Tuttini meinaa risteyttää lyhytkarvaista mäyräkoiraa whippetin kanssa. Haluaa itselleen sellaisen rotusekoituksen ja pistää loput myyntiin. Nuo whippet ja mäykky ovat molemmat terveitä, kilttejä, metsästysviettisiä ja rekisteröityjä, joten sanoi, ettei myy niitä millään parilla sataa, vaan vähintään 500 eurolla. Vaikuttaako mielestänne liian kalliilta laadukseen? Whippet on niistä uros ja iältään 7 vuotta, mäykky on narttu ja iältään 2 vuotta. Taidan itsekin ottaa siitä pentueesta yhden koiran, mutta saan kuulemma vaikka kaksi yhden hinnalla.
Erikoinen aikomus tutullani
4
530
Vastaukset
- konna2
Mikäs tuossa yhdistelmässä on niin erikoista ,että pitää teettää pennut?
Onhan 500€ aika paljon sekarotuisesta koirasta ,mutta se on aina ostajasta kiinni.- x
Tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Senttiäkään en itse maksaisi tuollaisen yhdistelmän pennusta.
- .......
itse olen juuri ostamassa pentua jonka isä on mäyräkoira, eli sekaroitusta hommaillaan:) nykyään pienillä koirilla on kova kysyntä jonka vuoksi hinnat ovat kovat. itse maksan tulevasta pennusta vähän koska pentu on "vahinkopentu" ja kasvattaja pyrkii tekemään vain terveitä rotukoiria. harmillista on että nykyään vain on ihmisiä jotka tehtailevat törkeästi pienillä koirilla juuri kovan kysynnän vuoksi! tämän vuoksi en itsekään haluaisi tarkoituksella pennutettua sekarotuista. mutta tuleva pentuni on ollut vahinko ja itse olen koirien abortteja vastaan joten...tietysti jos voi olla varma että pennutusta ei tapahdu enempää ja koirat ovat terveitä eikä sisäsiittoisuutta tapahdu...niin toisaalta....?
- tuttupluttu
Ai, että oikein " tuttu " - kirjoittaisit ihan vain rehellisesti, että sinä itse...
miksi tuttujen koira-asiat sinua niin kinnostaisivat ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540