Hei.
Etsinnän alla on laadukas, useita (mielellään myös helmiäissävyjä) sisältävä luomiväripaletti. Paletissa tulisi olla vähintään 10 värisävyä, ja runsaspigmenttisiä myös. Etsin tälläistä nimenomaan Suomen rajojen sisäpuolelta, koska ulkomailta en kehtaa ruveta tilaamaan. Asun keskisuuressa kaupungissa, joten jos joku tietää hyviä liikkeitä/nettikauppoja, niin vinkatkaapa :)
Kiitos!
Etsin isoa luomiväripalettia
25
1493
Vastaukset
- ölmkj
Mikä siinä ulkomailta tilaamisessa niin kamalasti hävettää? Etsi myymälä josta saa Grimasin nappiluomivärejä ja kokoa niistä oma paletti.
- Luomiväriongelma
Ei siinä mikään hävetä, käytännöllisyyden takia vain, koska haluaisin löytää paletin tulevan viikon aikana.
- ....
Luomiväriongelma kirjoitti:
Ei siinä mikään hävetä, käytännöllisyyden takia vain, koska haluaisin löytää paletin tulevan viikon aikana.
Jos asialla on kiire, sen voi myös kertoa. Jokuhan saattaisi vastata sinulle vasta tammikuussa, ja tieto taitaisi olla silloin todella myöhässä. Voithan silti käydä nettikauppojen sivuilla katsomassa, olisiko siellä jollakin meikkimerkillä tuommoinen paletti olemassa. Itse olen nähnyt paletteja joissa on max 5-6 sävyä, taisi olla Dior. Kaikenlaisilla lelu-meikkimerkeillä on paletteja, joissa on kymmeniä sävyjä, mutta ne ei taida olla olleenkaan tarkoitettu meikkaamiseen.
- Luomiväriongelma
.... kirjoitti:
Jos asialla on kiire, sen voi myös kertoa. Jokuhan saattaisi vastata sinulle vasta tammikuussa, ja tieto taitaisi olla silloin todella myöhässä. Voithan silti käydä nettikauppojen sivuilla katsomassa, olisiko siellä jollakin meikkimerkillä tuommoinen paletti olemassa. Itse olen nähnyt paletteja joissa on max 5-6 sävyä, taisi olla Dior. Kaikenlaisilla lelu-meikkimerkeillä on paletteja, joissa on kymmeniä sävyjä, mutta ne ei taida olla olleenkaan tarkoitettu meikkaamiseen.
Ei asialla niin kiire ja hengenhätä ole, että sen on ehdottomasti löydyttävä ensi viikon kuluessa, toivoin vain sitä. Siksi en "kiireestä" maininnutkaan. Luultavasti tätä palstaa seuraa viikon aikana varmasti joku, jolla on vinkkejä. Sen takia kyselin täältä.
- fgwegwrgrsg
Coastal Scents(.com)
- ????
Muuten hyvä, mutta kun tällä aloittajalla oli joku ongelma tilata ulkomailta. Ei kehtaa ilmeisesti. Jotenkin hirvittävän noloa ja ilmeisesti ulkomaisilta sivuilta menee yli viikko löytää mitään tilattavaa.
- Luomiväriongelma
???? kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta kun tällä aloittajalla oli joku ongelma tilata ulkomailta. Ei kehtaa ilmeisesti. Jotenkin hirvittävän noloa ja ilmeisesti ulkomaisilta sivuilta menee yli viikko löytää mitään tilattavaa.
Nimimerkille "????", voi voi, huono provoyritys. *nauraa*
Taidat puhua omasta kokemuksestasi.
Ulkomailta olen tilannut ja tilaan jatkossakin, tässä tapauksessa vaan kyselin tuotetta Suomesta. Mutta eihän se kaikille uppoa sinne lanttuun sitten millään :) - ????
Ulkomailta olen tilannut ja tilaan jatkossakin, tässä tapauksessa vaan kyselin tuotetta Suomesta. Mutta eihän se kaikille uppoa sinne lanttuun sitten millään :)Itsehän sinä sanoit että et kehtaa tilata ulkomailta. Kyllä minä kehtaan, joten ei ole omaa kokemusta. Jos tahtoo olla noin rajoittunut, niin sitten on tyytyminen siihen, mitä Suomesta saa ja se ei ole paljon se. Viikossa luulisi löytävän tuotteita niin kotimaasta kuin ulkomailtakin.
- Luomiväriongelma
???? kirjoitti:
Itsehän sinä sanoit että et kehtaa tilata ulkomailta. Kyllä minä kehtaan, joten ei ole omaa kokemusta. Jos tahtoo olla noin rajoittunut, niin sitten on tyytyminen siihen, mitä Suomesta saa ja se ei ole paljon se. Viikossa luulisi löytävän tuotteita niin kotimaasta kuin ulkomailtakin.
"????", kehtaa-sanalla on montakin eri merkitystä, niitä en ala sinulle tässä tavaamaan. Katsos kun ihmiset puhuvat eri tavalla eripuolilla Suomea. Ja en ole rajoittunut, kiitos kysymästä.
No niin, oliko jollain oikeita neuvoja? Jonninjoutavaa lätinää ja trollauksia en kehtaa enää kommentoida, kiitos :) - ????
"????", kehtaa-sanalla on montakin eri merkitystä, niitä en ala sinulle tässä tavaamaan. Katsos kun ihmiset puhuvat eri tavalla eripuolilla Suomea. Ja en ole rajoittunut, kiitos kysymästä.
No niin, oliko jollain oikeita neuvoja? Jonninjoutavaa lätinää ja trollauksia en kehtaa enää kommentoida, kiitos :)En minä kysynytkään oletko rajoittunut, totesin sen. Näkyyhän se siinä, että viikko on aikaa etsiä ja sinä tahdot silti keskittyä vain kotimaan tarjontaan. Viikossa ehtii kyllä löytää ulkomailtakin sopivia luomiväripaletteja. Mutta minkäs sille voi jos ei kelpaa. Tuo Coastal Scents on esimerkiksi erittäin hyvä, mutta ei kelpaa ei. Muutakin sinulle on jo ehdotettu. Ei taida nekään kelvata.
Tavatahan minulle ei tarvitse, osaan kyllä lukea ilman tavuviivojakin. Älä sano "kehtaa", jos et sitä tarkoita. Julkisella foorumilla kannattaa käyttää sellaista kieltä, joka on sama kaikille. - Hulios
No niin, oliko jollain oikeita neuvoja? Jonninjoutavaa lätinää ja trollauksia en kehtaa enää kommentoida, kiitos :)... ihan tuon toisen kirjoittajan puolesta, joillakin saattaa olla pieniä päänsisäisiä ongelmia joita tykkäävät purkaa ''JULKISILLA FOORUMEILLA''. Hohhoijakkaa.
Itse suosittelen katselemaan www.kosmetiikkakauppa.fi / www.kosnet.org :) - Luomiväriongelma
Hulios kirjoitti:
... ihan tuon toisen kirjoittajan puolesta, joillakin saattaa olla pieniä päänsisäisiä ongelmia joita tykkäävät purkaa ''JULKISILLA FOORUMEILLA''. Hohhoijakkaa.
Itse suosittelen katselemaan www.kosmetiikkakauppa.fi / www.kosnet.org :)Hulios, kiitos tuosta linkistä :) Tuolta löytyi pari aika kivaa tuotetta.
Juu tosiaan on näköjään vähän ongelmia, mutta jääkööt tuollaiset "julkisten foorumien" sananjulistajat omaan arvoonsa. - ......
Ulkomailta olen tilannut ja tilaan jatkossakin, tässä tapauksessa vaan kyselin tuotetta Suomesta. Mutta eihän se kaikille uppoa sinne lanttuun sitten millään :)LAINAUS ALOITUKSESTA:
"koska ulkomailta en kehtaa ruveta tilaamaan"
osa suomalaisista käyttää sanaa kehtaa sanan viitsi tilalla, itse en käytä, ja moni muukin täällä olettaa, että kyse on nimenomaan KEHTAAMISESTA. On siis esto tilata ulkomailta, ilmeisesti henkistä sorttia........
ALAPPA SELITTÄÄ MIKSI SANOT ENSIN YHTÄ JA SITTEN TOISTA. - ....
Hulios kirjoitti:
... ihan tuon toisen kirjoittajan puolesta, joillakin saattaa olla pieniä päänsisäisiä ongelmia joita tykkäävät purkaa ''JULKISILLA FOORUMEILLA''. Hohhoijakkaa.
Itse suosittelen katselemaan www.kosmetiikkakauppa.fi / www.kosnet.org :)Tuommoisia 5 euron hintaisia meikkipaletteja on myynnissä mm. Seppälän myymälöissä samoissa telineissä kuin laadukkaita Mschic-meikkipuutereita. Ostin tuommoisen 12-vuotialle tyttärelleni, en ole avannut eli pigmentin määrästä ei hajuakaan.
Paras kierrellä itse kauppoja ja kokeilla kaikki testerit, siitä vasta saa käsityksen pigmenttien määrästä. Kunnon värit eivät ole halpoja. - sivistynyt88
...... kirjoitti:
LAINAUS ALOITUKSESTA:
"koska ulkomailta en kehtaa ruveta tilaamaan"
osa suomalaisista käyttää sanaa kehtaa sanan viitsi tilalla, itse en käytä, ja moni muukin täällä olettaa, että kyse on nimenomaan KEHTAAMISESTA. On siis esto tilata ulkomailta, ilmeisesti henkistä sorttia........
ALAPPA SELITTÄÄ MIKSI SANOT ENSIN YHTÄ JA SITTEN TOISTA.siis herran pieksut, jos täällä on niin tietämätöntä sakkia, ettei kykene aloitusviestistä päättelemään, että kehtaa-sanaa käytetään siinä juurikin viitsi-sanan sijasta!
On muuten olemassa sellainen kultainen sääntö, joka useissa tilanteissa pätee. Eli: mikäli sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, älä sano mitään! - ei kehtaa - ei
sivistynyt88 kirjoitti:
siis herran pieksut, jos täällä on niin tietämätöntä sakkia, ettei kykene aloitusviestistä päättelemään, että kehtaa-sanaa käytetään siinä juurikin viitsi-sanan sijasta!
On muuten olemassa sellainen kultainen sääntö, joka useissa tilanteissa pätee. Eli: mikäli sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, älä sano mitään!Itse en käytä tuima sanaa kummassakaan merkityksessä.
Suomi on kumma maa, jos joku käyttää sanontoja, jotka eivät ole vallitsevan kielen mukaisia ja muut eivät tätä ymmärretä, niin vedetään herne nenään. Eikö voisi kirjoittaa puhekieltä, ei paikallista murretta????????????????
- Onnonnoo
Kicks-myymälöissä on Viva La Diva-merkkisiä luomiväripaletteja, yhdessä paletissa 48 eri sävyä.
- täti
Avonilla on ainakin nyt joulukuvastoissa kaksi erilaista luomiväripalettia, joissa kummassakin 8 eri väriä.
- lolllllll
Täälläpäin taas käytetään sanaa viitsi sanan kehtaa tilalla. Esim. "En viitti käyttää kypärää koska se näyttää tyhmältä." Jos taas joku sanoo täällä että en kehtaa käyttää kypärää, niin me ymmärretään se niin että kyseinen henkilö ei jaksa käyttää kypärää. Ei muuta hei
- ???
SITTEN ON NELLY KAUPASSA TOSI ISO PALETTI
- joopajoo
noita costal scentin paletteja saa myös nelly.comista monia muita laadukkaita isoja meikkipaletteja. itse tilasin omani sieltä.
- L
Nellyssä eivät myy Coastal Scentsiä vaan omia kopioitaan, ovatko sitten laadultaan vastaavia, en tiedä.
- Itellä sama ongelma.
Kato täältä: jeans.fi
- mie
Savon murretta ilmeisesti tuo "kehtaa" sanan käyttö sanan "viitsi" merkityksessä. Olen joskus itsekin hämmentynyt ko. sanan käytöstä... Tulevien väärinymmärrysten estämiseksi jutun aloittaja voisi jatkossa kirjoitella nimimerkillä "savolainen" ;)
Kannattaa katsastaa kicksistä :) - HimoMeikkaaja
pretty.fi ja loveit.fi ovat suomalaisia kosmetiikkaverkkokauppoja. Sieltä löytyy :) Pretty myy 88 ja 252-paletteja ja loveit.fi 88 ja 120 paletteja. Omani tialsin loveit.fistä sen halvan hinnan takia. 120 paletti maksoi ainoastaan 24e, ja on todella laadukas!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533366
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?362972Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342208Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari412119Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa761991Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo841766Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh461682Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1221547Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561444Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151330