Huomioita venäläisestä naisesta.

=täydellinen nainen

Seurustelen jo toista vuotta Pietarin lähettyviltä Suomeen 15v sitten tulleen venäläisen naisen kanssa.

Olemus ilmenee hieman eri tavalla kuin suomalaisella naisella. Olen huomannut tiettyjä positiivisia eroja suomalaisiin naisiin:

-Ulkonäköön kiinnitetään huomiota. Ulos edes kauppaan ei mennä laittamatta huulipunaa ja silmämeikkiä. Miestä miellytetään olemalla kaunis ja haluttava.

Parfyymi tuoksuu. Ostan sitä hänelle kalleimmasta päästä. Sen t uoksu säilyy hyvänä koko päivän. Rexonaa ja dödöjä ei käytetä. Rexona ja deodorantit ovat tuoksultaan alussa hyviä mutta muuttuvat kohta halvan oloiseksi pahalle haiseviksi.

-Miehen mielenkiinto pidetään yllä olemalla tälle huomaavainen, kaunistautumalla ja yleensäkin meikkaamalla ja pukeutumalla naisellisen kauniisti. Tuulipuku ei ole se tavallinen asuste. Tosiasia on se, että venäläisen naisen erottaa katukuvasta jo kaukaa nimenomaan hyvän pukeutumisen ja kauniiksi laittautumisen vuoksi.

Ulkona naiseni pujottaa käsivartensa omani ympäri ja kävelemällä kauniisti lantio keinuen harppomatta.

Hän ei silti ole palvelijatar eikä orja vaan omaa omat mielipiteensä ja tuo ne myös julki.

Rauhallisuus ja varmuus.

Tasa-arvoisuus. Silti antaa mielellään miehen tuntea olevansa perheenpää.

Tietty asiallisuus ja tulisuus jolloin erimielisyydet ja mieltä vaivaavat asiat saadaan selvitettyä.

Ravintolassa syödessä omistaudutaan miehelle vilkuilematta muualle. Täydellisyys, läheisyys ja todellinen kiinniliimautuminen tanssilattialla.

Rakastelu on todellista miehen huomioon ottamista ja täydellisen molemminpuolisen tyydytyksen antamista ja saamista.

Olen tyytyväinen!

3

411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.o.i. o.l. p.t.ä

Kyllä sitä Suomalainen nainen olla pitää. Sitä nääs nääs klamouri hyllä häviää jossain vaihees kun arki koitaa.
      Mutta finski nainen kestää tuulet ja tuiskut,on ihan rehelinen ja Suomalaiselle käypänen NAINEN. Osaa tarvittaessa laitaa ittensä kauniiks.Ei kai sitä normi duunari ukkokaan pukupäällä jatkuvasti kerppaile.

• Tervettä järkeä

Niin, käytäntö kai sen pukeutumisenkin sanelee. Jos haluaa elätettävän naisen, jolle ostaa sitten hajusteita kalleimmasta päästä, niin sitä saa mitä tilaa. Vanhaksi ja ryppyiseksi sekin tulee aikanaan kuitenkin ja ihastus laimenee. Siitä tuskin saa pitkäaikaista verkonsoutajaa, kun ei minari päällä kukaan viitti tuolla Saimaalla tuiskuissa soutaa, tai jos viittii, niin pissatulehdus on sillä parfyyminaisella jatkuva. (Näillä säillä voi olla ihan kadulla kävelystäkin)
        Mitä huomion osoittamiseen tulee, niin siten metsä vastaa kuin huudetaan...Jos lähtökohtaisesti osoittaa halveksivansa suomalaista naista, tuskin täältä sitä naista saa.

• onnessaan

on myöskin venäläinen. Olen rakastunut päivä päivältä uudelleen omaan herrasmieheeni. Hän ei koskaan tule viereeni ilman, että on käynyt suihkussa ja tuoksuu ihanan raikkaalle. Hän tulee kotiin aina suoraan työstä ja tilipussin antaa minulle ja joskus toivoo, että antaisin hänelle vähän taskurahaa. Hän pesee hampaansa aina aterian jälkeen. Hän huolehtii kodin siivouksesta ja järjestyksestä. Hän käy kaupassa ja viikonloppuisin hemmottelee minua mahtavilla laittamillaan herkuilla. Hän lajittelee pestävät pyykit valmiiksi, että minun on sitten helpompi pestä ne arkena, kun hän on työssä. Hän on vuoteessa tavattoman hellä ja huomaavainen rakastaja (maailman paras). Hän on niin komea ja hurmaava, että ystävättäreni ovat aivan heikkona, mutta hän on uskollinen ja vastuuntuntoinen, niin kuin älykkäältä mieheltä sopii odottaakin. Hän pesee minut saunassa ja haluaa, että olen aito ja luonnollinen, sillä hän inhoaa meikattuja naisia, koska hänen mielestään vain katutytöt maalavat huulensa. En koskaan aikaisemmin ole tuntenut ketään niin ihanaa tyyppiä. Hän rakastaa eläimiä ja haluaisi pelastaa kaikki maailman uhanalaiset eläimet. Hän rakastaa lapsia ja kantaa huolta maailman köyhistä lapsista. Aamuisin hän lähtee työhön niin hiljaa, että en koskaan kuule hänen lähtöään. En löydä hänestä mitään kielteistä sanottavaa. Hän on minun ja maailman paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      151
      4007
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      40
      2436
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2417
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2312
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      52
      2083
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      21
      1797
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1643
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1576
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1117
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1101
    Aihe