..nyt vasta heräsin, kun ei ollut kelloa laitettu soimaan. Kyllä sitä nukuttikin hyvin kun iltasella tuli haukattua kaksi kinkkuviipalein ja juustoviipalein päällystettyä voileipää. Turkuun tästä teen lähtöä ja huomenissa takaisin. Caribia hotellissa olen perinteiseen tapaani yötä. Siellä on Varsinais-Suomen paras ja monipuolisin aamiaispöytä. Sen antimilla pärjäilee pitkälle iltapäivään. Mutta on minulla siellä ihan työasioitakin hoideltavana. Ettei pelkkää hupia sentään.
Huomenta vaan..
Lounli-Raideri..
4
172
Vastaukset
- Arkistonhoitaja
tässä joulun aikaan on kehittynyt sellainen tapa, että ruoan päälle mahan viereen nukkumaan - a vot, maistuu uni hyvälle. Hyvää Turku-reissua vaan sulle.
- markkos
tuo vesisade, minunkun piti alkaa sulatella niitä kinkunrasvoja sorvakonreittiä sivakoiden....
- heräsin äsken
ja murjasin sen kunniksi paskan.
- haaveet kaatuu
Haaveissa vainko oot mun http://keskustelu.suomi24.fi/node/696690
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842