Minulla tosi paljon kaikkee kuvia, musiikkii, ohjelmia ja videoita. Voiko pikakuvakkeet poistaa kun niitä on ihan hirveesti. Ja mistä pääsee selaushistorian tiedostoihin käsiin? 91,6Gt C:/ ja D:/ 143Gt (eli kaikki mahdollinen D.ssä on käýttömätöntä), mutta kuin päivässä muistia menee 0,3Gt, niin ei muisti pian riitä...
Viekö selainhistoria ja pikakuvakkeet muistia paljonkin?
4
851
Vastaukset
- deliriumtremes
Riippuen mikä selain niin kun katselee sieltä työkalut ja asetukset niin kyl ne löytyy. Pikakuvakkeet ei vie paljon mitään.
Internet Expoler on ja tiedän että kun klikkaa niin klikkaa Internet-ominaisuudet > Poista selainhistoria
- aloittelija itekki
.poista selainhistoria...poista sivuhistoria, sitä reittiä saa ne tyhjäksi.
Itse asiassa ne ei vie muistia yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101060
- 102938
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96797- 86713
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17597- 36516
- 25505
- 46496
- 43492
