olkoon windows-käyttäjä, Microsoftin työläinen tai jokin vinksahtanut linuxisti joka pilaa muiden linuxistien maineen, niin yhtä kaikki. En yhtään harmittelis jos joku joskus pimeillä Espoon kujilla (siellähän Pentti kai asuu vai asuuko???) kävelisi Penttiä vastaan ja vähän antais nyrkkien heilua. Oli Pena sitten linux-yhteisöä pilaava häiriintynyt linuxisti, M$-väkeä tai muuten vaan fanaattinen windowsisti, niin Pena kyllä ansaitsis kunnon opetuksen. Oppis pysymään hiljaa!
Niin että jos joku tuntee Penan siviilissä, niin anna palaa vaan, me muut ollaan hengessä mukana!
Olkoot Pentti kuka vaan
14
362
Vastaukset
- tekstiä
Väkivalta ei ole henkisesti häiriintyneen hoidossa mitenkään avuksi.
- ap.
Eihän tota valepukkia edes saa mitenkään hoitoon! Ja se vie kohta muiltakin mielenterveyden sillä että se jauhaa paskaa minkä ehtii. Mä en voi ymmärtää sitä että jonkun pitää tieten tahtoen valehdella niin paljon että koko etusivu on täynnä sen valheita! Mä ymmärrän jos joku valkoisen valheen heittää joskus itsensä pelastaakseen tai muuta, se on..ei nyt okei, mutta kuitenkin on jotenkin hyväksyttävää ja ymmärrettävää, mutta Penan tapauksessa ei ole kyse siitä vaan ihan tieten tahtoen tahallisesta harhaanjohtamisesta ja huijaamisesta! Sit toi pelle vielä kehtaa syyttää muita valehtelusta ja huijaamisesta kun se kumminkin itse tekee sitä!
- on vaikeaa
ap. kirjoitti:
Eihän tota valepukkia edes saa mitenkään hoitoon! Ja se vie kohta muiltakin mielenterveyden sillä että se jauhaa paskaa minkä ehtii. Mä en voi ymmärtää sitä että jonkun pitää tieten tahtoen valehdella niin paljon että koko etusivu on täynnä sen valheita! Mä ymmärrän jos joku valkoisen valheen heittää joskus itsensä pelastaakseen tai muuta, se on..ei nyt okei, mutta kuitenkin on jotenkin hyväksyttävää ja ymmärrettävää, mutta Penan tapauksessa ei ole kyse siitä vaan ihan tieten tahtoen tahallisesta harhaanjohtamisesta ja huijaamisesta! Sit toi pelle vielä kehtaa syyttää muita valehtelusta ja huijaamisesta kun se kumminkin itse tekee sitä!
Joukossamme on aina ollut ja tulee olemaan yksilöitä joilla henkinen tasapaino horjuu enemmän tai vähemmän. Jos aikoo lukea itsensä terveiden kirjoihin niin näitä poloisia täytyy vaan sietää.
Nämä nettipalstat on suhteellisen uusi asia mielenterveyspotilaiden käyttäytymisessä ja paras hoitomenetelmä tähänmennessä on se että kyseisiin viesteihin ei kiinnitetä minkäänlaista huomiota, ei lueta niitä eikä niihin vastata. Näin ilmiö kaatuu omaan mahdottomuuteensa. - 679085432
ap. kirjoitti:
hulluille pitää olla mieliksi sano freud!
- American dynamo
Tuota noin, taisit juuri jättää taaksesi laillisuuden rajamaat. Pentin henkilöllisyys saattaa hyvinkin olla täällä kirjoittavien tiedossa. Ainakin erästä nimeä ollaan toisinaan väläytelty, ja silloin joku voi hyvinkin etsiä käsiinsä kyseisen tapauksen. Toivottavasti menet sellaisille areenoille, jotka eivät saa sinua niin hermostumaan että alat usuttamaan ihmisiä toistensa kimppuun. Häiriintynyttähän tuokin on.
- ap.
ei ole ainakaan mun tiedossani Pentin henkilöllisyys, ja suoraan sanottuna en edes haluaisi tunteakaan mokomaa paskiaista siviilissä. Saattaisin jopa oksentaa hänen päälleen jos kadulla vastaan kävelis!
Ja kuule, musta ei ole uhkaa kellekään. Vitutuksissani laitoin tuon, koska todella alkaa noi Pentin paskanjauhamiset tulla jo niin yli että jotenkin sitä pitää vitutustaan purkaa.
Ja hei, jos mä jotenkin ylitin lain rajat, niin onkos sun mielestäs sallittua se että Pentti, joskus jopa nimeltä mainiten, HERJAA TOISIA IHMISIÄ??? Herjaus on rikos sekin! Että pitäkää mielessänne tää te jotka Penttiä puolustatte! En olis suakaan uskonut Pentin puolustajaksi, ettet vaan olisikin itse Pentti? Eli onko niin että sulla onkin kaksoispersoonallisuus? Kyllä minäkin varmaan löisin siltä nenän niskaan jos jotain tulisi lässyttämään. En pidä psykopaatteja ihmisinä, enkä oikein eläiminäkään joten en itsekään kokisi minkäänlaista omantunnon tuskia. Että siitä vaan, hakatkaa mun puolesta. Ei se ketään haittaa.
Itse kyllä olen harrastanut rikosilmoitustentekoa hulluista, ja sen voisi joku tuostakin tehdä mikäli aiheuttaa vahinkoa jonkun ammatinharjoitukselle mesoamalla julkisella forumilla valheita jotka on helposti todistettavissa.M-Kar kirjoitti:
Kyllä minäkin varmaan löisin siltä nenän niskaan jos jotain tulisi lässyttämään. En pidä psykopaatteja ihmisinä, enkä oikein eläiminäkään joten en itsekään kokisi minkäänlaista omantunnon tuskia. Että siitä vaan, hakatkaa mun puolesta. Ei se ketään haittaa.
Itse kyllä olen harrastanut rikosilmoitustentekoa hulluista, ja sen voisi joku tuostakin tehdä mikäli aiheuttaa vahinkoa jonkun ammatinharjoitukselle mesoamalla julkisella forumilla valheita jotka on helposti todistettavissa."En pidä psykopaatteja ihmisinä, enkä oikein eläiminäkään"
Tunne ts. tunteettomuus on vastavuoroista koska psykopaatti ei ymmärrä tunteitaan eikä tunne muiden tuskaa. Todelliset psykopaatit olisi syytä polttaa kaukolämpökattiloissa lämpöenergiaksi, paras teko ihmiskunnan puolesta mihin he koskaan kykenevät, luovutttaisivat kehoonsa sitoutuneen energian edes ilmastonmuutoksen vuoksi. Mutta tämäkään ei onnistu koska kuten sanottua, heillä ei ole empaattisia tunteita tai vastuuta.- American dynamo
ap. kirjoitti:
ei ole ainakaan mun tiedossani Pentin henkilöllisyys, ja suoraan sanottuna en edes haluaisi tunteakaan mokomaa paskiaista siviilissä. Saattaisin jopa oksentaa hänen päälleen jos kadulla vastaan kävelis!
Ja kuule, musta ei ole uhkaa kellekään. Vitutuksissani laitoin tuon, koska todella alkaa noi Pentin paskanjauhamiset tulla jo niin yli että jotenkin sitä pitää vitutustaan purkaa.
Ja hei, jos mä jotenkin ylitin lain rajat, niin onkos sun mielestäs sallittua se että Pentti, joskus jopa nimeltä mainiten, HERJAA TOISIA IHMISIÄ??? Herjaus on rikos sekin! Että pitäkää mielessänne tää te jotka Penttiä puolustatte! En olis suakaan uskonut Pentin puolustajaksi, ettet vaan olisikin itse Pentti? Eli onko niin että sulla onkin kaksoispersoonallisuus?Saatan olla monipuolinen persoonallisuus, jakautunut mieleltäni, tai sitten vähintäänkin kaksimielinen, tai sopivasti näitä yhdistellen, mutta Pentiksi minusta ei ole eikä tule - eikä tämä ole Pentille mikään kohteliaisuus.
Perustelet väkivaltaista uhoamistasi sillä että sinusta ei ole väkivaltaiseksi. Pentti ei perustele herjaamisiansa ja mitäpä suotta, kun jokainen näkee millaista soopaa sieltä tulee. Oletko ajatellut, että Pentti on sairas, siis sairas-sairas? Mikäli hänellä on vaikeuksia ympäristönsä kanssa, niin täällä hän ainakin saa aikaiseksi sellaisen reaktion muissa että sen avulla jaksaa jatkaa päivästä ja vuodesta toiseen. Mitä puolustelemisiin tulee, niin ota nämä nuhtelut kohteliaisuuksina. Mikäli sinun pää toimii, niin osaat ottaa asiat asioina. Tämän perusteella arvaat varmaan miksi Penttiä en yritä laittaa kuriin kun näin millaisesta tapauksesta luultavasti on kyse.
Ehkäpä menet sitten harjoittelemaan, että pystyt tarvittaessa spontaanisti oksentamaan.
- Huumorin tajutonko
Pentit ovat palstan ylläpitäjän pieni akitaattori klikki, tarkoituksena saada vastauksia/ lukukertoja aloituksille joiden määrästä ilmeisesti riippuu ylläpitäjän ansiot. Tämä palsta kuihtuisi olemattomiin jos poistetaan kaikki Pentti nelonen nimimerkillä kirjoitetut aloitukset. Hyvän maun rajat on kuitenkin ylitetty Penttien kirjoituksissa ajat sitten, enkä itse ole enää avannut pitkään aikaan Pentti Nelonen aloituksia koska suoranaista valehtelua on ainakin minun vaikea ymmärtää edes sairaaksi huumoriksi.
- ei pysty
>...ole enää avannut pitkään aikaan...
Trollien on helppo luottaa siihen että tälläkin palstalla on niin lapsellista porukkaa että varmaan avaa. ;) ei pysty kirjoitti:
>...ole enää avannut pitkään aikaan...
Trollien on helppo luottaa siihen että tälläkin palstalla on niin lapsellista porukkaa että varmaan avaa. ;)Ei tarvitse olla lapsellinen pistääkseen Penttiä alta lipan tai hanttiin. Olen vuosien mittaan tarjonnut aikamoisen läjän enemmän tai vähemmän onnistuneita ohjeita tuossa linux-palstalla. Tiedän siis kokemuksella että täällä liikkuu paljon aloittelijoita jotka eivät tunne linuxia ja he ovat juuri sopivia uhreja Pentin paska-propagandalle.
Perustelen siis ainakin omia vastauksiani Pentille sillä etten halua vaieta Pentin typerien valheiden edessä, nämä aloittelijat näet saattavat ihan oikeasti luulla että asia on kuten Pentti sanoo. Tämän suuntaisia kysymyksiäkin aina välillä tulee "onko totta että linux.." blaablaa juuri Pentin väitteestä tulensa ottaneita kysymyksiä.
Pahinta olisi aloittelijoiden kannalta täysin vaieta Pentin kakkamöksien edessä, vanhan sanonnan mukaan hiljaisuus on myöntymisen merkki tms. eli jos Pentin räkävalheeseen ei reagoida saattaa joku aloittelija todella kuvitella että vaikenemme koska Pentti onkin oikeassa. Itse ainakin annan tukeni aloitteleville linuxisteille ja yksi osa on pitää Pentin harhaopit ja valheet kurissa.
Turha kuvitella että kärsisin pienestä munasta ja sen takia vastailisin Pentille egoni pönkittämiseksi kuten olette aiemmin väittäneet. Kysymys on täysin puhtaasti niiden tukemisesta jotka huolestuvat Pentin jutuista koska eivät tunne linuxia eivätkä etenkään Penttiä.
- winblows
palstalaisten tulisi kustantaa yhdessä Pentille huora.
Olisi varmasti ainakin 5 vuotta hiljaa.- ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
sonnimies
vanha-kapi
En tiedä saako noita 40% vai reseptillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337977- 434563
- 324383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893579- 132763
- 312636
- 332389
- 442343
- 1642033
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise561733