Asennus koodit kaikkiin lisäosiin+peruspeli+perhep.

SDDSSDSDDS

Tässä minulta asennuskoodit sims 2 peruspeliin ja kaikkiin lisäosiin, ja yhteen kamasettiin. En takaa että toimisivat kaikilla, mutta on paskapuhetta että jokaisella pelillä olisi oma serialinsa, vaan yleensä ne käyvät useammalle levylle. Jaan nämä koska olen kyllästynyt ainaiseen asennuskoodien kyselyyn, enkä pelaa muutenkaan sims2:sta enään, enkä välitä rekisteröidä niitä muutenkaan EA:lla.


Peruspeli= GGAA-E6XM-A7BG-MBM6-F9ZD
Yliopisto= GSFP-5UQ2-6ZZG-AEFD-DUNN
Yöelämää= 4YSJ-RN8U-FKJL-G8DL-QBTD
Kauppa Auki= H6D5-X72J-JR47-R4ZS-X47T
Lemmikkielämää= CMQY-24B3-336Y-ZVKE-SNMY
Vuodenajat= 7QFP-NTN8-SHJE-F8UA-UX4T
Matkoilla= BZDD-UZ7L-648A-8796-8ND4
Vapaa-aika= BMJ2-H828-TG8C-T72E-KGT7
Kaupunkikämppä= 9X3T-6F4E-D2U5-HT2W-8S4S
Perhepakkaus kamasetti= G23B-QSEB-KXPY-Y2YN-VAFY

31

4964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SDDSSDSDDS

      Toivon että näistä on apua niille, jotka ovat oikeasti hukanneet ohjekirjansa.

      • Kiitollinen. :)

        Itse lainasin kaverilta vapaa-ajan ja hän oli unohtanut laittaa siihen ohjekirjan. :)
        Minulla ei ole sitäpaitsi kyseisen kaverin puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta jolla saada hänet kiinni, niin nuo tulevat todella tarpeeseen.


      • hzzh

        oisko sulla sattumuoisin sims 2 joulupaketin koodia?


    • shaggy

      Kiitti tosi paljo noist asennus koodeis niide avull sain mun joululahja simsi toimii

    • pliiskerro

      mut onko sulla siihen sims elämäntarinat ? siihen sitä asennuskoodii

      • random3

        Ei , ja se ei ole lisäosa. Mulla nimitääin on se,


    • c

      olisin tarvinnu vaan sims 3 koodit
      sori ="(

    • noemimi

      siis kiitos iha hirveesti! kaikki ne vihkoset kateissa ja pelastit nyt maksamiselta. kiitti paljon!

    • Ihmettelijä/Iloinen

      KIITOS! Koska mul on jotkut ohjekirjat hukassa, ni sit aina muistan ainii siel netissä oli se paikka mis oli niitä koodeja! Näistä koodeista on TOSI ISO APU, mulle ja toisille ohjekirjan hukanneille! Mut jotkut sanoo et se on laitonta antaa koodeja netissä, mut miks sit muka HUIJAUSKOODEJA sais antaa? Ihmettelen sitä. :O

      • KiitollinenAiniaan

        Nyt sain vihdoin mun Vapaa-aikaan asennuskoodin! Hukkasin ohjelappusen, pari viikkoa sitten! Ensin oli hukassa levy, sitten kansi ja yhtäkkiä ohjelappu! Onneksi löysin levyn ja kannen, mutten ohjelappusta :( Mutta kiitos! :>


    • JSH

      oisko sulla the sims 3 ASENNUSKOODIA ? (:

    • Maisaaa96

      KIIIITTOOOOOOS!!!! Noista koodeista SDDSSDSDDS!!!!

    • Miia9284

      Ei toiminut se eka :(

    • Hukassa!

      Äää ei sulla ois Elämäntarinoihin sitä koodia? :'(

      • jees3

        Eihän sitä tartte kuin kirjoittaa Googleen pelin englanninkielinen nimi ja serial niin löytyy roppakaupalla koodeja juuri sille pelille


      • X22
        jees3 kirjoitti:

        Eihän sitä tartte kuin kirjoittaa Googleen pelin englanninkielinen nimi ja serial niin löytyy roppakaupalla koodeja juuri sille pelille

        kiitti autto ainakin mua kun ohjeistit :D


    • täysitolvanano1

      Olisko kellään the sims 3 peruspelin koodia? Ohjekirja hukas enkä pysy rekisteröidä pelii.. Nice.

    • AlSimhara

      Ota yhteyttä EA:n asiakaspalveluun.

    • ---

      KIITOSS!!!!

    • COOL EDITION

      oisko kellään tota vuodenajat koodia tarttisin kun latailen samalla noita pelejä ja sori jos kysyn tätä uudestaan tässä keskustelussa mutta tarttisin sitä nytten:D

    • tyttönen

      Oisko herkkuhetken koodia?

    • apua!

      olisiko kellään sims 2 kaupunkikämppä asennus koodia koska en löydä sitä mistään eikä tuo ylin koodi toiminut..

      • ...

        Mulla ainakin toimi


    • Kiitos

      Olen kiitollinen hukkasin yliopiston ohjekirjan ja haluasini lada sen.. Onko sinulla kaikki sims 2 pelist?

      • öö...

        Toi peruspelin koodi ei oo oikein...... mulla on se ohjekirjassa..


    • Kartano ja puutarha!

      Hei oisko jollain sims 2 -kartano ja puutarha asennuskoodia? (: Kiitos jo etukäteen sille joka vastaa!

    • rousku2

      Kiitos tuhannesti! Luulin jo että joudun ostamaan itselleni uuden pelin, kun hukkasin sims kakkosen ohjekirjan!

    • HH.

      kIITOS PALJON! HELPOTTI KUN TUO LEVY ON KUITENKIN VÄHÄN KÄYTETTY KUN VAIHDETTIIN konetta

    • Z-girl

      Kiitoksia, nyt toimii Yliopistokin, kun ohjekirja unohtui porukoille muuton yhteydessä kaksi vuotta sitten ja epäilen että löytyy enää... T. Simsin parissa kasvanut - nostalgista!

    • SWDFGHJKIL

      EI TOIMI .... :I

    • Sims 2 pelailia

      Hei thanks ihan kauhiasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe