Terve kaikki! Olisin pyörän tarpeessa. Pyörää käyttäisin koulumatkoihin,huviajeluun ja keulimiseen. Olen etsimässä dirt-pyörää ja mielummin käytettyä, paitsi jos on halpa uusi. Eli jos joillain teistä on sellainen pyörä,voin vaihtaa sen mun Bmx:sään. Pyörän ei tarvitse olla joku 1000e dirt pyörä vaan joku dirt mikä kestää tavallista ajoa ja vähän hyppimistä,mutta ei mitään että hyppään 5 metristä takavanteelle ja semmoista....joten antakaa linnkiä sun muuta tietoa pyöristä....KIITOS!!
Dirt polkupyörä.
4
1857
Vastaukset
- joku vaa
on helkama dirt yoker ilman lokareit, koska ne on rumat ja väpättää. mul on 7v jossa mekaaninen levyjarru eessä ja takan v-jarru. 24 vaihteises on eessä ja takan levyjarru. en kyl halu mun pyörää vaihtaa, mut uuten se mun pyörä makso 479e. joten kato uutta pyörää. mäki oon kova keulii ja hyvin on kestäny. ei oo ammattilais pyörä mut kestää pienii hyppyi, endoi ja keulimisii.
- _aq^^
Mun kaveri olis myymässä mulle 300e tällasta Felttiä,ei oo muuta vikaa ku että takahaarukan toinen puoli on vääntyny...saako suoristettua vai unohtaakko koko pyörä??? tossois linkki: http://bicibikes.com/shop/images/FELTJUMPSHOT.jpg
- _GG_
Menkää Chain Reaction cyclesiin siellä Löydät Pyörän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462