Mitähän tämmösen arvo?
Olympiaraha 1952 500mk
6
1452
Vastaukset
- riippuu
swen kunnosta.......
- merja päily
Onko sulla vielä toi 1952 olympiaraha? Olisin kiinnostunut ostamaan sen.
- 500mk
Hei
Hutonetistä noita löytyy, kunhan katsoo keneltä ostaa . Kannattaa tarkastaa myyjän palautteet ennen huutoa . Huijareta riittää siellä nykyjään aika paljon . Huutonetin päämäärä on suuri käyttäjämäärä että saa mainosmarkkoja ei turvallisuus . - 13+9
500mk kirjoitti:
Hei
Hutonetistä noita löytyy, kunhan katsoo keneltä ostaa . Kannattaa tarkastaa myyjän palautteet ennen huutoa . Huijareta riittää siellä nykyjään aika paljon . Huutonetin päämäärä on suuri käyttäjämäärä että saa mainosmarkkoja ei turvallisuus .Juuri näin! Ja jos joku alkaa myymään rahojaan niin aloittaa edullisilla kolikoilla ja kun saa hyvää palautetta niin voi myydä jo hieman arvokkaampaa helpommin.
Jos vain mahdollista niin kannattaa laittaa toimitusvaihtoehdoksi nouto, se lisää luottamusta ainakin itselläni.
Maalaisjärjellä pärjää pitkälle.
- Militantti Antti
Minä olen myynyt noita 1952 Olympiarahoja hintaan 25-40 euroa. Ei niistä juuri sen enempää kannata / tarvitse maksaa.
Sen sijaan, jos saat 500 mk Olympiarahan vuodelta 1951, niin se on löytö! Ne maksavatkin sitten jo satasissa. Minäkin ostaisin vielä niitä lisää, jos vaan joku myy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462