Voiko uudemman kden asentaa debian lennyyn vai eikö se ole järkevää?
Jos voi niin kuinka se toteutetaan?
Uusin kde
9
653
Vastaukset
- åpoiuioiui
Eihän se ole järkevää, mutta jos kuitenkin haluat mahdollisesti "rikkoa" toimivan järjestelmän, niin katso seuraavaa sivustoa http://www.debian-desktop.org/doku.php Itse en ainakaan suosittele
- Bill G.
Testing repoista löytyy kde4
http://pkg-kde.alioth.debian.org/kde4.html
Mulla ei ole esiintynyt ongelmia. Kde3.5 on niin vaikea käyttöinen ja epäselkeä, ettei sitä kannata käyttää. Ei mitään järkeä. Kohta tulee Debian 6 ja siinä on valmiina uudempi.
- höna kaka
Debsukassa on se ikävä piirre, ettei tiedä onko kohta kohta vaiko kohta.
Mutta en valita, kyllä lopputulos hakkaa bugiset aallonharjalla ratsastajat mennen tullen. - Tarvitsen_Kaffeinen!
"Mulla ei ole esiintynyt ongelmia. Kde3.5 on niin vaikea käyttöinen ja epäselkeä, ettei sitä kannata käyttää. - Ei mitään järkeä. Kohta tulee Debian 6 ja siinä on valmiina uudempi."
Kysymys: Jos kaffeinen oma kehitystiimi ei saa aikaiseksi kunnolla toimivaa JA KDE4:n kanssa yhteensopivaa versiota kaffeinesta ennen debian 6:n julkaisua, aikovatko debianin kasaajat:
a) julkaista sunnitellusta poiketen vielä vanhemmalla KDE 3.5:llä, jotta saadaan toimiva kaffeine
b) julkaista distron, jossa kaffeine on yhtä pahasti rikki kuin KUbuntu 9.10ssäkin on ?
c) tehdä itse tarvittavat korjaukset kaffeineen tai sponsoroida kaffeinen kehitystiimiä tai muuta ulkopuolista tahoa jotta kaffeinen kehitykseen saadaan vauhtia
d) viivästyttää debian 6:n julkaisua, kunnes kaffeinen oma kehitystiimi saa aikaiseksi KDE4:n kanssa kunnolla toimivan version ?
- :wq
>> mieleni minun tekevi
- VeikkA.
Asennappa Sgueezeen StartupManager ja käynnistä se. Tämän jälkeen pitäisi näkyä valikossa kaikki muutkin käyttöjärjestelmät.
- sitä..
Grub2:ta voi asentaa vaikkapa /-osiolle- tai jättää kokonaan asentamatta, jos siitä ei mihinkään ole?
- grub2:n
sitä.. kirjoitti:
Grub2:ta voi asentaa vaikkapa /-osiolle- tai jättää kokonaan asentamatta, jos siitä ei mihinkään ole?
poistaa ja asentaa se parempi grub ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516304
- 491753
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381414- 461023
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se46923Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845