Miniästä taas :)

Gdon

Vaimolla oli jälleen yöksi töihin meno, joten kävin viemässä hänet autolla, aikoen sen jälkeen piipahtaa katsomassa poikamme pesukonetta, josta miniä oli soitellut aiemmin päivällä. Poikamme työskentelee IT-firmassa ja kulkee tuon tuostakin ulkomailla työreissuilla, joten nytkin hän oli useamman päivän pois ja minä satuin olemaan tähänkin se lähin apu. Jenni on ystäväperheemme tytär, joka iski silmänsä jossain vaiheessa vanhempaan poikaamme, vai mitenkä päin siinä sitten kävikään, mutta näin miehiseen silmään oikein hyvä valinta pojaltakin.

Perille päästyäni tutkiskelin aikani konetta ja lopulta tulin siihen tulokseen, että sihti oli vain päässyt tukkeutumaan. Jennin mielestä vika ei voinut olla siinä, mutta kun kone näytti lähtevän toimimaan nyt normaalisti, oli hänenkin sitten myönnyttävä siihen vaihtoehtoon. Keräsin työkalut kasaan ja pesaisin käteni, alkaen tehdä sitten lähtöä, mutta Jenni pyysi odottamaan ja lupasi keittää minulle iltakahvit kiitokseksi. Kieltäydyin ensin kohteliaasti, mutta Jenni kuulosti olevan nyt kuitenkin sen verran seuran tarpeessa, että lupauduin jäämään kahvikupposelle.

Tiesin Jennin viihtyvän huonosti yksikään ja koiraakin he olivat miettineet hänelle kaveriksi, kun sellainen oli aina Jenninkin kotona ollut, mutta sopivaa ei ilmeisesti ollut vielä löytynyt. Siirryimme istumaan keittiön pöydän ääreen ja juttelimme niitä näitä, mm. hänen raskaudestaan, sillä he olivat viikkoa aiemmin ilmoittaneet, Jennin olevan jokymmenettä viikkoa raskaana. Aikaisin olivat aloittaneet, mutta samaa vikaa oli ollut aikoinaan itselläkin, joten mitäpä tuohon voisi sanoa. Tosin itse en tuohon tahtiin reissuhommia tehnyt kuin poikani, mutta liksat tuntuvat ainakin olevan pojalla kohdallaan.

Telkkariinkin he olivat ottaneet Jennin yksinäisten iltojen iloksi maksukanavia, kun ravintolareissutkin tyttöporukalla alkoivat käydä kovin vähiin, raskauden myötä. Ja joku leffa siellä kuulosti juttelummekin aikana pyörivän, sillä äänet olivat kohtuu isolla. Jenni kysyi vieläkö kahvi maistuisi, kun muutakaan ei nyt ole tarjota, mutta vastasin kahvikiintiöni olevan täynnä, eikä tässä nyt mitään muuta tarvitse, hyvä seura ja parempi mieli vai miten se mainoskin meni. Jenni naurahti jotenkin sinne päin sen menneen ja keräsi astiat pois, huuhdellen ja pesten ne saman tien kaappiin, vaikka konekin heillä kyllä oli. Noustuani pöydästä Jenni pyysi katsomaan tulisiko joltain kanavalta jotain elokuvaa, jonka voisimme vielä yhdessä katsoa, jonka jälkeen hän varmaan laittaisikin jo nukkumaan. En nyt keksinyt mitään pätevää syytä miksi lähtisin mieluummin yksin kotiani, joten sanoin katsovani mitä sieltä tulee.

Siirryin olohuoneeseen ja istahdin sohvan päätyyn ja pienensin äänen kohtuullisemmalle tasolle, selaten sitten aikani kanavia, jääden lopulta jotain jalkapallo-ottelua seuraamaan. Olimme olleet Jennin kanssa niin paljon tekemisissä näiden vuosien aikana, ettei sitä pitänyt mitenkään erikoisena ajatuksena jäädä istumaan iltaa Jennin kanssa kahdestaankaan. Raskauden myötä Jenni tuntui kuitenkin alkaneen oikein säteillä naiseuttaan ja huomasin katsovani häntä nyt vähän toisin. Lisäksi hän oli ilmeisesti käynyt ennen tuloani suihkussa ja pukeutunut melko löysästi päällä olevaan kylpytakkiin, joten ei sekään tietenkään noita katseitani vähentänyt. Huolimatta siitä, että olin kyllä hänet vuosien myötä monesti paljon seksikkäämminkin pukeutuneena nähnyt, kun olivat tehneet pojan kanssa lähtöä ravintolaan.

Jonkun ajan päästä Jennikin tuli olohuoneeseen ja sammutteli valoja vähemmälle, naureskellen samalla, ettei yllättynyt kanavavalinnastani. Sanoin hänen saavan valita mitä katsotaan, kunhan nyt ajankuluksi ottelua seurasin. Jenni tuli sohvalle viereeni, joten ojensin hänelle kaukosäätimen ja hän valikoi sieltä sitten kanavan, jossa oli juuri alkanut molemmille mieluisa elokuva. Alkuun juttelimme samalla niitä näitä, kunnes aloimme molemmat syventyä enemmän itse elokuvaan. Juonen tiivistyessä siirtyi Jennikin siinä huomaamatta kainalooni ja olimme ottaneet muutenkin rennomman katseluasennon.

Nykyään kun nuorimmainenkin oli muuttanut pois kotoa, on vaimonkin kanssa yhteiset hetket lisääntyneet ja aika monesti makoilimmekin sohvalla saunan jälkeen kylpytakeissa, koska siitä pääsi sujuvasti tekemään siinä sohvalla sitten paljon muutakin sellaista, mitä ei lasten nähden voinut harrastaa, joten kyllähän tässäkin alkoi nyt tietty assosiaatio syntyä kun elokuvassa tuli vähemmän kiinnostavia kohtia ja kaunis nainen makasi siinä kainalossani kylpytakki yllään. Aina kun ajatukseni meinasivat karata, yritin muistuttaa itseäni Jennin olevan raskaana ja vieläpä pojalleni, mutta ei se oikein tuntunut auttavan.

12

18444

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkuu..

Elokuvan loppuvaiheessa Jenni käväisi vessassa ja takaisin tullessa hän istui sohvalle enempi poikittain ja nojautui syliini, kiitellen samalla seurasta, sillä ei hän tällaista elokuvaa olisi yksin voinutkaan katsoa. Turvallisessa sylissä oli hyvä katsoa, totesi hän kauniin hymynsä kera. Elokuvan loppukohtaukset katsoimmekin sitten Jennin nojatessa syliini ja minun pitäen käsiäni hänen ympärillään, varoen samalla ettei hän tönäise kyynärpäällään hieman seisokissa olevaa kaluani.

Lopputekstien jälkeen jäimme siihen vielä makoilemaan, vaikka tiesin hänen tuntuvan nyt vähän liian mukavalle ja hyvälle siinä sylissäni. Hän alkoi puhella siitä kuinka outoa on nyt olla illat yksin kotona, kun kaverit eivät oikein ymmärrä ettei hän halua lähteä baariin kovin usein, vaan voitaisiin olla jonkun kotonakin. Toisaalta sitten kun vauva syntyy, haluaisi hän tietenkin miehensäkin olevan enemmän kotona. Puheet liikkuivatkin lapsissa, perhe-elämässä ja heidän tulevaisuuden suunnitelmissa. Jennin kavereilla tai lähipiirissä ei ollut pieniä lapsia, joten hänellä oli ilmeisen paljon purkamista niistä ajatuksista. Toki hän netissä kuulosti asioista juttelevan, mutta eihän se ihan sama asia tietenkään ole. Ja olin toki kiinnostunut kuulemaan mitä hän asioista mietti. Pystyin tietenkin kertomaan jotain omasta isäksi tulemisesta, vaikka siitä toki jo pitkä aika oli ja maailma muutenkin oli tässä ajassa joissain
      asioissa muuttunut.

Kysyin joko vauvan liikkeet alkavat tuntua, mutta eivät kuulemma vielä tunnu, ehkä kuukauden sisällä kuitenkin. Yllättäen hän ehdotti, haluanko nähdä vatsan ja alkoi avata samalla takkiaan. Eihän minulla mitään sitä vastaan tietenkään ollut ja epäilin siinä ääneen, mahtaako sitä nyt vielä edes huomata koko masua. Jenni kaivoi vatsaansa hieman näkyviin kylpytakin välistä ja samalla hän naureskeli, ettei sitä onnistu nyt oikein näyttää, kun sitten vilautteli vähän kaikkea. Hän ottikin minua kädestä ja vei käteni vatsalleen ja pyysi kokeilemaan nyt kuitenkin. Painoin käden hänen vatsalleen ja liikuttelin sitä kylpytakin alla, tuntien samalla kaluni ottavan heti terhakampaa asentoa. Aloin hakea kädelläni navan seutua ja työnsin sen ilmeisesti vähän liian alas, sillä Jenni vetäisi syvään henkeä ja otti kiinni kädestäni, varoittaen nyt menevän vähän vaarallisille vesille.

Pyydän anteeksi, ja olisin ottanut käteni pois, mutta Jenni pitää sen edelleen siinä mihin se jäi ja sanoo olevansa nyt vain niin herkkänä. Hän jatkaa pahoitellen, että purkaa nyt tätäkin halipulaa minuun, eihän sekään nyt ihan oikein ole, mutta.. lopettaa hän kesken lauseen. Hyväilen peukalollani hänen vatsaansa ja toisella kädellä hänen käsivarttaan, puristaen häntä samalla hieman lähemmäs. Pienen tauon jälkeen hän alkaa kertoa, kuinka raskaus on tuntunut lisänneen hänen läheisyydenkaipuuta ja yksin oleminen tuntuu entistäkin ikävämmältä nyt. Mielessäni ajattelen tämän johtuvan varmaan siitä, ettei hänellä ole mitään muistikuvaa biologisesta isästään ja jotenkin Jenni ei ole oikein isäpuolestaan pitänyt, mutten sano mitään.

Jenni kääntyy katsomaan minuun päin, kylpytakin avautuen samalla reilummin. Katson häntä hymyillen silmiin, sillä arvaan pian tulevan jonkun erittäin kiperän kysymyksen. Hän tasottaa asiaansa ensin sillä toteamuksella, että nuo hormoonit saavat tekemään ja ajattelemaan kaikenlaista, mutta eihän hän ole väärässä, jos on kuvitellut minun katsovan häntä tänään erilailla kuin ennen. Perään hän jatkaa kyllä muistavansa minun katselleen häntä monesti ennenkin kuten nättejä tyttöjä aina katsellaan, mutta tiedän varmaan mitä hän tarkoittaa. Myöntelen varovasti raskaana olevissa naisissa olevan kieltämättä jotain mikä meihin miehiin vetoaa, joten ei hän nyt aivan väärässä tietenkään ole. Eikä sillä etteikö hän muutenkin olisi kaikinpuolin kaunis nainen. Sitten tuleekin se, mistä en tiennyt halusinko kuulla vai en, sillä hän sanoi seksihalujensa kasvaneen raskauden myötä aivan älyttömiksi. Hänen miehensä pitää häntä jo vähän kummallisena kun välillä haluttaa ihan yhtenään. En osaa tuohon sanoa oikein muuta kuin, että siitähän pitäisi tietenkin olla hyvillään, että sitä seksielämää nyt riittää, sillä lapsen syntymän jälkeen voi joutua vähän miettimään, että missä ja milloin sitä pääsee harrastamaan.

• Itse asiaan..

Siitäpä Jenni saakin oivan aasinsillan siirtää keskustelun pois omista intiimiasioistaan ja alkaa kysellä miten minun seksielämäni sujuu. Myönnän sen sujuvan hyvin, meilläkin se on vilkastunut kyllä kovasti ja tänään viimeksi tuli harrastettua kylläkin hieman pikaisesti, ennen vaimon töihin lähtöä. Hän toteaa sen olevan hyvä ja jää hieman mietteliään näköiseksi. Kysyn katsotaanko vielä joku elokuva vai joko hän haluaa laittaa nukkumaan. Hän nousee ottamaan kaukosäätimen ja ojentaa sen minulle, tullen sitten takaisin syliini nojautuen. Kylpytakin vyötäröä vetäistessä jää takin yläosa repsottamaan sen verran, että toinen rinta jää paljaaksi, joten huomaan kuinka hänen nänninsä nöpöttävät varsin terhakasti. Pelkkä ajatus siitä, että pääsisin kokeilemaan kuinka kosteana hän on saa minut kiihottumaan ja tunnen ilman sähköistyvän ympärillämme. Vedän herrasmiehenä takkia hieman eteen, mutta Jenni ohjaa käteni takin alle rintansa päälle ja painaa sen siihen. Tunnen kuinka Jenni hengittää raskaammin, aivan kuten itsekin teen ja tiedän tämän homman karkaavan nyt käsistä, mutten osaa lopettaa.

Hänen nänninsä tuntuu kovana kämmentäni vasten, joten siirrän kättä sen verran, että saan nännin sormieni väliin hyväiltäväksi ja pyöriteltäväksi. Jenni ei ujostele päästää suustaan nautinnosta tulevia henkäyksiä, avaten samalla takkinsa täysin auki ja ohjaten toistakin kättäni paljaalle iholleen. Hän painaa päänsä tiukasti minua vasten ja hänen kätensä yltää ottamaan kaluni puristeltavaksi. Enää hänelle ei ole epäselvää ainakaan se mitä hänestä ajattelen tai haluanko häntä. Käteni hyväilevät häntä samalla voimakkaasti, mutta kuitenkin hellästi ja varoen. Tiedostan hänen olevan raskaana ja jotenkin hauraanakin, mutta tunnen kuinka hän on hulluna halusta ja sellaista en ole päässyt naisen kanssa vähään aikaan kokemaan. Huomaan hänen hyväilevän samalla toisella kädellä häpyään, joten keskityn hyväilemään hänen rintojaan ja vartaloaan, hänen voihkien pian jo sellaisella äänellä, ettei hänen tulemisensa ole enää kovin kaukana.

Kurkotan kättäni kohti hänen häpyään, mutta asento on vähän huono, joten pyydän häntä nousemaan syliini. Korjaan samalla omaa asentoani ja Jenni ymmärtää sanomattakin tulla syliini selkä minuun päin, jolloin saan vedettyä hänet tiukasti kaluani vasten ja pääsen hieromaan hänen klitoristaan. Hän nojaa minua vasten, mutta hytkyy sen verran sylissäni, että joudun painamaan rintaa hyväilevällä kädelläni häntä hieman itseäni vasten. Ranneliikkeeni kiihtyy lisää ja lisää, meinaten välillä jo seota tahdissaan, mutta saan lopulta hänet värähtelemään ja huutamaan nautinnosta siinä sylissäni. Tunnen kuinka hänen alapäänsä on aivan litimärkänä, painaessani kättäni sitä vasten ja pitäen hänet hellästi sylissäni, samalla kun hän vielä palautuu orgasmistaan.

Sitten hän nousee päältäni ja pudottaa kylpytakkinsa pois, alkaen riisumaan minua. Kysyn onko hän varma asiasta ja onneksi hän vastaa myöntävästi. Kohta olemmekin molemmat täysin alasti ja Jenni tulee syliini minua vasten ja painautuu kaluani vasten, upottaen sen helposti sisäänsä. Katson hänen kasvojaan ja tilanne tuntuu hieman epätodelliselta, sillä muistan kuinka tosiaan joskus katselin häntä ja kehitin mitä erikoisempia fantasioita, mutta nyt hän olikin siinä sylissäni. Jenni teki muutaman hitaan liikkeen ja alkoi sen jälkeen liikkua yhä nopeammin ja nopeammin, ottaen kiinni sohvan selkänojasta ja aloittaen nopean edestakaisen liikkeen. Katsoin häntä silmiin ja sanoin olevani nyt liian lähellä tulemistani, voidakseni tehdä oikein mitään, mutta hän vain suuteli minua ja sanoi sen jälkeen nyt olevan minun vuoroni nauttia. Nojasin taaksepäin ja yritin pidätellä yhä lähestyvää orgasmiani, yrittäen jopa hieman hillitä Jennin lantion liikkeitä, mutta kyllä hänkin näemmä tiesi milloin ei pidä lopettaa ja pian tunsinkin orgasmini tulevan ja patoutuman lähtevän liikkeelle. Haukoin hetken henkeäni ja vedin hänet lähelleni, hyväillen ja silittäen häntä. Pian hän kuitenkin sanoi alkavansa valumaan sohvalle, joten nousimme ylös ja kävimme peseytymässä, jonka jälkeen Jenni pyysi vielä nukuttamaan hänet ja veti perässään makuuhuoneeseen...

• neitonen*
        Itse asiaan.. kirjoitti:

Siitäpä Jenni saakin oivan aasinsillan siirtää keskustelun pois omista intiimiasioistaan ja alkaa kysellä miten minun seksielämäni sujuu. Myönnän sen sujuvan hyvin, meilläkin se on vilkastunut kyllä kovasti ja tänään viimeksi tuli harrastettua kylläkin hieman pikaisesti, ennen vaimon töihin lähtöä. Hän toteaa sen olevan hyvä ja jää hieman mietteliään näköiseksi. Kysyn katsotaanko vielä joku elokuva vai joko hän haluaa laittaa nukkumaan. Hän nousee ottamaan kaukosäätimen ja ojentaa sen minulle, tullen sitten takaisin syliini nojautuen. Kylpytakin vyötäröä vetäistessä jää takin yläosa repsottamaan sen verran, että toinen rinta jää paljaaksi, joten huomaan kuinka hänen nänninsä nöpöttävät varsin terhakasti. Pelkkä ajatus siitä, että pääsisin kokeilemaan kuinka kosteana hän on saa minut kiihottumaan ja tunnen ilman sähköistyvän ympärillämme. Vedän herrasmiehenä takkia hieman eteen, mutta Jenni ohjaa käteni takin alle rintansa päälle ja painaa sen siihen. Tunnen kuinka Jenni hengittää raskaammin, aivan kuten itsekin teen ja tiedän tämän homman karkaavan nyt käsistä, mutten osaa lopettaa.

Hänen nänninsä tuntuu kovana kämmentäni vasten, joten siirrän kättä sen verran, että saan nännin sormieni väliin hyväiltäväksi ja pyöriteltäväksi. Jenni ei ujostele päästää suustaan nautinnosta tulevia henkäyksiä, avaten samalla takkinsa täysin auki ja ohjaten toistakin kättäni paljaalle iholleen. Hän painaa päänsä tiukasti minua vasten ja hänen kätensä yltää ottamaan kaluni puristeltavaksi. Enää hänelle ei ole epäselvää ainakaan se mitä hänestä ajattelen tai haluanko häntä. Käteni hyväilevät häntä samalla voimakkaasti, mutta kuitenkin hellästi ja varoen. Tiedostan hänen olevan raskaana ja jotenkin hauraanakin, mutta tunnen kuinka hän on hulluna halusta ja sellaista en ole päässyt naisen kanssa vähään aikaan kokemaan. Huomaan hänen hyväilevän samalla toisella kädellä häpyään, joten keskityn hyväilemään hänen rintojaan ja vartaloaan, hänen voihkien pian jo sellaisella äänellä, ettei hänen tulemisensa ole enää kovin kaukana.

Kurkotan kättäni kohti hänen häpyään, mutta asento on vähän huono, joten pyydän häntä nousemaan syliini. Korjaan samalla omaa asentoani ja Jenni ymmärtää sanomattakin tulla syliini selkä minuun päin, jolloin saan vedettyä hänet tiukasti kaluani vasten ja pääsen hieromaan hänen klitoristaan. Hän nojaa minua vasten, mutta hytkyy sen verran sylissäni, että joudun painamaan rintaa hyväilevällä kädelläni häntä hieman itseäni vasten. Ranneliikkeeni kiihtyy lisää ja lisää, meinaten välillä jo seota tahdissaan, mutta saan lopulta hänet värähtelemään ja huutamaan nautinnosta siinä sylissäni. Tunnen kuinka hänen alapäänsä on aivan litimärkänä, painaessani kättäni sitä vasten ja pitäen hänet hellästi sylissäni, samalla kun hän vielä palautuu orgasmistaan.

Sitten hän nousee päältäni ja pudottaa kylpytakkinsa pois, alkaen riisumaan minua. Kysyn onko hän varma asiasta ja onneksi hän vastaa myöntävästi. Kohta olemmekin molemmat täysin alasti ja Jenni tulee syliini minua vasten ja painautuu kaluani vasten, upottaen sen helposti sisäänsä. Katson hänen kasvojaan ja tilanne tuntuu hieman epätodelliselta, sillä muistan kuinka tosiaan joskus katselin häntä ja kehitin mitä erikoisempia fantasioita, mutta nyt hän olikin siinä sylissäni. Jenni teki muutaman hitaan liikkeen ja alkoi sen jälkeen liikkua yhä nopeammin ja nopeammin, ottaen kiinni sohvan selkänojasta ja aloittaen nopean edestakaisen liikkeen. Katsoin häntä silmiin ja sanoin olevani nyt liian lähellä tulemistani, voidakseni tehdä oikein mitään, mutta hän vain suuteli minua ja sanoi sen jälkeen nyt olevan minun vuoroni nauttia. Nojasin taaksepäin ja yritin pidätellä yhä lähestyvää orgasmiani, yrittäen jopa hieman hillitä Jennin lantion liikkeitä, mutta kyllä hänkin näemmä tiesi milloin ei pidä lopettaa ja pian tunsinkin orgasmini tulevan ja patoutuman lähtevän liikkeelle. Haukoin hetken henkeäni ja vedin hänet lähelleni, hyväillen ja silittäen häntä. Pian hän kuitenkin sanoi alkavansa valumaan sohvalle, joten nousimme ylös ja kävimme peseytymässä, jonka jälkeen Jenni pyysi vielä nukuttamaan hänet ja veti perässään makuuhuoneeseen...

kiitos

• fuji
        Itse asiaan.. kirjoitti:

Melkein tuli rytmihäiriöitä, kiitos

• Gdon
        fuji kirjoitti:

Melkein tuli rytmihäiriöitä, kiitos

Tarkoitus oli kirjoittaa tarina alkujaan tuonne makuuhuoneen puolelle asti, mutta sitten alkoi tuntua, että tarina käy jo liian pitkäksi, joten pääätin julkaista sen näin "raakileena". Katsotaan teenkö jatkoa tähän vai tuleeko toisenlainen tarina. Toiveitakin voi aina esittää.

• Vilinas
        Itse asiaan.. kirjoitti:

Mahtava, glumps... ^^

• Gdon
        neitonen* kirjoitti:

kiitos

Jenni pahoitteli, ettei ole pedannut sänkyään, mutta totesi itse perään, ettei se taida kuitenkaan haitata. Hän meni keskelle sänkyä kyljelleen ja minä siirryin siihen hänen taakseen. Vedimme peittoa hieman päällemme ja aloin silitellä kevyesti hänen ihoaan, ajatellen hänen pian nukahtavan siihen ja pikkuhiljaa tuntuikin, että Heli rauhoittui nukkumaan.

Lopetin sitten silittelyn ja nousin kyynärpään varaan, miettien pitäisikö minun lähteä tästä kotiin, mutta Jenni kääntyikin selälleen ja sanoi hymyillen äskeisen tuntuneen ihanalta. Hän ei kuulemma ollut tottunut siihen, että joku silittelisi häntä vielä noin ihanasti heti rakastelun jälkeen. Annoin suukon otsalle ja sanoin, että kyllähän häntä mielellään silittelee ja hyväilee. Jenni katsoi minua hetken silmiin ja sanoi hieman varovasti, että ymmärrän nyt varmaan mitä hän aiemmin tarkoitti, sillä häntä haluttais taas aivan hulluna.

Vastasin vain hymylläni ja Jennin kysyessä haluaisinko minä vielä, laskeuduin antamaan hänelle suudelman, mikä taatusti kertoi haluanko. Kiihkeän suudelman jälkeen työnsin peiton syrjään ja aloin suukotella hänen kaulaansa, olkapäätä ja siirtyen siitä pikkuhiljaa rinnoille. Hänen hengityksensä muuttui välittömästi raskaammaksi kun pääsin lähelle rintoja ja arvasin hänen jo odottavan, että nappaan nännin imeskeltäväksi ja hyväiltäväksi. Toinen käteni hakeutui hänen haaraväliin ja Jenni levitti jalkansa, tehden kädelleni tilaa työskennellä jälleen kosteaksi käyneessä pillussa.

Imeskelin ja nuoleskelin hänen nänniään ja hieroin klitorista, saaden Jennin taas aivan kuumaksi ja pian hän alkoikin vääntelehtiä siihen malliin, että orgasmi olisi jälleen tulossa. Se taisi ottaa vähän vatsanpohjastakin, sillä hän veti kätensä sinne, mutta kun kysyin haluaako hän rauhoittua, niin hän pyysi vain jatkamaan ja sanoi haluavansa tulla uudelleen ja uudelleen. Jenni haukkoi henkeä ja alkoi voihkia voi taivas voi taivas, mitä ikinä sillä tarkoittikin ja väristä sitten voimakkaasti allani, minun pitäen yhä tasaista hierontatahtiani yllä.

Jennin liikkeiden rauhoituttua, nousin suutelemaan häntä ja silitin hetken hiuksia, todeten ettei tarvitse ainakaan miettiä pitääkö hän tästä. Hän vastasi tämän olevan aivan uskomatonta, sillä hän on koko raskauden ajan saanut aivan uskomattomia orgasmeja, jotenkin hormoonit ovat nyt sellaisessa vaiheessa, ettei mitään rajaa.. lisäten perään, ettei kyllä haittaisi jos tämä vähän rauhoittuu, kunhan ei nyt kokonaan sitten seksihalut mene. Vakuutin, ettei näin taida käydä ja pyörähdin hänen sivuunsa.

• jatkuu yhä
        Gdon kirjoitti:

Jenni pahoitteli, ettei ole pedannut sänkyään, mutta totesi itse perään, ettei se taida kuitenkaan haitata. Hän meni keskelle sänkyä kyljelleen ja minä siirryin siihen hänen taakseen. Vedimme peittoa hieman päällemme ja aloin silitellä kevyesti hänen ihoaan, ajatellen hänen pian nukahtavan siihen ja pikkuhiljaa tuntuikin, että Heli rauhoittui nukkumaan.

Lopetin sitten silittelyn ja nousin kyynärpään varaan, miettien pitäisikö minun lähteä tästä kotiin, mutta Jenni kääntyikin selälleen ja sanoi hymyillen äskeisen tuntuneen ihanalta. Hän ei kuulemma ollut tottunut siihen, että joku silittelisi häntä vielä noin ihanasti heti rakastelun jälkeen. Annoin suukon otsalle ja sanoin, että kyllähän häntä mielellään silittelee ja hyväilee. Jenni katsoi minua hetken silmiin ja sanoi hieman varovasti, että ymmärrän nyt varmaan mitä hän aiemmin tarkoitti, sillä häntä haluttais taas aivan hulluna.

Vastasin vain hymylläni ja Jennin kysyessä haluaisinko minä vielä, laskeuduin antamaan hänelle suudelman, mikä taatusti kertoi haluanko. Kiihkeän suudelman jälkeen työnsin peiton syrjään ja aloin suukotella hänen kaulaansa, olkapäätä ja siirtyen siitä pikkuhiljaa rinnoille. Hänen hengityksensä muuttui välittömästi raskaammaksi kun pääsin lähelle rintoja ja arvasin hänen jo odottavan, että nappaan nännin imeskeltäväksi ja hyväiltäväksi. Toinen käteni hakeutui hänen haaraväliin ja Jenni levitti jalkansa, tehden kädelleni tilaa työskennellä jälleen kosteaksi käyneessä pillussa.

Imeskelin ja nuoleskelin hänen nänniään ja hieroin klitorista, saaden Jennin taas aivan kuumaksi ja pian hän alkoikin vääntelehtiä siihen malliin, että orgasmi olisi jälleen tulossa. Se taisi ottaa vähän vatsanpohjastakin, sillä hän veti kätensä sinne, mutta kun kysyin haluaako hän rauhoittua, niin hän pyysi vain jatkamaan ja sanoi haluavansa tulla uudelleen ja uudelleen. Jenni haukkoi henkeä ja alkoi voihkia voi taivas voi taivas, mitä ikinä sillä tarkoittikin ja väristä sitten voimakkaasti allani, minun pitäen yhä tasaista hierontatahtiani yllä.

Jennin liikkeiden rauhoituttua, nousin suutelemaan häntä ja silitin hetken hiuksia, todeten ettei tarvitse ainakaan miettiä pitääkö hän tästä. Hän vastasi tämän olevan aivan uskomatonta, sillä hän on koko raskauden ajan saanut aivan uskomattomia orgasmeja, jotenkin hormoonit ovat nyt sellaisessa vaiheessa, ettei mitään rajaa.. lisäten perään, ettei kyllä haittaisi jos tämä vähän rauhoittuu, kunhan ei nyt kokonaan sitten seksihalut mene. Vakuutin, ettei näin taida käydä ja pyörähdin hänen sivuunsa.

Jenni kääntyi kylkiasentoon poispäin, joten minä käännyin häneen ja nostin vähän reittä, Jennin asettaen kulliani häpyään vasten. Työnnyin tietenkin kosteaan vakoon suoraan perille asti, Jennin huokailessa nautinnosta. Hän tuntui olevan tosiaan todella herkkänä ja vähänkin nopeampi liike sai hänen voihkimaan heti reilusti, mutta päätin yrittää pitkittää nyt hieman hänen tulemistaan, sillä enhän itsekään kestäisi jos hän yhtenään vain tulisi. Työntelin välillä hitaammin ja nopeutin sitten tahtia, hidastaen taas kun Jenni tuntui lähestyvän orgasmia. Jenni naurahti jo muutaman kerran jälkeen, että teen tuon tahallani, mutta jatkoin sitä silti, suukotellen samalla hänen kaulaansa, poskeaan, käsivarttaan jne.

Käänsin meidät seuraavaksi selälleen, eli Jenni jäi päälleni selin makuulle ja pääsin pyörittelemään näin toisella kädellä hänen nännejään, toisen työskennellessä klitoriksen luona. Asento tuntui olevan mieluisa, mutta koska Jenni ei tahtonut pysyä siinä päälläni, heiluessaan niin kovasti, päätin pyöräyttää meidät takaisin kyljelleen ja siitä mahalleen. Toisella kädellä jatkoin yhä nännin pyörittelyä ja toisella klitoriksen hierontaa, tehden samalla kevyitä työntöjä edestakaisin.

Jennin kiihottuessa pidin taas vähän taukoa ja jatkoin sitten joka kerta vähän pidemmälle, kunnes alkoi tuntua, etten kestä enää itsekään tätä leikkiä. Aloin työnnellä yhä voimakkaammin ja pyrin pitämään käteni myös tasaisessa rytmissä, mikä alkoi olla jo vähän vaikeaa. Jenni alkoi voihkia allani ja pyysi etten nyt lopettaisi ja kun sanoin tulevani pian itsekin, alkoi Jenni hokea että kovempaa kovempaa..

Otin käteni pois hänen altaan ja nousin polvieni varaan, ottaen hänen vyötäröstään kiinni ja aloittaen niin nopean tikkaamisen kuin vain pystyin ja tunsin miten kaluni tuntui jo paisuvan, yrittäessäni samalla pidätellä tulemistani niin pitkälle kuin pystyin. Lopulta minun oli kuitenkin annettava periksi ja tunsin kuinka lähdin tulemaan, Jennin voihkien ja huutaen samalla suoraa huutoa. Laskeuduin samalla alas ja makuulle hänen päälleen, suukotellen hänen poskeaan, kurkotellessamme vielä suudelmia toisiltamme.

Jenni taivasteli tämän tuntuneen kyllä parhaalta pitkään aikaan ja oli tietenkin aika selvää, että näitä vierailuita tuli tehtyä sitten useamminkin. Toisinaan rakastelimme heti eteisessä, kun nippa nappa sain vaatteeni pois päältä ja sitten noiden pikaisten jälkeen aloimme hyväillä toisiamme jälleen rauhassa ja saavutimme seuraavan huippumme hitaammin, mutta sitäkin isommin. Jonkun kuukauden päästä alkoi vatsa olla tietenkin tiellä ja rakastelusta tuli varovaisempaa, kunnes se piti lopettaa kokonaan.

Sitten kuluikin vuosia, kunnes seuraavan kerran kohtasimme näissä merkeissä..

• syysneiti_83
        Gdon kirjoitti:

Tarkoitus oli kirjoittaa tarina alkujaan tuonne makuuhuoneen puolelle asti, mutta sitten alkoi tuntua, että tarina käy jo liian pitkäksi, joten pääätin julkaista sen näin "raakileena". Katsotaan teenkö jatkoa tähän vai tuleeko toisenlainen tarina. Toiveitakin voi aina esittää.

ihanaa tekstiä, lukisin mieluusti lisää :)

• Toisella kuulla
        jatkuu yhä kirjoitti:

Jenni kääntyi kylkiasentoon poispäin, joten minä käännyin häneen ja nostin vähän reittä, Jennin asettaen kulliani häpyään vasten. Työnnyin tietenkin kosteaan vakoon suoraan perille asti, Jennin huokailessa nautinnosta. Hän tuntui olevan tosiaan todella herkkänä ja vähänkin nopeampi liike sai hänen voihkimaan heti reilusti, mutta päätin yrittää pitkittää nyt hieman hänen tulemistaan, sillä enhän itsekään kestäisi jos hän yhtenään vain tulisi. Työntelin välillä hitaammin ja nopeutin sitten tahtia, hidastaen taas kun Jenni tuntui lähestyvän orgasmia. Jenni naurahti jo muutaman kerran jälkeen, että teen tuon tahallani, mutta jatkoin sitä silti, suukotellen samalla hänen kaulaansa, poskeaan, käsivarttaan jne.

Käänsin meidät seuraavaksi selälleen, eli Jenni jäi päälleni selin makuulle ja pääsin pyörittelemään näin toisella kädellä hänen nännejään, toisen työskennellessä klitoriksen luona. Asento tuntui olevan mieluisa, mutta koska Jenni ei tahtonut pysyä siinä päälläni, heiluessaan niin kovasti, päätin pyöräyttää meidät takaisin kyljelleen ja siitä mahalleen. Toisella kädellä jatkoin yhä nännin pyörittelyä ja toisella klitoriksen hierontaa, tehden samalla kevyitä työntöjä edestakaisin.

Jennin kiihottuessa pidin taas vähän taukoa ja jatkoin sitten joka kerta vähän pidemmälle, kunnes alkoi tuntua, etten kestä enää itsekään tätä leikkiä. Aloin työnnellä yhä voimakkaammin ja pyrin pitämään käteni myös tasaisessa rytmissä, mikä alkoi olla jo vähän vaikeaa. Jenni alkoi voihkia allani ja pyysi etten nyt lopettaisi ja kun sanoin tulevani pian itsekin, alkoi Jenni hokea että kovempaa kovempaa..

Otin käteni pois hänen altaan ja nousin polvieni varaan, ottaen hänen vyötäröstään kiinni ja aloittaen niin nopean tikkaamisen kuin vain pystyin ja tunsin miten kaluni tuntui jo paisuvan, yrittäessäni samalla pidätellä tulemistani niin pitkälle kuin pystyin. Lopulta minun oli kuitenkin annettava periksi ja tunsin kuinka lähdin tulemaan, Jennin voihkien ja huutaen samalla suoraa huutoa. Laskeuduin samalla alas ja makuulle hänen päälleen, suukotellen hänen poskeaan, kurkotellessamme vielä suudelmia toisiltamme.

Jenni taivasteli tämän tuntuneen kyllä parhaalta pitkään aikaan ja oli tietenkin aika selvää, että näitä vierailuita tuli tehtyä sitten useamminkin. Toisinaan rakastelimme heti eteisessä, kun nippa nappa sain vaatteeni pois päältä ja sitten noiden pikaisten jälkeen aloimme hyväillä toisiamme jälleen rauhassa ja saavutimme seuraavan huippumme hitaammin, mutta sitäkin isommin. Jonkun kuukauden päästä alkoi vatsa olla tietenkin tiellä ja rakastelusta tuli varovaisempaa, kunnes se piti lopettaa kokonaan.

Mahtava tarina

• Puoliksi ?
        jatkuu yhä kirjoitti:

Aivan hyvä ja kiihottava tarina oli . Tuli mieleen tytärpuoli, joka on raskaana.

• imsexyandiknowit

UUH (I)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      229
      6132
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3924
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      89
      2722
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      41
      2197
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1972
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      46
      1926
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1820
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1676
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1522
    10. Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot

halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi
      Maailman menoa
      229
      1426
    Aihe