Rally 3D -peli ja bluetooth

Rally 3D

Puhelin Rally 3D -pelillä ja bluetoothilla mistä?

Kertokaa kaikki mallit!!

- Nokia 2700 classic
- Nokia 3120 classic
on mallit missä se on mut muut?

6

793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isukki..

simpukka on toi peli bluetooth löytyy,aika halpa puhelinkin joku 65e mut alle 80e,,tiedän koska lapsellani on tuo 2720 mut se ei anna mun pelaa sitä jostain syystä,sit mun on pelattava sitä mun 3120:lla mutta ajan niin hiljaa että varmaan pääsen maaliin,kovimmalla nopeudella olen ojassa tasan tarkkaan.

• Rally 3D

Pääseekö puhelimellas 89 vai 101 km/h nopeutta?

2700 pääsee 89km/h:ta ja
        jollaki toisella 101km/h:ta.

Onks siinä muistikorttipaikka ja monen giganen käy?
        Ent muita pelejä?
        Se 3120 classic olis hyvä mutta loppu on

• Rally 3D
        Rally 3D kirjoitti:

Ent muita pelejä?

Pitää saada uusi parempi auto, kun pelaa tarpeeksi!

Mä haluun sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 31203120
        Rally 3D kirjoitti:

Ent muita pelejä?

ton huippunopeus on 89km/h,mulle ihan liikaa siinäkin vatsan pohjassa kourasee niissä töyssyissä kivasti,tähän pitäis mennä 16g muistikortti ainakin tuolla alapuolella olevas viestis joku sano,..pelejä muita täs..Backgammon,Brain Challenge,Golf Tour,Highroller C..(pokeri,noppa pelejä),Poppin Panda,Rally 3D,Snake III,Sudoku,Tetris...tänään innostuin tosta Poppin Pandasta,tetriskin kivaa ajanvietettä.Sais ton ralliauton kolareitta maalin vielä niin olis hyvä,yhen mitalin kyllä jo sain

• 3120
        Rally 3D kirjoitti:

Pitää saada uusi parempi auto, kun pelaa tarpeeksi!

Mä haluun sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mä kans ihmettelin kun siinä on lukittu pari autoo,niitten nimet on ensin toi millä ajetaan ekana on Red danger..sit violetti vaaleen sininen Azure racer..valkovihree Fast racer mikä on varmaan nopeampi auto kuin muut,en oo kylläkään lukenu noita ohjeita kovin hyvin et täytyy näköjään nyt lukasta.

• Rally 3D
        31203120 kirjoitti:

ton huippunopeus on 89km/h,mulle ihan liikaa siinäkin vatsan pohjassa kourasee niissä töyssyissä kivasti,tähän pitäis mennä 16g muistikortti ainakin tuolla alapuolella olevas viestis joku sano,..pelejä muita täs..Backgammon,Brain Challenge,Golf Tour,Highroller C..(pokeri,noppa pelejä),Poppin Panda,Rally 3D,Snake III,Sudoku,Tetris...tänään innostuin tosta Poppin Pandasta,tetriskin kivaa ajanvietettä.Sais ton ralliauton kolareitta maalin vielä niin olis hyvä,yhen mitalin kyllä jo sain

haluisin ton mut ei saa enään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1641
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1061
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      964
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      922
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      916
    6. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    7. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      268
      795
    8. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      775
    9. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      343
      736
    10. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      61
      732
    Aihe