Sonerasta

lkjvg

Eurosport sisältyy Sonera Kaapelikortin kuukausimaksuun 1.11.2009 alkaen

Sonera Kaapelikortilla saat televisioosi peruskanavien lisäksi entistä enemmän katsottavaa. Kaapelikortin kuukausimaksuun sisältyy marraskuun alusta alkaen Travel Channel -kanavan lisäksi Eurosport-kanava.

Tällainen tiedote löytyi Soneran sivuilta. Travel Channel -kanava meillä kyllä näkyy, vaan ei Eurosport kanava. Miten on: näkyykö se kenelläkään kaapelikortin omistavalla täällä ilmaiskanavana?

12

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Eroon Sonerasta

        Kävin lukemassa vastaukset. Näköjään Sonera pitää maksu-TV kanavia tärkeämpinä kuin yleistä palvelutasoa. Onneksi SSP kuiduttaa hyvää vauhtia kaupunkiamme antaen vaihtoehdon Soreran ylivallalle.


      • ölmnfg
        Eroon Sonerasta kirjoitti:

        Kävin lukemassa vastaukset. Näköjään Sonera pitää maksu-TV kanavia tärkeämpinä kuin yleistä palvelutasoa. Onneksi SSP kuiduttaa hyvää vauhtia kaupunkiamme antaen vaihtoehdon Soreran ylivallalle.

        Ihmettelen vain: Miten sitä Eurosporttia pystytään lähettämään maksua vastaan, vaan ei ilmaiseksi Loimaalla. MISSÄ KOHTAA SE TEKNIIKKA VAIHTUU


    • Humaus

      Sonera on katkaissut johdon, jota pitkin ennen ohjelmat tulivat Turusta Loimaalle. Sonera laskuttaa Loimaalla tyhjästä. Älkää missään nimessä hyvät ihmiset ottako itsellenne Soneran kaapleivisiota Loimaalla. Sisäantenni maksaa 50 euroa ja sillä näkee eurosportin. Soneralle joutuu maksamaan joka kuukausi tyjästä. Laskutus firmassa osataan, ei. Turussa näkee mitä vaan ilmaiseksi tai nyt sillä Soneran kaapelilla. Loimaallakin näki ennen, mutta kun siirryttiin digiin Loimaalla lakkasi näkymästä yli puolet kanavista, Turussa lähetykset jatkuivat ennallaan. Kiitos niden, jotka myivät Loimaan seudun puhelimen Soneralle. LSP osti ensin Turun puhelimen ja oli herra talossa, mutta sitten Sonera romutti koko roskan. Tämä on yksi valitettavista loimaalaislegendoista. Niittykulman liittymä on uusi päättäjien surkuhupaisa toimi, jonka piti tuottaa hyötyä. Rahat meni, verot nousivat ja nyt kaikki on finito. Samat möllit istuvat pönäkästi paikoillaan eikä kansa voi muuta kuin maksaa. Se siitä.

      • rbdfkvjg

        Se vain on niin väärin! Samanlaiselta tuntuu myös kun Euromarketin mainoksessa Loimaa on rajattu ulkopuolelle monissa tavaroissa ja S-ryhmän tarjousnivaska muistaa vain turkulaiset.


      • a

        ainakaan tätä uutta suomitv:tä en saanut näkymään vaikka kanavahakua tein muutamankin kerran viime viikonlopun aikana, näkyykö muilla? Samoin Music TV oli pitkään kadoksissa, BBC world news ja oiskohan deuche wille mitkä uupuu nykyään myös..


      • zsfgn
        a kirjoitti:

        ainakaan tätä uutta suomitv:tä en saanut näkymään vaikka kanavahakua tein muutamankin kerran viime viikonlopun aikana, näkyykö muilla? Samoin Music TV oli pitkään kadoksissa, BBC world news ja oiskohan deuche wille mitkä uupuu nykyään myös..

        Niin, ja TV7 uupuu myös, Onneksi sentään saavat turkuTV:n näkymään täällä, joten ei sitä kaapelia kuitenkaan ole katkaistu. Taitavat vain yrittää säästää kaistaa maksullisille kanaville ja jättää peruskäyttäjät vähän huonommalle. Kuitenkin me maksamme täyden hinnan palveluista, joten on oikeus meillä ne myös saada.


      • ???
        zsfgn kirjoitti:

        Niin, ja TV7 uupuu myös, Onneksi sentään saavat turkuTV:n näkymään täällä, joten ei sitä kaapelia kuitenkaan ole katkaistu. Taitavat vain yrittää säästää kaistaa maksullisille kanaville ja jättää peruskäyttäjät vähän huonommalle. Kuitenkin me maksamme täyden hinnan palveluista, joten on oikeus meillä ne myös saada.

        Soneran palvelu Loimaan kaapeliverkossa on todella ala-arvoista. Ongelmat on tiedossa vikapalvelussakin. Tämän asian kanssa on vaan elettävä, tai löydettävä jokin uusi ratkaisu. Onko se SSP -kuitu, maksaa melkoisesti. Tai "harava" tai lautanen katolle? Huono homma kaikkiaan, tohon kaapelitekniikkaankin uskoin, mutta vaikuttaa että ei edes Soneran rahkeet (tai halu) riitä hoitamaan hommaa edes perustasolle.
        Peruskanavat kyllä näkyy, vaikka kaapelit riippuvat kasvavissa puissa nippusiteillä... Soneran markkinoimien maksukanavien, esim. TV3-paketin kytkentä kesti meillä 2 viikkoa (14-päivää)!!!!
        TV5 ei vieläkään (!) Loimaan kaapeliin mahdu, miksi! Onhan tuosta teoriaa että Turku TV vie kanavanipusta resurssit! Voi, tätä maailman menoa! Liittyyköhän Loimaan "viihtymisvaara" slogan jotenkin tohon Soneran "tee telkkaristasi viihdekeskus" markkinointiin?


      • Aika entinen ei pala
        ??? kirjoitti:

        Soneran palvelu Loimaan kaapeliverkossa on todella ala-arvoista. Ongelmat on tiedossa vikapalvelussakin. Tämän asian kanssa on vaan elettävä, tai löydettävä jokin uusi ratkaisu. Onko se SSP -kuitu, maksaa melkoisesti. Tai "harava" tai lautanen katolle? Huono homma kaikkiaan, tohon kaapelitekniikkaankin uskoin, mutta vaikuttaa että ei edes Soneran rahkeet (tai halu) riitä hoitamaan hommaa edes perustasolle.
        Peruskanavat kyllä näkyy, vaikka kaapelit riippuvat kasvavissa puissa nippusiteillä... Soneran markkinoimien maksukanavien, esim. TV3-paketin kytkentä kesti meillä 2 viikkoa (14-päivää)!!!!
        TV5 ei vieläkään (!) Loimaan kaapeliin mahdu, miksi! Onhan tuosta teoriaa että Turku TV vie kanavanipusta resurssit! Voi, tätä maailman menoa! Liittyyköhän Loimaan "viihtymisvaara" slogan jotenkin tohon Soneran "tee telkkaristasi viihdekeskus" markkinointiin?

        Antenneja saa kaupasta Loimaallakin, 49 euroa ja siinä kaikki. Anteenidigiboksi vaan ja siinä se. Ei tarvitse joka kuukausi maksaa Soneralle. Soneraa ei itse asiassa Loimaalla tarvita missään eikä koko Suomessa. Rahat menee Ruotsiin ja Sonera öykkäröi asiakkaille. Tosin se kai pitää muut operaattorit ystävällisinä. Olen maksanut tähän syksyyn Soneralle satasen kuussa pelkkiä perusmaksuja: kännykkä, lankapuhelin, laajakaista ja lisäksi kaapelitv. Nyt on enää laajakaista ja kyllä laskuissa tuntuu. Muiden operaattorien palvelu on ystävällistä ja soittoihin vastataan. Nyt jo kolmas kuukausi ilman laskuja, Sonera toki muistaa periä laajakaistamaksun plus euron paperista. Sekin on kumma juttu, kun en voinut luottaa Soneran linjoihin niin en ottanut tietokoneeseen pankkilinkkiä. Enkä ole katunut, pari kertaa olisin ollut lirissä. Ostelin Amerikoista ja jos olisin maksanut tietokoneelle, rahat olisivat olleet Soneran jumissa, tavarat tullissa pari viikkoa, jonka jälkeen ne olisi palautettu Amerikkaan.


      • dhvutyrf
        Aika entinen ei pala kirjoitti:

        Antenneja saa kaupasta Loimaallakin, 49 euroa ja siinä kaikki. Anteenidigiboksi vaan ja siinä se. Ei tarvitse joka kuukausi maksaa Soneralle. Soneraa ei itse asiassa Loimaalla tarvita missään eikä koko Suomessa. Rahat menee Ruotsiin ja Sonera öykkäröi asiakkaille. Tosin se kai pitää muut operaattorit ystävällisinä. Olen maksanut tähän syksyyn Soneralle satasen kuussa pelkkiä perusmaksuja: kännykkä, lankapuhelin, laajakaista ja lisäksi kaapelitv. Nyt on enää laajakaista ja kyllä laskuissa tuntuu. Muiden operaattorien palvelu on ystävällistä ja soittoihin vastataan. Nyt jo kolmas kuukausi ilman laskuja, Sonera toki muistaa periä laajakaistamaksun plus euron paperista. Sekin on kumma juttu, kun en voinut luottaa Soneran linjoihin niin en ottanut tietokoneeseen pankkilinkkiä. Enkä ole katunut, pari kertaa olisin ollut lirissä. Ostelin Amerikoista ja jos olisin maksanut tietokoneelle, rahat olisivat olleet Soneran jumissa, tavarat tullissa pari viikkoa, jonka jälkeen ne olisi palautettu Amerikkaan.

        Lähdössä minullakin Soneran laajakaista. SSP:n kuitukaapelin pää jo talon sisäpuolella ja lähiaikoina pitäisi asentajan tulla tekemään liittäminen. ;-)


    • ai piru ha haaa ai

      Olkaa kiitollisia edes jouluna Eero S:lle, joka oli toimitusjohtaja ja sai ajettua tyhmän hallituksen taakseen Sonera-kauppaan. Hallituksessa oli muuten muuan Hanna R. Nainen, joka antoi Priimukselle suurella johtamistaidollaan kuoleman ja parille muullekin osakeyhtiölle. Valitkaa hänet seuraavaksi kaupunginhallitukseen Teija E-M kanssa, niin loimaa on konkurssissa vuonna 2013!

      • ölkubgrf

        Suomi-TV alkoi näkymään pienen rutinan jälkeen! Eurosport seuraavaksi? Ei se vaadni kuin yhden ruksin heidän tietokoneellaan, puheet vanhasta tekniikasta puppua. Jos kanavan saa täällä maksullisena näkymään, riittää tekniikka sen näyttämiseen myös kaapelikorttipaketissakin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe