Vanneteippi autoihin?

löytyykös

Moottoripyöriin näkyy olevan myynnissä tuollaisia 7mm vanneteippejä, mahtaako autoihin löytyä vastaavia, mutta mielellään vähän leveämpiä kun teipattava osuus olisi ehkä 12mm tms

Pysyykö tuollaiset kiinni ja millä vanne pitäisi puhdistaa ennenkuin laittaa?

http://www.wandamotor.fi/product_info.php?products_id=2021&osCsid=5e3cd3eef76186e643779f5c82173450

4

2505

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

Kyllä niitä on olemassa ainakin 10mm asti. Itse ostin jostain pienemmästä putiikista heräteostoksena viimekesänä tuota teippiä. Tosin ei mitään laadukasta. rupeaa rapistumaan aika nopeasti joten otin pois ja maalasin itse vastaavanlaisen raidan vanteeseen

• Kestäsköhän laadukkaampi teippi edes kesä ajan ja mistähän sitä sais ostettua?

• ---

Veikkaan että teippi kärsii aika paljon pesemisestä joten kone pesua ei ainakaan jos on tollanen teippi. Kyllä mä uskon että se kiinni pysyy kunhan kunnolla puhdistaa jollain liuottimella pohjan että ei oo paskaa välissä.

• semmosiax

Meinasin laittaa toissakesänä, mutta en saanut teipattua kuin yhden renkaan ja totesin että se on niin nolon näköinen että otan pois, seuraavana talvena maalasin vanteet ihan itte spraypulloilla, nyt on hienot.

Kaksi vannetta onnistui täydellisesti, voisi luulla vaikka tehtaan maalaamiksi, niin hyvää ja tasaista jälkeä tul. Mutta kolmassa on yksi pari lovea, jostain syytä maali irtosi parista paikasta siinä vanteessa heti kohta, ehkä alla jotain onkelmaa. Neljännessä vanteessa on pari kolme valumajälkeä. Oon miettinyt jos hioisi ongelmapaikat ja maalaisi nuo kaksi heikommin onnistunutta vannetta uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      209
      2259
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      166
      1494
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1101
    4. 60
      975
    5. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      961
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      937
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      851
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      93
      807
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      120
      741
    10. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      738
    Aihe