Mulla oli 9.10 kanssa hankaluuksia mokkulalla... ei tahtonut netti lähteä päälle ja jos lähti niin yhteyttä ei ollut. Täytyi sammuttaa ja laittaa päälle muutaman kerran ennen kuin ilmoitus "Verkkopalveluiden etsintä on kytketty pois päältä", en tiedä mitä tarkoittaa mutta hetki toimivan yhteyden syntymisen jälkeen tuo ilmoitus vilahtaa.
Hiiren oikealla napsaisin yläpalkista nettiyhteyskuvaketta ja sieltä "Muokkaa yhteyksiä..." Poistin Mobiililaajakaistan ja sitten loin sen uudelleen ja sitten "Muokkaa" ja rastit kohtiin "Yhdistä automaattisesti" ja "Saatavilla kaikille käyttäjille".
Tuon jälkeen ongelmia ei ole ollut ja mokkulan yhteysvalo palaa kirkkaasti jo ennen kuin käynnistäessä annetaan salasana, Ubuntun käynnistyessä työpöydällä komeilee ilmoitus "Verkkopalveluiden etsintä on kytketty pois päältä" ja netti pelaa.
Mokkulavinkki
6
956
Vastaukset
- oobetimer
@¿@
- ..pider..
Saunalahden liittymällä. Se kyllä taitaa olla niitä ongelmattomimpia tikkuja. Vuosi sitten hankin liittymän siltä operaattorilta jolla oli juuri tuo E220 tarjolla, kun palstoilta olin lukenut ja todennut sen olevan varma. Tosin tarjosivat jo kovasti uudempaa ja "parempaa" tikkua mutta en huolinut. Nyt oli eka kerta kun ei meinannut homma toimia.
- oobetimer
..pider.. kirjoitti:
Saunalahden liittymällä. Se kyllä taitaa olla niitä ongelmattomimpia tikkuja. Vuosi sitten hankin liittymän siltä operaattorilta jolla oli juuri tuo E220 tarjolla, kun palstoilta olin lukenut ja todennut sen olevan varma. Tosin tarjosivat jo kovasti uudempaa ja "parempaa" tikkua mutta en huolinut. Nyt oli eka kerta kun ei meinannut homma toimia.
Niitä uudempia tuputetaan, jotta sitten saataisiin myytyä lisä-antenni, koska niiden tikkujen oma sisäinen antenni on surkea... :)
- ..pider..
oobetimer kirjoitti:
Niitä uudempia tuputetaan, jotta sitten saataisiin myytyä lisä-antenni, koska niiden tikkujen oma sisäinen antenni on surkea... :)
Pieni korjaus, Soneran liittymä. Vain Soneralla oli ainakin sillä hetkellä tuo E220 tarjolla. Saunalahdella mulla on muut systeemit.
- myös.
..pider.. kirjoitti:
Pieni korjaus, Soneran liittymä. Vain Soneralla oli ainakin sillä hetkellä tuo E220 tarjolla. Saunalahdella mulla on muut systeemit.
samalla lailla elisan liittymällä :)
- .s.atu..
Mulla on rastit niin kuin aloittaja kehotti, mutta yhteyttä ei synny. Mutta kun nyppään mokkulan irti ja kytken takaisin niin yhteys muodostuu. Jos mokkula on käynnistettäessä koneessa kiinni niin yhteyttä ei tule. Aika hassua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä11711089Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15510308- 268030
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1836499Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.495574- 735051
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1464364Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai254236Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas674044Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1333604