Tietääkö kukaan millä tallilla TV2:lla esitettävä Hevostelua-sarja on kuvattu?
Hevostelua-sarja TV2:lla
13
1295
Vastaukset
- minä vaan
En ainakaan ite tiiä mut se sarja on must lopetettu ja nyt on TALLI TYTÖT alkanut. must se talli tytöt on huonompi kuin se hevostelua. koska ne tytöt on ärsyttävii.
- hevosteluun hurahtanut
Olisi kiva nähdä onko mistään kotoisin....
- Keppari
Oisko se Hesi-talli tai HH-talli?
- heleeeena,.
Hevostelua-ohjelma on kuvattu Ylöjärvellä, Tampereen kupeessa olevalla yksityistallilla, jossa on upeat puitteet. Hevoseni on siellä ollut....tallin nimeä en halua kertoa, koska paikka halutaan pysyvän yksityisenä.
- Pannukakkuuuh
heleeeena,. kirjoitti:
Hevostelua-ohjelma on kuvattu Ylöjärvellä, Tampereen kupeessa olevalla yksityistallilla, jossa on upeat puitteet. Hevoseni on siellä ollut....tallin nimeä en halua kertoa, koska paikka halutaan pysyvän yksityisenä.
Moihh. Se Drulla niminen poni on mun ex-hoitsun sisko :) Ainaki mun ex hoitsun nimi oli Drilla, suurinpiirteen saman kokonen, rautias, tamma, n 15-vuotias.
/Ida
peeäs. Jos joku on Vaasast nii viestii tänne tai emt :'>> - Vaasasta
Pannukakkuuuh kirjoitti:
Moihh. Se Drulla niminen poni on mun ex-hoitsun sisko :) Ainaki mun ex hoitsun nimi oli Drilla, suurinpiirteen saman kokonen, rautias, tamma, n 15-vuotias.
/Ida
peeäs. Jos joku on Vaasast nii viestii tänne tai emt :'>>peeäs. Jos joku on Vaasast nii viestii tänne tai emt :'>>
peeäs. Oon Vaasast.
- en oo varma
Eiks se hevostelua sarja ole kuvattu ruoveden ratsutallilla ??
- LilliVeerus^^^^~~
En tiedä, missä sarja on kuvattu, mutta:
Nyt on myös ruutuun palanneet Tallitytöt sekä tämä Hevostelua-sarja. 4 jaksoa on jo tullut, kannattaa käydä tsekkaa Yle Areenasta :) - HEPPA--
Se talli on niittyahon ratsastustalli :D sain selville heti ku etin netistä ylöjärven yksityistalli x)
- Kokeneemmasta päästä
Se tallitytöt on kuvattu Enjalan Tallilta Keravalta ja Hevostelua sarja on yksäritallilta :-)
Minkä ton Drullan kokonimi on ja minkä rotunen /ikänen hän on ? :-D - hevostelufani
Hevostelua ei ole kuvattu kummassakaan viimeksi ehdotetuista paikoista...Tämä on varmaa tietoa, sillä itsekin olen ollut kyseisellä tallilla.
- mievaan
onko sama ratsastuksen opettaja vielä ko. tallilla?
- ....
Hevostelua-ohjelma on kuvattu yksäri tallilla ja ei ole nettisivuja. ei mikään äskeisistä mainittu. vanha ponini Emma oli tuossa sarjassa se kimo arabiristeytys. ja oli samalla tallilla nyt siellä on toinen ponini... ja ei ole sama ratsastuksen opettaja enään siellä. ja yksäripaikka ei tuntiratsastusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492