Puhelin Rally 3D -pelillä ja bluetoothilla mistä?
Kertokaa kaikki mallit!!
- Nokia 2700 classic
- Nokia 3120 classic
on mallit missä se on mut muut?
Rally 3D -peli ja bluetooth
6
736
Vastaukset
- isukki..
simpukka on toi peli bluetooth löytyy,aika halpa puhelinkin joku 65e mut alle 80e,,tiedän koska lapsellani on tuo 2720 mut se ei anna mun pelaa sitä jostain syystä,sit mun on pelattava sitä mun 3120:lla mutta ajan niin hiljaa että varmaan pääsen maaliin,kovimmalla nopeudella olen ojassa tasan tarkkaan.
- Rally 3D
Pääseekö puhelimellas 89 vai 101 km/h nopeutta?
2700 pääsee 89km/h:ta ja
jollaki toisella 101km/h:ta.
Onks siinä muistikorttipaikka ja monen giganen käy?
Ent muita pelejä?
Se 3120 classic olis hyvä mutta loppu on - Rally 3D
Rally 3D kirjoitti:
Ent muita pelejä?
Se 3120 classic olis hyvä mutta loppu onPitää saada uusi parempi auto, kun pelaa tarpeeksi!
Mä haluun sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - 31203120
Rally 3D kirjoitti:
Ent muita pelejä?
Se 3120 classic olis hyvä mutta loppu onton huippunopeus on 89km/h,mulle ihan liikaa siinäkin vatsan pohjassa kourasee niissä töyssyissä kivasti,tähän pitäis mennä 16g muistikortti ainakin tuolla alapuolella olevas viestis joku sano,..pelejä muita täs..Backgammon,Brain Challenge,Golf Tour,Highroller C..(pokeri,noppa pelejä),Poppin Panda,Rally 3D,Snake III,Sudoku,Tetris...tänään innostuin tosta Poppin Pandasta,tetriskin kivaa ajanvietettä.Sais ton ralliauton kolareitta maalin vielä niin olis hyvä,yhen mitalin kyllä jo sain
- 3120
Rally 3D kirjoitti:
Pitää saada uusi parempi auto, kun pelaa tarpeeksi!
Mä haluun sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mä kans ihmettelin kun siinä on lukittu pari autoo,niitten nimet on ensin toi millä ajetaan ekana on Red danger..sit violetti vaaleen sininen Azure racer..valkovihree Fast racer mikä on varmaan nopeampi auto kuin muut,en oo kylläkään lukenu noita ohjeita kovin hyvin et täytyy näköjään nyt lukasta.
- Rally 3D
31203120 kirjoitti:
ton huippunopeus on 89km/h,mulle ihan liikaa siinäkin vatsan pohjassa kourasee niissä töyssyissä kivasti,tähän pitäis mennä 16g muistikortti ainakin tuolla alapuolella olevas viestis joku sano,..pelejä muita täs..Backgammon,Brain Challenge,Golf Tour,Highroller C..(pokeri,noppa pelejä),Poppin Panda,Rally 3D,Snake III,Sudoku,Tetris...tänään innostuin tosta Poppin Pandasta,tetriskin kivaa ajanvietettä.Sais ton ralliauton kolareitta maalin vielä niin olis hyvä,yhen mitalin kyllä jo sain
haluisin ton mut ei saa enään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852230- 431820
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721584- 761366
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261204- 771191
- 481183
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai401037- 39983