Tinnituksen laserhoidoista kokemuksia?

ficus lyrata

Eli otsikon mukaan, onko täällä ketää kuka olisi käynyt tinnituksen laserhoidoissa? Itselläni kyseinen hoito suunnitteilla ja haluaisin kuulla kokemuksia.

9

2042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IT-Kokki

      Ilmeisesti kukaan ei ole käynyt laserhoidossa, tai sitten on parantunut niin ettei enää tarvitse käydä täällä palstalla... :)

      Soittelin paikalliselle palveluntarjoajalle, joka kehui kovasti. Osa kuulemma saa apua, ja osalla tinnitus voimistuu. Se oli hieman huolestuttavaa kuulla.

      Maksaa täällä noin 200 e / 5 kertaa ja kestää viikon. Toinen hoitojakso muutaman kuukauden päästä edellisestä.

      Mieli tekisi mennä, mutta olisi kiva kuulla kokemuksia muilta ensin...

      • Ewata

        Missähän tälläinen paikka on,.istä sellaisen hoidon saa


      • misujohan
        Ewata kirjoitti:

        Missähän tälläinen paikka on,.istä sellaisen hoidon saa

        Olisi tosiaan kiva tietää missä laserhoitoa tinnitukseen annetaan.


      • turkulainen__
        misujohan kirjoitti:

        Olisi tosiaan kiva tietää missä laserhoitoa tinnitukseen annetaan.

        Itse tosiaan googlasin "tinnitus laserhoito", ja löysin muutamia klinikoita. Omalle kohdalle sopivin on Turussa sijaitseva Ykkös-Laser. Muita paikkoja löytyy ainakin Inkoosta ja Helsingistä.


    • IT-kokki

      Ilmeisesti kukaan ei ole uskaltautunut laser-hoitoon? Onko kellään omakohtaisia kokemuksia? Joillain on sentään: http://www.progressrec.com/curing-tinnitus.html

      • two-socks

        Joo tuota kautta minäkin alunperin asiasta kuulin, kyseinen tyyppi on itseasiassa facebook-kaverini :D tosin itse en ole vieläkään uskaltautunut kokeilemaan..:/


    • Tinnaaja

      Onko kukaan käynyt vielä kokeilemassa?

    • dinninnii

      Jos laser-hoidoista olisi selkeää näyttöä, että auttaa, uskoisin, että sitä saisi yliopistollisissa sairaaloissa. Rahastuksen makua ja olisi mielenkiintoista tietää, miten laser-hoito sitten toimii? Kannattaa ottaa selvää, ennenkuin laittaa rahaa palamaan. Tinni on itellä ollut riesana yli 30v ja voin sanoa, että tuona aikana on ollu monenlaista luontaistuotetta, lääkettä, hierontaa, maskeeraus- ja ylipainehoitoa yms. ja vielä tänä päivänä ei tinniin ole löytynyt hoitokeinoa. Kannattaa olla kriittinen ja ottaa selvää, ettei pettyisi sitten turhaan.

    • Papu456

      Ainakin tutkimusten mukaan hoito toimii etenkin nuorilla tuoreissa tapauksissa jossa tinnitus on aiheutunut meluhaitasta. Onko kellään vieläkään kokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe