Windows 7 starter ja taustakuvan vaihto

kerronpahan vaa

Jos jollekin muullekin kävi niin että joulupukki toi miniläppärin jossa on nimenomaan tää 7 STARTER eli vähän riisuttu malli verraten muihin windows 7 paketteihin, niin huomasit varmaan että Mikrosohvin sinistä ällötyslogoa ei voi vaihtaa pois taustakuvana olla möllöttämästä. siis taustakuvaa ei voi vaihtaa mistään kirveelläkään :(

En tiedä mutta kun lataa http://www.stardock.com/products/mycolors/downloads.asp ton ohjelman ,joka on suomenkielinen niin sillä on helppo vaihtaa taustakuvaa parilla klikkauksella. Omalta koneelta joku typynkuva taas siihen, ihan simppeli juttu, jos minä osasin niin osaa paviaanitkin. Ainoo haitta on että aina kun avaa koneen niin tulee joku hemmetin "weather is 75 farenheit ulkona tänään" ärsytys ikkuna työpöydälle ,mutta siitäkin pääs eroon kun poisti käynnistä valikosta >kaikki ohjelmat >käynnistys kohdasta sen "weather paskan" pikakuvakkeen, minkä se ohjelma sinne laittoi....

Ajattelin vaan kertoa kaikille jotka tän kanssa murehtii, sori jos näitä ohjeita oli täällä ennestää ,en kerinny kovin tutkimaan...ja anteeks myös kieliasu, oon juntti, heh.

83

19543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ostais professionalia huonompaa versiota.

      • CaruDoduus

        Sillähän ei ole ennenkään ollut mitään väliä mitä sinä tekisit.


      • Win-Seiska

        Jos sinulla ei ole mitään asiallista "sanottavaa", niin jätä tuo sinun TYHJÄNTOIMITUS pois tältä Win-7 aukeamalta.


      • Z_______

        Ootko ihan tosissasi, tosin vittuako tähän ketjuun kuuluu, mtä haudot päässäsi.


      •  M-Kar 
        Win-Seiska kirjoitti:

        Jos sinulla ei ole mitään asiallista "sanottavaa", niin jätä tuo sinun TYHJÄNTOIMITUS pois tältä Win-7 aukeamalta.

        PIPO KIRISTÄÄ!!!!


      • Startterilan Erkki

        Eikä niitä muuten osteta, ne saadaan koneenyhteydessä, koneen hinta ei putoaisi juuri pätkääkään vaikka ostaisi ilman käyttistä tai Ubuntulla sen.


      • M+Kar
         M-Kar  kirjoitti:

        PIPO KIRISTÄÄ!!!!

        Vaihda pipoa.


    • ei osaa

      oonko mä ladannu jonku väärän ohjelman tuolt vai miks mulla ku aukasen sen ohjelman ja sit sieltä että taustakuvat ni ei se vaihda sitä :o mistä sen saa vaihdettua !! !!

    • Win7user

      Starter versio on raskaalla kädellä riisuttu versio käyttiksestä eikä sen ominaisuuksiin valitettavasti ja jostain käsittämättömästä syystä kuulu taustakuvan vaihto mahdollisuus... siitä käyttistä "haukuttiin" jo ennen sen julkaisua. Mutta toisaalta jos ostaa halvimman version niin ei voi olettaa että sen saa kaikilla samoilla herkuilla kuin paljon kalliimman version. Ja sehän tosissaan on halpa, halvempi, lähes ilmainen "STARTER" versio... :)

      • kaikilla mausteilla

        Mistä lähtien tietokoneen taustakuva on ollut "herkku". Jatkossa kun ostaat tietokoneen pitää osata jo kysyä "voiko tässä vaihtaa taustakuvaa?"


    • vihtaja

      Mene sivulle
      http://www.general-search.com/fileinfo/10095303
      ja
      1. lataa sieltä Starter Wallpaper Changer.exe
      2. suorita ko. ohjelma ja valitse sopiva taustakuva kuvatiedostoistasi ohjelman ohjeiden mukaan
      3. käynnistä kone uudelleen
      Ja taustakuvasi on vaihtunut. Toimii myös suomenkielisessä Win7 Starterissa.

      • huonotälläsis

        mun kone ei suostu lataa sitä ilmaseks onko siit pakko maksaa ?


      • win 7 pro

        ko. softa löytyy myös Windows Livestä, haku esim. googlen kautta nimellä. Toimii helposti, mikä tahansa jpg. tms.


      • hitttto

        niiiin muttaku siitä painaa tullee mulla ainaki joku mainos vaa!


      • käyttäjäw7s

        kiitos!

        win starter on loistava käyttis miniläppäreihin!


    • Sebenthe

      Kiitos todella paljon tästä, tullu pyörittyä jo 2 tuntia noitte asetusten parissa että missähän vitussa on tämä taustakuvan vaihto juttu ja kun netistäkään ei suoraa kuvaa saa taustakuvaksi vaikka siinä kyllä lukee että "aseta taustakuvaksi" ja tulee vielä valikko miten haluat sen taustakuvaksi laittaa ( venytetty, keskitetty jne. ) joten alkoi vähän ihmetyttää...

      Ihan helvetillistä pelleilyä. Toivottavasti tämä sinun ohjelmasi toimii, alan juuri kattelee sitä.

      Kiitoksia paljon!

      • City-Kani

        Mulla yks tollanen ei toiminut??? pitää kokeilla tuota.

        Ronkin sit windoosaa starteria, ja ing0.jpg on se taustakuva, sen muuttamisseen on vain näköjään asennuksella oikeus?? muilla vain luku oikeus.

        Mitähän helvettiä Mikkisohtan koodatjat on aatellut, kun on tehnyt ohjelman jossa ei voi vaihtaa taustakuvaa! Ei ainakaan Bisnes ole ollut mielessä, emäntä osti sellasen koneen ja siltähän palo käämit justiinsa! Myyjäkin sanoi että voi vaihtaa..Gigantissa! Perkele!

        Testataan iltasella toimiiko!


      • "Syötti"
        City-Kani kirjoitti:

        Mulla yks tollanen ei toiminut??? pitää kokeilla tuota.

        Ronkin sit windoosaa starteria, ja ing0.jpg on se taustakuva, sen muuttamisseen on vain näköjään asennuksella oikeus?? muilla vain luku oikeus.

        Mitähän helvettiä Mikkisohtan koodatjat on aatellut, kun on tehnyt ohjelman jossa ei voi vaihtaa taustakuvaa! Ei ainakaan Bisnes ole ollut mielessä, emäntä osti sellasen koneen ja siltähän palo käämit justiinsa! Myyjäkin sanoi että voi vaihtaa..Gigantissa! Perkele!

        Testataan iltasella toimiiko!

        Ja saadaan miniläppärien ostajat päivittämään home versioon, joka sitten maksaa rahaa, joten tulee minille hintaa !


    • ehheeh

      kiitos tiedosta :D oon yrittäny vaik kuinka vaihtaa tota mut tos on toi tyhmä homma :D

      • ...se käy

        tallennat sen kuvan minkä tahdot taustaksi (itsellä picasa kk ohjelma) valitset sitten sen tallennetun kuvan ja avaat yläreunasta "luo" ja valitset "asenna taustakuvaksi" . Kone varmistaa vielä ja paina "määritä..." yksinkertaista kun sen osaa ;)


      • Blaalaaa hee
        ...se käy kirjoitti:

        tallennat sen kuvan minkä tahdot taustaksi (itsellä picasa kk ohjelma) valitset sitten sen tallennetun kuvan ja avaat yläreunasta "luo" ja valitset "asenna taustakuvaksi" . Kone varmistaa vielä ja paina "määritä..." yksinkertaista kun sen osaa ;)

        Kiitti!!
        Mua harmitti hirveesti, kun käytin melkein 400€ tietokoneeseen johon ei ees saa vaihettuu taustakuvaa.
        Kiitti


      • whaat
        Blaalaaa hee kirjoitti:

        Kiitti!!
        Mua harmitti hirveesti, kun käytin melkein 400€ tietokoneeseen johon ei ees saa vaihettuu taustakuvaa.
        Kiitti

        Mitä ihmettä?! Sain eilen vaihdettua tuolla stardroc-mikälieohjelmalla taustakuvan, mutta kun käynnistin koneen uudelleen, tausta oli tyhjä!! Mitä mä teen?! Ostanko nyt uuden käyttiksen vai onko viä toivoa?


      • Latva Kolmonen
        whaat kirjoitti:

        Mitä ihmettä?! Sain eilen vaihdettua tuolla stardroc-mikälieohjelmalla taustakuvan, mutta kun käynnistin koneen uudelleen, tausta oli tyhjä!! Mitä mä teen?! Ostanko nyt uuden käyttiksen vai onko viä toivoa?

        Tällasta tää on tietokoneiden kanssa.


      • matti näsä
        whaat kirjoitti:

        Mitä ihmettä?! Sain eilen vaihdettua tuolla stardroc-mikälieohjelmalla taustakuvan, mutta kun käynnistin koneen uudelleen, tausta oli tyhjä!! Mitä mä teen?! Ostanko nyt uuden käyttiksen vai onko viä toivoa?

        Jos siinä ei ole yhtikäs mitään niin tee näin:
        paina ctrl shift esc samanaikaisesti. Sitten siihen tulee tehtävien hallinta.
        Klikkaa uusi tehtävä ja kirjoita siihe explorer
        Toivottavasti auttoi!


    • starterin käyttäjä

      Älkäähän nyt sitä taustaa vaihtako, sehän muistuttaa suomen lippua!

      • helppo juttu

      • kyrpiintynyt
        helppo juttu kirjoitti:

        http://renaudgerson.fr/StarterBackgroundChanger/en/

        tuolla onnistuu helposti... asentuu oletuksena programs kansioon..
        taustakuvan vaihto onnistuu, kuten muissakin käyttiksissä..

        voisitko vähän selventää... miten sitten edetään?


      • Bolorero
        kyrpiintynyt kirjoitti:

        voisitko vähän selventää... miten sitten edetään?

        Hei, unohtakaa kaikki ihme taustakuvaohjelmat, taustakuvan saa vaihdettua kun avaa valokuvan windowsin omalla kuvankatseluohjelmalla ja tässä ohjelmassa painaa oikeaa hiiren nappia. Hoplaa, listassa pitäisi näkyä valinta aseta työpöydän taustakuvaksi.


      • gris
        Bolorero kirjoitti:

        Hei, unohtakaa kaikki ihme taustakuvaohjelmat, taustakuvan saa vaihdettua kun avaa valokuvan windowsin omalla kuvankatseluohjelmalla ja tässä ohjelmassa painaa oikeaa hiiren nappia. Hoplaa, listassa pitäisi näkyä valinta aseta työpöydän taustakuvaksi.

        idiootti. lue viestiketju, ennen kun vastaat


      • bolorero
        gris kirjoitti:

        idiootti. lue viestiketju, ennen kun vastaat

        No johan nyt on perkele. Yrittää tässä auttaa niin haukutaan idiootiksi. Paska on hyväntekijän palkka.


      • derPanties
        Bolorero kirjoitti:

        Hei, unohtakaa kaikki ihme taustakuvaohjelmat, taustakuvan saa vaihdettua kun avaa valokuvan windowsin omalla kuvankatseluohjelmalla ja tässä ohjelmassa painaa oikeaa hiiren nappia. Hoplaa, listassa pitäisi näkyä valinta aseta työpöydän taustakuvaksi.

        ei toimi


      • jöööö

        en tie miks mut repes


      • Spark---
        helppo juttu kirjoitti:

        http://renaudgerson.fr/StarterBackgroundChanger/en/

        tuolla onnistuu helposti... asentuu oletuksena programs kansioon..
        taustakuvan vaihto onnistuu, kuten muissakin käyttiksissä..

        Asensin juuri ja hyvin vörkkii, vaikka asennus tapahtui (ilmeisesti) ranskaksi. Hyvä, että pääsi siitä rumasta windowslipusta eroon. Ihme homma, että on olemassa Windows, jossa ei saa itse päättää taustakuvaansa.


      • johanon
        bolorero kirjoitti:

        No johan nyt on perkele. Yrittää tässä auttaa niin haukutaan idiootiksi. Paska on hyväntekijän palkka.

        idiootti, tässä ketjussa on kyse nimenomaan windows 7 starter-käyttiksen ongelmasta. Käyttiksessä kun EI PYSTY edes tuolla tavalla vaihtamaan. Lue ketju, ennen kuin pädet.:)


    • KIITTÄJÄ

      Kiitti paljon, tää oli mullakin ongelmana, en jaksa enää kattoo tuota tyhmää windows logokuvaa .. nyt tuo juttu latautuu, että toivottavasti pelaa! :)

    • :)

      Kiitos todella paljon! Ei ole virus :)

    • Jee!

      Kiitos! Itsekkin ihmetellyt, että mistä kummasta saan vaihdettua kuvan.

    • JennaMaria

      Starterwallpaperchanger:ia ei kannata käyttää taustiksen vaihtoon. Mulla se ainakin jumitti näytönsäästäjän sillein ettei sitä pystynyt vaihtaa ollenkaan tai sen asetuksia muuttaa. Paras tapa vaihtaa tausta on käyttää WindowBlinds:ia, samalla saa vaihdettua teemat ym. Toi ohjelma maksaa 16 euroa, se ei loppupeleissä ole niin paljoa, kun vertaa siihen mitä sillä saa (mulla se oli jo pöytäkoneessa, joten tähän läppäriin sen sai ilmatteeks). Tai sitten kuvan vaihto rekisterin kautta: regedit -> HKEY_CURRENT_USER -> Control Panel -> Desktop ja sieltä Wallpaperin tilalle se kuva, jonka haluaa. Oma työpöytä näyttää Starterissa tältä:

      http://img818.imageshack.us/img818/3049/desktopxm.jpg

      Eli ei todellakaan tartte tyytyä niihin alkuperäisiin viritelmiin Starterissa. Loggaus kuvan saa myös vaihdettua. Mitään monimutkaisia hakkeritaitoja ei tartteta, mutta vähän hakkerointia silti. ;)

    • Kiitollinen tyttö

      Kiitos tämä todella toimi ainakin minun koneelleni! Tämä oli todella rasittavaa, kun ei pystynyt vaihtamaan taustakuvaa ja yrittänyt etsiä miljoonia kertoja, että miten pystyisi vaihtamaan. Mutta nyt löysin ratkaisun ja vielä kerran kiitos todella paljon! :)

    • Käyttäkää hyödyksi!

      Onko turhempaa asiaa huolehtia kuin työpöydän taustakuva? Sitäkö sitten tuijottelette?

      • pätemis yritys??

        Ja sä jaksat murehtia täällä sitä että jos toiset haluaa vaihtaa kuvan luulis että sunki koneelle on parempaa käyttöä sillä sinisellä taustalla.


    • ao552-c5dkk

      Paintilla kuva auki ja File->Set as desktop background ... ei voi olla niin vaikeaa

      • fiksuahommaa

        Jos olisit vähänkään tietoinen mistään ja omistaisit koneen missä on Windows 7 starter tietäisit, että vaikka kuinka avaat kuvan paintilla ja klikkaat "Set as desktop background" niin ei se siitä miksikään muutu. Tosta käyttöjärjestelmästä on vaan yksinkertasesti karsittu pois koko taustakuvan vaihtaminen ja siihen tarvii erillinen softan.


      • Lol

        Ei toiminut..


    • Jasyh

      Starter Background Changer toimi ainakin täällä päässä... Ja ku kolme ihmistä on kuluttanu tunteja käyden konettä läpi ihmetellen et miks ja miten tähän saa taustakuvan muutettuu nii kyl oli hienoa ku löytää apua.. :) Kiitoksia siis avusta.. ^^ *onnellinen uuden tautakuvan omistaja*

    • käyttäjäioajdökmas

      olisko mitään linkkejä mistä voisi ladata jonkun ohjelman, että teemankin saisi vaihdettua ?

    • Apua kaikille!
      • kone hyytyy

        Aijjaa. Pöpö se on. Varokaaa!


    • tuubibuu

      Jos joku väittää, että windows 7 starter:iin ei saa teemaa tai taustakuvaa, niin hän on kyllä väärässä! Mulla itelläni on samsung minikannettava ja siinä on ihana pinkki kukkataustis työpöydällä ja tämmönen valkee harmaa kukkateema kun menee esim nettii!!! Mitin itekki kauan miten sen saa, mutta sit sain vaan jotenkin ne kaikki kuvat toimimaa:) Siis ne on niiin ihania ne mun taustakuvat!

    • Hermot menee..

      Huh huh...Wallpaper Changer asennettu, mutta ei toimi niin ei. Kone on käytettynä ostettu ja työpöydällä ei taustakuvaa ollut, kun kyseessä on Win 7 Starter, vaan työpöytä oli ihan musta. Asensin siis Wp. ohjelman, mutta taustakuva ei silti näy....tai näkyy hetken aina kun koneen sammuttaa, mutta työpöydällä ei. Kyse varmaan jostain pienestä säädöstä, mutta kun ei onnistu niin ei...ideoita?? Kiitos etukäteen...

      • Vittu

        Sama


    • PELLEJORMA

      Taman saikeen on kylla varmaan tehny joku trolli ihan yksin. niin urpoa juttua.

      "Siis oikeesti kannattaa maksaa se 16 tollarii, ei se nii paljoo oo. siis eika. Ma niin diggaan tasta mun pinkista taustikesta. Siis oikeesti! ihquu!"

    • lalalala

      kerrohan vielä, että miten mä pääsen vaihtaa sen ku painan tosta linkistä... :D

    • hihihi

      Tännekkin apua! :( Oon koittanu paintilla, ladannu netistä eikä mukauta-kohtiakaa löydy, eikä vaihdu vaikka mitä tekis!

      • tepe

        Oceanis Change Background W7
        Tällä vaihtuu


      • hn
        tepe kirjoitti:

        Oceanis Change Background W7
        Tällä vaihtuu

        KIITOS!! tällä todellakin lähti ällöttävä sininen logo ja tilalle tuli muutama söpö koira ;) kaikki muut kokeilin ja tämä viimeisenä vaihtoehtona auttoi. iso kiitos :)


    • .

      .

    • .

      .

    • .

      .

    • .

      .

      • . .

        .


      • . .
        . . kirjoitti:

        .

        .


      • . .
        . . kirjoitti:

        .

        .


    • ,

      ,

    • .

      .

    • hn

      tää on kyllä melkosta tappelua. oon kokeillu melkeen kaikki nuo mitä ootte laittanu eikä ykskään toimi. helve*ti!

    • Hyvä diili

      Starterinkin saa vaihdettua uuteen Windows kasiin taskurahalla! Ja kasihan on jopa seiskaa kevyempi.

      • Linkkiä kittoos

        Mistä?


    • Cheers

      Kiitokset käyttäjälle "helppo juttu", sain vaihdettua linkilläsi uuden miniläppärin taustakuvan. Hyvin pelittää, kannattaa kokeilla tuota (ilmaista) ohjelmaa.

    • .

      .

    • .

      .

      • ...

        .


      • +++
        ... kirjoitti:

        .


    • ok.

      Oli hyvä tietää!

      • terveydeksi!

        Juo piimää


      • ok.
        terveydeksi! kirjoitti:

        Juo piimää

        Tottakai juon!


    • 001

      Hieno juttu!

      • jees2

        jees


    • Antti Isotalo

      Tämäkin vielä!

    • ++5

      Mistä saa uusia taustakuvia?

      • '''''''ä

        Googlesta.


    • Teemoistamä en maksa

      Pitäskö noista maksaa rahaa??!! Mä jo kerkesin innostuu, koska mua niin pännii toi sininen windows logo tossa!

    • Kotimies

      Ei siihen mitään kolmannen osapuolen ohjelmia tarvita. Ominaisuudet vain on piiloteltu nätisti. Kun tällää käynnistä-valikon hakukenttään teema, screensaver sun muita fraaseja, pääsee vaihtelemaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe