Eli tietääköhän kukaan firmaa pääkaupunkiseudella, joka suorittaisi 12m uppoumarunkoisen teräsveneen pohjan hiekka/soodapuhallusta ja siihen primeröinnit ja myrkyt maalattuna. Ja vielä sellainen optio, että traileria ei tarvitsisi sinne firmaan kuljettaa, vaan heillä olisi alusta minne tuo vene lasketaan.
Espoon kaupungin talvisäilytyspaikoilla ei kuulemma saa puhaltaa tuota pohjaa, näin ainakin minulle sieltä kerrottiin (viherpiipertäjät tukehtuu) vaikka kuinka hyvin suojaisi ympäristön. Itsellä ei ole aluetta missä työn voisi hoitaa. Muuten homma menee käsikoneella hiomiseksi ja sekös on sitten mukavaa puuhaa.
Ja vaikka veneen voisi siirtää jonnekkin sivummalle niin ensin pitää purkaa pressukehikko, sitten nostaa vene lavetille ja sitten traileri toiselle (trailerilla veto ei onnistu kun se on tunkattu puupölkkyjen varaan ja akseleiden ja renkaiden kunto ei välttämättä ole pitempään siirtoon sopiva). Siirtää koko paska uuteen paikkaan ja kasata päinvastaisessa järjestyksessä.
Ja jos vielä hinta-arviota kyseiselle operaatiolle joku osaisi antaa, olisin kiitollinen.
Teräsveneen hiekka/soodapuhallusta pääkaupunkiseudulla
9
1581
Vastaukset
- pähkinärouhe
Stopkorro tai Nordblast.
Paikan haku ilmeisesti sinulla vaikeinta, en usko että mikään veneseura tms. hyväksyy
tuota hommaa muitten veneitten keskellä.- ent. teräsveneilijä
kesällä, maalit kuivuu hyvin. Unohda hiominen, saat sen homman tehdä muuten joka kevät. Hiekkapuhallus on ainoa oikea konsti ja sen päälle epoksipiki, myrkky parin päivän päästä, viikko pien maalauksesta vasta veteen. Piki kestää viikon kuivua, kerran homman kunnolla tehnyt, 14v aikana ei piki irronnut.
- kunnolla
ent. teräsveneilijä kirjoitti:
kesällä, maalit kuivuu hyvin. Unohda hiominen, saat sen homman tehdä muuten joka kevät. Hiekkapuhallus on ainoa oikea konsti ja sen päälle epoksipiki, myrkky parin päivän päästä, viikko pien maalauksesta vasta veteen. Piki kestää viikon kuivua, kerran homman kunnolla tehnyt, 14v aikana ei piki irronnut.
tai telakalla, lue http://www.eradivari.profiili.fi ja sieltä veneilemässä ja alaotsikko huoltoa, tosin vähän eri suunnalla.
- Uudenmaan soodapuhal
Terve
Suoritan soodapuhallusta etelä-suomen alueelle.
Hinta arvio hiukan vaikeaa antaa, tunti veloitus 55€ n.25€ soodaa tunnissa alv...
Työ nopeaa esim. verrattuna hiekka puhallukseen sekä ehdoton etu että metalli/lasikuitu ei kulu veny eikä rikkoudu...
Hiekka puhallusta en itse ainakaan suosittele vaikka puhunkin soodapuhalluksen puolesta...
www.uudenmaansooda.fi
[email protected]
040-5841404 Tyyskä Tero- dunnot
myymisessä että olisi edes yhdys sana virheet korjailtu.
y-tunnus wwww-sivuilla on plussaa...
Eipä muuta. Kossusooda se miehen tiellä pitää =) - Autetaan
dunnot kirjoitti:
myymisessä että olisi edes yhdys sana virheet korjailtu.
y-tunnus wwww-sivuilla on plussaa...
Eipä muuta. Kossusooda se miehen tiellä pitää =)Yrityksen y-tunnuksen löytää yrityksen nimellä etsien
http://www.ytj.fi/yrityshaku.aspx?path=1547;1631;1678&kielikoodi=1 - 33
Autetaan kirjoitti:
Yrityksen y-tunnuksen löytää yrityksen nimellä etsien
http://www.ytj.fi/yrityshaku.aspx?path=1547;1631;1678&kielikoodi=1toki löytää, mutta särmä yrittäjä uskaltaa laittaa sen näkyviin sivuilleen. kuka hitto haluaa kaikkia perustietoja googlata pitkin nettiä?
- 30
oot sä se lauttasaaren soodamies. no olit tai et niin ainakin osalla soodaajista on 'kehikko' veneen ympärille mihin jäte jää. en tiedä sitten kelpaako se kerhoille/kaupungille puhaltelulupaan.
- Tretjak
Lisätietoa asiasta.
http://soodapuhallusosasto.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa924807Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312691- 342316
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺201842- 1181530
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121128Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351103Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021029- 72949
Kalevantien rivarin tulipalo
Onko tuli hypännyt katolle autopalosta ? Onko tuossa seinässä auton lämmityspistokkeen paikka? Ikävä tapaus .23945