Onnistuuko op visa electronilla siirtämään rahaa paypal tilille? Kortti on verified by visa palvelussa. Mitä pitää klikata, kun olen PayPalissa "my account" kohassa?
Paypalille rahan siirtäminen
8
390
Vastaukset
- lökkklök
Kyllä onnistuu. Jos lontoon murre ei ole hanskassa, asenna koneellesi Google kääntäjä, niin saat ohjeet suomeksi.
- aeryer
Kertokaa mitä pitäisi klikata, kun on my account kohassa?
- subuppudu
aeryer kirjoitti:
Minä haluaisin kanssa tietoa tuosta pitäisikö "verified by visa" olla päällä vai pois?
Tein paypal -tilin viikolla ja syötin OP:n visa electronin numerot sinne perjantaina. Ei ainakaan valitusta ole tullut kortin sopimattomuudesta, mutta ei toisaalta ole tililtä vielä lähtenyt sitä 1,5-2€. Toivottavasti huomenna. Tai sitte pitää asioida OP:ssa ja poistattaa tuo "verified by visa". - subuppudu
aeryer kirjoitti:
Jiihaa
Tänään näkyi tilillä paypalin 1,50€ arvoinen maksu. 4-numeroinen verifointi-koodi on maksun saajan nimen edessä. Esim. maksun saajan nimi: "7124PAYPAL--*EXPUSE.......", jolloin koodi on 7124.
Paypal-tili on nyt täysin toimiva! Hienoa että riitti OP:n visa electron (verified by visa). - peipai
subuppudu kirjoitti:
Jiihaa
Tänään näkyi tilillä paypalin 1,50€ arvoinen maksu. 4-numeroinen verifointi-koodi on maksun saajan nimen edessä. Esim. maksun saajan nimi: "7124PAYPAL--*EXPUSE.......", jolloin koodi on 7124.
Paypal-tili on nyt täysin toimiva! Hienoa että riitti OP:n visa electron (verified by visa).Miten voi tehdä, että voi siirtää pelkästään siitä kortista rahaa niin paljon, kun haluaa paypal tilille ja sit vastaa voi ostaa? Mitä kaikkea pitää tehdä?
- subbuduppuduu
peipai kirjoitti:
Miten voi tehdä, että voi siirtää pelkästään siitä kortista rahaa niin paljon, kun haluaa paypal tilille ja sit vastaa voi ostaa? Mitä kaikkea pitää tehdä?
En tiiä kortilla siirtämisestä. Itse siirsin tilisiirrolla. Ne tilitiedot näkyy siellä jossain kun teet tilin. Sitten verifoit sen kortin. Kestää muutama päivä ja homman pitäisi toimia.
- Sgafa
subbuduppuduu kirjoitti:
En tiiä kortilla siirtämisestä. Itse siirsin tilisiirrolla. Ne tilitiedot näkyy siellä jossain kun teet tilin. Sitten verifoit sen kortin. Kestää muutama päivä ja homman pitäisi toimia.
Mitä pistätte tohon "state" kohtaan tossa paypalissa, kun tilaatte ulkomailta?
- Omfa
Sgafa kirjoitti:
Mitä pistätte tohon "state" kohtaan tossa paypalissa, kun tilaatte ulkomailta?
Haloo onko tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472