Voihan Kari Tapio!!

tosi pettynyt

Ottaa enemmän kuin päähän, että menin maksamaan yli 30 euron lipun siitä, että katselin/kuuntelin ympäripäissään esiintyvää, sanoissa sekoilevaa, hoippuvaa vanhaa miestä lauantai-iltana Vantaalla Martinus-salissa. Menee todellakin harkintaan, tahdonko häntä enää livenä nähdä - parasta lienee nauttia kauniista äänestään vain cd:itä kuunnellen.

13

1467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häpeä..

      pyytänyt anteeksi kuntoaan tms? Yleensä kertoo avoimesti alkoholiongelmastaan, ainakin haastatteluissa, lehdissä ja tv:ssä. Tosi ikävää kaikkien kannalta. Luulisin että häpeää...

    • Tosi Surkeeta

      Joillain työmailla(ei Oikeissa töissä) saa vielä nykyäänkin olla juovuksissa, ja siitä vielä maksetaankin, ja hyvin:P

    • toinen pettynyt

      Olin samaisessa konsertissa ja harkitsin parin ensimmäisen kappaleen jälkeen poistumista, kun sanat sekoontuivat aina vain pahemmin. En keskittynyt kauniiseen musiikkiin ollenkaan, vaan kaiken aikaa pelkäsin, että mitä seuraavaksi... Puoliajan jälkeen parani jonkin verran, mutta harmittaa minuakin täysin turhaan maksettu aika kallis lippu ilman vastinetta. Anteeksi ei pyytänyt todellakaan!!!!

      • vääryyttä

        katsomo vai kuinka? Paljonko ihmisiä paikalla? Jotenkin tullut sellainen käsitys, että Kari saa anteeksi liikaa tai saanut anteeksi vuosien varrella. Eikö ohjelma.tmsto/järjestäjän tulisi puuttua tuollaiseen ja palauttaa lippurahat? Ottakaa yhteyttä ko tahoon ja kysykää.


    • Kari Tappio

      Laittakaa ihmeessä videoita konsertista you tubeen.

    • lisbet,

      Me nautittiin viimoin loistavasta konserteista Tampereella. Aivan luksusta oli esiiintyminen, ja mietitkö et alkaa jo pappaikä näkyä, jopa liikkeissäkin?
      Menemme heti, kun taas tännepäin tulee. Pahoittelen, jos noin on käynyt, ja iloitsen ettei kohdalleni ole .

      • raitis basisti

        Ei kykene olemaan raittiina.Se on se rehellisyys itseään kohtaan,muita voi kusettaa,mutta paistaa läpi.


    • sippadii

      jolloin voi lotrata viinan kanssa, ettei tarvis konserttipäivinä eikä edes edellisenä päivänä ryypätä. No jumala antaa anteeksi? Törkeetä. Rahat takaisin. Olen pahoillani puolestanne. Ette saaneet mistä maksoitte.

      • Näin on näreet

        Ei riitä että tunnustaa alkoholiongelmansa,asialle pitää myös tehdä jotain,jos juo ennen konserttia pitää yleisön saada rahansa takaisin!


    • les paul

      Millä oikeudella alat syyttämään Karia siitä ,että hän oli juovuksissa,olin itse paikalla ja myönnettäköön että väsymys,HUOM! väsymys paistoi läpi,harmi sinänsä koska konsertti muutoin oli loistava.Te jotka olette ensimmäisenä naulitsemassa ihmistä ristille,ottakaa asioista selvää ennenkuin alatte toitottamaan niitä totuuksina,todella säälittävää piipittää sieltä nimimerkin takaa,ai niin Kari tais ajaa kännissä autoakin kun lähti pois martinuksen keikalta.

      • SELISELISELI

        Ajoi lisäksi kännissä?
        Ei oikeaa taiteilijaa väsymys pane tuttujen laulujen sanoja unohtamaan,jollei ollut kännissä niin pillereissä!!


      • tenu-keppi
        SELISELISELI kirjoitti:

        Ajoi lisäksi kännissä?
        Ei oikeaa taiteilijaa väsymys pane tuttujen laulujen sanoja unohtamaan,jollei ollut kännissä niin pillereissä!!

        olisikohan jo alkoholi tehnyt tehtävänsä. (alkkoholidementtia). en tiedä tuli vaan mieleen.


      • itse nähtynä
        tenu-keppi kirjoitti:

        olisikohan jo alkoholi tehnyt tehtävänsä. (alkkoholidementtia). en tiedä tuli vaan mieleen.

        Kyllä maestro oli todella huonossa esiintymiskunnossa humala- sekä väsymystilansa vuoksi Martinus-salissa Vantaalla. Janin sekä kapellimestarin huolestuminen paistoi läpi kaiken aikaa, jonka varmasti jokainen vähänkin valveutunut katsoja huomasi jatkuvasti. SURULLISTA, mutta valitettavasti totta. TSEMIÄ KLABBI!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe