Heippahei!
Olemme miettineet tytöillemme mielestämme kauniit nimet mutta kummat vaihtoehdot ovat mielestänne paremmat? Lisää ehdotuksiakin otetaan vastaan.
Isla Amanda ja Elsa Aurora
vai
Isla Susanne ja Sienna Isabel
kaksostytöille nimet, apuja kaivataan!
19
1195
Vastaukset
- muutamia pareja
Isla, keksitty intialainen hökötys, ei sovi mitenkään supi suomalaisen vanhan reilun nimen kanssa. Jos haluat keksittyjä hökötyksiä niin siltikään Sienna ei sovi Islan pariksi. Tässä ehdotukseni.
Elsa ja Asta
Elsa ja Alma
Selma ja Selina
Isla ja Usma
Sienna ja Seida - Täti
Isla ja Elsa ovat paremmin yhteensopivat.
Myös edellisen kirjoittajan ehdottama Elsa ja Asta ovat hyvät nimet. - näin minusta
eli ei minunkaan korvaani sovi oikein kumpikaan pari mutta Isla ja Elsa sitten parempi.
Isla ja Enja
Iina ja Enni
Elsa ja Senja
Iisa ja Essi
siinä joitain minun korvaani sopivia pareja - sisiliskosisko
ehdottomasti Isla Amanda ja Elsa Aurora. Jälkimmäiset ehdotukset on liian ulkolaiset suomeen, varsinkin Sienna voi tuottaa vaikeuksia.
Heitän vielä ehdotukset Kaisla & Viola.- ,jhyg
ehdotan
Anu
Pauliina
Anniina
Jenna
Linda
- Tuulitukkainen tyttö
Entä Iina Amanda ja Elsa Aurora? :)
Isla-nimi on varsinkin M-alkuisen sukunimen kanssa hiukan hankala.- Hind-Isla Budhanen
Siis ihan samaa mieltä, eli nuo uskonnon nimet, joista jätetty viimeinen kirjain pois kuten
islam -> Isla
hindu -> hind
Ei ole oikein hyviä suomalaisten nimien parina. Oikeastaan ääneen sanottuina kuulostaa kamalilta.
Elsa on kiva nimi, mutta siitä tulee mieleen teos "Ruma Elsa", joten en panisi tytölleni nimeksi sitä, vaikka itsessään Elsa on nätti nimi.
No pohditaan jotain
Raisa ja Elsa
Miisa ja Elsa
Ella ja Elsa
Essi ja Elsa
Elsa ja Elli
Elsa ja Elisa
Elsa ja Enni/Emmi
Elsa ja Eerika
Eija ja Elsa
Emma ja Elsa
Anna ja Elsa
Aura ja Elsa
Elsa ja Assi
Ulla ja Elsa
- mun list...
Mutta jos välttämättä tahdot ehdottaisin pariksi Minea. Tässä ehdottamani parit.
Senna ja Sella
Sienna ja Minea- hyyfloglö
samaa mieltä! sinulla näyttää olevan sama nimimaku kuin minulla.
mutta noista alkiperäisistä nimistä ehdotan ensimmäistä paria eli Isla Amandaa ja Elsa Auroraa.
Vaikka Sienna Isabel onkin kovin kovin kaunis nimi!
- muumipeikkoki
se että aloittaja kysyy selkeesti että kumpi näistä nimistä ja silti joittenki pitää alkaa keksii ihan omia nimiä kun ei ap. ehdotukset kelpaa. Ap:n ehdottamia nimiä kannattaa kommentoida, niistä voi tulla esiin jotain sellasta mitä ei oo ehkä ite aatellu, mutta sitten aletaan ehdotteleen jotai perinteisiä suomalaisia tai yms ihan niinku toisen nimiehdotusten tilalle. Kaikilla on erilainen maku ja kaikki pitää eri nimistä, mutta kunnioitusta aloittajalle, hän kysyy mielipidettä juuri noista nimistä! :)
minusta Isla ja Elsa sopivat ihanasti.- muumipeikkoki
mun moka en lukenu ap:n viestii kunnolla ku se pyys ehdotuksia :)
- tulkitsinko väärin
ollut lopussa että lisääkin ehdotuksia otetaan vastaan?
- mirumaru..
Kauniit nimet kaksostytöille: Isla ja Usva
- täti vaan
Tässä nimijoukossa Elsa kuulostaa kovin erilaiselta kuin muut ajattelemanne nimet. Isla tarkoittaa saarta ja Sienna on kaupunki Italiassa. Jos näistä pitää valita niin sitten Isla ja Sienna.
Elsa Aurora on hyvin kaunis nimi. Keksisittekö toisen samantyyppisen vanhahtavan nimen? Eevi Amanda?
Aino Linnea? Linnea ja Aurora sopivat hyvin yhteen (vrt. Linnea Borealis = vanamo, Aurora Borealis = revontulet). - Isla Filippa
Itse olen aivan totaalisen rakastunut nimeen Isla Filippa (kuten nimimerkistä huomaa), mutta mies ei oikein sulata eksoottista nimiyhdistelmää. Eli Isla Filippa ja Sienna Isabel. Isabelista tekee mielestäni kauniin vielä sen merkitys, se kun tarkoittaa "kaunis Elisa".
- Eräs lukija
... olet saanut? Isabel tulee käsittääkseni samasta heprealaisesta juuresta kuin Elizabethkin. Bellan voi toki kääntää kauniina, mutta...
- Isla Filippa
Eräs lukija kirjoitti:
... olet saanut? Isabel tulee käsittääkseni samasta heprealaisesta juuresta kuin Elizabethkin. Bellan voi toki kääntää kauniina, mutta...
ISABELLA (naisen nimi)
11.2. ruots. alm., suomenkielisessä Luulajan almanakassa 1901-1918 31.5. sekä Viipurissa ja Pietarissa painetuissa almanakoissa 1798-1807 16.9. - Isabella on espanjalainen muoto nimestä Elisabet, oikeastaan Elisabeth (be)lla 'kaunis Elisabeth'.
Joka kodin suuri nimikirja, sivu 85.
- niina-liina
että englanniksi Isla lausutaan "Aila". Kaunis nimihän se on. Sienna on suomalaiselle aika erikoinen. Riippuu sukunimestä sopiiko se. Jos on eksoottinen sukunimi niin sitten Sienna käy.
- piuppis
Islan siskolle sopisi nimi Stella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k323503On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole232279Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi792218Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422091Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561474- 741386
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69947Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat9807Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi35783