET ITSE TÄÄLÄ VASTAAMASSA =) NIIN SITÄ PITÄÄ !!! TERV.TURKAINEN (TULEVA TYÖNTEKIJÄ)


      • kiinnostunutTRE
        tiina.turakainen kirjoitti:

        HYVÄ MARKO ! AIVAN LOISTAVAA ETTÄ LÖYSIT NÄITÄ KESKUSTELUJA JA OLET ITSE TÄÄLÄ VASTAAMASSA =) NIIN SITÄ PITÄÄ !!! TERV.TURKAINEN (TULEVA TYÖNTEKIJÄ)

        Heippa, teillähän ei varmaankaan ole toimintaa Tampereella?


    • Atte Himleri

      Tää on vissiin se sama paikka, josta mun hyvä ystävä sai lopputilin soitettuaan saattohoidettavalle äidilleen...

      Hommatkaa kunnon töitä ja unohtakaa nää dementoituneiden mummojen huijaushommat;)

      • Paha Pomo Marko

        Eikös se mennyt niin, että siitä äidille soittamisesta tuli vasta varoitus, mutta sitten kun kävi ilmi, että ko. työntekijä tekee vapaaehtoistyötä syöpäsairaiden lasten ja kulkukoirien eteen, niin siitähän se pomo vasta hirmuiseksi äityi? Ja helvetti oli irti tämän kuultua työntekijän tehneen lähetystyötä Intiassa katulasten parissa. Siitä saikin sitten jo potkut...

        Jos kuvailussasi on edes siteeksi totta, kuka yritti "huijata" ja ketä? "Hyvä ystäväsi", joka oli valmis myymään saattohoidossa olevalle todennäköisesti dementoituneelle kirjan, vai me, jotka hankkiuduimme tämän kaltaisesta "myyntitykistä" välittömästi eroon?

        Olet täysin oikeassa yhdessä asiassa: unohtakaa kaikki vastaavaan myyntiin valmiit myyjät meidän yhtiömme ja mieluiten koko ala. Meiltä on tuon kaltaisesta moraalista saanut aikaisemmin ja saa vastedeskin takuuvarmasti potkut.

        PS Ihan uteliaisuudesta vielä pakko udella, että jos tämä oletettu asiakas oli todellakin ko. myyjän äiti, miksei myyjä vain lahjoittanut omaa ilmaiskappalettaan tälle, elonsa ehtoopuolella ja saattohoidossa olevalle, ihmisparalle? Pitikö tältä vielä viime metreilläkin koittaa saada kirjasta täysi hinta oman provisionsa vuoksi?

        Tarinasi on yhtä herkkä, uskottava ja aito kuin henkilö joka suojautuu nimimerkin taakse. Annatko tämän ystäväsi ihan oikean nimen, niin selvittäkäämme tapahtumat niin ettei kenellekään jää asiasta paha mieli?

        PS Numeroni löytyy MOL:n kautta, eli jos ujostuttaa, voit toki soittaa minulle myös suoraan. Tai sitten ystäväsi. Hänellä kun ei selvästikään ainakaan ole pokasta pulaa...


      • nimimerkintakana09
        Paha Pomo Marko kirjoitti:

        Eikös se mennyt niin, että siitä äidille soittamisesta tuli vasta varoitus, mutta sitten kun kävi ilmi, että ko. työntekijä tekee vapaaehtoistyötä syöpäsairaiden lasten ja kulkukoirien eteen, niin siitähän se pomo vasta hirmuiseksi äityi? Ja helvetti oli irti tämän kuultua työntekijän tehneen lähetystyötä Intiassa katulasten parissa. Siitä saikin sitten jo potkut...

        Jos kuvailussasi on edes siteeksi totta, kuka yritti "huijata" ja ketä? "Hyvä ystäväsi", joka oli valmis myymään saattohoidossa olevalle todennäköisesti dementoituneelle kirjan, vai me, jotka hankkiuduimme tämän kaltaisesta "myyntitykistä" välittömästi eroon?

        Olet täysin oikeassa yhdessä asiassa: unohtakaa kaikki vastaavaan myyntiin valmiit myyjät meidän yhtiömme ja mieluiten koko ala. Meiltä on tuon kaltaisesta moraalista saanut aikaisemmin ja saa vastedeskin takuuvarmasti potkut.

        PS Ihan uteliaisuudesta vielä pakko udella, että jos tämä oletettu asiakas oli todellakin ko. myyjän äiti, miksei myyjä vain lahjoittanut omaa ilmaiskappalettaan tälle, elonsa ehtoopuolella ja saattohoidossa olevalle, ihmisparalle? Pitikö tältä vielä viime metreilläkin koittaa saada kirjasta täysi hinta oman provisionsa vuoksi?

        Tarinasi on yhtä herkkä, uskottava ja aito kuin henkilö joka suojautuu nimimerkin taakse. Annatko tämän ystäväsi ihan oikean nimen, niin selvittäkäämme tapahtumat niin ettei kenellekään jää asiasta paha mieli?

        PS Numeroni löytyy MOL:n kautta, eli jos ujostuttaa, voit toki soittaa minulle myös suoraan. Tai sitten ystäväsi. Hänellä kun ei selvästikään ainakaan ole pokasta pulaa...

        En suosittele työpaikkaa.
        Turku tietää kyllä tämän "pomon".. pienet on piirit.. heh heh..


      • myyntitykki¿?
        nimimerkintakana09 kirjoitti:

        En suosittele työpaikkaa.
        Turku tietää kyllä tämän "pomon".. pienet on piirit.. heh heh..

        Juu määki oon kuullu kahelta kyseisen paikan entiselt työntekijält juttuu. esim et työhaastattelus pitäis huutaa pomol et se olis varma et pystyy puhumaan kuulovammaisten vanhusten kanssa. ja et tän vähäheikin joku sisar firma olis menny konkaa ja monilta jääny palkat saamat. tälläst tääl turuus kuulee...


      • Kauhea Marko
        myyntitykki¿? kirjoitti:

        Juu määki oon kuullu kahelta kyseisen paikan entiselt työntekijält juttuu. esim et työhaastattelus pitäis huutaa pomol et se olis varma et pystyy puhumaan kuulovammaisten vanhusten kanssa. ja et tän vähäheikin joku sisar firma olis menny konkaa ja monilta jääny palkat saamat. tälläst tääl turuus kuulee...

        Vastataan nyt rohkeille nimimerkeille jälleen, jotka uskaltavat huudella tuntemattomuuden suojista katkeruuttaan.

        "Huutaa" ei pidä kellekään koskaan, ja kohderyhmänämme ovat 50-70-vuotiaat "vanhukset". Se tietysti saattaa vaikuttaa 16-vuotiaan silmin siltä, että esim. 60-vuotias on "vanhus", mutta kyllä he vielä suurimmaksi osaksi hoitavat omien PALKKAvarojensa käytön.

        Selitettäköön vielä, koska kirjoittaja sävystä päätellen on kovin nuori, että 60-vuotiaat ovat siis työelämässä mukana, eivät laitoshoidossa olevia "vanhuksia", ja Suomen suurin kuluttava ryhmä. Olisiko väärin myydä esim. sijoituskiinteistö 60-vuotiaalle "vanhukselle"?

        Vähäheikki Oy:llä ei ole sisarfirmaa, ei ole ollut eikä tule olemaan. Mikäli Vähäheikin taloudellinen tilanne noin muuten kiinnostaa, Vähäheikki sijoittui Kauppalehden vertailussa Turun alueen 40. parhaiten talousasiansa hoitaneeksi yritykseksi - tuhansien muiden turkulaisyritysten ohitse.

        Vähäheikki ei myöskään ole koko 17-vuotisen historiansa aikana jättänyt kertaakaan palkkoja maksamatta, joten mitäpä jos ensin selvittäisit faktat ennen kuin lähdet mollaamaan itseäsi vanhempaa yritystä?

        Ja muistutettakoon jälleen, että IP-osoitteesi on kovin helppoa selvittää, mikäli jatkat asiatonta haistattelua - olkoonkin, että koko tämän keskustelupalstan henki on juuri se.


      • paha pomo

        IP-osoitteesi menee maanantaina poliisin selvitykseen kunnianloukkauksena. Oikeudessa saat sitten avautua ja kertoa mielipiteitäsi mielin määrin... Eikös se ole kiva kun on paha olla, että on monta kuulijaa?!

        Kuinka tyhmä voi ihminen täälläkin olla! Luuletko ettei täällä kirjoittelu johda mihinkään?

        ps Olen sinkku, ja sihteeriä mulla ei ole ollut vuosiin...


      • Rahantekorobotti
        paha pomo kirjoitti:

        IP-osoitteesi menee maanantaina poliisin selvitykseen kunnianloukkauksena. Oikeudessa saat sitten avautua ja kertoa mielipiteitäsi mielin määrin... Eikös se ole kiva kun on paha olla, että on monta kuulijaa?!

        Kuinka tyhmä voi ihminen täälläkin olla! Luuletko ettei täällä kirjoittelu johda mihinkään?

        ps Olen sinkku, ja sihteeriä mulla ei ole ollut vuosiin...

        Jos firman nimi on Vähäheikkilän kustannus niin viivan alle jää ihan kunnioitettava lukema. Ei tällä firmalla pitäisi olla ainakaan raha ongelmia.


    • paha pomo taas

      erikoinen kulttuuri täällä... tuli asiaton kirjoitus, johon vastasin tuon "jahhah taas" kirjoituksen. asiaton teksti poistettiin, mutta vastaukseni siihen jätettiin vaikka pyysin poistamaan myös sen - tietysti.

      jotenkin osaan odottaa tältä palstalta tuon kaltaista logiikkaa. :)

    • TKJ52

      Huhua.. On myyty ei oota?! Sukulainen tilasi nuorelta mieheltä kirja ja mitään ei koskaan tullut?!
      Nyt jo täti-vainaa, ikävä kyllä, kyllä kovasti puheenaihe on tälläisistä epämääräiristä myyntihommista. Ei kuulemma edes numeroa näy!? Mitä salaamista on jos niin rehellinen firma on?!

      • Paha Pomo

        Tuotteiden lähettämättä jättäminen ei kuulu liiketoimintaamme, ja vaikea siitä on minkään muunkaan yrityksen kohdalla löytää ns. ansaintalogiikkaa.

        Numeromme on tarkoituksella "tuntematon", jottei asiakkaille tule mieleen soitella takaisinpäin ja vastaanottaa sitten myyntipuhetta niin että itse maksaisivat puhelinlaskun.

        Lisäksi on huomioitava, että vain joka 7. asiakas ylipäänsä vastaa puhelimeen, eli mikäli yhdelle myyjälle tulisi päivässä noin 70 takaisinsoittoa, hän ei edes ehtisi vastata niihin.

        Silloin olisi kyse myös huonosta asiakaspalvelusta, joka varmasti suututtaisi useat potentiaaliset asiakkaamme. Siksi soitamme itse uudelleen vastaamatta jääneille asiakkaille, ja näin heille ei koidu soitostamme mitään vaivaa.

        Yrityksemme esittelemme jokaiselle asiakkaalle mielellämme, ja monet asiakkaamme jotka jo tuntevat meidät, tilaavatkin uuden, vasta ilmestyneen kirjan parhaimmillaan suoralta kädeltä ilman kirjan laajempaa kuvailua luottaen laadun olevan samantasoista mitä aikaisemminkin.

        Joten ainakaan aikasemmat asiakkaamme eivät ole kokeneet toiminnassamme mitään "epämääräistä", kiitoskirjeistä päätellen päinvastoin.

        Lisäksi pakko udella itse tapauksesta: miten edesmennyt tätisi on voinut käynnistää ko. huhun? Mikäli kirja todella olisi jäänyt toimittamatta, olisihan tätisi eläessään voinut soittaa meille ja tilata kirjan suoraan asiakaspalvelusta pienemmällä vaivalla kuin mitä itse olet nähnyt kirjoittaessasi tänne.

        Vai onko tätisi kertonut tapauksesta suvulle eläessään, ja juttu vasta nyt saavutti sinut kun tätisi on jo edesmennyt? Eli koko suku kohisee kuukausia siitä, että puhelinmyynnistä tilattu kirja ei tullut, eikä kenellekään tule mieleen soittaa toistensa sijaan itse yritykseen ja jutella minuuttia jotta kirja saataisiin tulemaan???

        Tapaus on ainoa laatuaan koko historiamme aikana vuodesta 1994, ja siksi epäilen "huhun" todenperäisyyttä vahvasti. "Huhun" ja koko kirjoituksen todellista tarkoitusta, eritenkin kun sen käsittely päätyy tälle palstalle, voin vain arvailla...


    • miksi näin?

      minkä vuoksi vastaaja haukkuu edesmennyttä ihmistä eikä laita omaa nimeään keskusteluun?

    • Paha Pomo MARKO

      Nimeni esiintyy tässä ketjussa jo sen verran useasti, että olisin kuvitellut sinun osaavan yhdistää "pomo" termin nimeeni Marko.

      Olen useasti tuonut yleisestikin ilmi huolestuneisuuteni uuslukutaidottomuudesta, joka yleistyy netin myötä ja kirjojen lukemisen kustannuksella...

      Missä yhteydessä olen haukkunut oletettua edesmennyttä tätiäsi? Olen kummastellut ainoastaan sitä, miten kuollut ihminen voi kertoa asioita, tai vaihtoehtoisesti sitä, miten suuren asian joku suku/tuttavapiiri on tehnyt kirjan saamatta jäämisestä - joka tietysti muuten on ilahduttavaa intohimoa tuotteitamme kohtaan?!

      Lisäksi pidän täysin epäuskottavana sitä, että jollekulle jäisi kirja saamatta, ja vaikka näin olisikin, miksei hän soittaisi asiakaspalveluumme ja tilaisi kirjaa?

      Tarinasi mukaan kirjan saamatta jääminen on käynnistäny peräti "huhun", eli moni ihminen vatvoo asiaa keskenään, mutta kukaan näistä ilmeisen aikuisista ihmisistä ei uskalla soittaa meille päin korjatakseen tämän taivaisiin kirkuvan vääryyden; rohkeinkin koko piirissä uskaltaa kirjoittaa nimettömänä netissä.

      Mustamaalausta yritettävät monet tahot: kilpailijat, entiset laiskuuden ja saamattomuuden vuoksi epäonnistuneet työntekijät tai muuten vain perikateelliset ihmiset. Mihin näistä ryhmistä sinä kuulut?

    • Vähänkö Heikki

      Turha täällä on vatvoa mitään järkeviä asioita. Etenkään myyntiin liittyviä. Fakta kuitenkin on, että myyntialalla pärjäävät vähintään kohtalaisesti kaikki ne, joita ylipäätään kiinnostaa ala. Jopa huonot myyjät. Huonoilla myyjillä ratkaisee määrä ja hyvillä myyjillä laatu (ja myös määrä tietysti). 100 soittoa ohjeen mukaan, on kumma jos ei kauppaa synny. Eri asia tosiaan on, jos ala ei kiinnosta. Turha silloin yrittää edes takuupalkalla/tuntipalkalla sätkiä. Varmasti keittää jossain vaiheessa yli loputon epäonnistuminen ja kyllästyminen.

      P.S. Tuntuu varsin asialliselta yritykseltä tämä Vähäheikki Oy, ainakin työnhakuilmoituksen ja palstojen vastausten perusteella. (joskaan enemmän provisiopohjainen palkkaus ei olisi varmasti pahitteeksi kilpailuhengen nostamiseksi? ;)

    • entinen työntekijä

      Itse olen ollut kyseisessä firmassa töissä esim. kesäisin ja muuten. Henkilökunta ja myös "pomo" on ihan parhaasta päästä, ja työ ei ole mitään verrattuna esim. lehtimyyntiin mitä olen myös tehnyt. Vapaat työajat oli tietenkin suuri plussa ja usein ainakin mun aikana oli perjantaisin kilpailuja henkilökunnalle mistä voi voittaa milloin mitäkin!
      Suosittelen!

    • lk7yuitkgi76kgtl

      kukaan kilpailija ei tätä keskustelua kommentoi.. ei tarvitse kun pomo hoitaa alasajoa yritykselle ;)

      • 5ysre5y5y5465yty555y

        ??? alasajoa?


    • Kunnon duunissa nyt

      Noikin "positiiviset" kokemukset on jokun pomon tuttu tai hän itse.
      Kävin haastattelussa ja tarjosivat töitä. Koko homma vaikutti ihan naurettavalle. Puskaradio toimii kaupungissa.

    • tyhmä jätkä

      heh.. ei vissiin tajua käydä muilla saiteilla lukemassa.. no, hyvä kun vielä ole sinne löytänyt.. tunnen muuten pari tyyppiä jotka ihan tahalleen käy ärsyttämässä markoa.

    • onkonäin?

      kaameaaaa

    • anonyymi kirjoittaja
    • Tyytyväinen

      Eksyin vähän aikaa sitten sinne soittelemaan, sen verran sanon että on mahtava työhenki. Ja juteltuani työkavereiden kanssa, sanoivat että parempaa palkkaa ei puhelinmyyntialalta saa. Karkkia, hedelmiä ja kahviakin saa ilmaiseksi =)

    • EI näin ihmiset

      Ajattelin juuri soitella tähän paikkaan mutta empä taida enää..
      Marko et vaikuta miltään hirveän fiksulta tyypiltä varsinkaan paikan pomoksi.
      En nyt mollaa mutta jos et kerran ole mitään tehnyt niin miksi kaikki tämä huono maine ? ei ihminen turhaan saa kakkaa niskaansa.

      Pakko myöntää että jotain hämärää firmassa tai ehkä sinun asenteessasi on.

      PS. Opetteleppa nyt oikeasti miten se IP toimii niin voit sillä työntekijöitäsi sitten pelotella : )

      • Anonyymi

        No eipä se olekkaan :)


    • Omena

      Elkää OIKEEEESTI menkö kyseiseen firmaan..
      Totta on että Marko ei ollut mistään paremmasta päästä, ja joo joo jos joskus karkkia saa tai pullaa?!?!!!
      Ei tuollanen mun mieltä ainakaan lämmitä kun jokainen omilla paskasilla kourilla samasta kulhosta karkkia ottaa.
      Valitettavasti olisin voinut jäädä sinne pitemmäksi ajaksi, mutta se Marko oli kyllä sellanen että fiilis lähti työhön heti kun se tuli kuuntelemaan puheluita.
      Kiva viestiketju noin muuten.. :)
      Ja ihan vinkiksi jos haluaa IP osoitteen selville saada niin on jonkun verran töitä.
      Itte ainakin käytän naapurin linjoja :)

    • spectator

      Jopa on Markolla tylsä elämä tai harvinaisen herkkä hipiä. Eipä anna kovin mairittelevaa kuvaa paikan ilmapiiristä.

    • Pertti78

      Mitä itse lukasin ketjun ja mollin ilmotuksen läpi niin työpaikka vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta ja Markon kommentit ei mielestäni yhtään asiattomia! Tsemppiä myyntiin.

      • voisuamarko:(

        :DDDDDDDD hyvä marko! annat oikein hyvän kuvan yrityksestäsi! voin kertoa et jos multa kysytään mielipidettä sun firmasta ni lupaan olla kommentoimatta ja syyhän sulla taitaa itelläkin olla selvillä HAHAHAHAHAH:D


    • Paha Pomo MARKO

      Oli pakko tulla katsomaan, kun työhaastattelussa ihmiset jo toistamiseen naureskelivat, että "Suomi24:ssa joku itkee kun karkitkin tarjoillaan väärin". Täytyy myöntää, että enää harvoin näin monen vuoden jälkeen palaute on niin outoa ja hämmentävää, että ei oikeasti tiedä mitä sanoa.

      Kai sitä kohteliaasti tulisi olla kiinnostunut, millä tavalla neiti toivoisi karamellinsa hänelle tarjoiltavan? Ja oliko palvelukokemuksessanne muita seikkoja, joihin haluaisitte palveluhenkilöstön kuten minun itseni, jatkossa erityisesti kiinnittävän huomiota? Kahvin tai leivosten laatu? Hedelmät jatkossa valmiiksi kuorittuina?

      Meillä on ollut vajausta palveluhenkilöstössä, ja tämän johdosta olemme joutuneet kehottamaan myyjiämme itse hakemaan kahvinsa ja muun tarjoilun, mutta lupaamme kiinnittää asiaan sen ansaitsemaa huomiota heti kun ennätämme.

      Olemme myös pahoillamme että olette joutuneet sietämään ns "työsuorituksen valvontaa". Kokemuksen on täytynyt olla kaikin puolin raskas ja ahdistava. Valvonta on varmasti osaltaan estänyt teitä toteuttamasta puhelimessa itseänne kokonaisvaltaisesti ja suorastaan orjuuttanut teidät toimimaan edes pääpiirteittäin työnantajan ohjeistuksen mukaan. Mitä kaikkea lennokasta ja luovaa asiakkailta jäikään teiltä kuulematta, voi vain arvailla?! Ehkä olisitte halunneet sanoa niitä kauniita sanoja joita tiedätte asiakkaan haluavan kuulla, kuten "kirjassa on sinun oma kuvasi", "kirja kertoo vain sinun kotikylästäsi ja sinusta" tai "kirja on oikeasti ilmainen ja lasku mukana vain muodollisuus"?

      "Puskaradiosta" sen verran, että olisiko syytä ehkä kuunnella myös muita kuin puskista nimettöminä huutelevia? Työpaikan ilmapiirin saanee selville helposti ja melkoisella todennäköisyydellä myös luotettavammin kysymällä TYÖPAIKALLA OLEVILTA sen sijaan että kysyy sitä henkilöiltä, jotka siellä eivät ole. Lienee selvää, että jos kysyn mielipiteen mistä tahansa työpaikasta sieltä puskiin potkitulta, se poikkeaa merkittävästi siellä yhä työskentelevän mielipiteestä. Siellä yhä työskentelevä on itse tehnyt valinnan työpaikastaan, pois potkittu ei.

      Ja vielä IP-osoitteesta. Sen selvittää henkilöön kohdistuvasta kunnianloukkauksesta poliisi, en minä. En osaa laittaa edes vasaraa päälle, joten joku IP on ehdottomasti sen vallassa, joka muutenkin saa siihen tarvittavat luvat.

      Ymmärtääkseni nuo tiedot tulevat internet-operaattorilta ja ainoastaan poliisin pyynnöstä. Poliisi tekee pyynnön, jos kyseessä on rikoksen kuten kunnianloukkaus, tutkinta. Mutta eipä täällä nyt enää ole niitä kirjoituksiakaan, jotka sen kynnyksen ylittäisivät, eli jatkakaa kaikki katkerat sielut samaan malliin kuin ennenkin!

      En oikeastaan tiedä, kumpi on hellyyttävämpää: monen rutisijan suoranainen itseilmaisukyvyn puute ja valehtelun kömpelyys vaiko samanaikainen hinku kaiken läpinäkyvyyden uhallakin ryhtyä siihen silti! Kiitos kuitenkin teidän, tämä palsta on nykyisellään viihdyttävämpi kuin milloinkaan!

    • Amb1

      HahaHAAAAHAAHHAAAHAHAAHhAAaAaaaaAAAAAAA!!!!!!

      Nolo!

      Menisit vittuilemaan sille toiselle keskustelupalstalle.

    • IsoO

      Ei ole hyvä työpaikka, en ikävä kyllä viihtynyt ollenkaan.
      Syitä en ala kertomaan.

    • Tiedon nälkäinen
    • Eve

      Kävin kokeilemassa. Tämä jäi käteen:
      Palkkaus on kusetus,. Ei takuupalkkaa, vain tunti tai provikka. Käytännössä saat käteen vain pelkän provikan, koska tuntipalkka määräytyy vain puhutuista tunneista, eli paperitöistä yms. ei makseta mitään.

    • Paha Pomo Marko

      "Kusetus"?
      "Paperitöistä"???
      "Vain tuntipalkka"?

      Meillä on vapaat työajat, ja tuntipalkka maksetaan puhelimessa puhuttujen tuntien mukaan. Näin ollen ihmiset voivat tulla ja mennä miten mielivät ilman että kukaan vahtaa läsnäoloa tai miten edes läsnäolleen ajan käyttää ruoka- ja kahvitunteihin tai tupakkataukoihin.

      Turussa on kosolti paikkoja, joissa on tarkasti määrätyt työajat ja työntekosi tahtia tarkkaillaan ja ohjataan. Toisille, kuten ehkä myös sinulle, se on saattaa olla paremmin soveltuva malli. Oman työn ja etenkin työaikojen johtaminen vaatii itsekuria ja ymmärrystä tekemänsä työmäärän suhteesta palkkaan, ja henkilökuntaamme ei juuri kuulukaan aivan nuoria henkilöitä.

      Tämän hetkinen henkilökuntamme on kuitenkin enemmän kuin tyytyväisiä nykyiseen systeemiimme, eli vapauteen itse päättää työntekoajoistaan ja -tahdistaan.

      Bonukset maksetaan tuntipalkan päälle, mikäli onnistut myynnissäsi. Vaikuttaa siltä, että olet saanut bonuksia, jotka jostain syystä koet kuitenkin ansainneesi väärin perustein?

      Pystymme varmasti auttamaan asiassa, ja jättämään bonukset palkastasi näin halutessasi kokonaan pois. Voit myös, mikäli palkka on jo maksettu, palauttaa tuon mielestäsi sinulle liikaa maksetun rahan meille ja pitää pelkän tuntipalkan.

      SInuna kuitenkin keskustelisin tilanteesta ensin jonkun läheisen kanssa. Apu saattaa löytyä lähempää ja nopeammin kuin arvaatkaan.

      • TahtooTöihin

        Siis mitä nämä paperihommat ovat? Ja eikö työaikoja sovita etukäteen? Paikalle vaan ilmestytään ja lähdetään? :)


    • Tota noin

      Siis paha pomo on jaksanu käydä kirjoittelemassa tänne foorumille 3 vuotta? Ja samat 3 vuotta on tullut negatiivista palautetta, jonka lisäksi selvitin pienellä googlailulla, että identtinen työpaikkailmoitus on ollu mol:ssa ainaki sen samat 3 vuotta. Ei kauheen vakuuttavaa, ei mulla muuta.

    • Paha Pomo Marko

      Niin, muutenhan tämä palsta onkin tunnettu juuri positiivisuutta uhkuvista kommenteistaan - paitsi tietysti meidän osaltamme...

      Mielestäni olen hiukan katsonut näiden kirjoittelujen perään jo kymmenisen vuotta, mutta juuri tämän ketjun osalta tosiaan kolme vuotta taitaa tulla täyteen. Minä saan näihin kirjoituksiin vastaamisesta palkkaa, koska tämä kuuluu työhöni, mutta sinä taasen jopa tutkit näitä aivan ilmaiseksi? Niin kieroutuneelta kuin intohimoinen suhtautumisesi meihin kuulostaakin, pitää kait kuitenkin kiittää mielenkiinnostasi.

      Tuo työpaikkailmoituspohja ja vastaavan tyyppiset rennommat ilmoitukset ovat olleet käytössäni mol:ssa jo vuodesta 2006, kuten haastatteluissa radioon ja lehdillekin olen monesti todennut. Olen yllättynyt, ettet tutkimuksissasi löytänyt näitä juttuja. Lisäksi: miksi muuttaa linjausta joka toimii?

      Tämä on ensimmäinen kerta, kun "vakuuttavuus" on jonkun mielestä uhan alla, jos työpaikkailmoitusta ei muuteta vähän väliä. Lyhyesti voisin täsmentää: mol:n palsta ei ole mikään alati päivitettävä, viihteellinen blogi, vaikka ilmoitus olisikin humoristinen.

      Mutta ehkä ilmoitus tosiaan kielii yrityksemme pysähtyneisyydestä ja vanhakantaisuudesta. Olemmehan kuitenkin lähes 20-vuotias "tylsä" kustannustalo, jolta ei kohtuudella voi edes odottaa mitään nuorekasta tai draivikasta - kuten jo siinä 3 vuotta vanhassa ilmoituksessammekin varoitamme.

    • puhelinmyyjä

      Aika erikoista että paikan pomo todella käy täällä vastailemassa ihmisten kommentteihin?! Mutta aika napakoita vastauksia täytyy sanoa :)

      Näitä puhelinmyynnissä epäonnistuineita jotka hakevat työtä vain kun muuta ei löydy asenteella tämä-on-paskaa-ei-tätä-kukaan-tervejärkinen-kauaa-jaksa eivät tule ikinä pärjäämään siinä työssä. Kuvittelevat että ekan kuukauden jälkeen palkkalaskelma on niin hyvä kun on kerrottu keskiansioiden työpaikalla pärjäävillä olevan, ja kun näin ei itsellä olekaan niin aletaan väittämään pomoa huijareiksi.. Tutulta kuulostaa ja onneksi en pomona olekaan..

      Puhelinmyynnissä voi oppia olemaan hyvä vaikkei siltä aluksi tuntuisikaan! Ja palkka voi oikeasti olla monta tuhatta euroa.. Itsellänikään ei ole mitään ammatillista koulutusta edes taustalla. Vapaat työajat kuulostaa hyvältä ja hedelmät karkit yms aikamoista plussaa, tuskimpa monella työpaikalla tälläistä edes on.

      Onko teiltä Vähäheikki Oy:ltä potkittu joku työntekijä pois joka katkeroituneena avautuu keskustelupalstalle vai mistä tämä kaikki on oikein saanut alkunsa? Itse myyn internetyhteyksiä mutta ehkäpä jonain päivänä tulee kokeiltua jotain muutakin!

      • ex-worker

        Kävin itsekkin kokeilemassa mutta ei ollut paikkani ! En pitänyt pomosta ja helvetin ärsyttävää ku se salakuunteli puheluit.. myös palkkakin oli huono.. ja sit ku pomo soitti nii perhana ku piti olla nii näpäkkä vastaus -.-

        Itse en pitänyt paikasta, mutta he saattavat pitää jotka haluavat huonoa palkkaa ja jaksavat kuunnella pomon valitusta..


    • hatersgonnahate!

      pakko sanoo et pomolla on hyvä asenne :DD
      tää työpaikka kuulostaa mun mielestä hyvältä.
      ja ite kun olen puhelinmyyjänä nii kyllä meiänkin "pomot" ja muut "salakuuntelee"
      puheluita :DD siihen pitää vaan tottua et joku saattaa hiippailla sun taakse kuuntelemaan .miten muute pystyttäis seuraamaan sun kehitystä ja asiallisuutta työssä????
      jos saan nykysestä työstä potkus niin aion kyl varmasti yrittää tonne töihin :)!!!!!!

    • tyytyväinen myyjä

      SALAKUUNTELEE?! voi herranjumala teitä ihmisiä.. minä en edes työskentelisi yrityksessä joissa puheluita ei kuunneltaisi! ainakin meillä saunalahdella laadunvalvonta kuuntelee jokaisen puhelun juuri sen vuoksi että kaikki on tehty lain mukaan eikä virheitä satu :)

    • Paha Pomo Marko

      Useimmat käyttävät pomon valittamisesta kuitenkin termiä "valmennus" tai "koulutus", ja suorastaan odottavat yhteisiä koulutustilaisuuksia henkilökohtaisten harjoitusten lisäksi aamuisin.

      Jos mediaanipalkkamme (eli kun kaikki palkat laitetaan riviin, mediaani on niistä keskimmäinen) kokopäiväisellä lokakuussa (2797 e/kk) on huono palkka, me koitamme jotenkin kuitenkin pärjätä sillä.

      Toivoisin että joku käyttäisi "salakuuntelun" lisäksi ihan ehdotonta suosikkitermiäni että pomo "vakoilee". :)

      Miten voisin opettaa myyjälle lisää tekniikoita, jollen tiedä millä tasolla osaaminen sillä hetkellä on? Sen voin tietää ainoastaan kuuntelemalla puhelun - valitettavasti en niin monelta ja niin paljoa kuin edustajat itse toivovat.

      Kun meillä esim. tällä hetkellä on 29 edustajaa, ja yhden myyjän kuunteluun menee noin vartti, ja lisäkoulutukseen toinen vartti, ymmärtänet että päivän aikana ei ehdi kaikkia "vakoilla" ja "salakuunnella" ja sen jälkeen "valittaa" kaikille.

      Mutta lupaan kuitenkin jatkossakin tehdä parhaani "valittaakseni" niin monelle kuin ehdin.

    • eitervemitäporukkaa

      ihan paras paikka! jollain on tainnut nyt vaan jäädä vähän hiekkaa jalkojen väliin..

    • Vähäheikkiihaite

      Vähäheikki, vähä huono heikki

      • FM turus

        Tulen duuniin, jos otetaan. Paperit on jo mailissa.


    • Paha Pomo Marko

      Soita, älä meilaa. Meidän on pakko kuulla hakijan ääni, mahdolliset puheviat, saada jonkinlainen käsitys sosiaalisista taidoista puhelimessa jne...

      Tämä on kuitenkin puhetyötä, eli tärkein valintakriteeri jo ihan alkumetreiltä on miltä puhelimessa kuulostat.

    • huh huh...

      Puhevian vuoksi työhön ottamatta jättäminen lienee olevan työsyrjintää!!!???

    • hfghgfhfgfg

      kyllä olla selvää sellaisesti! möyskän kirjotus taitottomuus ei saa olla syyksi kyllä päästä käsikirjoitusksijaksi tai sihterinä. toisaalta kun nyky isin ohjelmia katsoo se ei olekaan ollut.

    • 50-50 yritys

      Erikoinen yritys. Ei mikään paha mutta erikoinen mutta sitkeydellä (ei ole minulla) pärjää todella hyvin

    • Joopa joo

      Joo ei ollu munkaan paikka. Toisella foorumilla oon avautunut muitten kanssa.. Tää on jo vanhas kauraa nämä kirjotukset. Ei oo make sinne löytänyt. Heh.. Enpä kyllä ihmettele.

    • puhevika ei ole este

      Puhevian takia töihin ottamatta jättäminen on työsyrjintää.
      Tuo tahallaan väärin kirjoitettu viesti jolla yritettiin parodioida asiallista kommenttia oli outo ja säälittävä.

      Puhevika ei ole este puhelinmyyntityölle. Työsuojelupiiriä varmasti kiinnostaa tällainen toiminta.

    • hkhjhkjh

      Kun puhelimessa viesti välitetään puhuen, ja mikäli puheesta ei saa mitään selvää, miten ajattelit asiakkaan ymmärtävän mistä on kyse?

      Kuvittele tilannetta, että sinulle soittaa joku, jonka puhe kuulostaa korvissasi epämääräiseltä ääntelyltä. Miten toimit?

      Sanotko varmuuden vuoksi: "Mikäli olet myymässä jotakin, ostan kyllä, vaikken saa selvää edes hinnasta. Mutta ei se haittaa! Laita tulemaan mitä ikinä tulossa onkaan..!"

      Vai syrjisitkö sinäkin puhevikaisia puhelinmyyjiä? Taitaa olla työsuojelupiirin lisäksi myös tasa-arvovaltuutetun paikka!

    • Tj/omistaja77

      Minä olen erään myyntiyrityksen omistaja ja meidän firmasta on täällä palstalla kirjoteltu vaikka ties mitä ja niistä 90 prosenttia on entisiä edustajiamme ja loput joitain kilpailevien firmojen kavereita. En ole lähtenyt koskaan vastailemaan asiattomuuksiin enkä mihinkään muuhunkaan täällä netissä. Ihan sama vaikka minuakin on täälä haukuttu ihan nimeltä ja väitetty huijariksi yms. Kun kaikki on niin hyvin ja myynti toimii niin en jaksa alentua noiden ihmisten tasolle. Myös silloin kun omistat yrityksen niin on vähän pakkokin kestää arvostelua ja nimittelyä/kunnianloukkauksia. Jos jokaisesta nettikirjoittelusta jossa minuakin on haukuttu lähtisin oikeuteen niin saisin olla siellä jatkuvasti eikä se kiinnosta minua pätkääkään. Negatiivisten asioiden jatkuva vatvominen saa minut ainakin vain negatiivisekle mielelle ja siksi keskityn mielummin yrityksen kehittämiseen. Ja se että täällä netissä on haukuttu minua ja yritystäni ei ole todellakaan vaikuttanut ainakaan negatiivisesti liiketoimintaamme vaan homma jatkuu ihan niinkuin ennenkin ja tulevaisuuden näkymät ovat ihan hyvät:)

    • Paha Pomo Marko

      Kiva kuulla ja menestystä yrityksellesi! Samassa laivastossa keinutaan. Ota yhteyttä yhtiön meiliin ja jätä nro jos haluat jakaa puhelimitse suorempaa tekstiä kuin mitä täällä voi...

      Nämä omat puuttumiseni kirjoitteluihin ovat vaikuttaneet erittäin positiivisesti rekrytointiin.

      Porukka hörähtää useasti kun esittelen itseni heti alussa olevani "se paha pomo", ja kun homman esiteltyäni suorastaan kehoitan hiukankaan epävarmoja lähtemään ja kiitän kuitenkin kiinnostuksesta, hyvin harvoin joku poistuu.

      Kyllä yleensä porukka nämä kirjoitukset etukäteen lukee ennen haastatteluun tuloa, ja hyvä niin, niin ei tule "vakoilu" ja "vääränlainen karkkitarjoilu" yllätyksenä. :)

      Siinä olet täysin oikeassa, että kyse on kilpailijoista ja ennen kaikkea epäonnistuneista entisistä kokeilijoista.

      Minun tapauksessani tiedän ne muutamat harvat, jotka jaksavat oman elämänsä puutteessa tätä ketjua pyörittää. Tiedoksenne kirjoittelijat samassa yhteydessä: jokainen kirjoituksenne antaa aihetta yhteiselle naureskelulle kahvipöydässä tai vähintään haastatteluissa. Jatkakaa! :)

      Maksamme tällä hetkellä alan parhaimpiin, jollei parasta, mediaanipalkkaa suhteessa tehtyihin työtunteihin, eli me olemme myös ainoita yrityksiä, joilla on varaa rekrytoitaessa esitellä randomina minkä tahansa päivän tulos ja käydä se myyjäkohtaisesti läpi. Ja näitä satunnaisia päiviä voimme ottaa niin kauan kuin haastateltavat jaksavat niitä läpi käydä. (Yleensä 2-3, yhdessä listassa yli 20 nimeä ja koko viikon tulos päiväkohtaisesti)

      Näin työnhakija takuulla tietää rehellisesti mihin on tulossa ja mitä on odotettavissa, miten muilla on mennyt missäkin kohtaa työhistoriaansa jne jne...

      Tämän edessä nämä pahantahtoiset kirjoittelijat ovat voimattomia, ja olen lähinnä pettynyt heidän laiskuudestaan. Varsinkin toivoisin erään blondin ja hänen ystäväpiirinsä aktivoituvan entistä enemmän, koska mitä enemmän olemme kirjoitusten kärjessä, sitä enemmän kiinnitämme hakijoiden huomiota. Terästäytykää nyt edes kerran elämässänne, vaikka sitten toimettomuudessanne ja pahansuopuudessanne, kun ette kerran työhön pystyneet!

      Tai noh, juuri nyt ei tarvitse, koska talo on käytännössä täynnä, mutta josko aloittaisitte sitten loppukesästä syysrekrytointia varten jälleen???

      Ja jos saan entisenä esimiehenänne esittää toiveen, saisinko takaisin sen "puheluiden vaklaamissyyttelyn" jälleen?

      Se herättää kaikissa aina eniten hilpeyttä, sillä tämä puheluiden kuuntelu ja koulutus on esim tällä hetkellä niin ylikuormittunut, etten ehdi kuunnella kaikkia jotka sitä haluavat.

      Yritän toki parhaani, mutta kun yhden ihmisen valmentamiseen kuunteluineen menee noin puoli tuntia nykyisellään, ja porukkaa on ainakin 25 henkilöä, en millään ehdi "vaklata" kaikkia halukkaita päivän aikana.

      Eli kyse on samasta asiasta kuin etten voi opettaa lisää pianonsoittoa, jollen kuule, miten soitat tällä hetkellä. Tämä ei tule kenellekään yllätyksenä, koska on erillisenä pykälänä työsopimuksen sivulla 3.

      Vai miten te pahansuovat ihmiset kouluttaisitte ihmisiä? Arvaamalla mikä heillä myynnissä mättää, ja neuvomalla satunnaisesti jotakin? Minä neuvon ja valmennan juuri siihen asiaan lääkkeen joka todellisuudessa on juuri sen myyjän ongelma, ja parannuksen näkee jo tunnin sisällä.

      Vai välittäisitteköhän neuvoa laisinkaan, välittäisittekö muista ja heidän toimeentulosta pätkääkään? Vai varastaisitteko yhä muilta muiden laatumateriaalia omaan laatikkoonne kymmeniä listoja, kun yhteisesti on sovittu, että korkein sallittu määrä on kolme..? (tämä koskee noin 3 täällä kirjoittelijaa)

    • exex

      Ja firma on konkassa

      • Ei enää

        Wuhuuuuu!!!

        Eikä ihme, tuollaisella tyylillä ei kukaan eksy ovesta sisään töihin..
        Puskaradio on tehnyt ison HYVÄN työn ..
        Kyllä jokainen ansaitsee hyvän ja asiallisen pomon :)


    • tipitiii1

      hahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!

      BUAHAHAHAHAH!! Jos näin on niin hemmetin hieno uutinen! :D

    • Paha Pomo Marko

      "Konkassa"??? Osaatteko käyttää sellaista kuin YTJ? Tai oletteko edes kuulleet sellaisesta?

      Kannattaa perehtyä, niin vältytte hölmöilyiltä jatkossa. Olette kaikki ilmeisen nuoria, joten sitäkin paremmalla syyllä pelastakaa itsenne ajoissa ja tutkikaa ennen kuin hutkitte jatkossa...

      Mutta kerrottakoon miten asian todellinen laita on: koko kymmenien henkilöiden porukka irtisanottiin yt-neuvotteluiden kautta kesällä, koska omistajat yksinkertaisesti halusivat lopettaa ja nauttia eläkepäivistään.

      Eli siinä mielessä se on kaikille teille pahansuoville tyypeille aivan oikein, että löytyy edes yksi yhtiö, joka EI päätä konkurssiin tällä alalla, vaan menestyksensä huipulla 20-vuoden jälkeen - vuosien sitkeistä sabotointiyrityksistänne huolimatta.

      Viimeisen vuoden aikana ennen irtisanomisia yhtiön maksamien palkkojen mediaani oli ylivoimaisesti suurin mitä koko yhtiön historiassa sitten vuodesta 1994! Kuulostaako konskurssilta?!

      Ja koska kaikki hakijat näkivät muiden menestyksen, hakijoiden myötä sana levisi ja hakijoita oli loppua kohden enemmän kuin muistan koskaan aikaisemmin olleeen, siis niin kauan kuin hakumme ylipäänsä oli voimassa.

      Tarkoittaa suomeksi: teidän puheillanne ei ollut koskaan muuta vaikutusta kuin ehkä lievästi se, että porukka kiinnitti meihin huomiota, ja jotkut tulivat naureskelemaan tekstejänne ja naiviuttanne haastatteluihin.

      Eli kiitos teille kaikille ikuisesti väärinkohdelluille auktoriteettivammaisille kaikesta avusta, ja hauskoja työttömyyspäiviä, sillä tuskin koskaan löydätte mistään mielestänne "mielekästä" työtä - saati pomoa.

      Ja kunhan kiusaksennen kerron, että suurimmalla osalla porukastamme ei ollut koskaan mitään pahaa sanotavaa minusta tai yhtiöstä, ei työsuhteen aikana eikä sen päätyttyä.

      Kohti uusia kuvioita ja liiketoimintoja, ja kaikkia työkavereitani lämmöllä muistaen ja menestystä koko sydämestäni toivottaen,

      Marko

      • kaupparatsu1

        Olipa positiivinen kirjoitus.


      • Keskisormi 88

        Marko..lopeta jo.
        Tollanen aikuisen kitinä on vaan säälittävää kuunneltavaa...


    • lollo

      LOL

    • magemace

      "Keskisormi 88"??? :D taitaa olla vakiona toi nimimerkki?!! taidat olla kortistojen ja lähiöräkälöiden kingi? vituttaako kun muilla meni homma putkeen??

      • Anonyymi

        Mites tälle firmalle lopuks kävi? Onko toiminnassa vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites tälle firmalle lopuks kävi? Onko toiminnassa vielä?

        Itseäkin kiinnostaa. Olin tuolla töissä suhteellisen kauan nuorempana ja jälkikäteen on ollut sellainen fiilis että homma ei ollut ihan laillista. Etenkään työntekijöiden kohtelu, palkan määräytyminen ja Markon meininki. Työhaastattelussa mm. pyydettiin hakijoita poistumaan heti, jos sattuu kuulumaan mihinkään liittoon.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe