Mistä maca-jauhetta

Jharpa

Onko kellään kokemuksia mistä kotimaiseta nettikaupasta voi tilata maca-jauhetta. Siis haen kauppaa jossa tavara on varmasti oikeaa.

näyttää ainakin löytyvän superfood.fi ja www.ecodeal.fi. ONko näistä kellään kokemusta

34

8635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • macaca

      Itse tilasin cocovi-maca jauhetta hyvinvoinnin.fi-sivuilta. Tulin tässä miettineeksi, että onkohan se samaa tavaraa, kuin pelkkä maca-jauhe?

    • siem_eco

      Tilasin itse juuri viime viikolla Ecodeal.fi verkkokaupasta. Tuotteet tulivat nopeasti ja maca on hyvänlaatuista. Käyttöön on tullut :-)

    • atte081

      Hei,

      Suosittelen sullu luontaispörssi.fi. Sieltä saa myös mm. gojimarjoja=)

    • D125
    • Keho

      Oon kokeillu monia eri mekkejä, mut musta täällä ollu parasta
      http://www.keho.net/kauppa/tuote/Maca

      Kantsii testaa et mikä itelle sopii parhaiten. Tossa ei ainakaa ollu mitään muuta ku macaa ja viel luomua!

      • ccvut63

        hyötyä Macasta - se oli kyllä Saksasta tilattua - onko lähinnä naisille hyödyllinen ?


      • pferder

        ei sitä saa,ainákaan meikäläinen . . . olisivat nyt hyväksyneet PayPalin ..hmm.


      • ms

        Hyötykasviyhdistykseltä saa muuten macan siemeniä.


    • topi 12

      Verkkokaupoista www.studioao.fi ja www.hyvinvoinnin.fi saa InkaNaturan maca-tuotteita. Pitäisi olla 100-prosenttisesti aitoa tavaraa.

    • macamies

      www.cocovishop.com, ainakin on hyvälaatuista.

      • oli tarjouksessa

      • superfoodi

    • Annuli*

      Itse olen ostanut cocovi:n macaa luontaistuotekaupasta, hinta 12,50/ 300g-eli suht.edullinen. En lähtisi tilaamaan mistään.

      • sdhvfik

        Millä aiemmat suosittelijat voivat perustella "laadukkuuden"? Harvalla meistä on labra käytettävissä kotona .-)


      • Rye
        sdhvfik kirjoitti:

        Millä aiemmat suosittelijat voivat perustella "laadukkuuden"? Harvalla meistä on labra käytettävissä kotona .-)

        Samaa mietin minäkin. Ainoita takeita macan ja ylipäänsä superfoodien laadusta ovat luomusertifioinnit (esim. USDA), jotka ainakin Ecodealissa ja Ruohonjuuressa myytävältä Detox Your World -merkiltä löytyvät.


      • ...mutta ei ihan
        Rye kirjoitti:

        Samaa mietin minäkin. Ainoita takeita macan ja ylipäänsä superfoodien laadusta ovat luomusertifioinnit (esim. USDA), jotka ainakin Ecodealissa ja Ruohonjuuressa myytävältä Detox Your World -merkiltä löytyvät.

        Luomusertit ei macassa takaa laatua. Siitä saa viitteen ettei se ole kyllästetty myrkyillä mikä tietysti on hyvä asia. Mutta noissa on mun kokeuksen mukaan isoja eroja. Itse käytän vain ja ainoastaan sunfoodin macaa. Olen testannut cocovit, dywn, iherbin monet laadut yms. ja sunfood on ollut paras. Itse huomaan eron urheilussa ja virkeydessä. Olo on erillainen kun noiden halvempien jälkeen. Halvempiakin voii ostaa mutta ite ainakin haen vaikutuksia enkä edullisinta hintaa. Silloin halvasta ei ole hyötyä ja raha menee hukkaan. Se vasta kallista on. Eikä tarvii käyttää niin paljon ku on hyvää.


    • Superruakaa heti
    • Macasiini

      Itselleni tuo cocovin maca ei sopinu hirmusen hyvin, vatsa ei tykänny siitä eikä muutenkaan potkinu yhtä hyvin kun sunfoodin, jota nykyään saa puhdistamon tuotemerkillä Suomesta. Eli jos maca ei tee vaikutusta niin kannattaa kokeilla toista merkkiä ennenkö tuomitsee tuotteen.

    • Superfood
    • tutkimus puuttuu

      taitaa myyjät ellellä leveästi.ihan huuhaavillitys. uskon vain kalaöljyyn

    • macnisti
      • usko meni

        Miksi? Olen syönyt sitä pari kk enkä ole huomannut minkäänlaisia vaikutuksia. Annokseni on 2 tl/pv.
        Olen nyt kokeillut myös rikkiä ja myös se on osoittautunut täysin turhaksi.

        Todellakin, en enää usko näihin superfoodeihin, pelkkää rahastusta. Jos usko on se mikä vaikuttaa, uskon mieluummin johonkin halpaan, vaikka vesijohtoveden vaikutuksiin.


    • Testaaja!

      Tilasin Englannista Volcanat -kapselit, mutta en ole huomannut mitään vaikutusta. esim. sexihalut ei ole muuttuneet mitenkään.

      Tässä sanotaan vahvuus; MACA 500mg food supplement.

    • Joonas992
    • Reaalimarket
    • iloelon fani

      Suosittelen www.iloelo.fi, hinnat ovat edulliset ja muutenkin nettikaupasta saa vaikka mitä superfoodeja. Nopea toimitus! Myös iloelossa kaikki on luomua.

      • Hintalaatu tietoinen

        Kaupan pakastealtaasta löytyy superfoodeja kohtuuhintaan, myös kuivattuja marjoja ja hedelmiä on kaupoissa valtavasti erilaisia.
        Kesällä superfoodit löytyy metsästä ja toreilta sekä puutarhoista lähes ilmaiseksi.


    • Mulperi1

      Minä itse olen tilaillut edullisesti macaa ja muita superfoodeja www.reaalimarket.fi sivulta. Se on ollut luotettava ja asiakaslähtöinen, olen ollut tyytyväinen :)

      • yökkkk

        Macaripulia ei kannata tilata mistään, löytyy myös syötäväksi kelpaavia tuotteita.


    • nam2

      Mistä löytää mustaa macaa?

      • prööt.

        Pöntöstähän sitä löytyy minuutin päästä punaisen macan syömisestä.


    • Lissa1

      Moikka! Halvin maca jauhe ja taatusti sertifioitua luomua löytyy osoitteesta www.jokka.fi Käy huviksesi katsomassa hinnat!! esim tuo Maca 300g vain 8,38 kotiin kuljetettuna!!!!! Lähes ilmaista!

      • Ihan mahtavaa.

        Reilulla kahdeksalla eurolla pakki sekaisin pitkäksi aikaa, tosi hyvät kaupat.


    • Anonyymi

      https://evolution.fi/
      Oon ite tilannu täältä vähän kaikenlaista ja on ollut laadukkaita. Plussaa vielä edullisuus.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe