Minulla tosi paljon kaikkee kuvia, musiikkii, ohjelmia ja videoita. Voiko pikakuvakkeet poistaa kun niitä on ihan hirveesti. Ja mistä pääsee selaushistorian tiedostoihin käsiin? 91,6Gt C:/ ja D:/ 143Gt (eli kaikki mahdollinen D.ssä on käýttömätöntä), mutta kuin päivässä muistia menee 0,3Gt, niin ei muisti pian riitä...
Vastaukset 4
- deliriumtremes
Riippuen mikä selain niin kun katselee sieltä työkalut ja asetukset niin kyl ne löytyy. Pikakuvakkeet ei vie paljon mitään.
Internet Expoler on ja tiedän että kun klikkaa niin klikkaa Internet-ominaisuudet > Poista selainhistoria
- aloittelija itekki
.poista selainhistoria...poista sivuhistoria, sitä reittiä saa ne tyhjäksi.
Itse asiassa ne ei vie muistia yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002643
- 62939
- 70939
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,269809Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l133762- 57706
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72641- 39622
- 46605
- 63577