Erään palstan keskusteluista noussut kysymys: Luovuttaako ylläpito keskustelijan asuinpaikkatietoja, jos joku toinen keskustelija niitä kysyy? Asuinpaikkatiedoilla tarkoitan tässä yhteydessä asuinaluetta korkeintaan kaupunginosan tarkkuudella, tarkkoja osoitteita ei taida ip-osoitteen perusteella edes saada.
Tietosuojasta kyse
3
220
Vastaukset
- Kerro tarkemmin
Ei yp luovuta mitään tietoja kenestäkään.
Missä niin on väitetty?- ylläpidolle
"Ei yp luovuta mitään tietoja kenestäkään.
Missä niin on väitetty?"
Yleistä rajatiedosta palstalla nousi vain esiin spekulaatio, että onko yleensä edes mahdollista että joku keskustelija saisi ylläpidolta kyseisiä tietoja, mutta ilmeisesti se siis ei ole mahdollista. Kiitos vastauksesta! - ylläpidolle
"Missä niin on väitetty?"
Täsmennän vielä että viime viikonloppuna oli hetken aikaa yleistä rajatiedosta palstalla viesti, josta heräsi spekulaatio mahdollisesta tietojen saannista ylläpidolta. Viesti poistettiin melko pian ja taitaa muutenkin jäädä spekuloinniksi koko asia, koska ei taida olla mitään sisäisen valvonnan keinoja, joilla ylläpito voisi tarkistaa onko kyseisen palstan keskustelujen yhteydessä tuollaisia tietoja luovutettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848