Nyt kun se kerran on mahdollista, niin onko kukaan lentänyt Intiaan ja hoitanut viisumin vasta siellä päässä lentokentällä? Oliko millainen säätäminen, kestikö kauan ja mikä olikaan hinta?
Viisumi Mumbain kentältä?
3
797
Vastaukset
- turist no.1
meni jonottaessa/ kirjoittaessa viisumihakemusta ja viisumi liimattiin heti kun oli tarkistettu tiedot passista.
Hinta 25 euroa.
Joten ota viisumi vasta lentoasemalta, säästät yli 25 euroa viinaksiin. - noanaa
ottamaan sitä viisumia vasta lentokentältä. meillä oli varattu jatkolentokin goalle, mutta jäi käyttämättä, kun mumbain kentällä 20 eri äijää tutki papereita ja kuljetti paikasta toiseen parin tunnin ajan. hinta 50 dollaria eli noin kympin (e) halvempi kuin suomessa.
- jarkki76
se erehdys mentiin tekemään ja odoteltiin yli 4 tuntia Mumbain lentokentän immigration byröössä, että päästäänkö maahan vai käännytetäänkö meidät takas Suomeen. Paperit ja passit kiersi äijältä ja pöydältä toiselle, eikä meitä juuri informoitu tilanteesta tuona aikana. Hieman kuumottavaa oli kun ohviseerit katteli välillä Suomeen lähtevien lentojen aikatauluja.
Loppujen lopuksi saatiin viisumit, mutta vain siksi ajaksi kun meidän oli tarkoitus maassa olla. Ongelmana meidän tapauksessa heidän mielestään oli se, että meillä ei ollut antaa mitään varausnumeroa tai tarkkaa osoitetta Goalta, johon olimme jatkamassa saman päivän aikana. En kyllä tajua tuota, koska pyöriihän tuolla reppureissaajia pilvin pimein ilman päämäärää.
Noh, jos joku aikoo vielä turistiviisumin napata maahan tullessaan, niin neuvon varaamaan majoituksen vaikka yhdeksi yöksi jostain tai sitten keksimään omasta päästä jonkun. Itse kyllä aion jatkossa hoitaa viisumin Suomesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1034847Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493252Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852989- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1091350- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1141049Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431017Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40991