Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nyt on jälleen

ajankohtaisen pikku arvoituksen aika. Tämä on jatkoa legendaariseen arvoitusten sarjaani. Annan myös vihjeen ratkojille ja ensimmäisenä oikein vastanneelle on jälleen luvassa yllätyspalkinto. Nyt kaikki mukaan visailemaan!

ARVOITUS

Mitä tarkoittaa PPP?

Vihje: Olen jo antanut ratkaisun tähän kysymykseen äskettäin.

19

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höhhööö

      Tarkoittaa Paskaa Puhuva Paviaani = kolmen tähden Susianalyytikko***
      Turha sun sitä on meillä arvuutella - kaikkihan me sen tiedämme

      • antiPPP

      • antiPPP kirjoitti:

        PPP tarkoittaa juuri tuota PaskaaPuhuvaaPaviaania.
        Hänen antamansa 267 vihjettä löytyvät täältä
        http://keskustelu.suomi24.fi/allposting/Susianalyytikko

        kirjoittanut kaikki nuo hienot tekstit! Siinä on oivaa luettavaa teille kaikille. Erityisesti kehottasin lukemaan kyseisestä listasta nro 73:n, Susianalyysi II:n. Lisäksi poimin tähän erään laatimani tehtävän uudelleen pohdittavaksi. Tämä tehtävä jäi aikoinaan ratkaisematta sen vaikeuden takia. En nyt muista kuka täällä silloin alkoi uhittelemaan viisaudellaan ja usutti minua laatimaan haasteellisen tehtävän. Noh, minä laadinkin ja tämä uhittelija meni hyvin hiljaiseksi. Tässä tuo erittäin haastava tehtävä, olkaa hyvä:

        __________________________________________________________________________________________________

        Kaikkihan tiedämme, jotta mulle maistuu silloin tällöin puoliraaka lammas. Siis silloin, kun sudet ovat jossain päin Suomea saaneet raadeltua lampaita tai poroja, niin syön mielelläni puoliraakaa lammasta ruokaryypyn kera eläytyessäni mahtavan suden ajatusmaailmaan. Toisekseen, susianalyysissa määritellään hyvin tarkasti, mitä tarkoitan termillä maaseudun "apina". Lisäksi metsästäjät usein vinkuvat koiransa kohtaloa sen jouduttua suden raatelemaksi, vaikka minun mielestä mitään vinkumisen aihetta tässä ei ole. Lupasinkin susianalyysiin liittyvän tehtävän, joten ole hyvä:

        TEHTÄVÄ 1

        Hienossa Quing Ping- koiraravintolassa oli tarjolla seuraavanlainen, aika erikoiset ehdot täyttävä 7 euroa maksava menu. Tämä oli siis Kiinassa (Guangzhou), jossa olin matkalla parisen vuotta sitten.

        Mitkä ovat ruokavaihtoehdot, kun rajoittavat ehdot ovat seuraavat:

        - Koiralihaa ei tarjota, mikäli tarjotaan sekä apinan aivoa että raakaa lammasta
        - Tarjotaan raakaa lammasta ellei tarjota apinan aivoa
        - Jos tarjotaan koiralihaa tai ei tarjota apinan aivoa, niin raakaa lammasta ei
        tarjota

        Pitäisi siis selvittää, mitä eri ruovaihtoehtoja saat 7 eurolla. Tottakai olen pikkusen muutellut tuota ruokalistaa ja ehtoja tehtävään sopivaksi, mutta aika lailla esitetyn kaltaiset raaka-aineet tuossa ravintolassa kuitenkin oli. Tässähän tulee ihan nälkä, kun aloin tuota matkaani muistelemaan.


      • messina
        Susianalyytikko kirjoitti:

        kirjoittanut kaikki nuo hienot tekstit! Siinä on oivaa luettavaa teille kaikille. Erityisesti kehottasin lukemaan kyseisestä listasta nro 73:n, Susianalyysi II:n. Lisäksi poimin tähän erään laatimani tehtävän uudelleen pohdittavaksi. Tämä tehtävä jäi aikoinaan ratkaisematta sen vaikeuden takia. En nyt muista kuka täällä silloin alkoi uhittelemaan viisaudellaan ja usutti minua laatimaan haasteellisen tehtävän. Noh, minä laadinkin ja tämä uhittelija meni hyvin hiljaiseksi. Tässä tuo erittäin haastava tehtävä, olkaa hyvä:

        __________________________________________________________________________________________________

        Kaikkihan tiedämme, jotta mulle maistuu silloin tällöin puoliraaka lammas. Siis silloin, kun sudet ovat jossain päin Suomea saaneet raadeltua lampaita tai poroja, niin syön mielelläni puoliraakaa lammasta ruokaryypyn kera eläytyessäni mahtavan suden ajatusmaailmaan. Toisekseen, susianalyysissa määritellään hyvin tarkasti, mitä tarkoitan termillä maaseudun "apina". Lisäksi metsästäjät usein vinkuvat koiransa kohtaloa sen jouduttua suden raatelemaksi, vaikka minun mielestä mitään vinkumisen aihetta tässä ei ole. Lupasinkin susianalyysiin liittyvän tehtävän, joten ole hyvä:

        TEHTÄVÄ 1

        Hienossa Quing Ping- koiraravintolassa oli tarjolla seuraavanlainen, aika erikoiset ehdot täyttävä 7 euroa maksava menu. Tämä oli siis Kiinassa (Guangzhou), jossa olin matkalla parisen vuotta sitten.

        Mitkä ovat ruokavaihtoehdot, kun rajoittavat ehdot ovat seuraavat:

        - Koiralihaa ei tarjota, mikäli tarjotaan sekä apinan aivoa että raakaa lammasta
        - Tarjotaan raakaa lammasta ellei tarjota apinan aivoa
        - Jos tarjotaan koiralihaa tai ei tarjota apinan aivoa, niin raakaa lammasta ei
        tarjota

        Pitäisi siis selvittää, mitä eri ruovaihtoehtoja saat 7 eurolla. Tottakai olen pikkusen muutellut tuota ruokalistaa ja ehtoja tehtävään sopivaksi, mutta aika lailla esitetyn kaltaiset raaka-aineet tuossa ravintolassa kuitenkin oli. Tässähän tulee ihan nälkä, kun aloin tuota matkaani muistelemaan.

        helppo tehtävä:koiraa ei ole tänään tarjolla,joten syökäämme sutta .mikäli sutta ei ole tarjolla,niin tarjotaan kypsää lammasta.jos tarjotaan kypsää lammasta, alkuruokana on hirviliha soppaa. jos tarjotaan hirvinliha keittoa,niin pää ruokana on poronkäristystä.susille on tehty apinan aivoista ja lampaasta haaska jotta ruokailun jälkeen päästään ampumaan ne haaskalta.täydellinen vastaus. olen ylitse analyytikon .ratkaisen tehtävän kuin tehtävän


      • 3 vaihtoehtoa
        Susianalyytikko kirjoitti:

        kirjoittanut kaikki nuo hienot tekstit! Siinä on oivaa luettavaa teille kaikille. Erityisesti kehottasin lukemaan kyseisestä listasta nro 73:n, Susianalyysi II:n. Lisäksi poimin tähän erään laatimani tehtävän uudelleen pohdittavaksi. Tämä tehtävä jäi aikoinaan ratkaisematta sen vaikeuden takia. En nyt muista kuka täällä silloin alkoi uhittelemaan viisaudellaan ja usutti minua laatimaan haasteellisen tehtävän. Noh, minä laadinkin ja tämä uhittelija meni hyvin hiljaiseksi. Tässä tuo erittäin haastava tehtävä, olkaa hyvä:

        __________________________________________________________________________________________________

        Kaikkihan tiedämme, jotta mulle maistuu silloin tällöin puoliraaka lammas. Siis silloin, kun sudet ovat jossain päin Suomea saaneet raadeltua lampaita tai poroja, niin syön mielelläni puoliraakaa lammasta ruokaryypyn kera eläytyessäni mahtavan suden ajatusmaailmaan. Toisekseen, susianalyysissa määritellään hyvin tarkasti, mitä tarkoitan termillä maaseudun "apina". Lisäksi metsästäjät usein vinkuvat koiransa kohtaloa sen jouduttua suden raatelemaksi, vaikka minun mielestä mitään vinkumisen aihetta tässä ei ole. Lupasinkin susianalyysiin liittyvän tehtävän, joten ole hyvä:

        TEHTÄVÄ 1

        Hienossa Quing Ping- koiraravintolassa oli tarjolla seuraavanlainen, aika erikoiset ehdot täyttävä 7 euroa maksava menu. Tämä oli siis Kiinassa (Guangzhou), jossa olin matkalla parisen vuotta sitten.

        Mitkä ovat ruokavaihtoehdot, kun rajoittavat ehdot ovat seuraavat:

        - Koiralihaa ei tarjota, mikäli tarjotaan sekä apinan aivoa että raakaa lammasta
        - Tarjotaan raakaa lammasta ellei tarjota apinan aivoa
        - Jos tarjotaan koiralihaa tai ei tarjota apinan aivoa, niin raakaa lammasta ei
        tarjota

        Pitäisi siis selvittää, mitä eri ruovaihtoehtoja saat 7 eurolla. Tottakai olen pikkusen muutellut tuota ruokalistaa ja ehtoja tehtävään sopivaksi, mutta aika lailla esitetyn kaltaiset raaka-aineet tuossa ravintolassa kuitenkin oli. Tässähän tulee ihan nälkä, kun aloin tuota matkaani muistelemaan.

        Apinan aivo,
        apinan aivo ja koiraliha,
        apinan aivo ja raaka lammas.


      • 3 vaihtoehtoa kirjoitti:

        Apinan aivo,
        apinan aivo ja koiraliha,
        apinan aivo ja raaka lammas.

        tarkistin juuri vastauksesi ja se on täydellisen oikea vastaus. Onnittelut siitä sinulle, sinussa on ainesta. En vaan olisi uskonut, että täällä joku ratkaisee tämän tehtävän. Olet sitten käyttänyt mitä apuja hyvänsä tahi itse ratkaissut tehtävän, niin mielenkiintoa on täytynyt olla tehtävää kohtaan. Sinä varmaan haluaisit ruokailla kyseisessä ravintolassa? Se kyllä onnistuu Guangzhoussa.

        Voisit tietysti laittaa tähän päättelysi, jos jaksat.


      • 3 vaihtoehtoa
        Susianalyytikko kirjoitti:

        tarkistin juuri vastauksesi ja se on täydellisen oikea vastaus. Onnittelut siitä sinulle, sinussa on ainesta. En vaan olisi uskonut, että täällä joku ratkaisee tämän tehtävän. Olet sitten käyttänyt mitä apuja hyvänsä tahi itse ratkaissut tehtävän, niin mielenkiintoa on täytynyt olla tehtävää kohtaan. Sinä varmaan haluaisit ruokailla kyseisessä ravintolassa? Se kyllä onnistuu Guangzhoussa.

        Voisit tietysti laittaa tähän päättelysi, jos jaksat.

        PPP - sehän on aivan selvää; Paskaa Puhuva Paviaani
        Keksi parempia "arvuutuksia" sinä yksvuotiaan tasolle jäänyt
        häirikkö.


      • 3 vaihtoehtoa kirjoitti:

        PPP - sehän on aivan selvää; Paskaa Puhuva Paviaani
        Keksi parempia "arvuutuksia" sinä yksvuotiaan tasolle jäänyt
        häirikkö.

        eipä tullut hyvistä arvauksista huolimatta oikeaa vastausta.

        VASTAUS

        Puhutaan järkevien ihmisten yhteisestä vaatimuksesta:

        PPP = pyssyt pois paskasakilta


      • 3 vaihtoehtoa
        Susianalyytikko kirjoitti:

        tarkistin juuri vastauksesi ja se on täydellisen oikea vastaus. Onnittelut siitä sinulle, sinussa on ainesta. En vaan olisi uskonut, että täällä joku ratkaisee tämän tehtävän. Olet sitten käyttänyt mitä apuja hyvänsä tahi itse ratkaissut tehtävän, niin mielenkiintoa on täytynyt olla tehtävää kohtaan. Sinä varmaan haluaisit ruokailla kyseisessä ravintolassa? Se kyllä onnistuu Guangzhoussa.

        Voisit tietysti laittaa tähän päättelysi, jos jaksat.

        Nimeän raaka-aineet yksinkertaistamisen vuoksi yksittäisillä kirjaimilla:
        A = apinan aivo
        K = koiraliha
        L = raaka lammas

        On kaikkiaan seitsemän eri ruokavaihtoehtoa:

        (K, A, L)
        (A, K);
        (A, L);
        (A);
        (L, K);
        (K);
        (L).

        Pitää ymmärtää, mitä rajoittavat ehdot tarkoittavat:

        "Koiralihaa ei tarjota, mikäli tarjotaan sekä apinan aivoa että raakaa lammasta"
        [Ei K jos (A L)]

        "Tarjotaan raakaa lammasta ellei tarjota apinan aivoa"
        [Jos ei A niin L]

        "Jos tarjotaan koiralihaa tai ei tarjota apinan aivoa, niin raakaa lammasta ei
        tarjota"
        [Ei L jos K]; [Ei L jos ei A]

        Vertaillaan rajoittavia ehtoja ruokavaihtoehtoihin (yksikin rajoittava ehto riittää kumoamaan yksittäisen ruokavaihtoehdon):
        (K, A, L) on ristiriidassa ehdon [Ei K jos (A L)] kanssa;
        (A, K) ei ole ristiriidassa minkään ehdon kanssa;
        (A, L) ei ole ristiriidassa minkään ehdon kanssa;
        (A) ei ole ristiriidassa minkään ehdon kanssa;
        (L, K) on ristiriidassa ehdon [Ei L jos K] kanssa;
        (K) on ristiriidassa ehdon [Jos ei A niin L] kanssa;
        (L) on ristiriidassa ehdon [Ei L jos ei A] kanssa.

        Ainoat mahdolliset ruokavaihtoehdot ovat
        (A, K), (A, L), (A)
        eli
        apinan aivo ja koiraliha, apinan aivo ja raaka lammas, ja apinan aivo.


      • 3 vaihtoehtoa
        3 vaihtoehtoa kirjoitti:

        PPP - sehän on aivan selvää; Paskaa Puhuva Paviaani
        Keksi parempia "arvuutuksia" sinä yksvuotiaan tasolle jäänyt
        häirikkö.

        Tämän kirjoittaja:

        "oli helppoa arvata
        3 vaihtoehtoa 6.12.2009 10:11

        PPP - sehän on aivan selvää; Paskaa Puhuva Paviaani
        Keksi parempia "arvuutuksia" sinä yksvuotiaan tasolle jäänyt
        häirikkö."

        on sitten eri henkilö kuin arvoituksen ratkaissut henkilö.


      • 3 vaihtoehtoa kirjoitti:

        Nimeän raaka-aineet yksinkertaistamisen vuoksi yksittäisillä kirjaimilla:
        A = apinan aivo
        K = koiraliha
        L = raaka lammas

        On kaikkiaan seitsemän eri ruokavaihtoehtoa:

        (K, A, L)
        (A, K);
        (A, L);
        (A);
        (L, K);
        (K);
        (L).

        Pitää ymmärtää, mitä rajoittavat ehdot tarkoittavat:

        "Koiralihaa ei tarjota, mikäli tarjotaan sekä apinan aivoa että raakaa lammasta"
        [Ei K jos (A L)]

        "Tarjotaan raakaa lammasta ellei tarjota apinan aivoa"
        [Jos ei A niin L]

        "Jos tarjotaan koiralihaa tai ei tarjota apinan aivoa, niin raakaa lammasta ei
        tarjota"
        [Ei L jos K]; [Ei L jos ei A]

        Vertaillaan rajoittavia ehtoja ruokavaihtoehtoihin (yksikin rajoittava ehto riittää kumoamaan yksittäisen ruokavaihtoehdon):
        (K, A, L) on ristiriidassa ehdon [Ei K jos (A L)] kanssa;
        (A, K) ei ole ristiriidassa minkään ehdon kanssa;
        (A, L) ei ole ristiriidassa minkään ehdon kanssa;
        (A) ei ole ristiriidassa minkään ehdon kanssa;
        (L, K) on ristiriidassa ehdon [Ei L jos K] kanssa;
        (K) on ristiriidassa ehdon [Jos ei A niin L] kanssa;
        (L) on ristiriidassa ehdon [Ei L jos ei A] kanssa.

        Ainoat mahdolliset ruokavaihtoehdot ovat
        (A, K), (A, L), (A)
        eli
        apinan aivo ja koiraliha, apinan aivo ja raaka lammas, ja apinan aivo.

        hienoa päättelyä. Itse ratkaisin tämän totuustaulukon avulla. Minä väitänkin seuraavaksi, jotta et pelkää hysteerisesti petoja etkä ole lähtöisin susiuskovaisesta perheestä, koska aivosi ovat saaneet vapaasti kehittyä ilman hihhulivanhempien aivopesua.


      • ja raa'at lampaat
        Susianalyytikko kirjoitti:

        hienoa päättelyä. Itse ratkaisin tämän totuustaulukon avulla. Minä väitänkin seuraavaksi, jotta et pelkää hysteerisesti petoja etkä ole lähtöisin susiuskovaisesta perheestä, koska aivosi ovat saaneet vapaasti kehittyä ilman hihhulivanhempien aivopesua.

        ne vasta jotain kertovatkin älyllisestä kapasiteetistasi.


      • 3 vaihtoehtoa
        Susianalyytikko kirjoitti:

        hienoa päättelyä. Itse ratkaisin tämän totuustaulukon avulla. Minä väitänkin seuraavaksi, jotta et pelkää hysteerisesti petoja etkä ole lähtöisin susiuskovaisesta perheestä, koska aivosi ovat saaneet vapaasti kehittyä ilman hihhulivanhempien aivopesua.

        Kiitos.
        Kiitos myös itsellesi mielenkiintoisesta tehtävästä.
        Kyllä ja kyllä, osuit väitteissäsi aivan oikeaan.


    • jooooo

      PPP tarkoittaa PaskaaPaskaaPaskaa.

    • pieReskelijä

      Pikkuruinen Penis Piiperöllä.. Hehheh Kaikkihan me tiedämme, että susianalyytikon säälittävä trollivirta kumpuaa vain ja ainoastaa kateudesta metsästäjien isoja "aseita" kohtaan..
      Ei voi muuta kuin piereskellä

    • se tarkoittaa

      "perseeseen panijoitten paraati".
      Legendaarisena settinä tilaisuudessa heittää itse "Susi-Anaali" kappaleen "Aikuinen nainen".

      • #¤&

        Että näillä osioilla kirjoittelee enempi älyvapaat eläinten- ja luonnonsuojelun vastaiset tökeröt terroristit, joiden verbaalisuus saavuttaa kliimaksin alavoittoisen ääliötason uskomattoman yksinkertaisissa oivalluksissa? Menee alle normaalin 1-vuotiaan tason reippaasti!


      • Ituhipin kauhu
        #¤& kirjoitti:

        Että näillä osioilla kirjoittelee enempi älyvapaat eläinten- ja luonnonsuojelun vastaiset tökeröt terroristit, joiden verbaalisuus saavuttaa kliimaksin alavoittoisen ääliötason uskomattoman yksinkertaisissa oivalluksissa? Menee alle normaalin 1-vuotiaan tason reippaasti!

        Tarkoitatko, että jopa alle anuslaatikon älyllisen tason? Heh, ei kai nyt sentään!


    • Edellisten lisäksi voinee tarjota myös seuraavat:

      -Koiranliha
      -Lampaan liha, jos lausekkeita käsitellään yksittäisinä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2238
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1934
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      77
      1658
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1588
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1352
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1321
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe