Kyllä mieltä lämmitti kun tänään kävin Osuuspankissa asioimassa, niin tuttu ystävällinen pankkitoimihenkilö hymyili ja tervehti iloisesti, ja kysyi haluaisiko perheen lapset HIPPO-kalenterin? Vastasin että kyllä, ja jos sen lapset saa, niin saako myös lapsenmieliset? Sain itsekin kivan OP-Hippo joulukalenterin. Olen niin tyytyväinen ja mielissäni. Kyllä OP pankissa ei tule koskaan mieli pahaksi. Viimeksi messuliput, nyt kiva hippokalenteri.
Sain OP:sta Hippo-joulukalenterit itselle ja lapsenlapselle
Ossuuspankki oikia
2
322
Vastaukset
- kilpailu on kovaa.
minun pankissa tarjottiin Joululahjaksi 2 % päiväkorolla aivan vapaata säästötiliä vuodeksi,
kyllä sekin lämmitti minua,
siirain heti 1,7 % tililtäni kaikki tuonne, olikohan se pankkineidin tarkoitus. - Sparare
jouluisen glögin ja piparin. Tuli mahtava olo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514