Tässä minulta asennuskoodit sims 2 peruspeliin ja kaikkiin lisäosiin, ja yhteen kamasettiin. En takaa että toimisivat kaikilla, mutta on paskapuhetta että jokaisella pelillä olisi oma serialinsa, vaan yleensä ne käyvät useammalle levylle. Jaan nämä koska olen kyllästynyt ainaiseen asennuskoodien kyselyyn, enkä pelaa muutenkaan sims2:sta enään, enkä välitä rekisteröidä niitä muutenkaan EA:lla.
Peruspeli= GGAA-E6XM-A7BG-MBM6-F9ZD
Yliopisto= GSFP-5UQ2-6ZZG-AEFD-DUNN
Yöelämää= 4YSJ-RN8U-FKJL-G8DL-QBTD
Kauppa Auki= H6D5-X72J-JR47-R4ZS-X47T
Lemmikkielämää= CMQY-24B3-336Y-ZVKE-SNMY
Vuodenajat= 7QFP-NTN8-SHJE-F8UA-UX4T
Matkoilla= BZDD-UZ7L-648A-8796-8ND4
Vapaa-aika= BMJ2-H828-TG8C-T72E-KGT7
Kaupunkikämppä= 9X3T-6F4E-D2U5-HT2W-8S4S
Perhepakkaus kamasetti= G23B-QSEB-KXPY-Y2YN-VAFY
Asennus koodit kaikkiin lisäosiin+peruspeli+perhep.
31
5159
Vastaukset
- SDDSSDSDDS
Toivon että näistä on apua niille, jotka ovat oikeasti hukanneet ohjekirjansa.
- Kiitollinen. :)
Itse lainasin kaverilta vapaa-ajan ja hän oli unohtanut laittaa siihen ohjekirjan. :)
Minulla ei ole sitäpaitsi kyseisen kaverin puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta jolla saada hänet kiinni, niin nuo tulevat todella tarpeeseen. - hzzh
oisko sulla sattumuoisin sims 2 joulupaketin koodia?
- shaggy
Kiitti tosi paljo noist asennus koodeis niide avull sain mun joululahja simsi toimii
- pliiskerro
mut onko sulla siihen sims elämäntarinat ? siihen sitä asennuskoodii
- random3
Ei , ja se ei ole lisäosa. Mulla nimitääin on se,
- c
olisin tarvinnu vaan sims 3 koodit
sori ="( - noemimi
siis kiitos iha hirveesti! kaikki ne vihkoset kateissa ja pelastit nyt maksamiselta. kiitti paljon!
- Ihmettelijä/Iloinen
KIITOS! Koska mul on jotkut ohjekirjat hukassa, ni sit aina muistan ainii siel netissä oli se paikka mis oli niitä koodeja! Näistä koodeista on TOSI ISO APU, mulle ja toisille ohjekirjan hukanneille! Mut jotkut sanoo et se on laitonta antaa koodeja netissä, mut miks sit muka HUIJAUSKOODEJA sais antaa? Ihmettelen sitä. :O
- KiitollinenAiniaan
Nyt sain vihdoin mun Vapaa-aikaan asennuskoodin! Hukkasin ohjelappusen, pari viikkoa sitten! Ensin oli hukassa levy, sitten kansi ja yhtäkkiä ohjelappu! Onneksi löysin levyn ja kannen, mutten ohjelappusta :( Mutta kiitos! :>
- JSH
oisko sulla the sims 3 ASENNUSKOODIA ? (:
- Maisaaa96
KIIIITTOOOOOOS!!!! Noista koodeista SDDSSDSDDS!!!!
- Miia9284
Ei toiminut se eka :(
- Hukassa!
Äää ei sulla ois Elämäntarinoihin sitä koodia? :'(
- jees3
Eihän sitä tartte kuin kirjoittaa Googleen pelin englanninkielinen nimi ja serial niin löytyy roppakaupalla koodeja juuri sille pelille
- X22
jees3 kirjoitti:
Eihän sitä tartte kuin kirjoittaa Googleen pelin englanninkielinen nimi ja serial niin löytyy roppakaupalla koodeja juuri sille pelille
kiitti autto ainakin mua kun ohjeistit :D
- täysitolvanano1
Olisko kellään the sims 3 peruspelin koodia? Ohjekirja hukas enkä pysy rekisteröidä pelii.. Nice.
- AlSimhara
Ota yhteyttä EA:n asiakaspalveluun.
- ---
KIITOSS!!!!
- COOL EDITION
oisko kellään tota vuodenajat koodia tarttisin kun latailen samalla noita pelejä ja sori jos kysyn tätä uudestaan tässä keskustelussa mutta tarttisin sitä nytten:D
- tyttönen
Oisko herkkuhetken koodia?
- apua!
olisiko kellään sims 2 kaupunkikämppä asennus koodia koska en löydä sitä mistään eikä tuo ylin koodi toiminut..
- ...
Mulla ainakin toimi
- Kiitos
Olen kiitollinen hukkasin yliopiston ohjekirjan ja haluasini lada sen.. Onko sinulla kaikki sims 2 pelist?
- öö...
Toi peruspelin koodi ei oo oikein...... mulla on se ohjekirjassa..
- Kartano ja puutarha!
Hei oisko jollain sims 2 -kartano ja puutarha asennuskoodia? (: Kiitos jo etukäteen sille joka vastaa!
- rousku2
Kiitos tuhannesti! Luulin jo että joudun ostamaan itselleni uuden pelin, kun hukkasin sims kakkosen ohjekirjan!
- HH.
kIITOS PALJON! HELPOTTI KUN TUO LEVY ON KUITENKIN VÄHÄN KÄYTETTY KUN VAIHDETTIIN konetta
- Z-girl
Kiitoksia, nyt toimii Yliopistokin, kun ohjekirja unohtui porukoille muuton yhteydessä kaksi vuotta sitten ja epäilen että löytyy enää... T. Simsin parissa kasvanut - nostalgista!
- SWDFGHJKIL
EI TOIMI .... :I
- Sims 2 pelailia
Hei thanks ihan kauhiasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354309Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151599Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481556Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2191414- 371317
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881088Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321072Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481062Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631000