Mun koneella ei toimi mitkään retrot.
Eilen kun pelasin ihan samoja retroja kaverin koneella mitä nyt yritän pelata niin ne ei toimi.
Siihen tulee sellasen ''ikkuna'', jossa lukee jotain ''Internet ei pysty suorittamaan sivua www...''.
Mistä oikein on kyse? En pääse mihinkään retroon.
Jos pitää ladata uusi netti niin mistä?
Eikä sitten mitään ''lol'', ''hanki elämä niin ei tartte niissä retroissa roikkua'' kommentteja! ;>
Retrot ei toimi?
2
385
Vastaukset
- Windows -tiimi
Kysymyksessä on sellainen virhe että koneesi muisti on täynnä, välimuisti ja evästeet pitää tyhjentää tai netissä ongelmia.
- daakisaiaa
Mene habbo.servebeer.comm/ osoitteeseen!!
1. Luo hahmo
2. Kun olet luonut sen mene kotisivulle ja paina "Ga naar Holo!"
3.Kun olet päässyt sisään tee omia huoneita...
4.Jos se lagittaa ni se on normaalia elä pelästy
5. jos se lähtee kokonaan mene uudestaan
6.Jos et pääse enään sisään odota seuraavaan päivään
7. jos et pääse seuraavana päivänä sisään odota viikko
*******************************************************************TIEDOT**********************************************************************
Minun hahmoni on "Nollaholopaikal" ja omistan tylypahkan siellä!¨
Toivon että tulet Tuvanjohtajaksi tai opettajaksi, muutenkin voit tulla ropettamaan!
Laita Internettiin "Holo" ja painat siitä Holo-Hotel!! Alimmaisena on minun kirjoitukseni ja siitä saat ohjeet!
Tervetuloa Tylypahkaani!
opettajahakemus voi laittaa osoitteeseen:[email protected]
- Antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511