Rally 3D -peli ja bluetooth

Rally 3D

Puhelin Rally 3D -pelillä ja bluetoothilla mistä?

Kertokaa kaikki mallit!!

- Nokia 2700 classic
- Nokia 3120 classic
on mallit missä se on mut muut?

6

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isukki..

      simpukka on toi peli bluetooth löytyy,aika halpa puhelinkin joku 65e mut alle 80e,,tiedän koska lapsellani on tuo 2720 mut se ei anna mun pelaa sitä jostain syystä,sit mun on pelattava sitä mun 3120:lla mutta ajan niin hiljaa että varmaan pääsen maaliin,kovimmalla nopeudella olen ojassa tasan tarkkaan.

      • Rally 3D

        Pääseekö puhelimellas 89 vai 101 km/h nopeutta?

        2700 pääsee 89km/h:ta ja
        jollaki toisella 101km/h:ta.

        Onks siinä muistikorttipaikka ja monen giganen käy?
        Ent muita pelejä?
        Se 3120 classic olis hyvä mutta loppu on


      • Rally 3D
        Rally 3D kirjoitti:

        Pääseekö puhelimellas 89 vai 101 km/h nopeutta?

        2700 pääsee 89km/h:ta ja
        jollaki toisella 101km/h:ta.

        Onks siinä muistikorttipaikka ja monen giganen käy?
        Ent muita pelejä?
        Se 3120 classic olis hyvä mutta loppu on

        Pitää saada uusi parempi auto, kun pelaa tarpeeksi!

        Mä haluun sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • 31203120
        Rally 3D kirjoitti:

        Pääseekö puhelimellas 89 vai 101 km/h nopeutta?

        2700 pääsee 89km/h:ta ja
        jollaki toisella 101km/h:ta.

        Onks siinä muistikorttipaikka ja monen giganen käy?
        Ent muita pelejä?
        Se 3120 classic olis hyvä mutta loppu on

        ton huippunopeus on 89km/h,mulle ihan liikaa siinäkin vatsan pohjassa kourasee niissä töyssyissä kivasti,tähän pitäis mennä 16g muistikortti ainakin tuolla alapuolella olevas viestis joku sano,..pelejä muita täs..Backgammon,Brain Challenge,Golf Tour,Highroller C..(pokeri,noppa pelejä),Poppin Panda,Rally 3D,Snake III,Sudoku,Tetris...tänään innostuin tosta Poppin Pandasta,tetriskin kivaa ajanvietettä.Sais ton ralliauton kolareitta maalin vielä niin olis hyvä,yhen mitalin kyllä jo sain


      • 3120
        Rally 3D kirjoitti:

        Pitää saada uusi parempi auto, kun pelaa tarpeeksi!

        Mä haluun sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        mä kans ihmettelin kun siinä on lukittu pari autoo,niitten nimet on ensin toi millä ajetaan ekana on Red danger..sit violetti vaaleen sininen Azure racer..valkovihree Fast racer mikä on varmaan nopeampi auto kuin muut,en oo kylläkään lukenu noita ohjeita kovin hyvin et täytyy näköjään nyt lukasta.


      • Rally 3D
        31203120 kirjoitti:

        ton huippunopeus on 89km/h,mulle ihan liikaa siinäkin vatsan pohjassa kourasee niissä töyssyissä kivasti,tähän pitäis mennä 16g muistikortti ainakin tuolla alapuolella olevas viestis joku sano,..pelejä muita täs..Backgammon,Brain Challenge,Golf Tour,Highroller C..(pokeri,noppa pelejä),Poppin Panda,Rally 3D,Snake III,Sudoku,Tetris...tänään innostuin tosta Poppin Pandasta,tetriskin kivaa ajanvietettä.Sais ton ralliauton kolareitta maalin vielä niin olis hyvä,yhen mitalin kyllä jo sain

        haluisin ton mut ei saa enään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe