Rally 3D -peli ja bluetooth

Rally 3D

Puhelin Rally 3D -pelillä ja bluetoothilla mistä?

Kertokaa kaikki mallit!!

- Nokia 2700 classic
- Nokia 3120 classic
on mallit missä se on mut muut?

6

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isukki..

simpukka on toi peli bluetooth löytyy,aika halpa puhelinkin joku 65e mut alle 80e,,tiedän koska lapsellani on tuo 2720 mut se ei anna mun pelaa sitä jostain syystä,sit mun on pelattava sitä mun 3120:lla mutta ajan niin hiljaa että varmaan pääsen maaliin,kovimmalla nopeudella olen ojassa tasan tarkkaan.

• Rally 3D

Pääseekö puhelimellas 89 vai 101 km/h nopeutta?

2700 pääsee 89km/h:ta ja
        jollaki toisella 101km/h:ta.

Onks siinä muistikorttipaikka ja monen giganen käy?
        Ent muita pelejä?
        Se 3120 classic olis hyvä mutta loppu on

• Rally 3D
        Rally 3D kirjoitti:

Ent muita pelejä?

Pitää saada uusi parempi auto, kun pelaa tarpeeksi!

Mä haluun sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 31203120
        Rally 3D kirjoitti:

Ent muita pelejä?

ton huippunopeus on 89km/h,mulle ihan liikaa siinäkin vatsan pohjassa kourasee niissä töyssyissä kivasti,tähän pitäis mennä 16g muistikortti ainakin tuolla alapuolella olevas viestis joku sano,..pelejä muita täs..Backgammon,Brain Challenge,Golf Tour,Highroller C..(pokeri,noppa pelejä),Poppin Panda,Rally 3D,Snake III,Sudoku,Tetris...tänään innostuin tosta Poppin Pandasta,tetriskin kivaa ajanvietettä.Sais ton ralliauton kolareitta maalin vielä niin olis hyvä,yhen mitalin kyllä jo sain

• 3120
        Rally 3D kirjoitti:

Pitää saada uusi parempi auto, kun pelaa tarpeeksi!

Mä haluun sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mä kans ihmettelin kun siinä on lukittu pari autoo,niitten nimet on ensin toi millä ajetaan ekana on Red danger..sit violetti vaaleen sininen Azure racer..valkovihree Fast racer mikä on varmaan nopeampi auto kuin muut,en oo kylläkään lukenu noita ohjeita kovin hyvin et täytyy näköjään nyt lukasta.

• Rally 3D
        31203120 kirjoitti:

ton huippunopeus on 89km/h,mulle ihan liikaa siinäkin vatsan pohjassa kourasee niissä töyssyissä kivasti,tähän pitäis mennä 16g muistikortti ainakin tuolla alapuolella olevas viestis joku sano,..pelejä muita täs..Backgammon,Brain Challenge,Golf Tour,Highroller C..(pokeri,noppa pelejä),Poppin Panda,Rally 3D,Snake III,Sudoku,Tetris...tänään innostuin tosta Poppin Pandasta,tetriskin kivaa ajanvietettä.Sais ton ralliauton kolareitta maalin vielä niin olis hyvä,yhen mitalin kyllä jo sain

haluisin ton mut ei saa enään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      158
      13561
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      77
      9826
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      99
      9182
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      21
      8159
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      44
      6800
    6. 150
      6205
    7. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      41
      5643
    8. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      90
      4637
    9. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      24
      3425
    10. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      402
      1308
    Aihe