..ja pieni voitto siitä itsellekin lohkesi. Ostin nimittäin Samsung e 1080 kännyköitä aikamoisen erän, hintaan 19 e/kpl. ja osan olen jo myynyt eteenpäin vanhuksille turvapuhelimiksi. Markkinoiden helppokäyttöisin kännykkä. Kolmen vanhainkodin kautta tänään paluumatkalla ajelin ja kauppa kävi ihan mukavasti, sain 39 euroa kappaleelta ja molemmat osapuolet olivat tällöin tyytyväisiä kauppaan. Pieniähän nuo ovat bisneksinä, mutta helpotta vanhusten elämää kun saavat puhelimen ihan perille toimitettuna ja sopuhintaan. Dorot sun muut varsinaiset "seniorikännyt" ovat varsin hinnakkaita. Tällä mallilla kahden vuoden takuukin.
Noniin, tuli tehtyä hyvä työ...
5
209
Vastaukset
- Klaus...
Takuu loppuu siihen, kun olet myynyt ne toiselle henkilölle.
Tunnut elävän haavemaailmassa.- joo joo jutut
ei tarvita ikinä takuuta
- teondf
ei takuu ole rinnastettavissa hlöön vaan tuotteeseen. joka ykstyisen kaupassa taakuukuitti kantsii säilyttää
- yks vaan
vanhukset kiertää kaukaa, ei osta pimeitä kännyköitä laita puolen kulkijalta..
- Lounli-Raideri..
..ja eivät ne minua laitapuolenkulkijana pidä. Ja takuu toimii puhelimissa, olen sen varmistanut.
Tänään teen myyntimatkan Rauman suuntaan. Lastasin juuri auton ja vielä Teboilin kautta kieppaan ja sitten kaupoille.
Ihodessa pitää poiketa paluumatkalla ainakin kaffeella ja soitella Mona Caritaa jukeboxista. Virittää uuden Vuoden juhlinnan tunnelmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166163- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan891877En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1881037- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708