AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  / Bambu sukat

Bambu sukat

72 Vastausta 9 792 Lukukertaa
Menin helppoon ja tilasin firmasta nimeltä Bamboo by Courlux sukat.maksoin laskun ja halusin
lopettaa välittömästi.Mikään palvelupuhelin tai sähköpostia ei tunneta.Miten pääsen eroon
firmasta?
Bamboo by Courlux Asiakaspalvelu, PL 89, 02401 KIRKKONUMMI

Puhelin: 09 2219 3325 Faksi: 09 295 3112 Avoinna arkisin: 9.00 - 15.00
Markkinointi ITH OY 0977030-0 Mariehamn, Åland

Voinko palauttaa ostoksen jota kadun tai jos olen unohtanut siirtää täyttöpakkauksen toimitusta?
Vastaus:
Voit palauttaa tuotteesi ja saamasi laskun joko käyttämällä samaa pakettia tai tavallista kirjekuorta. Palautuksissa pitää lukea paketin päällä selvästi:
ASIAKASPALAUTUS
Bamboo by Courlux
PL 3018
22111 Maarianhamina
Palauttaminen asiakaspalautuksena ei maksa sinulle mitään ja sinulla on aina 14 päivän täydellinen palautusoikeus paketin vastaanottamisesta. Muista pyytää postilta kuitti palautuksestasi.
http://www.bamboobycourlux.com/fi/faq.asp

Yhteydenotto

Olen lukuisija soittoja soittanut ko numeroon ei vastausta,samoin puh 0207598700 ei vastata.
Sähköposti,osoite tuntematon.Kuluttaja asiamiheltä ja poliisilta sain ohjeet miten toimia
jos sukkia tulee.Olen käyttänyt ainakin 20 ekeä peruakseni tulevat sukat.
Entinen asiakas numero 24210243648,jos jotain haluaa hyvittää,niin jäsennumero ker-
too kohteen!!

Sama firma

joka pistää väkisten paskapostia jota ei pääse lopettamaan. Toimittaa myös LACE pöksyjä tai siis ainakin yrittää niitä myyydä.

Tilaamatta tullutta tuotetta...

EI tarvitse maksaa EIKÄ palauttaa. Tämä kerrottiin jokin aika sitten TV1:n ´Kuningaskuluttaja`-ohjelmassa. Mutta ennen kuin kuluttaja ryhtyy edes uteliaisuuttaan tilaamaan vaikkapa näytteitä etämyyntiyrityksestä, hänen kannattaa lukea tarkoin etenkin ns. pikkupräntit ja siis tutustua ehtoihin. Maahan kaatunutta maitoa on usein turha itkeä - tosin kuluttajansuojaa valvovat viranomaiset saattavat toisinaan puuttua asiaan, jos ehdot ovat olleet kuluttajan kannalta kohtuuttomat. Ken osallistuu vaikkapa kilpailuihin kustipostein tai Internetin kautta, olkoon tarkkana siitä, ettei tule tahtomattaan tilanneeksi mitään - tai sitoutuneeksi kestotilaukseen kertaluonteisen ostoksen sijaan.

lukekaa paperit

tilasin myös ko. sukat ja peruutus onnistui netissä nopeasti ja ongelmitta. nettisivun osoite ja palvelussa tarvittavat jäsennumero ja nettikoodi löytyvät laskusta. myös säännöt löytyy laskun takapuolelta.

Onko sukka

hyvä? Paljonko pari maksaa? Otan mielummin sukat kotiovelle,(siitäkin kannattaa vähän maksaa,) kuin olen marketin jonossa tönittävänä.

Ihan ok

Ainoa ongelma on se kun on 10 paria mustia sukkia, niin on vaikea tietää merkitsemättä, mitkä ovat pari. Ravintolaan tanssimaan menessä ihan hyvät sukat. Itsekin lopetin kun tuli liikaa mustia sukkia, mutta sukat laadultaan ihan hyvät. Neljä paria maksaa alle 20 e.

Onko sukka

oikea vai vasen, mitä väliä....? En ole ikinä ostanut kuin oikean jalan sukkia, käytän niitä myös vasemmassa jalassa. Eikä ole varpaat mitään huomanneet ;-)
Itse olen pyrkimässä "yksivärisukkajärjestelmään", koska pesukoneeni tuntuu tuhoavan pesussa sillointällöin toisen sukan sukkaparista. Alkaa olla korillinen parittomia sukkia :-(
tilasin n. 3 kk sitten sukat ja meikäläine makso 1€ siitä perkele ku on hyvät sukat. mullaki nätisti hoitu kaikki netissä, ongelmitta tosiaan. Suosittelen. 3 hyvät sukat tuli hyvään hintaa ja iha hima ovelle.
Kun kehutte löytävänne helposti meilim osoitteita , niin ilmoittakaa ne toisillekin.Olen tässä 2-3 päivää peruutellut ja ha hakenut osoitteita joskus onnistuen ja useimmiten huonolla menestyksellä.Jos joku on niin hullu , että lähettää jonkun tavaran lasko 0€, ei ostopakkoa , silloinhan on selvästi ilmainen näyte.Odottelen vaan koska saan kuittaukset.Silloin tulee nettiosoitteita.Mukavaa puuhaaeläkeläiselle.

Hosuri

Epäilyttävää puhelinmarkkinointia

ei taida mennä aivan taiteen sääntöjen mukaisesti tai sitten menee mutta ei lakien.
Mulle markkinóitiin ko tuota puhelimessa. Olin juuri aloittamassa työpalaveria kun puhelin soi, ajattelin sen olevan tärkeäkin kun tuli sellaisesta numerosta. No kaveri kertoi että ny saa kokeiluna sukat eurolla ja kehui tuotetta jne. Vastasin että palaa myöhemmin asiaan koska nyt on tiukka hetki. No sieltä tuli lisää tekstiä ja sanoin sitten että no antaa tulla koesukat. Aivan viimeiseksi sanoiksi kaveri sanoi jotenkin että "kiitos tilauksesta, tilaus on kestotilaus jonka voitte peruuttaa netissä, kiitos hei"

Ja jumankauta missään vaiheessa puheln aikana ei tätä kestotilausta tuotu esiin. Tottakai arvasin että joku lehmä tässä on haudattuna. Sinänsä käytän ko tyyppisiä sukkia ja on vähän märät jalat syndroomaa joten asia tietyllä tavalla kiinnostaa mutta miksi helvetissä se pitää tehdä noin kieroilemalla. Siitä ei voi vetää muuta johtopäätöstä kuin että muukin homma perustuu enemmän tai vähemmän kusetukselle.

Tilausvahvistus tuli (päivätty 3.2) mutta sukkia ei vielä ollut tullut ainakaan 12.2 mennessä.

Mistä lähtee 14 vrk peruutusoikeus? Tilausvahvistukseta vai ensimmäisestä toimituksesta? Onko muilla samanlainen markkinointikokemus? Ja oletteko tyytyväisiä saatuun palveluun/tuotteeseen?

B sukat

Sinulla on ongelma,otin yhteyttä kaikkiin asiantuntijoihin ja sain ohjeet.Minusta kannattaa
ottaa ne ensimmäiset sukat vastaan.Voit koittaa perua seuraavia,mutta minä en saanut yh-
tettä firmaan.Seuraavaa pakettia en avannut,kirjoitin päälle asiakaspalautus ja osoitteena
Maarianhamm.Lisäksi kirjotin isolla tussilla,etten halua enään paketteja.Onnea yritykseen
minä olen saanut olla rauhassa jo kaksi kuukautta.

en osta ikinä enää bambusukkia

Minä en milloinkaan enää ole minkäänlaisessa yhteistyössä Bamboo Courluxin kanssa lopun elämäni aikana ja varoitan kaikkia pysymään erossa ko. firmasta. Jos myöhästyt 1 euron maksusta, tulee myöhästymissakkoja. Maksoin mielestäni jonkun 27 Eur laskun, mutta edelleenkin se 1 euro oli maksamatta.

Viimeisin noteeraus oli 50 eur perintäkuluineen 1:n euron sukasta, jonka suhteen luulin laskujen maksamisen olevan kunnossa.

Ensinnäkin nämäkin sukat myytiin suoramarkkinointiperiaatteella, eli minulle myytiin 1 euron sukkia tunkeutumalla elämääni kännykkääni soittamalla. Kokemus oli sen verran huono, että jatkossa en osta mitään ns. suoramarkkinoinnin kautta.

Petkutusta

Heinäkuun alussa vastasin mieheni puhelimeen jossa tarjottiin kyseisiä sukkia kokeiltavaksi 1 € korvausta vastaan. Lupasin, että saa lähettää. Missään vaiheessa puhelua ei kerrottu, että sukkia alkaisi tulemaan automaattisesti sen jälkeen lisää. Siispä järkytys oli suuri kun tuli TILAUSvahvistus jossa asiasta lopulta kerrottiin. Ikinä en enää suostu ottamaan mitään näytteitä vastaan puheluiden perusteella ja mitään kyseisen firman tarjoamia tuotteita en enää missään muodossa ota vastaan. Harkitsen asiasta informoimista kuluttaja-asiamiehelle.
Saat alkaa tilauksen peruuttamisen siitä asti, lasku on tullut, mutta tuote ei. Huomaa toki se, että jo silloin on 5€ lisää laskulla....

ami

>sama juttu.?jostain vain putkahti sukkia potilaatikkoo...ketään ei saa kiinni..?mitäpä tehdään...?

Tyytyväinen tilaaja

Itse tilaan tuolta sukkani, kun ovat olleet kestäviä ja mukavan pehmeitä.

Tutustumispaketti oli ja on yhä 1€/pari ja nyt on ehtinyt jo pari pakettia tulla.

Laskuthan yleensäkin kannattaa maksaa ajallaan, niin ei tule ylimääräisiä kuluja. Taitavat olla höpötystä tuollaiset 27€ laskut tai sitten olet näpytellyt väärän viitenumero tai jotain. Oma laskuni on neljästä parista ja postikuluista 17.80€

Nettisivuilta http://www.bamboobycourlux.com/fi löytyy myös aivan selvät vastaukset täälläkin esiin nousseisiin kysymyksiin kohdasta "Kysymyksiä & vastauksia". "Kestotilauksen" voi siis peruuttaa milloin vain, mutta se peruutus kuitenkin pitää tehdä, jottei sukkia enää tulisi. Sama homma se on nykyään lehtien yms. kanssa, jos puhelinmyyjältä tilaa.

Kirjauduinpa vielä ihan tuonne Bamboo By Courluxin sivuille ja sielläkin on kohta, josta voi perua jäsenyytensä.
1. Kirjaudu sisään asiakasnumerollasi/nettikoodilla (tiedot löytyvät laskusta)
2. Valitse "Kysy asiakaspalvelulta"
3. Valitse "Eroaminen jäsenyydestä"
4. Valitse kohta "4. haluatko peruuttaa koko jäsenyytesi?"
5. rasti ruutuun "Haluan peruuttaa kerhon jäsenyyteni" ja paina lähetä (en tiedä pitääkö tuohon laittaa sähköpostiosoitetta, kun en ole aikeissa omaa jäsenyyttäni perua)

Sitten niitä, joiden elämään puhelinmyyjät häikäilemättömästi yrittävät tunkeutua suosittelen suoramarkkinointikielto tai salaista numeroa, molemmista löytyy rutkasti tietoa vaikkapa hakukone Googlea käyttämällä.

ja tämänkin vastineen

kirjoitti 'joku muu kuin asiakas'

taitaa ålla saarelaiset luulevat åveliakin, Bubbeli buu
Tein täsmälleen edellä mainutulla tavalla mutta kun painoin lähetä nappia niin yllätys yllätys s.posti ei lähtenytkään minnekään kun palvelinta ei löydy ????

nim. ei ikinä enään
Tyytyväinen tilaaja.
Mitään kohta neljää tai kohta viittä ei aukene kohta kolmen jälkeen ja jäsenyyden peruuttaminen loppuu siihen.
Rehellinen firma ei tee tilauksen peruuttamista näin vaikeaksi kuin Bamboo By Courlux tekee.
Sähköpostilla ei kukaan asiakas pääse perumaan jäsenyyttä.
Mikäli onnistut puhelimella pääsemään firman asiakaspalveluun numeroon 0922193350 ja valitsemalla vaihtoehto numero 9, niin äänitä perumisesi, sillä saatat tarvita äänitettä asiakaspalvelijan perumista myöhemmin oikeudessa.
Tyytyväinen tilaaja.
Mitään kohta neljää tai kohta viittä ei aukene kohta kolmen jälkeen ja jäsenyyden peruuttaminen loppuu siihen.
Rehellinen firma ei tee tilauksen peruuttamista näin vaikeaksi kuin Bamboo By Courlux tekee.
Sähköpostilla ei kukaan asiakas pääse perumaan jäsenyyttä.
Mikäli onnistut puhelimella pääsemään firman asiakaspalveluun numeroon 0922193350 ja valitsemalla vaihtoehto numero 9, niin äänitä perumisesi, sillä saatat tarvita äänitettä asiakaspalvelijan perumista myöhemmin oikeudessa.
Joku kysyi tuosta laadusta. Joko meillä on eri käsitys tai sitten laatu on huonontunut huomattavasti: Varpaiden päällä oleva sauma purkautuu ilmeisesti huonosti päätetyn ompeleen takia ja sukat kutistuvat pesussa.

Parempilaatuisia, hyvännäköisiä ja halvemmalla saa esim. Dressmanilta.
Te joille tämä KESTOtilaus on tullut yllätyksenä ni se on vaan omaa typeryyttä kun ei kuuntele
Sinäkin kiireinen joka palveriin olit menossa, olisit kuunnellut mitä myyjä selitti :D Teille ei voi kun nauraa :D
Ihme piipitystä noista tilausehdoista ja peruutusten ongelmista. Ottakaa selvää kysymällä mihin sitoudutte etukäteen, jos jää epäselväksi puhelinsoiton aikana.
Itse käyttänyt kyseisiä sukkia jo jonkun aikaa ja kestäviä ja mukavan hengittäviä ovat. Itsekin hyvin skeptisenä suhtautujana voin todeta, että omalla kohdalla ainakin tämän firman asiakaspalvelu toimii, puheluihin vastataan ja sain asiani hoidettua mallikkaasti. (Olisipa muissakin asiakaspalveluissa yhtä jämptiä toimintaa.) Mitä noihin laskuihin tulee, niin tänä päivänä netin aikakaudella ne kannattaa kyllä hoitaa ajallaan, niin välttyy turhalta vikinältä ja piipitykseltä noiden perintätoimistojen kanssa... Se on tänä päivänä sama homma joka firman kohdalla. Perintä heti asialle, koska sieltä ne hyvät korot saa nyhdettyä ihmisten omaa tyhmyyttä hyväksikäyttäen.
Mustasukkaiselle!
Ei näin monta tervejärkistä ihmistä voi erhtyä,jotka hallitsee TK:n.
Tuntuu siltä,että kuulut tähän Bampu sakkiin.Jos tuetetta esitellään
täytyy kertoa,että se jatkuu jollei peruta.Täytyy olla puhelin tms
johonka myös vastataan.Olen laittanut tämän jutun esille n.parivuotta
sitten,Omaan kokemusta soittelusta ja osoitteesta mistä ei vastata.
Mikäli palvelu on parantunut niin onnea!(epäilen kylläkin).
Seppoalmille!
En ole mikään erityisjäsen, vaan ihan normi sukkien käyttäjä, joten yritin antaa
rehellisen ja täysin puolueettoman arvioni kyseisestä firmasta.
Kyseisestä asiakaspalvelusta sen verran, että soitin sinne asiakaspalveluun
9.3. 2011 (laskusta löytyy numero) ja puheluuni vastattiin aivan normaalisti ja sain asiani hoidettua mallikkaasti. Joten kyllä ne varmaan muillekin vastaavat ?
Siitä olen täysin samaa mieltä ihmisten kanssa, että täytyisi löytyä helppo ratkaisu puhelinmyynnin estämiseen, mutta tämä ongelma koskee kaikkia muitakin yrityksiä, eikä ole mikään bambufirman ongema.
Ps. 09 22193325 arkisin. Toivottavasti onnistuu.
Laadukkaita ja miellyttäviä sukkia ja tilaus helposti peruttavissa, jollekkin ihmiselle vaan kaikki on vaikeaa, ei siinä sen kummempaa.
Tässä typlilllinen henkilökunna kirjoitus.Jos yli viisikymmentä on valittanut
tilauksien lopettamisesta,niin jotain on pilessä ja syvältä.Kyllä niin moni ,joka tälle palstalle on valittanut ja kirjoittanut,osaa myös perua!Tehdään bisnestä maksul-
lisilla puhelupalveluista?Ei anneta normaalitavalla perua ns.tilausta!
Mulle tulee jostain kokkikerhosta jatkuvasti ruokareseptejä. En ole maksanut ainuttakaan enkä maksa. Niitä on jo vissiin kymmeniä. siinähän lähettävät.
Multa ei tuu koskaan mitään saamaan. ei eurookaan.
Juu - niitten nettisivuilta voi lopettaa tilauksen. Ongelma on vaan että sieltä ei tuu sähköpostiin mitään varmistusviestiä ja mielestäni lopetin tilaukseni jo aikaisemmin ja taas tuli sukkia..

Maksoin laskun ja laitoin laskun viestikenttään että lopetin tilauksen. Jos sukiia sattuu napsahtamaan postilooraan vaikka silloin kun olen jossain reissussa ja tulevat perimään niin ompahan pankin rekisterissä merkintä että olen netissä sen perumisen tehnyt.

Ilmeisestikin sama firma myy myös kalsareita - joihin olen itseasiassa ollut ihan tyytyäväinen - mutta peruutin nyt samalla niittenkin tilauksen.. Jos firma ois asiallinen niin niilllä varmaan olis sähköpostiosoite ja kaikki tuotteet samoilta sivuilta ja nettiperuutuksista tulis sähköpostiin varmistus. Melko kalliita sukkia myös - yhet myöshästymismaksutkin oon maksanut kun lasku katoili jonnekin muuton yhteydessä.. Jos vielä niitä tulee niin voipi olla että tosiaan jätän maksamatta ja palauttamatta ja otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
Etämyynnissä (ja kotimyynnissä) myyjän on annettava asiakkaalle kirjalliset ohjeet siitä, miten menetellä, jos kaupan haluaa purkaa. Lue aluksi nämä ohjeet. Etämyynnissä - kuten puhelinmyynnissä, postimyynnissä, Internetkaupassa, TV-shopissa - kuluttajalla on oikeus 14 päivän kuluessa peruuttaa kauppa syytä ilmoittamatta. Jos kyse on tavaran kaupasta, peruuttamisilmoitukseksi katsotaan myös tavaran palauttaminen. Yritys vastaa palautuskuluista, jos tavaran voi palauttaa tavanomaisella tavalla postitse.
Ihan täyttä kuraa kyseisen firman palvelu. Sanoin myyjälle että olet kyllä hyvä myymään, mutta minua ei kiinnosta tilata nyt sukkia. Sain luuria korvaan. Näinkö puhelinmyynti kyseisessä firmassa opetetaan!?
Ei onnistu jäsenyyden peruutus, pakettia pukkaa..
Kaksi kertaa olen jo peruuttanut jäsenyyden, nyt tulee jo laskuja myöhästymislisien kanssa.
Juu ja mulla jostain SUOMEN TERVEYSRAVINNE paskasta tulee jotain muistutuskirjeitä,eka tilauksen maksoin ja sitten totesin että on jatkotilaukset liian kalliita.

Tämä Paskafirma vasta onkin oikea huijaripuulaaki!!!!!!!!!!!!!!
Ehkä olen mennyt ansaan,mutta tämä firma huijaa oikein kunnolla ihmisiä!!!!!!!!!!! PERIAATTEESTAKAAN EN AIO MITÄÄN MAKSAA,KOSKA KYSEESSÄ ON SELVÄ HUIJAUS!!!!!!!!!!!!!!!!

SUOMEN TERVEYSRAVINNE ON TÄMÄ HUIJARI YRITYS!!!!!!
Samat kokemukset. Koskahan kuluttajaviranomaiset ottavat ko. yrityksen toimet käsittelyyn. Toivottavasti pikaisesti, jotta kanssaihmiset säästyisivät moisilta huijausyrityksiltä.
Toi bambumesta on ihan hyvä (enkä tosiaan ole siellä töissä), olen ollut 1.5 vuotta asiakkaana. Ensin tilasin näytesukat ja peruin jäsenyyden netissä, homma toimi ihan hienosti. Totesin sukat kuitenkin niin hyviksi että liityin uudestaan ja nyt saan tasaiseen tahtiin hyviä sukkia kotiin asti. Muutin netissä tilausväliksi 10kk ja aina paketin saatuani lykkään seuraavaa toimitusta yhdellä kuukaudella, jotenka saan siis n. kerran vuodessa neljä paria sukkia. Ei tule kaapitkaan liian täyteen. Ei ole mitään valittamista.

Itsekin olen puhelinmyyntiä nuorempana tehnyt ja voin sanoa että kaikkea myydään samanlailla; todelliset ehdot kerrotaan vasta ihan lopussa ja hyvin nopeasti jos lainkaan. Tyytymättömiä asiakkaita tulee, mutta tulee myös rahaakin. En tiedä pitääkö siitä sitten syyttää sukkafirmaa, luontaistuotefirmaa, lehtitaloa vai plust-TV:tä, mutta totuus on ettei yksikään näistä firmoista hoida suoramarkkinointia itse. Joten todellinen kusettaja on AHNEET PUHELINMYYNTIYRITYKSET jotka tekevät myyntityötä oikeiden, hyvien firmojen alihankkijoina myyntiprovisiolla, samoin kuin myyjät saavat oman palkkansa provisiosta. Alkaa kusettaminen kiinnostaa kun siitä saa rahat omaan taskuun.
courlux on hyvä yritys, pitää vaan muistaa perua kun ei enää tarvitse lisää sukkia
Joo itse tilasin ja lapussa on kaikki mahdollinen netti osotteet mistä pystyy hyvin yksinkertaisesti lopettamaan tilaukset mutta en lopeta koska 14e 4paria hyviä sukkia ehkä vuoden päästä
kyllä sieltä tilaus lapusta jäsen numero ja nettikoodi niin saat lopetettua
haha. ite yritän noil jäsenyys numeroil sun muil lopettaa tilausta mut ei kyl onnistu! väittää et väärät luvut jne. ja ne ketkä puolustelee tota on selvästikkin juonessa mukana. Imekää lekaa =))
Hei!

Asiasi, joka oli:

Jäsenyydestä eroaminen

on otettu vastaan. Tulet saamaan vahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen, kun asiasi on käsitelty.

Ystävällisin terveisin
Bamboo by Courlux Asiakaspalvelu

TÄMMÖNEN TULI HETI KU KIRJAUDUIN TUNNUKSILLA JA LOPETIN TILAUKSEN.
Tuotepaketteja tuli liian usein, peruin lähetykset, mutta en saanut suiihen kirjallista vastausta. (Kesäkuu 2011).

Heinäkuussa varmuudeksi ajattlin vielä tarkistaa netistä tilanteen, web-sivut antoivat toistuvia virheilmoituksia, mikä saattoi toki olla jokin tilapäinen ongelma.

Tuotepakettia ei tullut, mutta huomatuslasku tuli, jossa 5€ lisämaksua heti (Lasku muistaakseni viittasi Syyskuu 2011 lähetykseen) . En tietenkään maksa tuotteesta, jota en ole vastaanottanut.

Sujuvasti siirsivät perintään. Olen reklamoinut laskun. Katsotaan miten juttu etenee. Mahdollisesti mennään sitten seuraavaksi kuluttajariitalautakuntaan.

Erityisen mielenkiintoista on se, että yrityksen nimellä ei löydy yritysrekisteristä mitään, ja hyvän tavan mukaista Y-tunnusta tai yrityksen oikeaa nimeä ei löydy web-sivuilta. Vähintäänkin tämä on hyvien tapojen ja vallitsevien käytäntöjen vastainen tapa toimia yritykselle.
Bambusukka myyjä soitti, tarjosi sukkia vain 1eurolla, mainitsi että ei ostopakkoa, mutta ei sanonut että liittyisin jäseneksi.

Olipa hyvä että olin katsonut MOT ohjelman: Nettikauppahuijarit
http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/tv/1494077

En tilannut sukkia, kiitos MOT!
Terve! Sukkia kyllä pukkaa,mutta kerran palautin Ahvenan maalle,jopa loppui.
Sukkia ja helpottua kehuu vain valmistajan myyjät!
Soittivat tuntemattomasta kaupitellakseen bambusukkia, taitaa olla laitonta enkä ottanut. Onneksi sanoin ei, koska luettuani firmasta kommentteja tiesin, että olisin joutunut huijatuksi vaan.
Numero ei näy puhelimessa kun soittavat. Pyysin soittajan esimiehen nimeä ja yhteystietoja, niin tyttönen sanoi että ole ilman sukkia... Tätä kannattaakin kokeilla.
Sukat ovat huonot (p*skat) = menevät rikki kuukauden jälkeen.
Käy niiden nettisivulla.

ÄLÄ OSTA COURLUXIN P** TAVARAA
Hyväksyin puhelinmyyjän tarjouksen torstaina: 1EUR ja pari sukkia, voi lopettaa jäsenyyden koska tahansa.

En haluakaan enää. Miten pääsen helpoiten eroon firmasta? tilausvahvistusta ei ole vielä tullut. En antanut spostiosoitetta.
Se sitten olekkaan helppoa!Koita saada yhteyttä,jos ei onnisti,niin sitten palautus
Ahvenanmaalle.Teksti ei enempää paskaa!
Puhelinmyyjät eivät suostu kertomaan yrityksen nimeä jonka puolesta soittavat, ainoastaan tuotenimen (esim. Underwear by Courlux), ja väittävät yrityksen olevan Courlux.

Soittavat estetystä numerosta, mikä on hyvän markkinointitavan vastaista. Väittävät että tämä johtuu siitä että he soittavat Internetistä; no teknisestihän näin onkin että VOIPina soittavat, mutta ei se tarkoita ettei numero voisi näkyä. Mulkkuja vain ovat.

Yritys taitaa edelleen olla ITH Ahvenanmaalta, tunnettu huijaus koko homma.
Kysyttäessä myyjä ei myöntänyt

Älkää vain tilatko tällaisilta huijareilta yhtään mitään.
Tämän huomasin jo vuosia sitten.Kerran huijattu ei onnistu toista kertaa!
Sama firma / henkilöt toimivat noin viidellä sektorilla markkinoiden kaikenlaista partahöylistä sukkiin!Tissiliivejä ym. Pitää vain heti kirjautua sinne niiden nettisivuille ja siellä perua, kyllä toimii! Kokeilin, niin tiedän kokemuksesta. Roskaa kyllä ovat kaikki tyynni! Normikaupasta saa samaan tai halvempaan hintaan ja on ongelmat poissa!
Lupauduin keväällä 2012 ottamaan vastaan ensimmäisen sukkaparin Bamboo by Courlux:lta. En ollut tyytyväinen sukkiin ja jätin pöydälle + keskeytin tilauksen. En kuitenkaan viitsinyt maksaa naurettavaa 1 € laskua/postituskulua. Muutaman viikon kuluttua tuli karkulasku 1 € + 5 € = 6 €. En maksanut. Muutaman viikon kuluttua tuli toinen karhulasku 1 € + 10 € = 11 €. En maksanut, kun tuntui kiristukseltä. Nyt lokakuulla 2012 tuli saman Sveitsiläisen "huijausliikkeen" omasta perintätoimistosta (ECcolle3ction Oy) ensimmäinen perintäkirje 11 € + 23 € perintä + korko = yli 30 €.
Lähetin kyselyn kuluttajavirastoon kuluttajaviraston nettisivuilla olevan kyselylomakkeen avulla. Reilun vuorokauden kuluttua minulle tänään soitettiin. Kuluttajaneuvoja tms. oli sitä mieltä, että minun on maksettava tämä lasku tai kiristys jatkuu ja summa kasvaa aina oikeuspäätökseen ja perintään saakka.
Ohjeeksi annettiin, että puhelimessanne on punainen nappi, jota kannattaa aina painaa vähänkin epämääräisissä ja houkuttelevissa myyntikontakteissa. Lopputulos: maksoin perintätoimiston laskun ja päätin painaa varsin nopeasti punaista luurinkuvaa kaikissa tulevissa myyntitilanteissa. Tämä ei ole epäkohteliasta, vaan yksityisen henkilön suojautumiskeino monikansallisia bulvaaneja puhelinmyyntiliikkeitä vastaan, joilla on tarkoitus usimmiten huijata hyväntahtoisia, tietämättömiä ihmisiä.
Ps. Tämän kirjoituksen voi vapaasti kopioida opetuksena muihinkin keskustelukanaviin, Facebookkiin ym. ym. ja kertokaa nuoret vanhemmille, isovanhemmille jne. tämä opetus ja kehoittakaa heitä kieltäytymään kaikellaisesta yhteistoiminnasta puhelinmyyntiyritysten kanssa. Tämä oli mielipide kuluttajavirastossa, kuningaskuluttajassa ja ylen ajankohtaisohjelmissakin. Kaiken lisäksi näistä firmoista ei tule verotuloja, vaan ne siirretään usein ulkomaille.
Terve! Tuttua hommaa ko "firman"kanssa!Olen aikoinaan maksanut oppirahani.Ih-
mettelen,että ko "firma"vieläkin toimii?Pitäisi viranomaistenkin ottaa kantaa tähän kiristykseen!Alotin tämän ketjun aikoja sitten,potentaalia nättää olevan viläkin
uusia asikkaita huijaamaan.Älkää ikinä tältä toimittajalta ostako euron sukkia!
VAROKAA KO. FIRMAA . LÄHETTÄÄ TILAUSVAHVISTUKSEN, VAIKKA ET OLE TILANNUTKAAN MITÄÄN JA VAIKEA PÄÄSTÄ EROON.
PUHELUT ÄÄNITETÄÄN, JA JOS JOHONKIN KYSYMYKSEEN OLET VASTANNUT
KYLLÄ, SE TULKITAAN TILAUKSEKSI.
ELKÄÄ ANTAKO KO. FIRMALLE MITÄÄN TIETOJANNE, TAI MAKSAKO 1 EURON LASKUA NIIN, ETTÄ TILINUMERONNE NÄKYY...
REHELLISESTI TOIMIVA YRITYS EI KOSKAAN SOITA TUNTEMATTOMASTA NUMEROSTA !!!
Nyt minä kusessa,sukkia tulee ja mitkään peruutusilmoitukset vie mihinkään.

"1 Euroa äänityksestä ja "jatkuva tilaus",en nyt voi tuotetta moitttiakaan mutta kyllä noille sukille hintaa tulee,jos ei vielä muista pakettia palauttaa ja saa 5 egen lisämaksulla höystetyn karhun.

Lähettäjänä näyttää olevan : Club,PB 1560,AX-22111 Mariehamn
On se ihmefirma,joka huseraa ohuilla jäillä vieläkin!Itse en voi vastata nm.rapamies,koska olen unohtanut salasanan.Olisin sen halunut takaisin
mutta 24 on niin jäykkäniskainen,etten saanut vanhaa käyttäjätunnusta.
Itse palautin ko sukat sinne M Haminaan ja laitoin tussilla,että jos sukkia
tulee,niin poliisi asia.Sitten loppui sukkien tulo! Ps Kirjoittelen silloin tällöin
nm. almik.Sekin johtuu 24 joustamattomuudestaa, Lisää Bampusukkia,ei
koskaan!!!!!!!!!!
Kyseisellä yrityksellä on "kytkentä" eräänlaisen perintä toimistoon, EC Colletion tai E-Collection tilanteen mukaan.

Kerään juuri materiaalia suomalaisen "joukkokanteen" nostamiseksi. Olen nyt itse kiistänyt tämän 2202204-0 eli EC Collection Oy -laskut. Onko kenellekään muulle tullut "uhkauksia" samalta taholta? Mielenkiintoista on se, että osoite on Annegatan eikä Annankatu.... Varmaan juontaa juurensa hallituksen puheenjohtajaan?

Kyseinen yritys oli yrittänyt mm. sulkea sivuja, joilla oli nostettu esille kytkennät Ahvenanmaalle, Sveitsiin jne.

Jos löydämme tarpeeksi "muskelia" ja näyttöä tällaisen "sukkatissiliivipartakone" -operaation lopettamiseen, niin voin tehdä parhaani asian eteen (rajallisesti aikaa, vaan v*ttaa jo tarpeeksi).

Tosin tuolla "piilokonsernilla" on taskurahaa niin paljon, että yksikään yksinäinen ihminen ei voi ryhtyä oikeustaisteluun heitä kohtaan, vaan.... Pitäisikö tilannetta muuttaa?
Olet oikealla asialla!Kannatan lämpimästi ko kannetta.Ymärrän tunteesi!
Entinen " rapamies".
Mukana, varsinkin jos laskuja tulee ja paketteja jäsenyyden lopetuksesta huolimatta
Varokaa hyvät ihmiset näitä puhelinmyyjiä.

Itse vastasin johonkin nettikyselyyn, jonne annoin prepaid numeroni. Eipä aikaakaan kun soitti nainen, joka tarjosi Underwear by Courlexin ja Bamboo by Courlexin kalsareita ja sukkia ilmaiseksi.

Luki kyllä litaniat, joiden mukaan jäsenyys on helppo lopettaa. Ajattelin, että mikä ettei otan näytteet ja lopetan.

No, paketteja ei ole kuulunut. Sen sijaan hyvissä ajoin enen joulua tuli kummaltakin putiikilta 'jäsenkirje' jossa minulle tuli tilausvahvistus.

Meni kuukausi, mitään ei kuulunut, joten menin netin kautta heidän sivuilleen, missä lopetin jäsenyyteni molempiin.

Äsken vielä soitin asiakaspalveluun ja varmistin, että mitään jäsenyyttä ei enää ole ja jatkossa ei ole tulossa paketteja.

Tyttö/nainen sanoi kyllä, että paketini ovat kyllä tulossa. "Hieman" kestää, koska läheykset tulevat Sveitsistä. Kyllähän jumalauta ne olisi jo joku tuonut sieltä puolessatoista kuukaudessa vaikka kävellen. Tasasn en ota vastaan heidän pakettejaan. palautan postiin, tunkekoon firman direktoori sinne minne päivä ei paista.

Muutenkin typerää antaa numeronsa johonkin muka hyväntahtoiseen nettikyselyyn. Onneksi minä annoin vain prepaidin joka on nyt tuhannen silppuna.

Sukat ja kalsarit saa halvemmalla ihan vaikka lähikaupasta.
Underwear by Courlexin ja Bamboo by Courlexin ovet business, jossa perintäkirjeillä vedätetään asiakkaat maksamaan.

Kirjatkaa kaikki firmaan liittyvää ylös, nauhoittamaa asiakaspuhelut, ottakaa kuvakaappaukset firmaan lähettämistänne asiakasviesteistä.

Älkää tilatko heiltä mitään!

Laittakaa postia jos teitä on huijattu, ilmoitetaan vaikka kuluttajaviranomaisille kerralla:

courluxunderwear@gmail.com.
Minä suostuin tilaamaan alushousujen näytepakkauksen postimaksun hinnalla. Sitten kysyivät saako laittaa näytteen sukista ja suostuin.

Niinhän siinä kävi että molemmista tuli tilausvahvistus vaikka puhelimessa ei mitään ehtoja oltu kerrottu sukkien osalta. RIKOSLLISTA
Lukekaa tietoa tuolta:
http://courluxunderwear.blogspot.fi/
Se ei pilaa koko Bamboo by Courlux firmaa, jos teillä on ollut paska puhelinmyyjä tai ette osaa lukea sähköpostia tai käydä kotisivuilla.

Itse olen puhelinmyyjä, myyn ko bambusukkia. Tilasin itsellenikin nämä sukat ja kun tuli sähköpostia, menin kotisivuille ja peruutin. Bam, kaks minsaa.
Minä en osallistu puhelimitse mihinkään keräykseen enkä osta mitään puhelimitse.

Kun soittaja on minulle tuntematon, innokas, lähes puheripulinen ja heittäytyy heti ensi sanoissa tuttavalliseksi, kysyn: "Aitotteko myydä jotakin?" Yleensä vielä tässä vaiheessa soittaja yrittää selitellä, että hänellä olisi todella hyvä tarjous minulle. Toistan uudestaan: "Yritättekö myydä minulle jotakin?" ja jatkan: "En osta mitään puhelimitse, hyvääpäivän jatkoa!"
Courlux on huijari!
Bamboo Underwear -lafka, eli tuo rikollista toimintaa harjoittava MMBG firma on tekemisissä Westerfield International AG:n kanssa. En tiedä onko sama firma, todennäköisesti. Tieto saatu kuluttaja-asiamieheltä.

Kannattaa koittaa peruutusta esim. sähköpostiosoitteesta:
suomi@westerfield.ch

Suomeksi vastataan.
Isoisäni jolla on alzheimer oli jonkun puhelinmyyjän ansaan haksahtanut varmaan vuosi sitten. Soitimme ja peruimme kaikki jo kesällä moneen kertaan. Taas on tullu paketti ja vaikka kuinka monta kertaa nämä peruu niin aina tulee lisää. Olen miettinyta asian oikeuteen viemistä nyt kun olen kaikki puhelut nauhoittanut ja meinaan huomenna soittaa viimeisen kerran niin jos vieläkin ämmä sanoo et vielä yks pitäis maksaa niin sit lähtee. Ja ihan varmasti nuo ns. Puoltavat jutut on firman edustajien itse kirjoittamia tällä foorumilla. Älkää ihmeessä tilatko mitään näiltä huijareilta.
Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia kyseisen firman kanssa. 1,5 tilannut juuri sopivan määrän noita bambusukkia - kerran vaihtanut toimitusväliä löyhemmäksi. Paljon kestävämmät ja hikoiluvapaammat ainakin omassa jalassa kuin ne normaalit halpalaarista ostetut sukat. Nyt tosin peruutin syyskuussa tilauksen toistaiseksi, koska nuo sukat on tosiaan olleet kestäviä ja vieläkin on muutamia avaamattomia pakkauksia sukkalaatikossa. Netin kautta hoitunut nämä hommat kivuttomasti.
Sama homma, juuri tilasin puheluerittelyn, jotta voin todistaa soittaneeni ja peruneeni sukkatilauksen...eli myös menin halpaan. Varmaankin sukat ihan hyvälaatuisia, mutta en suosittele kellekkään. Minulla postilaatikko sijaitsee ulkona ja kesällä tienoon pikkulapset keksivät niitä luukkuja availla ja posteja katosi, siitäkö johtuen -koskaan ei bamboo sukat tulleet minulle asti-havahduin asiaan, kun tuli karhulasku-soitin, siis SOITIN ko asiaksnumeroon, joka on 09 22 19 33 25 ja sanoin maksavani 6 euron karhulaskun, mutta samalla peruin selvällä suomen kielellä jäsenyyteni , koska minun ei kannata sukkia tilata- tämän kerroin tuolloin ihan ystävälliselle, nuoren oloiselle asiakaspalvelijalle- hän sanoi peruvansa jäsenyyteni ja asian olevan nyt kunnossa. Unohdin äänittää puhelun, keittiössä oli kyllä ystäväni, joka kuuli mielestäni soittoni, koska mainitsin, että täytyy perua tämmöinen.
Nyt minulle lähetettiin noin 4 kk myöhemmin jälleen sukkia ja revin paketin auki ja olin sitten vihainen! Päätin, että en palauta, enkä tietenkään maksa-koska olen jäsenyyteni jo kuukausia sitten perunut !! Sanoin asiakaspalvelijalle, joka ilm oli virolainen murteesta päätellen- että olen perunut jo kesällä jäsenyyteni- ko henkilö oli hyvin ynseä ja syytti minua asiattomaksi-no, kiihtynyt ja kiukkuinen kyllä olin-ja ilmaisin harmini, että en uskalla enää mitään tilata netistä, jos tämä on tämmöistä-henkilö vastasi, että kun sinä MUKA olet perunut tilauksesi... mikä aika loukkaavaa, koska ei ole minun asiani, jos tuolloinen asiakaspalvelija ei ollut hoitanut hommiaan...ÄÄNITTÄKÄÄ HYVÄT IHMISET KAIKKI PUHELUT!! Itse vien tämän vaikka kuinka ja pitkälle, jos kehtaavat karhun lähettää...
vastasin, että voitte vaikka kauhakuormaajalla tuoda sukkia pihan täyteen, mutta en niitä palauta, enkä maksa, koska en ole asiakkaanne.
Nyt sitten tilasin puheluerittelyn , jotta voin osoittaa vielä, että olen kesällä heille soittanut-koska vaikuttivat niin tympeiltä, että varmaankin yrittävät jonkun karhulaskun laittaa- + onneksi ystäväni voi todistaa.
eli ei kannata tilata mitään näemmä netistä, jos tilaa, voi varautua siihen, että asia pitää viedä kuluttajariitalautakuntaan jne... näistä EI PÄÄSE EROON.
ja muistakaa aina, aina äänitää puhelu tai että sille on todistaja...!
Älkää sortuko, olen muiltakin kuullut, että näistä ei pääse eroon.
Aivan käsittämätöntä :-O Eli...minun ei siis tule palauttaa min ulle luvatta lähetettyjä sukkia-eikö niin, itse asiassa koko paketti jo sai koiralta kyytiä- lähettävät mielestäni tahallaan näitä, jotta voisivat lähettää karhulaskun-mihin pitäisi ottaa yhteyttä , mikäli karhu tilaamattomista tuotteista tulee...?

Sitäpiatisi tyhmiä ovat, kun toimivat näin-ties vaikka olisin joskus tilannut-mutta tällä käytöksellä varmistavat, että ei varmasti kukaan ikinä uskalla tilata...
Tyypillinen puhelinmyyntiyritys!

Palkataan yöntekijöitä "2-4kk koeajalla", tavoitteen kivat jos "onnistuu". SItten nämä "hyvinpalkatut" puhelinmyjät huomaavatkin, ettei rahaa tullutkaan, ja nostavat kytkintä (fiksut) tai saavat kenkää (loput) ja vaihdetaan ihmiset. Täytyykin jossain vaiheessa katsoa paljonko työllistämistukea tällaiset yrtitykset saavat valtiolta.

Sitten tuetaan markkinointia mm. tällä palstalla, että käsialaanalyysin perusteella täsmälleen sama henkilä "astroturffaa" usealla eri nimmarilla "kuin hyvii ne sukat on mut peruin parikus kuukaudeks kun on niin kestäviä". Ja sitten ostetaan "idästä" SEO -optiointia.

Entisenä asiakkaana:

- sukat on mukavia jalassa, siis tosi mukavia, mutta EI kauhean kestäviä (toisin kuin niillä harvoilla, jotka kehuvat, kestävyyttä jotka pääsevät puhelimella läpi, perumiset onnistuvat ja kaikki on taivaallisen hyvin).

- yrityksellä ei ole mitään sertifikaatteja esimerkiksi siitä, että tuotteet on tehty ilman lapsityövoimaa tai mitenkään muuten eettisesti, lukuunottamatta sitä, että bambu kasvaa nopeasti, mikä toki on hyvä asia, jos sitä ei vahingossa kasvateta riisipelloilla

- courlux nimen alla, ja siihen liittyvissä yrityksissä on paljon vastaavaa toimintaa

- SEO optimointia tehdään siten, että asiakkaiden kommentit peittyvät vaikka Googlen pisteytystä huijaaviin tuloksiin, Kaikki SE:t käuyttävät melkein samankaltaista tekniikkaa, mutta kun yhdistää Googlen ja DuckDuckGo.com, Yahoon! ja muuta niin, saa taas lisää tuloksia. Täytyykin varmaan kysyä Googlen porukalta mikä on paras SEO-optimoija nykyisin mainitsematta tätä tapausta.

- yhteydet on aina rikki, eli annetuja kanavia pitkin saa vain erittäin satunnaisesti vastauksia tyyliin, että "ei oo"

- perintäpalvelu mielenkiintoinen silloin, jos asiakas ei ole saanut tuotetta

- yritys markkinoi "suomalaisesti" ilman y-tunnusta

- yritykseen ei löydy yhtään vastuullista ihmistä minkää rekisterin kautta

- yrityksen kontaktiverkosto erikoinen suomi-sveitsi-shanghai-ahvenanmaa-ruotsi -systeemi

- kun pytää dokumentteja yhtään mistään, toivotaan, että demantia olisi iskenyt, kun soittavat 12kk kuluttua uudestaan vaikka olisivat luvanneet että asia on hoidossa

- kun linkkaa vaikka Googlesta Tsekeissä olevaan sivuun, joka nousee hakutuloksissa pinnalle, niin se takaa laajaa "traceroutea" ja "pingiä" verkon osoiteavaruuteen, ja pääsee muuten yllättävän pitkälle. Jo tämä syy tarkoittaa sitä, että ainakin jokin asia ei ole jokin hallinnassa, huonosti hoidettu tai tahallisesti väärin. Lisäksi on mahdollisia merkkejä Firewalkingista. Tosin tämän aiheen US Navy Research tutkimus näyttää kadonneen netistä aika äsken. Tosin vastaavaa materiaalia löytyy "firewall rules analytics" tai jonkun muun vastaavan haun kautta.

- kuluttajansuojaviranomaisilla on kädet täynnä töitä, ikävä kyllä, silti valvonta on teoriassa heillä

- kaupparekisterissä em. "perintöihin" liittyvillä yrityksillä on vahva yhteys mm. Perfect Home Oy:n kanssa, jonka kr-osoite on annakadulla vaan "web osoite" muualla. Kyseessä on siis "pyramidiyritys", joka värvää emäntiä kotiesittelyihin.

Hohhoijaa........... ois vaan pitänyt uhata lakitoimilla aiheettomasta laskutuksesta JA perinnästä ihan alunperin. Nyt ei varmaan enään halua antaa niille kohta rauhaa kaiken jälkeen. On se kyllä outoa kun tähän ei puutu viranomaiset millään tavalla. Vaan saahan tästä materiaalin kasaan.

Erikoista on se, että ainakin nykyisin, tietyillä ao. yrityksillä on vain hallituksen puheenjohtaja vastuullisena, eikä muuta, ikävä kyllä nämä yritykset eivät ainakaan helposti selivtettävällä tavalla ole kytkeytyneet Sveitsi-Shaghai-Ahvenanmaa-Ruotsi -ketjjuun. Helposti laillisilla keinoilla käytettävät yhteydet Suomesta ovat vain Suomi-Ahvenanmaa-Ruotsi.
 /   /  / Bambu sukat

Keskusteluhaku

Laaja haku
Lähitapiola



Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta