Mulla oli 9.10 kanssa hankaluuksia mokkulalla... ei tahtonut netti lähteä päälle ja jos lähti niin yhteyttä ei ollut. Täytyi sammuttaa ja laittaa päälle muutaman kerran ennen kuin ilmoitus "Verkkopalveluiden etsintä on kytketty pois päältä", en tiedä mitä tarkoittaa mutta hetki toimivan yhteyden syntymisen jälkeen tuo ilmoitus vilahtaa.
Hiiren oikealla napsaisin yläpalkista nettiyhteyskuvaketta ja sieltä "Muokkaa yhteyksiä..." Poistin Mobiililaajakaistan ja sitten loin sen uudelleen ja sitten "Muokkaa" ja rastit kohtiin "Yhdistä automaattisesti" ja "Saatavilla kaikille käyttäjille".
Tuon jälkeen ongelmia ei ole ollut ja mokkulan yhteysvalo palaa kirkkaasti jo ennen kuin käynnistäessä annetaan salasana, Ubuntun käynnistyessä työpöydällä komeilee ilmoitus "Verkkopalveluiden etsintä on kytketty pois päältä" ja netti pelaa.
Mokkulavinkki
6
922
Vastaukset
- oobetimer
@¿@
- ..pider..
Saunalahden liittymällä. Se kyllä taitaa olla niitä ongelmattomimpia tikkuja. Vuosi sitten hankin liittymän siltä operaattorilta jolla oli juuri tuo E220 tarjolla, kun palstoilta olin lukenut ja todennut sen olevan varma. Tosin tarjosivat jo kovasti uudempaa ja "parempaa" tikkua mutta en huolinut. Nyt oli eka kerta kun ei meinannut homma toimia.
- oobetimer
..pider.. kirjoitti:
Saunalahden liittymällä. Se kyllä taitaa olla niitä ongelmattomimpia tikkuja. Vuosi sitten hankin liittymän siltä operaattorilta jolla oli juuri tuo E220 tarjolla, kun palstoilta olin lukenut ja todennut sen olevan varma. Tosin tarjosivat jo kovasti uudempaa ja "parempaa" tikkua mutta en huolinut. Nyt oli eka kerta kun ei meinannut homma toimia.
Niitä uudempia tuputetaan, jotta sitten saataisiin myytyä lisä-antenni, koska niiden tikkujen oma sisäinen antenni on surkea... :)
- ..pider..
oobetimer kirjoitti:
Niitä uudempia tuputetaan, jotta sitten saataisiin myytyä lisä-antenni, koska niiden tikkujen oma sisäinen antenni on surkea... :)
Pieni korjaus, Soneran liittymä. Vain Soneralla oli ainakin sillä hetkellä tuo E220 tarjolla. Saunalahdella mulla on muut systeemit.
- myös.
..pider.. kirjoitti:
Pieni korjaus, Soneran liittymä. Vain Soneralla oli ainakin sillä hetkellä tuo E220 tarjolla. Saunalahdella mulla on muut systeemit.
samalla lailla elisan liittymällä :)
- .s.atu..
Mulla on rastit niin kuin aloittaja kehotti, mutta yhteyttä ei synny. Mutta kun nyppään mokkulan irti ja kytken takaisin niin yhteys muodostuu. Jos mokkula on käynnistettäessä koneessa kiinni niin yhteyttä ei tule. Aika hassua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107