Ihmissusia Suomessa!!!

Tri Barnapsy

151

9494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mursunorsu

      Tuokin tuli mieleesi? Jos ne on jo ainakin kerran nähty (marjastaja), niin miksi hitossa pitäisi epäillä niitä ihmissusiksi? Hillitsepä vähän niiden fantasiakirjojen ahmintaa.

      • sivusta seuraaja

        Tarvii käydä ostamassa joku hopeinen kirjeveitsi ja äkkiä. Olet itsekkin joku mursunorsu joka ei halua tuoda ilmi että teitäkin on ihmissusien lisäksi. No hopea tehoaa teihinkin!


      • 1863tyttöt7ty

        Haista paska fantastisen fantastinen kirja josta on loikkinut kirjaimia ulos!


      • akmi

        mä uskon etä ihmis sussia on olemasa ja vämpyrejä ja etä ne tapelee keskenään mä on ihmis sussien puolela mä on nähny nitä


      • sotkamolaine
        akmi kirjoitti:

        mä uskon etä ihmis sussia on olemasa ja vämpyrejä ja etä ne tapelee keskenään mä on ihmis sussien puolela mä on nähny nitä

        ei niitä helevetin ihmissusia ole olemasassakaan suomeksi sanottuna niitä helevetin paska ihmissusia ole.olen kyllä monta kertaa ollut täysikuun aikana ulkona eikä niitä oo näkyny ja jos semmonen tuliskin minä taittelen semmoselta paskamaiselta otukselta niskat nurin ja pesäpallomailalla päähän.
        haista sinä kyllä iso vittu akmi sinäkö muka ihmissusia nähny,paskat ja miten voit olla ihmissusien puolella kun niitä saatanan otuksia ole olemassakaan etkä itekkään mikää ihmissusi ole.


      • akmi suru
        sotkamolaine kirjoitti:

        ei niitä helevetin ihmissusia ole olemasassakaan suomeksi sanottuna niitä helevetin paska ihmissusia ole.olen kyllä monta kertaa ollut täysikuun aikana ulkona eikä niitä oo näkyny ja jos semmonen tuliskin minä taittelen semmoselta paskamaiselta otukselta niskat nurin ja pesäpallomailalla päähän.
        haista sinä kyllä iso vittu akmi sinäkö muka ihmissusia nähny,paskat ja miten voit olla ihmissusien puolella kun niitä saatanan otuksia ole olemassakaan etkä itekkään mikää ihmissusi ole.

        hei älä viiti leikkiä kovista toi sun kommenti sattu.mä ihan läpällä heitin tänne viestin.ei ollu kummonen reaktio.nyt harmitaa oikest.voisit tehä jotakin kanustavaa
        akmi


      • -95
        akmi kirjoitti:

        mä uskon etä ihmis sussia on olemasa ja vämpyrejä ja etä ne tapelee keskenään mä on ihmis sussien puolela mä on nähny nitä

        Lol salee nauran tääl teille kaikille pikkukakaroille jotka oikeesti uskoo et jtn ihmissusii ja vampyyreja on olemassa xD

        mitä tarkottaa toi sun lause ''mä uskon etä ihmis sussia on olemasa ja vämpyrejä'', ensinnäkin mikä on ihmis sussi? ja vämpyri? sun kirjotus ja äikkä näköjää 10


      • Bad wolf
        akmi kirjoitti:

        mä uskon etä ihmis sussia on olemasa ja vämpyrejä ja etä ne tapelee keskenään mä on ihmis sussien puolela mä on nähny nitä

        Akmi me emme tappele idän vamppyyreitä vastaan, mutta tappelemme lännen vamppyyreitä vastaan, koska Lucius sopi rauhan idän vayyrien kanssa


      • Voih!!!
        sotkamolaine kirjoitti:

        ei niitä helevetin ihmissusia ole olemasassakaan suomeksi sanottuna niitä helevetin paska ihmissusia ole.olen kyllä monta kertaa ollut täysikuun aikana ulkona eikä niitä oo näkyny ja jos semmonen tuliskin minä taittelen semmoselta paskamaiselta otukselta niskat nurin ja pesäpallomailalla päähän.
        haista sinä kyllä iso vittu akmi sinäkö muka ihmissusia nähny,paskat ja miten voit olla ihmissusien puolella kun niitä saatanan otuksia ole olemassakaan etkä itekkään mikää ihmissusi ole.

        Itse asiassa pitäisit vittu turpas kii ku et tiiä mistään juntti mitään mut ei kyl mikkään vampyyrit ja ihmissudet tappele ku vampyyreja oo ees olemassa.Keskiajalla oli ihmissusia!!!!


      • wju
        Bad wolf kirjoitti:

        Akmi me emme tappele idän vamppyyreitä vastaan, mutta tappelemme lännen vamppyyreitä vastaan, koska Lucius sopi rauhan idän vayyrien kanssa

        Vitun tonttu et oo mikään twilight ihmissusi!!!


      • voipaskanyttääeitoimi
        sotkamolaine kirjoitti:

        ei niitä helevetin ihmissusia ole olemasassakaan suomeksi sanottuna niitä helevetin paska ihmissusia ole.olen kyllä monta kertaa ollut täysikuun aikana ulkona eikä niitä oo näkyny ja jos semmonen tuliskin minä taittelen semmoselta paskamaiselta otukselta niskat nurin ja pesäpallomailalla päähän.
        haista sinä kyllä iso vittu akmi sinäkö muka ihmissusia nähny,paskat ja miten voit olla ihmissusien puolella kun niitä saatanan otuksia ole olemassakaan etkä itekkään mikää ihmissusi ole.

        mää uskon ihmissusiin ja yms.. ja koko ajan tutkin kaikista yliluonnollisista. en kuitenkaan väitä että niitä on koska sitä ei tiedetä ja itte uskon voi vittu tää kuulostaa tyhmältä ihan vittumaiselta mut et tuu kommentoimaa tähän mitään paskaa mut uskon että ihmissudeks voi muuttua oikeesti mut ihs..


      • Rrandom
        sotkamolaine kirjoitti:

        ei niitä helevetin ihmissusia ole olemasassakaan suomeksi sanottuna niitä helevetin paska ihmissusia ole.olen kyllä monta kertaa ollut täysikuun aikana ulkona eikä niitä oo näkyny ja jos semmonen tuliskin minä taittelen semmoselta paskamaiselta otukselta niskat nurin ja pesäpallomailalla päähän.
        haista sinä kyllä iso vittu akmi sinäkö muka ihmissusia nähny,paskat ja miten voit olla ihmissusien puolella kun niitä saatanan otuksia ole olemassakaan etkä itekkään mikää ihmissusi ole.

        Ei pahaalla...mutta loukkaantuin...kun sanoit ettei meitä ole olemassa... Hyvä kun et ole joutunut minun kynsien väliin..ja no...ihana ku jotkut..eivät usko meihin...niin suden kynnenjäljet mitkä näkyvät joskus kuolleen ihmisen kehossa ei tulla etsimään meitä...vaan suseja..meitä ne eivät ees löyä..me saahaan olla vapoja! Seuraavan 22 päivän päästä on taas täysikuu!! Mä rakastan sitä...ja pimeys on minun juttu <3 yksin olla metsässä on se ihana aika <3 ootan jo yötä milloin karkaan ulos salas <3 ja joo oon viel 15 joten vanhemmat ....ehh ne o ärsyttävii...mutta ihanaa yötä teille <3


      • alfa19
        sotkamolaine kirjoitti:

        ei niitä helevetin ihmissusia ole olemasassakaan suomeksi sanottuna niitä helevetin paska ihmissusia ole.olen kyllä monta kertaa ollut täysikuun aikana ulkona eikä niitä oo näkyny ja jos semmonen tuliskin minä taittelen semmoselta paskamaiselta otukselta niskat nurin ja pesäpallomailalla päähän.
        haista sinä kyllä iso vittu akmi sinäkö muka ihmissusia nähny,paskat ja miten voit olla ihmissusien puolella kun niitä saatanan otuksia ole olemassakaan etkä itekkään mikää ihmissusi ole.

        meille ei kannata noin sanoa pesäpallo maila menee poikki jos sillä meitä päähän lyö... HYVÄ ETTÄ VIELÄ ET MEITÄ OLE NÄHNYT. voit meidät tavata metsässä täyden kuunn aikaan TAI VAIKKA PÄIVÄLLÄ mutta vannon että kaikki minun laumasta ei osaa kontrolloida itseään sutena.. joten ole varovainen


      • Sudetonparhaita
        sotkamolaine kirjoitti:

        ei niitä helevetin ihmissusia ole olemasassakaan suomeksi sanottuna niitä helevetin paska ihmissusia ole.olen kyllä monta kertaa ollut täysikuun aikana ulkona eikä niitä oo näkyny ja jos semmonen tuliskin minä taittelen semmoselta paskamaiselta otukselta niskat nurin ja pesäpallomailalla päähän.
        haista sinä kyllä iso vittu akmi sinäkö muka ihmissusia nähny,paskat ja miten voit olla ihmissusien puolella kun niitä saatanan otuksia ole olemassakaan etkä itekkään mikää ihmissusi ole.

        Et voi todistaa etteikö ihmissusista olisi jossain universumissa. Etkä voi todistaa etteikö hän olisi ihmissusi. Itse olisin mielummin sudenverinen.


      • Anonyymi
        wju kirjoitti:

        Vitun tonttu et oo mikään twilight ihmissusi!!!

        Nii lol Lucius mitä hittoo mulla tuli ihan paskat housuun apua


      • Anonyymi
        Bad wolf kirjoitti:

        Akmi me emme tappele idän vamppyyreitä vastaan, mutta tappelemme lännen vamppyyreitä vastaan, koska Lucius sopi rauhan idän vayyrien kanssa

        Oletko oikea ihmissusi?


      • Anonyymi
        wju kirjoitti:

        Vitun tonttu et oo mikään twilight ihmissusi!!!

        Entäs jos onki


      • Anonyymi
        wju kirjoitti:

        Vitun tonttu et oo mikään twilight ihmissusi!!!

        On olemassa! Tiiän sen!


      • Anonyymi
        sotkamolaine kirjoitti:

        ei niitä helevetin ihmissusia ole olemasassakaan suomeksi sanottuna niitä helevetin paska ihmissusia ole.olen kyllä monta kertaa ollut täysikuun aikana ulkona eikä niitä oo näkyny ja jos semmonen tuliskin minä taittelen semmoselta paskamaiselta otukselta niskat nurin ja pesäpallomailalla päähän.
        haista sinä kyllä iso vittu akmi sinäkö muka ihmissusia nähny,paskat ja miten voit olla ihmissusien puolella kun niitä saatanan otuksia ole olemassakaan etkä itekkään mikää ihmissusi ole.

        Voisit olla hiljaa edes hetken kusipää MISTÄ SINÄ VOIT TIÄTÄÄ ONKO IHMISSUSEJA TAI TAIKUUTTA TAI KAIKKEA OLENASSA joten voit pitää pääsi kiinni. Ja olen nähnyt täysikuun aikana ihmeellisiä juttuja joten turpa kii vitun vanha.


      • Anonyymi
        -95 kirjoitti:

        Lol salee nauran tääl teille kaikille pikkukakaroille jotka oikeesti uskoo et jtn ihmissusii ja vampyyreja on olemassa xD

        mitä tarkottaa toi sun lause ''mä uskon etä ihmis sussia on olemasa ja vämpyrejä'', ensinnäkin mikä on ihmis sussi? ja vämpyri? sun kirjotus ja äikkä näköjää 10

        Turpakii vitu yks vee jos et usko mitä vittuu sää sit täällä teet😂✌️


      • Anonyymi
        -95 kirjoitti:

        Lol salee nauran tääl teille kaikille pikkukakaroille jotka oikeesti uskoo et jtn ihmissusii ja vampyyreja on olemassa xD

        mitä tarkottaa toi sun lause ''mä uskon etä ihmis sussia on olemasa ja vämpyrejä'', ensinnäkin mikä on ihmis sussi? ja vämpyri? sun kirjotus ja äikkä näköjää 10

        Lopettakaa kiusaaminen tai kohta mä tuun ja vittu syön sun nahkas


      • Anonyymi
        Rrandom kirjoitti:

        Ei pahaalla...mutta loukkaantuin...kun sanoit ettei meitä ole olemassa... Hyvä kun et ole joutunut minun kynsien väliin..ja no...ihana ku jotkut..eivät usko meihin...niin suden kynnenjäljet mitkä näkyvät joskus kuolleen ihmisen kehossa ei tulla etsimään meitä...vaan suseja..meitä ne eivät ees löyä..me saahaan olla vapoja! Seuraavan 22 päivän päästä on taas täysikuu!! Mä rakastan sitä...ja pimeys on minun juttu <3 yksin olla metsässä on se ihana aika <3 ootan jo yötä milloin karkaan ulos salas <3 ja joo oon viel 15 joten vanhemmat ....ehh ne o ärsyttävii...mutta ihanaa yötä teille <3

        Uskon suhun, mut en tiiä olenko itse ihmissusi, koska tykkään samoista asioista ja eniten tykkään lihasta, verestä ja nahasta. Joskus ajattelen tapposuunnitelmia


      • Anonyymi
        alfa19 kirjoitti:

        meille ei kannata noin sanoa pesäpallo maila menee poikki jos sillä meitä päähän lyö... HYVÄ ETTÄ VIELÄ ET MEITÄ OLE NÄHNYT. voit meidät tavata metsässä täyden kuunn aikaan TAI VAIKKA PÄIVÄLLÄ mutta vannon että kaikki minun laumasta ei osaa kontrolloida itseään sutena.. joten ole varovainen

        Toi on totta. Ei kannata kovistella sudelle, koska ne voi parasta sun pään irti ja tuoda sen mulle, koska aijon syödä sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on totta. Ei kannata kovistella sudelle, koska ne voi parasta sun pään irti ja tuoda sen mulle, koska aijon syödä sen

        Parasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta

        PURASTA


      • Anonyymi
        akmi kirjoitti:

        mä uskon etä ihmis sussia on olemasa ja vämpyrejä ja etä ne tapelee keskenään mä on ihmis sussien puolela mä on nähny nitä

        Mä oon ihmissusi


      • Anonyymi
        sotkamolaine kirjoitti:

        ei niitä helevetin ihmissusia ole olemasassakaan suomeksi sanottuna niitä helevetin paska ihmissusia ole.olen kyllä monta kertaa ollut täysikuun aikana ulkona eikä niitä oo näkyny ja jos semmonen tuliskin minä taittelen semmoselta paskamaiselta otukselta niskat nurin ja pesäpallomailalla päähän.
        haista sinä kyllä iso vittu akmi sinäkö muka ihmissusia nähny,paskat ja miten voit olla ihmissusien puolella kun niitä saatanan otuksia ole olemassakaan etkä itekkään mikää ihmissusi ole.

        Ole sinä hiljaa ja ihmissudet eivät ole ilkeitä kaikille!


      • Anonyymi
        -95 kirjoitti:

        Lol salee nauran tääl teille kaikille pikkukakaroille jotka oikeesti uskoo et jtn ihmissusii ja vampyyreja on olemassa xD

        mitä tarkottaa toi sun lause ''mä uskon etä ihmis sussia on olemasa ja vämpyrejä'', ensinnäkin mikä on ihmis sussi? ja vämpyri? sun kirjotus ja äikkä näköjää 10

        Mä oon 10v enkä kirjoita ees tolleen!


      • Anonyymi

        Äläpä mene kuutamolla marjastamaan!

        Meilläpäin liikkuu ehtoisin koirankuonolaisia ihmisen kroppa , vaaleanruskea nukkainen koiran kuono naamassa niitä on Luhalahdessakin nähty!


      • Anonyymi
        akmi kirjoitti:

        mä uskon etä ihmis sussia on olemasa ja vämpyrejä ja etä ne tapelee keskenään mä on ihmis sussien puolela mä on nähny nitä

        oot ihan oikeessa minä ja mun frendi ollaan ihmissusia.


      • Anonyymi
        sotkamolaine kirjoitti:

        ei niitä helevetin ihmissusia ole olemasassakaan suomeksi sanottuna niitä helevetin paska ihmissusia ole.olen kyllä monta kertaa ollut täysikuun aikana ulkona eikä niitä oo näkyny ja jos semmonen tuliskin minä taittelen semmoselta paskamaiselta otukselta niskat nurin ja pesäpallomailalla päähän.
        haista sinä kyllä iso vittu akmi sinäkö muka ihmissusia nähny,paskat ja miten voit olla ihmissusien puolella kun niitä saatanan otuksia ole olemassakaan etkä itekkään mikää ihmissusi ole.

        haista paska.


      • Anonyymi
        Bad wolf kirjoitti:

        Akmi me emme tappele idän vamppyyreitä vastaan, mutta tappelemme lännen vamppyyreitä vastaan, koska Lucius sopi rauhan idän vayyrien kanssa

        sä puhut ihan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ihmissusi

        Mistä tiiät?


    • hömmhömm

      Oletetaan että ihmissudet ois todellakin tuolla, niin millä helvetin perusteella hopea kaataisi lykantroopin? Se on vain myytti. Jos nyt järjellä ajattelee ja joku olisi ihmissusi ja omaisi ihmisen aivot, sitä ei kerkeis ampumaan ees enkuin ois ampuja raadeltu. Ja onko ees tieteellisiä todisteita että ihmisuden nähan läpi pääsee luodit?

    • ongelmaa kerrakseen

      Kuvan miehellä näkyisi olevan haulikko. Haulikolle kyllä tehdään monenlaisia patruunoita, mutta tuskin ihan hopeahauleja ampuvia. Hopeisia slagsejakaan ei ole kaupoissa näkynyt.

      Jos ihmissusi määriteltäisiin metsästyslaissa vesilinnuksi niin sitä ei saisi ampua lyijyhauleilla.

      • hahahaHAHAAAAHY

        ihmissudet ei lain mukaan kuulu riista eläimiin,joten kaliberi vaatimus on sama kuin haittaeläimille,eli luokkaa pienoiskivääri.Ihmissuden syömistä ei suositella trikiini tartunnan vuoksi.


      • Van Tampere

        Eihän haleja ole kovinkaan hankala vaihtaa hopesiin kuuliin. Hopea on sitäpaitsi halpaa ja jos haluaa säästää niin ostaa kirppiksiltä hopesia kakkulapioita ja silpuaan ne pellisaksilla silpuksi. Jos haluaa hifittää niin nämä silputut knöllit voi sitten sulattaa vaikka happi asetyleeni liekillä näppärästi ihan hauleiksikin.

        Itse ainakin olen jouseen tehnyt jo hopesia nuolenkärkiä ja pistimen hopeisista ruokaluvälineestä haulikkoon.


    • eu6n
      • Kyllästynyt!!

        Oivallus hyvä 10!
        Oikeammin he ovat veronmaksajien leipäsusia, epäluotettavia haaskalintuja ja oman edun tavoittelijoita, eli suomeksi sanottuna hyvinpukeutuneita persereikiä!


    • joha ponppas

      Voi jeesus teiti juttuja :D ei voi ku nauraa :D

    • ds1

      tä?!

      man... oon muuten nöhny noi underwold -leffat... ei huonoja... mutta tekiin ootte näemmä botteja

      tiiä mistä kaikkia näitä tulee top-topikit... jotain mätää 24.fi:ssä... joku adminibotti ei oo syönny lääkkeitään... ihan selvästi.

      • seko

        Heh! Meikä on nähny noi Underworld-leffat ja musta paras oli Underworld the rise of the lycans.

        Ihmissusia kyl on olemassa. Niil ei oo karvaa, ku vaan selässä ja ne on tosi rumia ja agressiivisia. Ne suuttuu helposti.


      • alfa19

        tuo suuttumis kohta on totta


    • pervot

      älkää viittkö tiiättekö että 7-10 vuotiaat lapset kin lukevat tätä sivustoa ja un oma 10 vuotias tyttöni on saanut jo paniikin!!!!!!!

      • =D olet homo

      • =D olet homo

      • =D olet homo

      • =D olet homo
        =D olet homo kirjoitti:

        no vittu kirjottakaa nettiin:
        ihmissuisi.on.vitun.homo.com

        siis ihmissusi.on.vitun.homo.com


      • Anonyymi

        Määki oon kymmenen mut en saa paniikki kohtausta


      • Anonyymi

        oon kymmenen ja mua vaan kiehtoo tää asia ja miks yli päätään annoit sun tyttären nähdä tän


    • Emmily Strange

      Mitäs sitten? Kiellä niitä tulemasta tänne ja anna ihmisten keskustella ihmissudenmetsästyksestä rauhassa.

    • push

      Huhuja on meidän metsisssä ollut. Olen nähnyt sellaisen yöllä, ja kerran siellä oli luita ja kaaleja, josta ei ole hajua mistä ne kaalit tulivat. Ja ihmissusia voipi olla joskus olemassa. Näin jonkun kallonkin siellä, en ole joskus nähnyt mitään vastaavaa. Minä uskon niihin.

      • sekompi seko

        Et oo ainut, joka uskoo niihin. :)


      • ödfboådnsk

        Ihan sama asia on tapahtunut Turussa! Luita sekä kaaleja oli yksi yö... EN tiedä liittyikö täysikuun herroihin, mutta outoa se oli.

        Ja näin seuraavana päivänä kallon, joka oli varmasti kissan?!
        On outoa, että samat asiat käyvät meille


    • mitmtimi

      "Wikipedia-tietosanakirja: Lykantropia
      Lykantropia (engl. Clinical lycanthropy) on psykiatrinen sairaus, jota sairastava henkilö kokee joko olevansa eläin tai olevansa muuttumassa eläimeksi. Muutos tapahtuu kuitenkin vain sairaan mielessä. Sairaus on saanut nimensä mytologisesta "lykantropia"-tilasta, jossa ihmissuden pureman tai noituuden seurauksena ihminen muuttui ihmissudeksi. On esitetty, että ihmissusi-myytti on saanut alkunsa tästä sairaudesta.

      Oireet
      McLean Hospitalissa tehdyssä tutkimuksessa [1] lykantropialle luokiteltiin seuraavia tunnistettavia oireita:

      Potilas ilmoittaa kokevansa joskus olevansa eläin.
      Potilas käyttäytyy, esimerkiksi liikkuu tai ääntelee, kuten eläin.
      Lykantropiaa ei siksi ole spesifioitu kokemukseksi pelkästä ihmisestä sudeksi -muuttumisesta, vaan lykantropiaan voi liittyä muodonmuutoskokemus laajempaan kirjoon eläimiä tai olentoja: Lykantropiatapauksia on listattu, ja vain pieni osa on sudeksi tai koiraksi muuttumisia. Myös muutoksia kissaksi, hevoseksi, linnuksi ja tiikeriksi on listattu, mutta myös sammakoksi tai mehiläiseksi on koettu muututtavan.[2] Tapaustutkimuksessa vuodelta 1989 lykantropiaa sairastava henkilö koki sarjan muutoksia; hän koki muuttuvansa ihmisestä koiraksi, hevoseksi ja lopulta kissaksi ennen kuin hoito sai hänet taas kokemaan itsensä ihmiseksi.[3]

      Syyt
      Lykantropia on harvinainen tila, jonka syiksi on esitetty jotain toista psykoottista tilaa, kuten skitsofreniaa, kaksisuuntaista mielialahäiriötä tai kliinistä masennusta. On myös esitetty, että tietyt neurologiset ja kulttuurilliset vaikutukset altistavat kokemukseen muodonmuutoksesta."
      Lähde: http://sivistyssanakirja.com/Lykantropia

      • Anonyymi

        must tuntuu et kukaan tääl ei sairasta tota ja jos se on harvinainen miten näin moni voi sairastaa sitä ja oletko koskaan kuullut sanoja therian ja otherkin


    • fgggfdsafgs

      2020 huhutaan, että uusi verilöyly on tulossa. Kuten aika moni on nähnyt niitä, ne eivät ole arkoja. Ne ovat agressiivisiä. Ja tämä on ainoa planeetta, jossa on elämää.

      • Dorian Grey

        Haittaa ei ole jos teroitta hopeaesineitä jo valmiiksi. Uskon että herra Barnapsy oli hieman edellä aikaansa. Maya kalenterin mukaan lopullinen eventti tapahtuu 2012 jo! Teroittakaa kyntilänjalkanne ja valmistakaa hopealuotinne, sillä aikaa on vähän...


      • gfhsmgwfs

        ???!!Taas jok hiippari on mennyt katsomaan "Ilta-Hämärä" sivuista tietoja!
        Se on tyhmä roolipeli sivu!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        oletteko te oikeasti yli 18v ihmisiä? Minä itse olen alle 16v, ja jos te sanotte
        -et voi todistaa ettei ihmissusia ole olemassa
        haloo? mähän voin vastata: voitko todistaa että niitä on?
        kaikelle yliluonnoliselle on looginen selitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletteko te oikeasti yli 18v ihmisiä? Minä itse olen alle 16v, ja jos te sanotte
        -et voi todistaa ettei ihmissusia ole olemassa
        haloo? mähän voin vastata: voitko todistaa että niitä on?
        kaikelle yliluonnoliselle on looginen selitys.

        sä pilaat mun elämän jos tapahtuu jotain yli luonnollista ja sä vaan itse asiassa tähän on looginen selitys 🤓


    • Ihmissusi

      Mä en usko usko ihmissusii / lycatrooppeihi.
      Mut joskus mä ulvon ku tulee semmone fiilis.
      Ja mun kaveri kertos et mä murisen kun mä nukun.
      Että näin.
      Ja mä nukun hopealusikoiden päällä koko ajan.
      Että näin... Kiva hyvä minä =D.
      Mut silti olispa niitä olemassa.

    • joppajoo...

      Että näin...

    • älkää olko varmoja!

      HEEEI KUKAAN EI VOI TODISTAA NYT ETTÄ ONKO NIITÄ OLEMASSA ON YHTÄ HYVÄ MAHDOLLISUUS ETTÄ NIITÄ ON TAI ETTÄ NIITÄ EI OLE :D että älkää olko niin varmoja !!!

    • eks muuta osaa sanoa

      ja hei kuule kovis ei sun tarvi toisia haukkua on esim koiria jotka on melekein susia ja mistä sä tiedät jos susi ja ihmine o pannu ja tullu ihmis susi???? :0 :D ja ois se iha helvetin siistii jos ois ihmissusia!!!!

    • sgsgstg

      Mitä friikkejä netissäkin liikkuu...

      • Anonyymi

        tarkotat ihmissusia vai noita kiusaajia minijonneja


    • minä olen ihmissusi. olen ollut elämästäni saakka olen ihmissusien johtaja kuten oli lucius lucifer aikoinaan me tapamme vain nälkäämme eikä mikään hiton hopee kaada meitä voitte koittaa hopeanitraattia se vahingoittaa vähäsen mutta me olemme kuolemattomia.

      • nopsa3

        minun täytyy kertoa sinulle jotain.. tarvitsen vain varmistuksen että olet se mikä sanot olevasi. sano se siis vielä jos tarkoitit sitä. jos et niin elä vaivaudu. minun täytyy olla varma asiasta ennen kuin voin kertoa asiani.


      • Not an omega

        Ihmissusien johtaja...:D they call it Alfa, dude:D


      • Anonyymi

        Oletko oikea ihmissusi jos olet nii ois kiva tavata jossain


      • Anonyymi

        Voitko purra minua


      • Anonyymi

        teetkö sä tän läpällä, vai haluatko pelotella ihmisiä? ei ihmissusia ole olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        teetkö sä tän läpällä, vai haluatko pelotella ihmisiä? ei ihmissusia ole olemassa.

        vai tosissaan ite oon kymmenen eikä mua pelota


    • miten ihmissuiin voi liittyä??

    • jodsagjpodipoai

      Lucius Lucifer oli ensimmäinen ihmissusien patriarkka, sekä ensimmäinen ihmissusi... Olet käynyt sivuilla: Ilta-Hämärä

      Tuo on vain säälittävää nimenkaappausta!

    • Kirjaudu sisään tai

      Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi, jos haluat käyttää omaa nimimerkkiä viestissäsi.

    • ......

      Twilight teki tehtävänsä .

    • WereWolf

      Uskon tuota.

    • 112

      mä oon näny himisuuden kunigas ne etti mua joka pigasta ja mä oon nanyt himissudeen kuunigater okessti sori en osa kirjotaa

      • vamyyri

        no mä oon vampyyri mut kukaan ei usko moa mut mun kaverit huulee että mä oon vampyyri


      • 112

        NO SORI MÄ VOIN VILLÄ HYVIN KTJOITAA TÄMÄN NO NIIN MÄ OON NÄNYT IHMISUSSDEN KUNINGAS NE ETII MUA MÄ OON NÄNYT IHMISUSSDEN KUNINGATAR OIKESTI :)


      • 112

        siis sori m' taas kirjotin v''rin mun piiti sanoa ett' m' oon n'nyt ihmisuuden kuningas ne etti mua ja olen my;s n'nyt ihmisuden kuningataren


      • wolfgirl1
        vamyyri kirjoitti:

        no mä oon vampyyri mut kukaan ei usko moa mut mun kaverit huulee että mä oon vampyyri

        Minä uskon sinua :)
        sillä olen itseihmissusi.


      • &&&&&

        Aika läppä:D ja mullakin on lukihäiriö, vaikka sun vittuilus on typerää.


      • Anonyymi

        tyyppi kirjoittaa niin huonosti että taidat olla humalassa


    • aikuinen !

      112 sie taijjat olla joku 5-12 vuotta kun et osaa kirjottaa , koska ei kukaan järkevä ihminen kirjottas noin.

      • 1223

        mut en vois kerrtoa täätä oon vampyyri mut kukaan ei usko mua


      • Ei niitä ole

        Kuule, jo 7-vuotiaat kirjoittavat paremmin, kuin 112.


      • &&&&&ttet
        1223 kirjoitti:

        mut en vois kerrtoa täätä oon vampyyri mut kukaan ei usko mua

        Hyvä:D


      • Anonyymi

        bro oon kymmenen enkä kirjota noin pilkkanako meitä pidät


    • OIKEESTI!

      Kuulkaa itse uskon vampyyreihin ja ihmissusiin, mutta minä uskon niihin
      Miten ne on kuvattu taruissa ja HUOM! sanoin taruissa enkä kirjoissa. Siis heti ku tuli twilight niin heti kaikki oli silleen" AAH! vampyyrit ovat ihania ja seksikkäitä! Vähäks mäkin haluaisin olla vampyyri!" Siis haloo! Joskus muutama sata vuotta sitten ihmiset pelkäsi näitä olentoja eivätkä olleet silleen" Iiik! Vampyyri! Edward Cullen on niin sairaan seksikäs!" Vampyyrit on kuvattu pelottaviksi ja minua kiinostaa minkälaisia ne ovat on oikeasti... Tuskin niillä on jokin hemmetin kyky suojautua auringolta, ovathan nämä erinomaisia kirjoja esim itse luen kirjoja sairaasti. Olen jo aloittanut omaa vampyyri tutkimusta ja tällä hetkellä näyttäisi siltä että vampyyrit huomattiin tai no oikeastaan ruvettiin kertomaan huhuja verensyöjästä Italiassa! Eli sinne siis! XP kuulostaahan tämä typerältä mutta hei olen vain utelias onko niitä edes olemassa. Nykyisin vampyyri pystyy piiloutumaan ihan hiton hyvin kun kaikki ihmiset ovat pukeutuneet vampyyriiksi. Tämä teidän fanitus menee jo yli! Eivätvampyyrit ole julkiksia tai ihmisudet! Joten voisitteko rauhoittua?!? Terveisin vähän hämmentynyt ja innoikas ja outo:))

    • vampyyrin prinsessa

      moi olen vampyyrin prinsessa

      • VAMPYYRIN PEINSESSA

        NO JOO OON VAMPYYRIN PRINSESSA


      • Anonyymi

        oletko tosissasi missä oot en tiiä ootko tosissa mut jos oot niin toi on tosi siistii:3


    • =D jekka

      oikeesti trololooloololoolo vampyyrin prinsessa

    • valeo1

      Luulen, että vaimoni on ihmis-susi, hän ulvoo aina iltaisin kun olemme sängyssä...

    • Werewolf year girl

      Olen ihmissusi.....:( Se piinaa minua. Minulla on karvaiset kädet,minulla on paksut ja tuuheat tummat kulmakarvat, olen tyttö......... Olen 11-vuotias. Itken sillä pelkään. Kainuussa oli viime-aikoina tapahtunut murha ja en tiedä olinko se minä.:( Äitiäkin pelottaa käytökseni. Kuulemma murisen yöllä, tulen tuli kuumaksi ja aina kun äiti tulee vaihtamaan sänky lakanaani niin hän huomaa että siinä on veri jälkiä eikä minulta ole valunut yöllä nenästä tai muualta verta... Me voisivat olla menkat mutta en usko.... Pelkään..... Kaverini sanovat koulussa joskus välitunneilla että minun silmäni kiiltävät punaisina. Hiukseni ovat tummat..... Jatkoja....... :(

      • Musta käpälä sisi!

        Jos olet Facebookissa voin auttaa sinua


    • .Wolfgirl.

      Mäkin oon ihmisusi ja asun kainuun suunnalla. Oon tyttö 12v käsissä ja jaloissa kasvaa paljon tummaa karvaa ja minulla on tuuheat kulma karvat ja jos suutun silmäni on punaiset ja semmonen "susiutuminen" valtaa kehoni joten jonkun pitää rauhoitella minua etten muutu loppuun asti.

    • wolfgirl1

      APUA! Olen ihmissusi! Minulla on paljon tuuheaa karvaa joka on paksuhkoa ja paksut ja tuuheat kulmakarvat.Aina kun on täysikuu alan ulvoa. Olen 11 vuotias pieni ihmis-susi täällä suomessa. Murisen paljon vanhemmilleni ja kuolaan usein. Kynteni ovat niin pitkät ja terävät,että jalkani ovat aina kipeät sillä kynnet hankaavat. Kerran kaverini käveli minun ohitseni ja hänelle tuli haava. :( pyysin anteeksi TOOSSI kovasti.

      • Onnea!

        Olet laama.


    • wolfgirl1

      Olen omissa oloissani ja syön paljon lihaa.
      Kaverit ja perhe huomauttavat joskus kun minulta tippuu kuolaa.
      Asun metsän keskellä ja joskus menen sinne syvyyksiin.
      Minua pelottaa.
      Olen syntynyt tämmöiseksi ja tulen olemaan tämmöinen.

    • wolfgirl1

      Olen omissa oloissani ja syön paljon lihaa.
      Kaverit ja perhe huomauttavat joskus kun minulta tippuu kuolaa.
      Asun metsän keskellä ja joskus menen sinne syvyyksiin.
      Minua pelottaa.
      Olen syntynyt tämmöiseksi ja tulen olemaan tämmöinen.

      • susityttö

        Olen 11v ja myös tyttö olen ihmissusi mutta kiltti sellainen. osaan hallita itseäni ja teidänkin pitää opetella. Jos muutun ihmissudeksi niin olen susi en hirviö en seiso kahdella jalalla silloin,lempi eläimeni on susi,tunnen että olen adoptoitu ja että oikeat vanhempani ovat myös susia koska uusi äitini ei välitä minusta.
        Ps. Yritä opetella hallitsemaan itseäsi


      • Musta käpälä susi!
        susityttö kirjoitti:

        Olen 11v ja myös tyttö olen ihmissusi mutta kiltti sellainen. osaan hallita itseäni ja teidänkin pitää opetella. Jos muutun ihmissudeksi niin olen susi en hirviö en seiso kahdella jalalla silloin,lempi eläimeni on susi,tunnen että olen adoptoitu ja että oikeat vanhempani ovat myös susia koska uusi äitini ei välitä minusta.
        Ps. Yritä opetella hallitsemaan itseäsi

        Hyvä neuvo, minä olen 12.V. Minua ihmetyttää oletko tappanut siis jonkun eläimen? No ei sillä väliä, hienoa että olet oppinut halitsemaan itsesi. Olen kanssa suden verinen, mutta en ole muuttunut. Toivon että voisimme keskustella. Esim Facebookissa tai Watsapissa. Ihanaa bähdä joku joka osaa hallita itseään.


      • Tyrmistyin
        Musta käpälä susi! kirjoitti:

        Hyvä neuvo, minä olen 12.V. Minua ihmetyttää oletko tappanut siis jonkun eläimen? No ei sillä väliä, hienoa että olet oppinut halitsemaan itsesi. Olen kanssa suden verinen, mutta en ole muuttunut. Toivon että voisimme keskustella. Esim Facebookissa tai Watsapissa. Ihanaa bähdä joku joka osaa hallita itseään.

        Voi hyvä luoja teitä... Wolfblood ei ole totta! Tottakai kaikki suomen susi-fanit muuttuivat heti sudenverisiksi, kun kys. sarja näytettiin Summerissa :/


      • Wolf jr
        Tyrmistyin kirjoitti:

        Voi hyvä luoja teitä... Wolfblood ei ole totta! Tottakai kaikki suomen susi-fanit muuttuivat heti sudenverisiksi, kun kys. sarja näytettiin Summerissa :/

        Henkilölle 'Tyrmistyin'

        Olen 11v tyttö, ja en ole sudenverinen vaikka olenkin jo puoliksi ihmissusi, olen sudensieluinen, synnyin ihmisen ruumiiseen vaikka sieluni on suden, ja nut yritän saada sieluni muuttumaan enemmän ihmismäiseksi (mikä ei onnistu), kiska koulussa jotkut ihmettelevät jos vaanin kissaa tai alan murisemaan...


    • Susi

      ihmissusi on ihminen joka on täysi kuulla susi mutta ihmisen aivoilla, siis suden näköinen mutta ei susi. Ihmissusien pitää oppia hallitsemaan sitä milloin haluaa muuttua sudeksi. esim... jos haluaa muuttua ilman täysikuuta niin pitää opetella . Mutta täysikuulla muttuu pakosta sudeksi. Alle 7 luokkalainen ei voi muuttua sudeksi.

      • Musta käpälä susi!

        Mistä sitä tiettää milloin on yli 7lk? Olet kyllä ihan hakoteillä. Ihmis susi ei voi muuttua milloin tahansa sudeksi. Vain täysikuun aikaan! Sillä ei todellakaan ole ihmisen aivoja kun se on susi, silloin se on armoton saalistaja joka ei pelkää mitään. Jos ihminen muuttuu sudeksi milloin haluaa, se ei ole ihmis susi, vaan hybridi!


    • Repeen teille

      Siis jos nyt ajatellaan että niitä on olemassa, niin mitenkä muutokset? Nopeaa karvankasvua? Vai kokonaan susiksi? Se susiksi kokonaan homma on kyl omasta mielestä siistimpi, mutta hei oikeesti, kuink amuka niin nopeesti ihminen muuttuu sudeks? "Murr murr!" Viuh! "Olin ihminen, nyt susi! Hahaa!" Joten vähän realistisempi olisi se puolisusijuttu. Ja Tiedoksenne, TWILIGHT on HOMOvampyyrileffa. Siis Jaakoppi ja Eedvartti oikeesti tykkää toisistaan ja Bella on mustis. Siinä teille faktaa. Mutta olishan se kiva olla ihmissusi, muttuu sudeks ja päästää kontrolli irti, ei tarvis huolehtii mitään tai stressata koulua yms. >_

      • Anonyymi

        Toyta


    • Oottepa te tyhmii!

      Siis ihmissusi on sellanen joka muuttuu puoleksi sudeksi ja puoleksi ihmiseksi vain täysikuulla.


      Muodonmuuttaja on sellanne joka muuttuu koska tahansa oman tahdon ja kontrollin mukaan sudeksi, ketuksi tai vaikkapa norsuksi.

      Ja Twilight on niin paras ikinä! Mä vaikka tappasin että saisin koskea Jacobin lihaksii!!! :P:P:P

      • Anonyymi

        En tiiä oonko ihmis susi mut joskus mua suututtaa niin paljon et kerran mä revin yhen päivä kirjan kappaleiksi. Mun hampaat on uskomattoman terävät kerran täysikuu hohti mun huoneeseen. Mun täytyy lopettaa näiden viestien lukeminen koska alkaa jännittää. Jatkan huomenna. Mut haluaisin olla ihmis susi.


    • Ihmissudeksi pyrkivä

      Itse uskon ihmissusiin ja haluan olla sellainen. Tuomas sellanen Ouluun Kiimingin Alakylään.

      • Musta käpälä susi!

        Niin sä et voi ihmis sudeksi muuttua


    • wolfgirl95

      mäkin haluasin ihmissudeksi ...siis haluaisin sitä ehkä enemmän ku mitää muuta

      • Musta käpälä susi!

        Valitettavasti ihmis sudeksi ei voi muuttua, ellei sun suvussa ole ihmis susia :(


    • taruolentoja tai ei

      mä uskon ihmissusiin jos ne on totta mutta lehdissä tai telkkarissa ei olla sanottu että ihmissusi olisi tappanut jonkun joten... IHMISSUDET OVAT PELKKIÄ TARUOLENTOJA!! niitä on olemassa tai ei ole.

    • taruolentoja tai ei

      vaikka sanoin jo että ihmissudet ovat taruolentoja niin lukekaa tämä

      Nimi: Crazén
      Lempinimi: Ihmissusien Kuningas
      Ikä: 328 vuotta
      Sukupuoli: Uros
      Palkkio: 750 000 000
      Sijainti: Thriller Park
      Taistelutapa: Murskaava iskuvoima, kynnet ja hampaat
      Rikokset: Lukemattomat väkivaltaiset murhat.

      Tämä ihmissusi tappoi kaikki Noumenchi Diablon ystävät ja sukulaiset 10 vuotta sitten.

      Crazén syntyi ihmissudeksi. Hänen kumpikin vanhempansa oli ihmissusi, mutta oli silti erittäin yllättävää että hän syntyi sutena. Hän ei koskaan muuttunut tavalliseksi ihmiseksi. Hän oli jo parin vuoden iässä niin vahva, että kykeni nostamaan viisi kertaa itsensä kokoisia kiviä. Kymmenien vuosien iässä hän nosteli taloja, ja lopulta hänestä tuli niin vahva, että hänen iskunsa saattoi murskata kallioita. Hänen älynsä oli ollut epäinhimillsen korkea koko hänen ikänsä, joka oli voiman lisäksi toinen tekijä, joka teki hänestä ylivoimaisen, mahdollisesti jopa voittamattoman. Hänen turkkinsa alla on lukuisia arpia, joita hän on saanut kun häntä on yritetty tappaa. Todellisuudessa häntä ei voi mitenkään vahingoittaa mikään muu kuin hopea. Hän on tappanut ihmisiä koko ikänsä, mutta hän ei saa siitä minkäänlaista mielihyvää. Hän tappaa vain vaistonsa varassa. Hän ei ole lähes ikinä tuntenut mitään. Ei kipua, rakkautta, iloa eikä suruakaan. Hänen yli kolmesataa vuotisessa elämässään on ollut vain yksi hetki, jona hän tunsi jotakin. Kymmenen vuotta sitten, hänen tuhotessaan Gosan kaupunkia, hän näki nuoren pojan. Hän ei voinut ensin tehdä mitään nähdessään tämän, mutta sitten hän alkoi tuntea suunnatonta vihaa tätä kohtaan. Hän oli raivoissaan, mutta yrittäessään tappaa tämän, pojan isä puolusti tätä. Crazén alkoi ymmärtää, että hänen olisi vielä taisteltava tuota poikaa vastaan, mutta ei vielä. Hän tiesi pojan etsivän hänet, mikäli hän tuhoaisi jotain tälle tärkeää. Crazén raateli pojan isän erittäin väkivaltaisesti, jonka jälkeen syöksyi kohti tämän muita sukulaisia. Hänen vaistonsa kertoi tarkkaan, kuka oli pojalle sukua. Hän tappoi nämä kaikki nopeasti, ja lähti sitten pois, jääden odottamaan tuon pojan paluuta...
      Muuta: Crazén on noin viisi metriä pitkä ja ottaa vahinkoa ainoastaan hopeasta

      Crazénilla on todella paksu ja kestävä nahka, jonka läpi hän ei edes tunne muita kuin teräaseilla tehtyjä iskuja. Tosin myöskään teräaseet eivät vahingoita häntä, ellei terä ole hopeaa.

    • taruolentoja tai ei

      miten voi tietää onko tämä totta että joku ampui ihmissuden jos kaikki ihmissudet paitsi ihmissusien kunimgas palaa takaisin ihmis ruumiiseen kuoltuaan
      löydätte kuvan osoitteesta
      http://www.google.fi/imgres?q=world biggest wolf&hl=fi&biw=1280&bih=909&tbm=isch&tbnid=SCPOxUAIdjGx3M:&imgrefurl=http://www.outdoorsmenforum.ca/showthread.php?t=34797&docid=4zdT2gpBtu0NQM&imgurl=http://www.grimsmonstermix.com/images/wolf1.jpg&w=346&h=534&ei=s9f_Ua7kBeTc4QSw4IHoBQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:6,s:0,i:105&iact=rc&page=1&tbnh=175&tbnw=129&start=0&ndsp=17&tx=96&ty=84

      • Bad wolf

        Hyvä muyten että joku uskoo meihin ihmissusiin


      • Bad wolf
        Bad wolf kirjoitti:

        Hyvä muyten että joku uskoo meihin ihmissusiin

        Vaikka en minä kokonaan ole ihmissusi minulla on vain suden sielu


      • Musta käpälä susi!

        Ihmissudet eivät ole järjettömän isoja, ne ovat ihan normaalin kokoisia, ja niilä on keltaiset silmät. Eikä ole mitään ihmissusien kunigasta.
        P.S. Käyttäydyn itesekkin kuin ihmis susi, mutten ole.


    • Musta käpälä susi!

      Kyllä ihmisusia on. Sen huomaa niiden käytöksestä, ainoa asia on että niiden pittää tappaa eläin tai ihminen. Muuten ne eivät muutu, sen verran vaan että ihmis susia ei kaadeta kyllä hopealuodeilla. Ihmissudet yleensä kyllä lukitsevat itsensä täydenkuun aikaan, etteivät satuta ketään, mutta ihan vain tiedoksi ihmissudet ovat lauma eläimiä.

      P.S. En itse ole, mutta tietoa löytyy.

      • Musta käpälä susi!

        Tai no perjaateessa kyllä hopea vahingoittaa meitä, mutta on myös eräs kasvi joka vahingoitaa meitä (En rupea selitelemään, ettei kukaan idiootti rupea jahtaamaan meitä)

        P.P.S. Käytän termiä meitä, koska minussa on ihmissuden verta!


      • JUST :/
        Musta käpälä susi! kirjoitti:

        Tai no perjaateessa kyllä hopea vahingoittaa meitä, mutta on myös eräs kasvi joka vahingoitaa meitä (En rupea selitelemään, ettei kukaan idiootti rupea jahtaamaan meitä)

        P.P.S. Käytän termiä meitä, koska minussa on ihmissuden verta!

        Puhut ukonhatusta :/.paljastin!!!!... Nyt nousee maailmojen sota, paitsi että ainiin... sen tiedon löytää yhtä helposti kuin oman päänsä!!


    • Kuurahalla

      Mielestäni emme voi tietää onko ihmissusia olemassa. Tarujen mukaan on mutta aina nekään eivät pidä paikkaansa. Jos joku olisi ihmissusi niin harvoin paljastaisi niin suurta salaisuutta nettiin. Itse tykkään ulvoa täydellä kuulla ja kun suutun niin saatan irvistää sekä käyttää fyysista voimaa. Tykkään myös olla luonnon kanssa ja metsässä sekä olla koirieni kanssa. (Karjalan karhukoiria). Rakastan susia koko sydämestäni. En rupea väittämään onko niitä olemassa vai ei, ken koskaan sitä tietää? En ole tuntenut mitään muutoksia muutakuin nytkähtelyjä, murisuja, agressiivisuutta ja näin. Minulla on kaveri jonka kanssa tykkäämme olla luonnossa, rakastamme susia ja ulvomme yhdessä. Leikimme myös 'tappeluita'. Tukkani on todella paksu ja kasvaa erikoisen nopeas. Kaverini ovat sanoneet minua hiukan pelottavaksi ja silmiäni kirkkaiksi sekä pelottaviksi. Minua ei väsytä täydenkuun aikaan milliäkään. En tiedä mikä olen mutta olen tämän lainen ja se on sipuli. En ole sanonut olevani susi tai ihmissusi. Ainoastaan palanen ainakin sydämestäni kuuluu koira eläimille. En tosiaankaan väitä että onko ihmissusia olemassa vai ei tai olenko minä ihmissusi vai en. Kommentoin vaan, entahdo että tästä tulee hirmuinen riita.

      • werewolf

        Musta tuntuu et mää oon ihmissusi.. mut en haluu enempää kertoo ja ottakaa tää kommentti tosissanne..


    • Werewolf

      Meillä susilla on sopimus ettemme paljasta itseämme ihmisille.. Taruista on osa totta ja osa ei..

      • Anonyymi

        Voiko mitenkään muuttua ihmussudeksi,haluaisin mut en tiiä onko se mahdollista,jos on nii kertokaa miten...


    • alfa19

      kyllä meillä on lupaus sudet ei kerro KOSKAAN totuutta ja jos joku minun laumasta kertoisi totuude SE SAISI SUSIEN RANGAISTUKSEN ja kyllä hopea vahingoittaa mutta ei tapa...

    • Alfa23

      Kyllä meitä on olemassa; )

    • oikeaihmissusi

      113 vuorokautta ennen kuudennen luomiskauden loppua olemassaoloon tuli mies, joka syntyi myöhemmin Aadamin pojan Kainin pojan Hanokin pojan Priyavratan poikana (8-9:s poika?) Medhatithina (Veeda-kirjallisuudessa Medhadithi, aikojen alusta peräisin oleva vanha tietäjä). Medhatithi syntyi noin 95 vuotta Aadamin pojan Seetin syntymän jälkeen ja noin 13 vuotta Prsnigarbhan syntymää ennen eli  noin 225 vuotta Aadamin luomisen jälkeen. Hän oli tuolloin nimeltään noita Eeti, ensimmäinen noita ihmiskunnan historiassa,  sekä myöhemmin hän syntyi Manassen (709 eaa.-642 eaa.), Juudan kuninkaan poikana, ja tuolloin antoi isänsä uhrata hänet tulessa miellyttääkseen demoneita. Noita Eeti syntyi uudelleen noin <1570-luvulla jaa. uudella mantereella ja noin vuonna 1590 jaa. hän 10 henkimaailmassa olleelta demonilta saamallaan voimalla muuttui sudeksi ja tappoi ja raateli hengiltä intiaani (laamanilais) tytön ja pojan. Hän eli sutena noin neljä kuukautta, jonka jälkeen hän palasi ihmishahmoon.

    • Anonyymi

      Niin moni joka tuntee olevansa ihmissusi kommentoi tekstin jossa sanotaan : tunnen olevani ihmissusi!
      Huom!
      Ei oo pakko.

    • Anonyymi

      no mä oon aika lähelle sutta ja no ulvonu täysikuule se on kivaa!!! komentoikaa jos haluatte

    • Anonyymi

      Tää on nille ketkä tilee dissaa muita!

      Vaikka kuinka painotettaisiin niille spämmääjille että painukaa vi***** nii aina ne jaksaa yrittää että " Joudut mielisairaalan kun tommosiin uskot" Ettekö te spämmerit ikinä opi että jos ei oo mitään muuta halua kun ilkeillä muille niin voitte lähtee kuusen

    • Anonyymi

      No mie sanon että ei voi sannoo että niit ois olemas tai että ei voi sanoo että niitä ei ois ku ei prooffia kumpaankaan. ITE (saatanan caps) olen kokeillu ja täysikuuhun on pari päivää niin sit nähään btw pidän ihmissusi leffoista paitsi Twilightista se on sökköä. En OO MIELISAIRAS SPÄMMERIT.

    • Anonyymi

      Kyllä! IHMISSUSIA ON OLEMASSA JA NIITÄ ON KUULEMMA LEVINNYT SUOMENKIN METSIIN!!! EHKÄ SEURAAVALLA METSÄREISSULLA MINÄ OON NIIDEN SEURAAVA UHRI!!! APUA!!!!

    • Anonyymi

      Mä uskon ihmissuseihin, vampyyreihin, sireeneihin ja sen semmoseen

    • Anonyymi

      Mä en usko ihmis susiin?

    • Anonyymi

      Ei sillä ole väliä Kuka uskoo ja kuka ei usko

    • Anonyymi

      Ihmis susiin

    • Anonyymi

      Onko ihmissusi olemassa????

    • Anonyymi

      No mä voin kertoo jo 4 epävarmaa ihmisusi kohtausta. 1. Kaverini olivat metsässä joka on 3-metriä meidän talosta. He päättivät lähteä tekemään jotain B-alueelle. Ja Tino katsoi sinne. Hän näki siellä Skinwalkerin joka ei ollut täydellinen ihmissusi. Sillä oli paita ja todella terävät kynnet ja pidemmät korvat kuin yleensä sudella onkaan. Olin paniikissa kun he kertoivat tästä snä iltana minulle. 2. Pikkuvelijeni oli menossa kaverini kanssa B-alueelle. Ja parin metrin päässä kannolla oli ihmissuden hahmo. 3. Kun menimme E-alueelle näimme jälkiä maassa. Tutkimme niitä hetken aikaa, kunnes tajusimme minkä ne oli juoksimme pois sieltä. Ja Kun olimme menossa lähi-metsään näimme samanlaisia jälkiä maassa. Ja pikkuveljen näki että Ihmissusi nousi pusikosta ja hän sanoi näin: nopeesti! Mä näin et joku lähti meidän perään. Ja sillon juostiin. 4. Jooa katsoi D-alueelle lampun valossa ja näki siellä ihmissuden selkä-piin. Lähdimme juoksemaan. SIINÄ KAIKKI TARINAT.

      • Anonyymi

        ei ihmissusia ole olemassa ja jos on, nii sitten on jumalakin. eiköhän se omansa varjele.


    • Anonyymi

      Mä oon ihmis susi

    • Anonyymi

      katsoin elokuvan noin viikko sitten jossa evoluution alkuajoilta jossa ihmiskunnassa eli ihmiskala vedessä . Sillä ei ollut muistaakseni suuta eikä nenää vaan kidukset mutta näytti ihmiseltä. Räpyläjalat. Elokuva kuvasi evoluution kiertokulkua eli elokuva antoi kasvot koko maailmankaikkeudelle ja sen alkulähteille ja sille kuinka elävät olennot on täällä oleskelleet ja siitä on tullut jatkumoa eli kiertokulkua kun polveudumme toisista eli hyvin tärkeä elokuva jossa oli myös vähän kauhua. Aloin pohtia siinä sitten että vaikka tuota ihmiskalaa pidetään myyttinä ja sellaisena että se yleensä sen todenperäisyys kiistetään, niin kyllä se on mahdollista kuten mahdollista on myös ihmissusi kun aloin pohtia että jos pian joku seonnut professori on tehnyt kokeita omassa talossaan jossa yhdistänyt ihmisen ja suden eli ihminen tässä tapauksessa mies on siittänyt naarassuden raskaaksi ja hullu professori sitten kasvatti ihmissutta omassa rakennuksessaan ja sitten se karkasi sieltä ja se ihmissusi alkoi liikkua sitten kylällä&kaupungilla ja lopulta tapettiin.

    • Anonyymi

      Minä olen ihmissusi!🙂 en pysty nukkumaan öisin, päivällä lepään kiven päällä, se on kivaa🩷
      Täysikuu se vasta parasta onkin!!!!!!!🩷😄🤩
      Ihanaa vaan lähtee ikkunasta ulos yöllä ja olla vapaa, juosta vapaasti ja purkaa stressi samalla😄ja heh heh.... Oon 9 v😂mut siis ihmissusi oon tuntenut olevani taaperosta asti<3🤩🩷🙂🤗

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      4156
    2. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      79
      2337
    3. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1811
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      173
      1697
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    6. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1291
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    10. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1093
    Aihe