Mistä lahjaideoita?

äippärä

Olisi mukava löytää netistä sivusto, josta löytyisi monenlaisia lahjaideoita samalla tavalla kuin www.joululahjakone.fi sivuilta joululahjaksi löysin.
Tietääkö kukaan onko sellaista sivustoa olemassa, joka olisi niin monipuolinen, että samasta paikasta löytyisi lahjaideoita eri juhliin...ystävänpäiväksi, syntymäpäiville, nimipäiville, häihin, tupaantuliaisiin, ristijäisiin, isänpäiväksi, äidinpäiväksi...yms?

19

1440

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pav.

www.pavla.fi

• juhlija

itse käytän www.lahjaliike.fi. Äsken ostin sieltä ystävänpäivälahjaksi "rakas tyynyyliinan" ja ystävälle emaalisen kaulakorun. käy katsomassa

• anniina76

hauskat lahjat http://www.aarrekauppa.net/lemmenlaakeilopilleri-karkkirasiat-p-1238.html

• lillina

www.netti-kaupat.com

• Shoppaaja
    • joitainlahjaideoita
    • :))
    • Kaisa_K

Nykyisin ihmisillä on jo kaikkea. Hyvä idea on antaa joululahjaksi ikimuistoinen elämys, esimerkiksi lento kuumailmapallolla. Iso valikoima erikoisia lahjaideoita löytyy www.elamyslahjat.fi

• Joulusukka
    • lol

nettimoto.fi Osta mopo sillä o kiva päristellä :)

• Minna

Jos haluat löytää paljon lahjaideoita niin tutustu http://www.hauskatlahjat.com sieltä löytyy lahja miehelle, naiselle sekä kaikille muille. Ostin sieltä hienon lahjan minun miehelleni niin voin todella suositella sitä sivua.

• Dazler74

sattumalta löysin googlesta tämmösen: http://lahjaehdotus.blogspot.fi hyviä ehotuksia näytti olevan... keksin ostaa ukolle texas holdem setin ja kanavapaketin syntymäpäiville..

• Flatley_81

Ite oon jo pitkään käyttänyt joululahjoihin ja muihinkin EMP:n palveluita. Jos ystäväpiirissä tai paremman puoliskon puolella on kiinnostusta rock-musiikkiin, käy tsekkaamassa www.emp.fi

• Anon

Lahjaostoksille.com
      Aika uus sivusto, mutta näyttää olevan potentiaalia kehittyä...

• Kahwakuula

Itse suosin myös tätä: www.lahjaehdotus.com

• TJP%

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 162
      2116
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      381
      1544
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1102
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      279
      764
    5. 33
      651
    6. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      271
      649
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      641
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      583
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      22
      557
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      43
      531
    Aihe