mistä löytyisi valmis filtteripaketti /suomalainen Firefoxin adblock plussaan ? Googlella löysin jonkun Viltteri.net systeemin mutta siellä ei ole mitään lupaa paljon muttei anna mitään, Huoltokatkosta herjaa, vai olenko mennyt vain väärään paikkaan.
adblock plus filtteripaketti suomalainen ?
13
875
Vastaukset
Mikset tee itse? Aina kun näet mainoksen niin blokkaa se paikka suotimella mistä se tulee.
- muxipoxi
Ei tuolta saa mitään viltteriä . Sitä ei nyt taida saada mistään ? En tiedä.
- Hörhör..
muxipoxi kirjoitti:
Adblockin asetuksien kautta.
Ensimmäinen tarjolla oleva jenkkiläinen EasyList tuhoaa automaattisesti melkein kaikki mainokset, ja itse voi niitä lisätä Adbockin listaan jos haluaa. - MöröKölli Listat
Hörhör.. kirjoitti:
Adblockin asetuksien kautta.
Ensimmäinen tarjolla oleva jenkkiläinen EasyList tuhoaa automaattisesti melkein kaikki mainokset, ja itse voi niitä lisätä Adbockin listaan jos haluaa.EasyList ei sovi tähän maailman kolkaan lainkaan.
- Faking Ääshoul
MöröKölli Listat kirjoitti:
EasyList ei sovi tähän maailman kolkaan lainkaan.
et tänne sovi pönttö munanlutkuttaja, easylist germany dr.evil on hyvä, joutuu vaan suomi24:lta blokkaamaan hinttiruotsalaiset mainostajat pois. Ja pari muuta turhuutta kuten googleadsit ja statistic.gallup.net, muuten ei mainoksia näy missään.
- Pekka Ö
muxipoxi kirjoitti:
www.viltteri.net on ainakin 3 päivää (9-11.11)hälyttänyt huoltokatkoa.
Päivittäinen automaattipäivitys on kaatunut "download failure".
Eli jotai mätää on Viltterin serverissä vai missäkö?
- onkokiire
http://shup.com/Shup/239510/viltteri.txt
Tuossa on. Alkupään rivien alkuun on vaan lisätty *-merkki, kun on menossa Operan filsuun. Poista ne.- KakkaFilSu
Aijai ku helpotti, kiirus oli ja hirviänkarmia, kiitos kiitos .
- Arakhran
Moe,
Tuola on ainaski suomalainen lista...- juupa, joo
>Tuola on ainaski suomalainen lista..<
Ei ole enää. - RTFT
pönttö pösilö ketjua lainkaan? URRPÅ!!!!
- Nichya
juupa, joo kirjoitti:
>Tuola on ainaski suomalainen lista..<
Ei ole enää.Suomalaisen listan
http://www.wiltteri.net/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917425- 373947
- 453500
- 2332733
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402642- 402443
- 1292369
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292259Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202188- 451952