kertoisitteko minulle mari ja hasis valmistus

adhfasz

olen lukenut wikistä ja videoita katsonut

en oikein vielä ole saanut selvyyttää että mitä eroa on hasis, ns suklaalla :D tai marijuanalla

Eikös hasis ole ns hienostettua eli erotellaan hamppu kasvista ? erotellaanko lehdistä vai siitä varresta jossa on niitä ihme tupsuja ?

Entäs mari, onko mari hampun lehdistä vai varresta

siis poltetaanko niitä 9 sormisia hampun lehtiä vai mistä nämä hasis ja mari tehdään ?

olen aivan pihalla :D

8

2323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiraa pimeesti en käsitä

      en tajua mitään mikä on mari, ihmisen nimi, miten mari voi. hassis uutetaan juurista salaisella menetelmällä, mutta minä en tajua mitä on juuri. Olen aivan pihalla aivan pihalla aivan pihalla kuutamolla, pinnan alla, uppeluksissa, taistelevat metsot.

      En ymmärrä mikä se piippu, onko se väline. mikä? en ymmärrä. onko se, vastatakaa pliisi

      varmaan ymmärretään saman verran, voitaisko vaihtaa?

      • adhfasz

        Hey, kiitos ziitos nyt tajuan kaiken kun vastasit. seitsemännet taivaat aukesivat nyt kerron marille terveisiä.

        ei olla enään uppeluksissa vaan taistelevat metsot nyt maistelevat tetsot hassista kassista jee jee


    • catha

      Mari eli marihuana:
      Marina yleisimmin käytettyä on kukka, joka on siis se mainitsemasi "tupsu" hampun varressa. Myös heikko tehoista lehteä käytetään jonkin verran. Joskus myös nämä sekoitetaan. Vartta taas ei edes lasketa marihuanaksi muuten kuin poliisin toimesta rangaistusta jaettaessa, koska varsi ei omaa vaikuttavia aineita merkittäviä pitoisuuksia. Eli siis yksinkertaisesti sanottuna mari on kuivattua hamppu kasvin lehteä ja kukintoa.

      Hasis:
      Hasis saadaan niin että hamppu kasvin kukinnoista kerätään hartsit (pihkamainen aine), jotka painetaan levyksi tai möykyksi. Hasista voidaan myös valmistaa erottamalla hampusta hamppu öljy ja sekoittamalla se kiinne aineeseen ja painamalla syntynyt seos levyksi tai möykyksi. Kiinne aineena voidaan käyttää vaikka kuivattua ja hienonnettua hampun lehteä. Eli siis yksinkertaisesti sanottuna hasis on palaksi kerättyä kannabiksen ns. pihkaa eli hartsia ja kannabiksen sisältämää öljyä.

    • journalisti.

      Mari on pääministeri ja hänen tupsustaan ei saa kirjoittaa.

      • Tieto kunniaan

        Siis mari-kasvissa on juuri varressa ne kaikki hyvät kemiat. Ensin varret kerätään. Karsitaan ne puukolla puhtaaksi. ja, ja sitten ollaan siinä vaiheessa, että voidaan alkaa tekemään kukkaa ja hassissta.

        Kuivatetaan varret, hyvin käy, kun käärii varret puuvillaan ja laittaa orrelle kuivumaan. Kääntele välillä ja tarkista, jotta homma menee oikein. Nyt kysytään sitä kärsivällisyyttä, mutta palkinto odottaa! Varjele varsia valolta tai ainakaan ei niin paljon valoa, kuin ovat saaneet kasvatuksessa (vain jos ovat kasvaneet talvella.). Jos kasvit ovat kasvaneet, niin ovat tottuneet paremmin valoon ja päin vastoin.

        Kääri puuvillakääreet folioon. Muista, vältä rapinaa. Folio rapisee aika paljon, voit yrittää laittaa patakintaat käteen, tai no, ei se varmaan auta ja ehkä kömpelömpää tehdä. Makuasia, itse aina patakintaat kädessä. Oon alkanut käyttämään niitä muutenkin, ihan kätevät. Kääri ne folioon ja vaihda paikkaa orrelta esim. kaapin alle, vanhaan aarrearkkuun, samovaariin tai kuistille. Anna olla siellä ja käy aina välillä katsomassa. Sitten sinulla on valmista hassissta.

        Ei kannata uskoa noita muita.


      • Pajatso palaa
        Tieto kunniaan kirjoitti:

        Siis mari-kasvissa on juuri varressa ne kaikki hyvät kemiat. Ensin varret kerätään. Karsitaan ne puukolla puhtaaksi. ja, ja sitten ollaan siinä vaiheessa, että voidaan alkaa tekemään kukkaa ja hassissta.

        Kuivatetaan varret, hyvin käy, kun käärii varret puuvillaan ja laittaa orrelle kuivumaan. Kääntele välillä ja tarkista, jotta homma menee oikein. Nyt kysytään sitä kärsivällisyyttä, mutta palkinto odottaa! Varjele varsia valolta tai ainakaan ei niin paljon valoa, kuin ovat saaneet kasvatuksessa (vain jos ovat kasvaneet talvella.). Jos kasvit ovat kasvaneet, niin ovat tottuneet paremmin valoon ja päin vastoin.

        Kääri puuvillakääreet folioon. Muista, vältä rapinaa. Folio rapisee aika paljon, voit yrittää laittaa patakintaat käteen, tai no, ei se varmaan auta ja ehkä kömpelömpää tehdä. Makuasia, itse aina patakintaat kädessä. Oon alkanut käyttämään niitä muutenkin, ihan kätevät. Kääri ne folioon ja vaihda paikkaa orrelta esim. kaapin alle, vanhaan aarrearkkuun, samovaariin tai kuistille. Anna olla siellä ja käy aina välillä katsomassa. Sitten sinulla on valmista hassissta.

        Ei kannata uskoa noita muita.

        Mari on naapurin rouva jota pökkään ja hasis on syypää tähän pökkäämiseen. Voin myös kertoa ihan avoimesti että lyön naisia nyrkillä naamaan ja saan siitä seksuaalista nautintoa.


      • Fanibala
        Pajatso palaa kirjoitti:

        Mari on naapurin rouva jota pökkään ja hasis on syypää tähän pökkäämiseen. Voin myös kertoa ihan avoimesti että lyön naisia nyrkillä naamaan ja saan siitä seksuaalista nautintoa.

        Sulla on selkeesti Joukon valistuselkeet.


      • Pajatso palaa
        Fanibala kirjoitti:

        Sulla on selkeesti Joukon valistuselkeet.

        Kaikki eivät aina ymmärrä että tarkoitan pelkkää hyvää tosin yleensä hieman härskillä tekstillä :) Hyvät juhannukset sinulle Fanibala


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      37
      2409
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1589
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1515
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1353
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      934
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      308
      903
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      825
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      75
      816
    Aihe