Iron maiden starttaa ensi kesänä kiertueelle teemalla Remember tomorrow tour 2010.
Kiertueella on tarkoitus juhlistaa keväällä 30 vuotta täyttävää debyytti levyä ja bändi tullee soittamaan debyytin kokonaan/tai lähes kokonaan tuttujen hittien lomassa.
Legendaarinen orkesteri nauhoittaa uutta albumia ensi talven ja kevään aikana. albumi imestyy syksyllä ja sen jälkeen on vuorossa uuden levyn kiertue. Tuossa välissä kesän aikana juhlistetaan debyyttilevyn ja Maidenin jo 30 vuotista uraa. Joulukuun aikana on tarkoitus keikkapaikat julkistaa.
Iron Maiden Summer tour 2010
Condemned Ilpo
4
1421
Vastaukset
- höpö höpö
höpö höpö
- facktaa
Mun mielestä tää on faktaa eihän se muuten lukis intternetissä.
- kwl
facktaa kirjoitti:
Mun mielestä tää on faktaa eihän se muuten lukis intternetissä.
Maiden on kylläkin tekemässä uutta studio almumia eikä mitään muistelu kiertuetta. Uutta materiaalia odotettavissa...
- ironmaidenpoika
Iron Maiden on jo muutenkin julkistanu keikkoja sonisphere festivaaleille mm. myös suomessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2037107- 1602107
- 1131738
- 511420
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️571323Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571186Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1011107Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71056- 411009
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985