Jos taas kerran, ehkä sadannenkin kerran tänä vuonna, tätä sivua niin Pentti on taas pistänyt tsunamin liikkeelle ja suoltanut paskaa aivan uskomattomassa tahdissa. Ehdotan että pistämme ylläpidolle vaatimuksen että tämä sairas häirikkö pistetään kuriin ja ylläpito poistaa kaikki hänen kirjoitelmansa asiattomina valheina, myös kaikki muunnos-nimimerkit jotka selvästi ovat viittaavat Penttiin pistetään banniin.
Vai onko tämä Pentin trollaus todellakin suom24 intressien mukaista? Voi ollakin ;D
Tehdään Pentistä valitus
12
217
Vastaukset
- auta.
>...onko tämä Pentin trollaus todellakin suom24 intressien mukaista?
Jos ei olisi niin se olisi lopetettu aikoja sitten. :(- kääntää
exergy kirjoitti:
Nettiadressia osakkeenomistajille niin menee ylläpitkon ojennukseen.
>Nettiadressia osakkeenomistajille...
Ne on ruåttalaisia eivätkä ymmärrä meitä muuten kuin tuottamamme rahan puolesta. :( kääntää kirjoitti:
>Nettiadressia osakkeenomistajille...
Ne on ruåttalaisia eivätkä ymmärrä meitä muuten kuin tuottamamme rahan puolesta. :(Kyllä porukassa joku ruattinkiälentaitonen on, varmasti.
- rEEEEEEEE
Jos poistettaisiin sekä Windows että Linux -fanaatikot niin tänne jäis aloittelijat kysymään että mikä koneeseen tuli ja onko tää hyvä kone. Mac-käyttäjät pysyy aika hyvin omassa karsinassaan, pieniä poikkeuksia lukuunottamatta.
- American dynamo
Ensinnäkin,
http://keskustelu.suomi24.fi/archive/forum/2009/11/1/3401
eli marraskuu 2009 sodat -palstalla 386 viestiä.
Toisekseen,
Keskustelu: Hae viestejä ainoastaan keskustelusta... sodat
Kirjoittaja: Hae viestejä, jotka on kirjoitettu nimimerkillä... exergy
Näytä viestit, jotka on kirjoitettu aikavälillä... 1.11.2009 – 30.11.2009
Osumat 1-25. Yhteensä 270 osumaa
Mitähä!?
(Pakko kovistella, kun kauhealla vaivalla vedin foliohatun päähäni mutta sivuutit tyystin tuolla itsenäisyysasioissa. Hrmh.)Pitäisihän sinun tietää että olen kehno taloustieteissä enkä edes erityisemmin kiinnostunut tuosta pankkipolitiikasta joten tunnustan että keskeytin videon ensimmäisten 10 sekunnin jälkeen ja päätin että katson niitä hieman myöhemmin mitä en sittemin koskaan tehnyt ;(
Sulle nuo jutut antavat paljon enemmän kun ymmärrät niistä paremmin, mä mieluummin puuhastelen tekniikan kanssa kuin mietin maailman taloushuijauksia.
Tämän tyylisen tilastotieteen taidan hallita hieman paremmin;
"marraskuu 2009 sodat -palstalla 386 viestiä"
386 aloitusta, viestejä oli kaikkiaan 1393 kpl eli mun osuus ei ollut edes 20% vaikkakin turhan paljon silti.. mitä hittoa mä oikein olen puuhaillut ;Dexergy kirjoitti:
Pitäisihän sinun tietää että olen kehno taloustieteissä enkä edes erityisemmin kiinnostunut tuosta pankkipolitiikasta joten tunnustan että keskeytin videon ensimmäisten 10 sekunnin jälkeen ja päätin että katson niitä hieman myöhemmin mitä en sittemin koskaan tehnyt ;(
Sulle nuo jutut antavat paljon enemmän kun ymmärrät niistä paremmin, mä mieluummin puuhastelen tekniikan kanssa kuin mietin maailman taloushuijauksia.
386 aloitusta, viestejä oli kaikkiaan 1393 kpl eli mun osuus ei ollut edes 20% vaikkakin turhan paljon silti.. mitä hittoa mä oikein olen puuhaillut ;DJa Linux-puolella mulle tulee marraskuulta vain 61 osumaa. Ilmeisesti prioriteettini on siirtynyt ihan väärälle palstalle.. noh, siirryn taas Linux-puolelle enemmän tässä talvella, ei näitä Pentin ja kumppanien kotkotuksia enää oikein jaksa edes huumorilla, kyllästyttävää saman paskan hieromista.
- American dynamo
exergy kirjoitti:
Pitäisihän sinun tietää että olen kehno taloustieteissä enkä edes erityisemmin kiinnostunut tuosta pankkipolitiikasta joten tunnustan että keskeytin videon ensimmäisten 10 sekunnin jälkeen ja päätin että katson niitä hieman myöhemmin mitä en sittemin koskaan tehnyt ;(
386 aloitusta, viestejä oli kaikkiaan 1393 kpl eli mun osuus ei ollut edes 20% vaikkakin turhan paljon silti.. mitä hittoa mä oikein olen puuhaillut ;DOta mouhkaamiseni kunnianosoituksena, mitä se tavallaan olikin. Yhdistin vain kaksi asiaa - kerron viestin varttuessa. Maailman pankkitoiminnan ymmärtäminen ei ole vaikeaa, mutta se esitetään sellaisena. Hieman sama asia kuin MS antoi kymmeniä tuhansia(ko?) sivuja avoimelle yhteisölle ja viisasteli kuinka kyllä teidän nyt kelpaa kun saitte mitä halusitte.
Video kertoo sen, miten kongressi lainaa FED-puljulta P määrän rahaa ja maksaa siitä korkoa. Ongelma on se, että rahaa ei ole kuin P, joten vaikka sitä ei käytettäisi mihinkään, niin korko I jää maksamatta. Sitten ollaan taas PA, joten lainataan lisää, ja niin edelleen. Lyhyesti, P < P I, aina, tietenkin. Kaiken lisäksi pankit saa lainata suhteessa 1:9 rahaa eteenpäin. Tätä ei ensikuulemalta usko. Jos heillä on miljoona taalaa, he saavat lainata 1 9 miljoonaa, koska se merkitään pankkitakaukseksi. Lopulta heillä on tilillä ymmärrettävästi 10 miljoonaa korot. Jos itse olisin tämmöistä joutunut kuuntelemaan vielä muutama vuosi sitten, olisin antanut toiselle kyytiä. Sanotaanpa näin: Nyt sohlasin tilastotietoja, kuten huomautit, eli aloitusten määrän viestien määrään, joskus letkautin johonkin vaativaan erityissovellukseen käytettäväksi wineä, mutta en kai minä muuten ole viettänyt aprillipäivää liian usein. No, jatkan vielä muutaman rivin asiasta...
Loputtoman lainaamisen idea on, että FED saa omistajiensa kautta täydellisen kontrollin. Sen omistaa yksittäiset pankit ja lakiin on kirjoitettu, että FED:in osakkeita ei saa myydä eikä ostaa. Se tarkoittaa sitä, että epärehellinen toiminta on sementoitu lakiin. Tässäkin MS on pikkutekijä, vaikka sekin sai laillisen monopolin aseman. Muistaakseni tuomari Jackson sen esti, mutta mikälie porukka kumosi tuomion. Ehkä täällä jollakulla asia on paremmin hallussa kuin miten itse sen muistan.
Niin, se mouhkaaminen kunnianosoituksena tarkoitti suurinpiirtein sitä että oikeamielisyys yhdistettynä aktiivisuuteen on yleensä ollut hyvänä pidetty yhdistelmä. Siksi katsoin, että on syytä kertoa sellaisesta asiasta mikä on ehkä talous- ja poliittisen historian suurin FUD. Asian voi jäsentää yksinkertaisesti niin, että ensin miettii kuinka kaikki ovat velkaa; yksityiset henkilöt, yritykset, julkissektorin laitokset, kunnat ja valtiot. Seuraavaksi pitää miettiä, että kun kaikki näyttävät olevan punaisella, niin eikö joku ole myös saamapuolella - ja saman verran. Siitä asiasta ei vain juurikaan puhuta. Sanoisin, että parilla saunareissulla asiaa mietittyäsi saat wtf-prkl-efektin. Tervetuloa sitten vain kerhoon. En itse tiedä mitä tällä tiedolla tekisin ja melkoista näpertelyähän se on että kertoo eteenpäin näinkin satunnaisesti, mutta pakko myöntää että pidän asiaa vakavana. - jooooooo
American dynamo kirjoitti:
Ota mouhkaamiseni kunnianosoituksena, mitä se tavallaan olikin. Yhdistin vain kaksi asiaa - kerron viestin varttuessa. Maailman pankkitoiminnan ymmärtäminen ei ole vaikeaa, mutta se esitetään sellaisena. Hieman sama asia kuin MS antoi kymmeniä tuhansia(ko?) sivuja avoimelle yhteisölle ja viisasteli kuinka kyllä teidän nyt kelpaa kun saitte mitä halusitte.
Video kertoo sen, miten kongressi lainaa FED-puljulta P määrän rahaa ja maksaa siitä korkoa. Ongelma on se, että rahaa ei ole kuin P, joten vaikka sitä ei käytettäisi mihinkään, niin korko I jää maksamatta. Sitten ollaan taas PA, joten lainataan lisää, ja niin edelleen. Lyhyesti, P < P I, aina, tietenkin. Kaiken lisäksi pankit saa lainata suhteessa 1:9 rahaa eteenpäin. Tätä ei ensikuulemalta usko. Jos heillä on miljoona taalaa, he saavat lainata 1 9 miljoonaa, koska se merkitään pankkitakaukseksi. Lopulta heillä on tilillä ymmärrettävästi 10 miljoonaa korot. Jos itse olisin tämmöistä joutunut kuuntelemaan vielä muutama vuosi sitten, olisin antanut toiselle kyytiä. Sanotaanpa näin: Nyt sohlasin tilastotietoja, kuten huomautit, eli aloitusten määrän viestien määrään, joskus letkautin johonkin vaativaan erityissovellukseen käytettäväksi wineä, mutta en kai minä muuten ole viettänyt aprillipäivää liian usein. No, jatkan vielä muutaman rivin asiasta...
Loputtoman lainaamisen idea on, että FED saa omistajiensa kautta täydellisen kontrollin. Sen omistaa yksittäiset pankit ja lakiin on kirjoitettu, että FED:in osakkeita ei saa myydä eikä ostaa. Se tarkoittaa sitä, että epärehellinen toiminta on sementoitu lakiin. Tässäkin MS on pikkutekijä, vaikka sekin sai laillisen monopolin aseman. Muistaakseni tuomari Jackson sen esti, mutta mikälie porukka kumosi tuomion. Ehkä täällä jollakulla asia on paremmin hallussa kuin miten itse sen muistan.
Niin, se mouhkaaminen kunnianosoituksena tarkoitti suurinpiirtein sitä että oikeamielisyys yhdistettynä aktiivisuuteen on yleensä ollut hyvänä pidetty yhdistelmä. Siksi katsoin, että on syytä kertoa sellaisesta asiasta mikä on ehkä talous- ja poliittisen historian suurin FUD. Asian voi jäsentää yksinkertaisesti niin, että ensin miettii kuinka kaikki ovat velkaa; yksityiset henkilöt, yritykset, julkissektorin laitokset, kunnat ja valtiot. Seuraavaksi pitää miettiä, että kun kaikki näyttävät olevan punaisella, niin eikö joku ole myös saamapuolella - ja saman verran. Siitä asiasta ei vain juurikaan puhuta. Sanoisin, että parilla saunareissulla asiaa mietittyäsi saat wtf-prkl-efektin. Tervetuloa sitten vain kerhoon. En itse tiedä mitä tällä tiedolla tekisin ja melkoista näpertelyähän se on että kertoo eteenpäin näinkin satunnaisesti, mutta pakko myöntää että pidän asiaa vakavana.tiputetaan pentti alas
American dynamo kirjoitti:
Ota mouhkaamiseni kunnianosoituksena, mitä se tavallaan olikin. Yhdistin vain kaksi asiaa - kerron viestin varttuessa. Maailman pankkitoiminnan ymmärtäminen ei ole vaikeaa, mutta se esitetään sellaisena. Hieman sama asia kuin MS antoi kymmeniä tuhansia(ko?) sivuja avoimelle yhteisölle ja viisasteli kuinka kyllä teidän nyt kelpaa kun saitte mitä halusitte.
Niin, se mouhkaaminen kunnianosoituksena tarkoitti suurinpiirtein sitä että oikeamielisyys yhdistettynä aktiivisuuteen on yleensä ollut hyvänä pidetty yhdistelmä. Siksi katsoin, että on syytä kertoa sellaisesta asiasta mikä on ehkä talous- ja poliittisen historian suurin FUD. Asian voi jäsentää yksinkertaisesti niin, että ensin miettii kuinka kaikki ovat velkaa; yksityiset henkilöt, yritykset, julkissektorin laitokset, kunnat ja valtiot. Seuraavaksi pitää miettiä, että kun kaikki näyttävät olevan punaisella, niin eikö joku ole myös saamapuolella - ja saman verran. Siitä asiasta ei vain juurikaan puhuta. Sanoisin, että parilla saunareissulla asiaa mietittyäsi saat wtf-prkl-efektin. Tervetuloa sitten vain kerhoon. En itse tiedä mitä tällä tiedolla tekisin ja melkoista näpertelyähän se on että kertoo eteenpäin näinkin satunnaisesti, mutta pakko myöntää että pidän asiaa vakavana.Tänään onkin saunapäivä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174