www.Equilac.net, Tehokas lääke ?

Keski-vaikea psori

Hevosenmaito kapselit , equilac, onko kukaan kokeillut vai onko tämä taas yksi halpamainen keino
rahastaa kärsiviä ihmisiä ? Netti sivuilla kerrotaan ihmeellisistä paranemisista mutta kuka niitä voi todentaa ?
Silti kiinnostaa, onko joku oikeasti saanut tästä avun.

12

3361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 77

      ?

    • t3s

      Itse olen syönyt equilacia alle 2 kuukauden ajan, ja psori kadonnut kokonaan.. Mitkään rasvat tai valohoito ei auttanut, onneksi tästä oli suuresti apua. Suosittelen.

      • Hummani hei!

        Kallista näyttää olevan. Mikä siinä hevosenmaidossa on muka niin kallista ja erinomaista? Minnekäs ternimaitobuumi on kadonnut?


    • t3s

      Suomessa lääkärien määräämät lääkkeet, joko pillereinä otettavat tai suonensisäiset tekevät kuluja vuoden ajalta n. 10 000 euroa, eikä psori välttämättä katoa. Jos kolmesta kuukaudesta maksat 75 euroa ja saat psorin hoidettua pois, niin kumpi parempi ? Mihinköhän verrattuna equilac on kallista ?

    • k-mikko

      Lättää. Kaksi kuukautta käytin, eikä yhtään mitään vaikutusta

    • Kalle

      Tilasin viikko sitten equilac 3 kuukauden kuurin. Maksoin ja vahvistus sähköpostia ei ole kuulunut. Laitoin kyselyä heille, mutta en ole saanut mitään vastusta. Onko muilla ollut tälläisiä onglemia?

      • Jäitä hattuun

        Varo ettet joudu huijatuksi ja rahat katoa sen sileän tien. Toivottavasti saat tilauksesi.


    • miua1

      Itse tilasin equilacia kolmen kuukauden kuurin ja oireet hävisivät ensimmäisen kuukauden käytön jälkeen. Suosittelen!

    • rupikonna

      Aika kiva tietää että on noita muita auttanut. Minulla ei ole psori, mutta ekseemaa joskus. Minkähän hintaista hevonpillerit mahtavatkaan olla ??
      Kuka kertoisi hinnan

    • Marjyli

      Mä viskasin kaikki lääkärin määräämät pillerit ja voiteet roakiin, kun pahensivat ihottumaani. Noi pillerit ei mulle vaikuttanu, mut voide paras!!!

    • HilseileväKulkuri

      Hei

      Vieläkö equilac:in käyttäjiä on? Itseäni kiinnostaisi miten psori pysynyt tuon avulla aisoissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      246
      2670
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1633
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1579
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1462
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1335
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1180
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      943
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      908
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      888
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      865
    Aihe