Onko tosiaan niin että osuuspankista ei saa verkkopankkitunnuksia jos on luottotiedoissa vikaa? Näin ainakin sanottiin Porin op:ssa. Tänäpäivänä on paljon sellaisia asioita joita tarttis hoitaa verkon kautta,mutta eihän tuo onnistu nyt näköjään mitenkään. Taidan tehdä asiasta kantelun eduskunnan oikeusasimiehelle ko. pankin toiminnasta.
OP PANKKI
4
578
Vastaukset
- olli43
nettipankkia avata kenellekkään jos eivät halua.Samoin ei tarvitse edes tiliä avata jos eivät innostu asiakkaasta.Mikään laki ei pakota siihen.
- Hyvä OP!!!
Suojele, Op, jatkossakin Suomen rehellisiä veronmaksajia, jotka hoitavat hyvin raha-asiansa.
Oikein noille jotka jättävät velvollisuutensa hoitamatta, että eivät saa mitään lahjaksi, eivät edes nettipankkia. He ovat varmastikin pankille sellaisia "Ei-toivottuja asiakkaita". Näin on.- karavaanari2
tälläistä vastausta tiesin odottaa,nyt kun olemme tässä uudessa lama-ajassa niin toivottavasti saat lopputiltin työpaikaltasi ja rahat loppuvat ja luottotiedot menee sen siliän tien niin sitten tiedät miltä se tuntuu.
- ainakin antoi
Mulla kaikki tiedot kuralla, tosin ei ole tullut uusia 10v eli vanhat siellä pyörii. N. vuosi sitten vaihdoimme pankkia ja kysyimme paikkakuntamme Op:n konttorista (pienestä) sellaisesta että kuinka kävis jos tulisimme niiten asiakkaaksi, vaimolla jonkin verran omaisuutta, ei lainoja eli olemme jo lähtökohtaisesto pankille huonoja asiakkaita. Virkailija kävi kysymässä konttorin johtajalta kuinka on ja kas kummaa meistä tuli Op:n asiakkaita. Kummallisinta asiassa oli se että aikoinaan lähes kaikki velkani ovat kaatuneet OKO:n tai ent. OP-Rahoituksen syliin. Toinen kummallinen juttu oli kun pyysin automaattikorttia ja kun menin sitä hakemaa odotti minua siellä tällainen uusi visa debit kortti eli siis pankkikortti. Mulle selitettiin silloin että ei ole enää olemassa automaattikortteja vaan saan tuollaisen, koitin siinävaiheessa laittaa stoppia että tulikohan teille nyt jokin erehdys mut sanottiin että tää on sellainen varmentava kortti joka varaa katteen aina kun sitä käyttää. Tuo katteen varaus toimikin n. 3kk ja silloin kun korttia harvakseltaan käyttelin näkyi tilillä katevaraus, nyt sekin on poistunut eli jos käytän korttia ei sitä katevarausta enää mene vaan se toimii samoin kun vaimoni kortti. En itse ottanut niitä verkkotunnuksia koska ne tuli vaimon nimiin eli siihen en osaa sanoa olisinko saanut sellaiset jos olisin pyytänyt. Tää nyt vaan tallaisen esimerkkinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514