Saw 6

Titääkö kukaan koska Saw 6 leffaliput tulee myyntiin? Ensi-ilta on 23.10 2009.

12

3250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sawfriikki

      ei mitään hajua itsekkin oon samaa yrittänyt tiedustella : >

    • sawwwwi

      23 lokakuu 09 sanotaan olisi tulossa mutta eipä näy finnkinon tulossa olevat leffat osiolla. En oleän leffoissa nähnyt tämän traileria joten miten on?

      • ...

        Ei oo vissiin tulossa Suomeen ollenkaan kyseinen elokuva.


      • Bailaava Banaani

      • Bailaava Banaani
        Bailaava Banaani kirjoitti:

        http://www.voice.fi/index.php?mw=voicen_viihteet&option=com_sbsarticle&cat=26&tmpl=blog&cid=817"1

        "Saw 6 saa Suomen ensi-iltansa 23.10."

        Eli ainakin ko. sivuston mukaan tulee myös Suomessa ensi-iltaan 23.10, mutta eipä vielä jostain syystä näy IMDB:n tai Finnkinon sivuilla.. Kummallista kyllä..

        Jaa tuli linkkiin yksi ylimääräinen merkki ja ohjaa väärälle sivulle, tässä oikea:

        http://www.voice.fi/index.php?mw=voicen_viihteet&option=com_sbsarticle&cat=26&tmpl=blog&cid=8171


      • ...

      • Bailaava Banaani
        ... kirjoitti:

        Oliskohan tuohon juttuun tullut virhe siinä että Saw 6 elokuvan ensi ilta olisi myös Suomessa 23.10. Laitoin sähköpostia Finnkinolle ja sieltä tuli vastaus että elokuvaa ei ole tulossa Suomeen ollenkaan.

        No voihan p*ska! Joutuu laittamaan vihaista palautetta Finnkinon suuntaan.. Noh, ei sitten auta muuta kun odotella DVD-julkaisua.. :/


      • tonythebeat
        Bailaava Banaani kirjoitti:

        No voihan p*ska! Joutuu laittamaan vihaista palautetta Finnkinon suuntaan.. Noh, ei sitten auta muuta kun odotella DVD-julkaisua.. :/

        "Kohuttu Saw 6 nähdään Suomessa ainoastaan kolmessa kaupungissa

        Voicen Viihteet | 2009-10-13 18:00:04 | Antero Alhonen

        Rajuilla kohtauksillaan kohahduttaneen Saw-kauhuelokuvien kuudes osa saa Suomessa minimaalisen levityksen. Elokuva nähdään Suomessa tekstittämättömänä.
        Finnkinon mukaan elokuvan ei aluksi pitänyt edes tulla Suomeen teatterilevitykseen.
        - Aluksi elokuvan oli määrä ilmestyä suoraan dvd:nä, Finnkinosta kerrotaan Voicen Viihteille.
        Elokuva ei myöskään saa montaa esityskertaa
        - Tarkemmat ajat lyödään lukkoon myöhemmin, mutta esitykset toteutetaan yönäytöksinä ja illan viimeisen elokuvan näytöspaikoilla.
        Saw 6 saa ensi-iltansa Suomessa 30.10."


      • Jufee
        tonythebeat kirjoitti:

        "Kohuttu Saw 6 nähdään Suomessa ainoastaan kolmessa kaupungissa

        Voicen Viihteet | 2009-10-13 18:00:04 | Antero Alhonen

        Rajuilla kohtauksillaan kohahduttaneen Saw-kauhuelokuvien kuudes osa saa Suomessa minimaalisen levityksen. Elokuva nähdään Suomessa tekstittämättömänä.
        Finnkinon mukaan elokuvan ei aluksi pitänyt edes tulla Suomeen teatterilevitykseen.
        - Aluksi elokuvan oli määrä ilmestyä suoraan dvd:nä, Finnkinosta kerrotaan Voicen Viihteille.
        Elokuva ei myöskään saa montaa esityskertaa
        - Tarkemmat ajat lyödään lukkoon myöhemmin, mutta esitykset toteutetaan yönäytöksinä ja illan viimeisen elokuvan näytöspaikoilla.
        Saw 6 saa ensi-iltansa Suomessa 30.10."

        Tuollaisen sähköpostin sain kun kyselin asiaa finnkinolta:

        "SAW VI -elokuvan maahantuojalta saamiemme tietojen mukaan elokuvasta tulee muutama tekstittämätön digiversio elokuvateattereihin esitettäväksi perjantaista 30.10.2009 alkaen.
        Tarkempi ohjelmisto näytösaikoineen selviää tiistaina 27.10.2009 - Helsingin, Espoon ja Vantaa teattereiden osalta klo 10 ja muun Suomen teattereiden osalta klo 12."


      • Jigsaw!
        Jufee kirjoitti:

        Tuollaisen sähköpostin sain kun kyselin asiaa finnkinolta:

        "SAW VI -elokuvan maahantuojalta saamiemme tietojen mukaan elokuvasta tulee muutama tekstittämätön digiversio elokuvateattereihin esitettäväksi perjantaista 30.10.2009 alkaen.
        Tarkempi ohjelmisto näytösaikoineen selviää tiistaina 27.10.2009 - Helsingin, Espoon ja Vantaa teattereiden osalta klo 10 ja muun Suomen teattereiden osalta klo 12."

        Voi pyhä lehmä mitä toimintaa... kyseessä kuitenki 2000-luvun suosituin kauhusarja, henk.koht. suosikkisaagani ja sitte kukkahattutädit koittaa työntää sen pois. Ah, niin tyypillistä.

        Luojan kiitos, että saatiin Turkuun. I wanna play a game ;)


      • alle 18v
        Jigsaw! kirjoitti:

        Voi pyhä lehmä mitä toimintaa... kyseessä kuitenki 2000-luvun suosituin kauhusarja, henk.koht. suosikkisaagani ja sitte kukkahattutädit koittaa työntää sen pois. Ah, niin tyypillistä.

        Luojan kiitos, että saatiin Turkuun. I wanna play a game ;)

        ... mahdollisesti dvd ilmestyy.. ? :)


    • sawmon

      Lappeenrannan elokuvateatterissa ainakin oli saw 6

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      885
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      37
      571
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe