Keikka a JOOMLA - Osaajalle

Tyttönörtti

Yhdistykselle UUTISPORTAALI ja MENOT - lisäosia
Yhdistyksellämme on Joomla ja nyt haluamme tarjota jäsenkunnalle uutispalvelut ja tapahtumatiedot kuuden eri alueen tapahtumista ( menot ).Suomessa, muutamasta talvimajoitusmaastakin.
Mitä erityppisiä ( uutis ) lisäosia voisi ajatella sivujen palvelutason nostamiseksi.
http://extensions.joomla.org/extensions
Entä olisiko kukaan kiinnostunut asentamisesta - vierihoidosta esim. urakka - käteis - pakettihinnalla Vast. [email protected]

26

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja__

Unohtu sanomatta, että pitäs saada myös satasella.

Kiitos paljon, että autatte!

• Tyttönörtti

Mistä katkeruus?
        Yhdistykset on tunnetusti köyhiä ja todella vähävaraisia. Tän jutun maksan minä ja vanhempani ja enoni kimppaan.
        Ja JOILLEKIN 2 hunnttia on ihan rahaa.

• löytyy löytyy
        Tyttönörtti kirjoitti:

Mistä katkeruus?
        Yhdistykset on tunnetusti köyhiä ja todella vähävaraisia. Tän jutun maksan minä ja vanhempani ja enoni kimppaan.

Joo-o lähinnä vitsillä laitoin.

Uskon, että löytyy nuoria innokkaita, joille tuo on iso raha.

200 €:lla saa sivupohjan ja ohjeet miten tuottaa sivustolle sisältöä Joomlalla tms. sisällönhallinta sovelluksella.

• Tyttönörtti
        löytyy löytyy kirjoitti:

Joo-o lähinnä vitsillä laitoin.

Uskon, että löytyy nuoria innokkaita, joille tuo on iso raha.

200 €:lla saa sivupohjan ja ohjeet miten tuottaa sivustolle sisältöä Joomlalla tms. sisällönhallinta sovelluksella.

Alkaa ......... ttaa
        Suurin osa nuorista haluaa TELEVISIOJUONTAJIKSI!
        Tai saada aloitusduunissaan 2500 € kk. ja lisäksi pitää olla KIVAA!
        Sohvalla makaaminen, tumputtaminen ja dokaaminen eli 12 flindan mäyris päivässä pitää tajunnan loitolla.
        Ei ketään NORMAALIA nuorta kiinnosta tommoset paskarahat. SORRY!
        Sossu antaa dokaamisfyrkat ja hima huoneen ja huollon.
        Thats It!
        Sitäpaitsi ne ei osaa mitään ERITYISESTI AMK - tyypit.
        Ja nykynörtti on ihan vaan vanhojen jäärien väkivaltapelejä.haista .....n ILLUUSIO, ne osaa vaan pelaa
        Ai miks minäkö teen tätä juttua? Joo ihan vaan siks et mul on joskus pari tutkintoa ja OIKEETA OSAAMISTAKIN et mä päääsen muuttaan joskus vege täst paskaläävästä.

GOT IT ,?!

• elä mittää
        Tyttönörtti kirjoitti:

Alkaa ......... ttaa
        Suurin osa nuorista haluaa TELEVISIOJUONTAJIKSI!
        Tai saada aloitusduunissaan 2500 € kk. ja lisäksi pitää olla KIVAA!
        Sohvalla makaaminen, tumputtaminen ja dokaaminen eli 12 flindan mäyris päivässä pitää tajunnan loitolla.
        Ei ketään NORMAALIA nuorta kiinnosta tommoset paskarahat. SORRY!
        Sossu antaa dokaamisfyrkat ja hima huoneen ja huollon.
        Thats It!
        Sitäpaitsi ne ei osaa mitään ERITYISESTI AMK - tyypit.
        Ja nykynörtti on ihan vaan vanhojen jäärien väkivaltapelejä.haista .....n ILLUUSIO, ne osaa vaan pelaa
        Ai miks minäkö teen tätä juttua? Joo ihan vaan siks et mul on joskus pari tutkintoa ja OIKEETA OSAAMISTAKIN et mä päääsen muuttaan joskus vege täst paskaläävästä.

GOT IT ,?!

No sanopa muuta.

Kuitenkin joltain alan pienyrittäjältä saisit sivupohjan tuohon hintaan ja ehkä ekan vuoden webhosting kulut siihen samaan.

No järjestötyö on ihan hyvä juttu, onpahan jotain lisätekemistä.

Tumputtaminen ihan kivaa ja turvallista. Alan ihmisiä on aika paljon työttömänä, että kysy vaikka työvoimatoimistosta työmarkkinatuella harjoittelemaan esim. kuukauden ajaksi. äxdee...

Siis eihän sitä kellään kauhian heleppoo olekaan. Ilman kovaa ei oo elämää ja niin päin pois.

• Tyttönörtti
        elä mittää kirjoitti:

No sanopa muuta.

Kuitenkin joltain alan pienyrittäjältä saisit sivupohjan tuohon hintaan ja ehkä ekan vuoden webhosting kulut siihen samaan.

No järjestötyö on ihan hyvä juttu, onpahan jotain lisätekemistä.

Tumputtaminen ihan kivaa ja turvallista. Alan ihmisiä on aika paljon työttömänä, että kysy vaikka työvoimatoimistosta työmarkkinatuella harjoittelemaan esim. kuukauden ajaksi. äxdee...

Siis eihän sitä kellään kauhian heleppoo olekaan. Ilman kovaa ei oo elämää ja niin päin pois.

LISÄKILKKEITÄ nyt etsitään uutistuotantoon ja erilaisten menojenkin organisointiin.
        Mei nimittäin on ihan hitosti kaikennäkösii kotiseutu ja matkustelija friikkejäkin.
        Hommaa siis ilmeisesti ei kuiteskaan olis niin kauheesti ja haluttais osaamistakin kehiin.
        OSAAMINEN tässä ois se avainsana. Eikä jonkun notkujan työllistäminen. SORRY!
        Siis nimenomaan JOOMLA - osaamista.
        Kun kukaan ei niitä työkkärin ihmeitä osaa opettaa eikä vahtia.
        Motiivikin voi olla hukassa.
        Mut kysymys; MIHIN IHMEESEEN TYÖTÖN NÖRTTI ( PRO ) menee kun se saa kenkää?
        Esmeks ku se näkee tän ilmon niin mitä se ajattelee?

• ei vaadi ihmeitä
        Tyttönörtti kirjoitti:

LISÄKILKKEITÄ nyt etsitään uutistuotantoon ja erilaisten menojenkin organisointiin.
        Mei nimittäin on ihan hitosti kaikennäkösii kotiseutu ja matkustelija friikkejäkin.
        Hommaa siis ilmeisesti ei kuiteskaan olis niin kauheesti ja haluttais osaamistakin kehiin.
        OSAAMINEN tässä ois se avainsana. Eikä jonkun notkujan työllistäminen. SORRY!
        Siis nimenomaan JOOMLA - osaamista.
        Kun kukaan ei niitä työkkärin ihmeitä osaa opettaa eikä vahtia.
        Motiivikin voi olla hukassa.
        Mut kysymys; MIHIN IHMEESEEN TYÖTÖN NÖRTTI ( PRO ) menee kun se saa kenkää?
        Esmeks ku se näkee tän ilmon niin mitä se ajattelee?

Se tuhahtaa jos saa ansiosidonnaista ja vetää lonkkaa ja tottakai tumputtaa ihan jatkuvasti.

Joomla on ihan bulkkihommaa, ihan oikeasti jos tarkotus oli tuolta vaan ottaa joku laajennos käyttöön, niin se on aika helppoa ihan ominpäinkin. >

• Tyttönörtti
        ei vaadi ihmeitä kirjoitti:

Se tuhahtaa jos saa ansiosidonnaista ja vetää lonkkaa ja tottakai tumputtaa ihan jatkuvasti.

Joomla on ihan bulkkihommaa, ihan oikeasti jos tarkotus oli tuolta vaan ottaa joku laajennos käyttöön, niin se on aika helppoa ihan ominpäinkin. >

Heh heh
        Ekaks mä luin Sun otsikon et BULKKIHOMO !
        Sit vasta tajusin et sähän oot SAVOLAINEN helvate.
        Eiks muita sit oo ku näitä ansiosidonnaisuusihmeitä?
        Ja mitä ne sit tekee ku ensin TUMPUTETTU NELJÄTUNTII, meinaan loppupäivän.
        Eiks vois ajatella et auttais vaikka jotain nättii pikkuneitii pulassa?
        Muuten VOISKOS JOKU TEISTÄ TOSIOSAAJISTA NY VETÄÄ ESIIN JA EHDOTTAA JOTAIN LISÄ - UUTIS OSASTOJA NIINKU!
        Eli mitä ne vois olla jotka niinkus toimiskii. HÄ?
        Mua jo muutenkin ihan tarpeeks jo siviiliski kuolataan et ei enään tarttis tääl.

• voisin auttaa
        Tyttönörtti kirjoitti:

Heh heh
        Ekaks mä luin Sun otsikon et BULKKIHOMO !
        Sit vasta tajusin et sähän oot SAVOLAINEN helvate.
        Eiks muita sit oo ku näitä ansiosidonnaisuusihmeitä?
        Ja mitä ne sit tekee ku ensin TUMPUTETTU NELJÄTUNTII, meinaan loppupäivän.
        Eiks vois ajatella et auttais vaikka jotain nättii pikkuneitii pulassa?
        Muuten VOISKOS JOKU TEISTÄ TOSIOSAAJISTA NY VETÄÄ ESIIN JA EHDOTTAA JOTAIN LISÄ - UUTIS OSASTOJA NIINKU!
        Eli mitä ne vois olla jotka niinkus toimiskii. HÄ?
        Mua jo muutenkin ihan tarpeeks jo siviiliski kuolataan et ei enään tarttis tääl.

mutta ensin täytyisi päästä siitä Joomla-hel*etistä
        eroon.
        Koodaan suoraa (x)html:ää nopeammin kuin leikin
        sen Joomlan kanssa.

• Tyttönörtti
        voisin auttaa kirjoitti:

mutta ensin täytyisi päästä siitä Joomla-hel*etistä
        eroon.
        Koodaan suoraa (x)html:ää nopeammin kuin leikin
        sen Joomlan kanssa.

Emmä ..... ala.
        Tuttu piru on parempi kuin uusi piru.
        Ja sit sä kuiteskii kysysit et: Mitä sä niinku haluut jne.
        Eli olyais määrittelyongelmissa ja vaikka mitä.
        Sorry
        Luulen et jo pelkästään oikeitten lisäosien löytäminen on se juttu, eikä niinkään tää asentaminen.

• voisin auttaa
        Tyttönörtti kirjoitti:

Emmä ..... ala.
        Tuttu piru on parempi kuin uusi piru.
        Ja sit sä kuiteskii kysysit et: Mitä sä niinku haluut jne.
        Eli olyais määrittelyongelmissa ja vaikka mitä.
        Sorry
        Luulen et jo pelkästään oikeitten lisäosien löytäminen on se juttu, eikä niinkään tää asentaminen.

Pitäkää Joomlanne.

• joomla1
        Tyttönörtti kirjoitti:

Mistä katkeruus?

Hei!

Bongasin ilmoituksenne Suomi24.fi-palstalta ja olisin kiinnostunut auttamaan.

Laittaisitko toimivan sähköpostiosoitteen, mihin voi ottaa yhteyttä, niin palataan asiaan.

• Tyttönörtti
        joomla1 kirjoitti:

Hei!

Laittaisitko toimivan sähköpostiosoitteen, mihin voi ottaa yhteyttä, niin palataan asiaan.

Voisiko joku palstan HERRASMIEHISTÄ ystävällisesti lähettää TSEK - viestin TÄNNE:
        [email protected]
        Kiitos
        Sähköpostin avasin siis eilen, eli miköhän HELVETTI JA TAAS JNE! ? ! ?

• joomla1
        Tyttönörtti kirjoitti:

Voisiko joku palstan HERRASMIEHISTÄ ystävällisesti lähettää TSEK - viestin TÄNNE:
        [email protected]
        Kiitos
        Sähköpostin avasin siis eilen, eli miköhän HELVETTI JA TAAS JNE! ? ! ?

Tämmönen sieltä vaan tulee...
        Joomlaportalin kautta yritin myös viestiä sinulle lähettää, mutta samoin tuloksin.

Delivery to the following recipient failed permanently:

[email protected]

Technical details of permanent failure:
        Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 unknown recipient (state 14).

• Tyttönörtti
        joomla1 kirjoitti:

Tämmönen sieltä vaan tulee...
        Joomlaportalin kautta yritin myös viestiä sinulle lähettää, mutta samoin tuloksin.

Delivery to the following recipient failed permanently:

[email protected]

Technical details of permanent failure:
        Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 unknown recipient (state 14).

NYT pitäs Wörkkii!

• Tyttönörtti
        Tyttönörtti kirjoitti:

NYT pitäs Wörkkii!

Suomi24 Sähköpostissa kuulemma ongelmia sivu - uudistuksen johdosta.

Help Desk ei toimi sunnuntaina, joten en saa edes yhteyttä palveluntarjoajaan. Sorry ! :-(
        PYYDÄN KIINNOSTUNEITA KÄYTTÄMÄÄN TÄTÄ SÄHKÖPOSTIA
        [email protected]

• coodivemputtaja
        Tyttönörtti kirjoitti:

Suomi24 Sähköpostissa kuulemma ongelmia sivu - uudistuksen johdosta.

Help Desk ei toimi sunnuntaina, joten en saa edes yhteyttä palveluntarjoajaan. Sorry ! :-(
        PYYDÄN KIINNOSTUNEITA KÄYTTÄMÄÄN TÄTÄ SÄHKÖPOSTIA
        [email protected]

hei mä haluisin tumputella live webcam kuvan tahdissa.
        Voin sitten Joomlalla väsätä systeemit.

lisä meseen [email protected]

• asfsfasaf
        Tyttönörtti kirjoitti:

Mistä katkeruus?

Jaa häh.. ammattilainen tekee tämän 1h jos valmiskomponetti kelpaa sellaisena kun se on. 100 € on vielä sen verran iso että varmasti ei mene laskutus ja palkan maksu kuluhin kaikki.

• PerttiF
        joomla1 kirjoitti:

Hei!

Moikka !

Olis Joomlalla tehtyjen sivujen kanssa pieniä ongelmia, joita pitäisi tuunata.
        Löytyisikö osaamista/kiinnostusta.

Jos kiinnostaa niin laita palautetta: [email protected]

• N N

Tää on hyvä threadi. Pelasti tämän tunnin.

• Yli 500 Joomla-sivus

Miksi et itse kokeile noista lisäosista mikä on sopiva teidän käyttöön? Ei ole liian vaikeata, jos muutenkin osaat joomlan hallintapuolta käyttää.

Tosiasia nyt vaan on se, että "Joomla-osaaja" ei parista sadasta edes pierase, eikä osaajat ole työttömänä. Tosin tämä ei vaadi mitään asiantuntijaa. Jos et osaa, niin opettele, Nygårdin Petrin sanoin : REENIÄ HORO REENIÄ!

• Väsynyt Nettitumpelo

TYÖNJAOSTA ON KYSYMYS!
        Satun tietämään itse yhdistysihmisenä että kaikkia vapaaehtoisia RYÖSTÖVILJELLÄÄN!
        Tämän ketjun aloittaja ehkä haluaa vain suojella itseään ( Burn - OUT ) ja edes yrittää ostaa jotain apua osaajalta.
        Esimerkiksi tyypiltä joka on jo löytänyt ratkaisuja samantyyppisiin ongelmiin.
        Oma kokemus on kun OSAAMATTOMANA lähtee tutustumaan johonkin ohjelmiston LISÄOSA - VIIDAKKOON, siihen saa helposti menemään kymmeniäkin tunteja ennenkuin kaikki futaa! Totta vai ei ?

Maailman siis pitäisi olla työnjaon maailma ja jos me ei suomessa opita sitä niin tiputaan kelkasta

• QWRQWRWR
        Väsynyt Nettitumpelo kirjoitti:

TYÖNJAOSTA ON KYSYMYS!
        Satun tietämään itse yhdistysihmisenä että kaikkia vapaaehtoisia RYÖSTÖVILJELLÄÄN!
        Tämän ketjun aloittaja ehkä haluaa vain suojella itseään ( Burn - OUT ) ja edes yrittää ostaa jotain apua osaajalta.
        Esimerkiksi tyypiltä joka on jo löytänyt ratkaisuja samantyyppisiin ongelmiin.
        Oma kokemus on kun OSAAMATTOMANA lähtee tutustumaan johonkin ohjelmiston LISÄOSA - VIIDAKKOON, siihen saa helposti menemään kymmeniäkin tunteja ennenkuin kaikki futaa! Totta vai ei ?

Maailman siis pitäisi olla työnjaon maailma ja jos me ei suomessa opita sitä niin tiputaan kelkasta

VIDDUJOO.. EIHÄN KENEKÄÄN KANNATA TÄLLÄSTÄ BURNOUT PROJEKTIA TEHDÄ SATASELLA.. SAATANA JÄI CAPSLOCK PÄÄLLE...

• MELKEIN JOOMLAOSAAJA
        QWRQWRWR kirjoitti:

VIDDUJOO.. EIHÄN KENEKÄÄN KANNATA TÄLLÄSTÄ BURNOUT PROJEKTIA TEHDÄ SATASELLA.. SAATANA JÄI CAPSLOCK PÄÄLLE...

SIIS KÄSITIN NÄIN ( VIDDU VIEGÖÖN ) ET MIMMI OSAA PERUSJOOMLAN JA ETTII KOKENENEEN NEUVOJA LISÄOSIEN ISKEMISEKSI PERUSLAVETTIIN.
        SE SIIS POHJINMILTAAN ILMEISESTI HALUU TIETÄÄ MIKÄ TOIMII JA MIKÄ EI! OK?
        JA ON VALMIS MAKSAAN SIITÄ KAKSHUNTTII! OK?
        JOLLA MÄ PÄÄSISIN ESIM VIIKOKSI ETELÄÄN, JOS SIIS OSAISIN JOOMLAN LISÄOSIA. :-(
        Mutta kun en osaa niin soitampa suuta tälle velimulkulle.

• EATFASDTT
        MELKEIN JOOMLAOSAAJA kirjoitti:

SIIS KÄSITIN NÄIN ( VIDDU VIEGÖÖN ) ET MIMMI OSAA PERUSJOOMLAN JA ETTII KOKENENEEN NEUVOJA LISÄOSIEN ISKEMISEKSI PERUSLAVETTIIN.

http://hikipedia.info/wiki/Datanomi

• STGEWATW
        MELKEIN JOOMLAOSAAJA kirjoitti:

JA MÄÄ TYKKÄÄN ET MULLA ON PIENI PILI.. SILLÄ TYÖNTEKO NAISILLE ON VÄHEMPITÖISTÄ KUIN JOHN HOLMESILLA JOLLA ON JOKU 20-30 CM PILI..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe