Puhtek is back

puhelinta ei ole

No niin.. kaikkia joita kiinnostaa "hyvä ja edullinen webhotelli" nyt kannattaa pelata hostauslottoa ja ottaa palvelu tältä "ompelimolta".

Jännitys on taattu niin kuin oikeassa lotossa. Huomenna voi onni potkaista tai sitten ei. Jos et tarvitse esim. sähköpostia kuin kerran vuodessa niin hankintasi on Puhtek Toijalassa

28

1932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei enään

      puhtek on perseestä.. älä laita kättä paskaan!

      • pettynyt pertti

        lähdin viime vuonna pois puhtekilta. mikään ei toiminut ei edes tukipalvelu. ein suosittele paikkaa!!


    • päh

      Onko kukaan Puhtekin asiakas saanut mitään meriselitystä tän hetkiseen katkoon? Mä en ole ainakaan saanut mitään vastauksia mihinkään, ja sivut olleet poissa jo kohta viikon. Sen verran tiedän, että heillä on ilmeisesti jotkut admin-salasanat hukassa, eivätkä pääse kaiketi palauttamaan. Uskomatonta toikin, ja vielä melkein uskomattomampaa, että näitä tietoja joutuu kalastelemaan jossain foorumeilla, kun puhtekilta itseltään ei saa tietoa.

      • 7+20

        Itse sain Puhtekilta sähköpostiini jonkin hyvin epämääräisen viestin, ja vihjauksen myös varmuuskopioiden ottamisesta. Harmi vain, että ollessani lomamatkalla tuollainen yllättävä varmuuskopiointi ja tietojen talteenotto ei vain onnistu. Nyt ovat olleet yhdistyksen www-sivut ja sähköpostilista nurin jo viikon ajan, eikä ole mitään tietoa siitä, korjaantuuko tilanne vai ei.

        Eniten ketuttaa se, jos ei saa varmistuksia talteen, jotka ehdin tekemään, mutta tiedonsiirto ei hitaan yhteyden vuoksi onnistunut.


      • fiasko...
        7+20 kirjoitti:

        Itse sain Puhtekilta sähköpostiini jonkin hyvin epämääräisen viestin, ja vihjauksen myös varmuuskopioiden ottamisesta. Harmi vain, että ollessani lomamatkalla tuollainen yllättävä varmuuskopiointi ja tietojen talteenotto ei vain onnistu. Nyt ovat olleet yhdistyksen www-sivut ja sähköpostilista nurin jo viikon ajan, eikä ole mitään tietoa siitä, korjaantuuko tilanne vai ei.

        Eniten ketuttaa se, jos ei saa varmistuksia talteen, jotka ehdin tekemään, mutta tiedonsiirto ei hitaan yhteyden vuoksi onnistunut.

        onkohan kukaan saanut rahapalautuksia Puhtekilta, kun hommat eivät ole luistaneet ja sivut on täytynyt siirtää muualle...


      • todellapettynyt
        fiasko... kirjoitti:

        onkohan kukaan saanut rahapalautuksia Puhtekilta, kun hommat eivät ole luistaneet ja sivut on täytynyt siirtää muualle...

        Hmmm. php ei toimi ja varmuuskopiot ovat toukokuulta.


      • PERSEESTÄ
        todellapettynyt kirjoitti:

        Hmmm. php ei toimi ja varmuuskopiot ovat toukokuulta.

        Niimpä. Ja arvatenkin ei ole backuppeja itellä joten paljon naputtelemista tiedossa, samoin kuin firman vaihto.


      • Jolittn
        todellapettynyt kirjoitti:

        Hmmm. php ei toimi ja varmuuskopiot ovat toukokuulta.

        Minulla on sama tilanne noiden varmuuskopioiden suhteen. Olin tehnyt kesäkuun lopulla sivuillani suuren kuvauudistuksen, jossa noin 400-500 kuvaa ladattiin käyttämääni WordPress-blogiin. Puhtek katkesi joskus puolitoista viikkoa sitten ja eilen sivusto oli palautettu sisällöltään toukokuuta vastaavaksi. Menetin tuon suuren kuvamäärän ja joudun tekemään koko homman uudelleen.

        Eilen sivustoni alkoi jälleen toimia. Minulla oli itselläni uudempi varmuuskopio, joka oli tehty 16.6, mutta valitettavasti ennen tuota mainitsemaani kuvauudistusta. Latasin sen palvelimelle ja sainkin takaisin jonkin verran menettämiäni blogikirjoituksia.

        Aloin tänään korjaamaan tuon Puhtekin sählingin vahinkoja, ja kun olin saanut ladattua uuden version WordPressistä sivustolleni, katkesi palvelu jälleen. Nyt minulla on keskeneräinen ja asentamaton WordPress odottamassa, josko Puhtekin palvelin suostuisi jälleen toimimaan.

        Joka tapauksessa, jos olet aikeissa hankkia verkkohotellipalvelun, kierrä Puhtek kaukaa. Minulla on palveluntarjoajan vaihto edessä.


      • Puhtek = perseestä
        Jolittn kirjoitti:

        Minulla on sama tilanne noiden varmuuskopioiden suhteen. Olin tehnyt kesäkuun lopulla sivuillani suuren kuvauudistuksen, jossa noin 400-500 kuvaa ladattiin käyttämääni WordPress-blogiin. Puhtek katkesi joskus puolitoista viikkoa sitten ja eilen sivusto oli palautettu sisällöltään toukokuuta vastaavaksi. Menetin tuon suuren kuvamäärän ja joudun tekemään koko homman uudelleen.

        Eilen sivustoni alkoi jälleen toimia. Minulla oli itselläni uudempi varmuuskopio, joka oli tehty 16.6, mutta valitettavasti ennen tuota mainitsemaani kuvauudistusta. Latasin sen palvelimelle ja sainkin takaisin jonkin verran menettämiäni blogikirjoituksia.

        Aloin tänään korjaamaan tuon Puhtekin sählingin vahinkoja, ja kun olin saanut ladattua uuden version WordPressistä sivustolleni, katkesi palvelu jälleen. Nyt minulla on keskeneräinen ja asentamaton WordPress odottamassa, josko Puhtekin palvelin suostuisi jälleen toimimaan.

        Joka tapauksessa, jos olet aikeissa hankkia verkkohotellipalvelun, kierrä Puhtek kaukaa. Minulla on palveluntarjoajan vaihto edessä.

        Niinpä ! Minullakin on palvelun tarjoajan vaihto edessä heti, kunhan saisi vain siirrettyä otetut backupit talteen.


      • kyrpiintynyt___
        Jolittn kirjoitti:

        Minulla on sama tilanne noiden varmuuskopioiden suhteen. Olin tehnyt kesäkuun lopulla sivuillani suuren kuvauudistuksen, jossa noin 400-500 kuvaa ladattiin käyttämääni WordPress-blogiin. Puhtek katkesi joskus puolitoista viikkoa sitten ja eilen sivusto oli palautettu sisällöltään toukokuuta vastaavaksi. Menetin tuon suuren kuvamäärän ja joudun tekemään koko homman uudelleen.

        Eilen sivustoni alkoi jälleen toimia. Minulla oli itselläni uudempi varmuuskopio, joka oli tehty 16.6, mutta valitettavasti ennen tuota mainitsemaani kuvauudistusta. Latasin sen palvelimelle ja sainkin takaisin jonkin verran menettämiäni blogikirjoituksia.

        Aloin tänään korjaamaan tuon Puhtekin sählingin vahinkoja, ja kun olin saanut ladattua uuden version WordPressistä sivustolleni, katkesi palvelu jälleen. Nyt minulla on keskeneräinen ja asentamaton WordPress odottamassa, josko Puhtekin palvelin suostuisi jälleen toimimaan.

        Joka tapauksessa, jos olet aikeissa hankkia verkkohotellipalvelun, kierrä Puhtek kaukaa. Minulla on palveluntarjoajan vaihto edessä.

        mullaki on puhtekillä kahetkin sivut. kummatkaan ei toimi tällä hetkellä. toinen niistä oli jo alkanut kerätä väkeä mutta kuinka ollakkaan, sivut poistuivat jonkin ihme syyn takia kokonaan ja parin viikon päästä palautettiin muka "parin viikon" takaiseen varmuuskopioon, mikä oikeasti oli muutaman kuukauden takainen. cpaneli lakkasi toimimasta ja tietokantojakaan ei voinut tehdä saatikka käyttää ollenkaan.

        nyt oman firmani sivut on toimimattomana joten kyllä nyt on palveluntarjoajan vaihto edessä mullaki...


      • MiGuit
        kyrpiintynyt___ kirjoitti:

        mullaki on puhtekillä kahetkin sivut. kummatkaan ei toimi tällä hetkellä. toinen niistä oli jo alkanut kerätä väkeä mutta kuinka ollakkaan, sivut poistuivat jonkin ihme syyn takia kokonaan ja parin viikon päästä palautettiin muka "parin viikon" takaiseen varmuuskopioon, mikä oikeasti oli muutaman kuukauden takainen. cpaneli lakkasi toimimasta ja tietokantojakaan ei voinut tehdä saatikka käyttää ollenkaan.

        nyt oman firmani sivut on toimimattomana joten kyllä nyt on palveluntarjoajan vaihto edessä mullaki...

        Meillä on kanssa seuran sivut tuolla taas on katki yhteydet tavarat pois ja vaihtoon.


      • Alkaa vituttamaan jo
        MiGuit kirjoitti:

        Meillä on kanssa seuran sivut tuolla taas on katki yhteydet tavarat pois ja vaihtoon.

        Olihan taas sivut vaihteeksi pystyssä vuorokauden.... Tosin mitään ei pystyny tietokantoihin tekemään. Foorumin tietokannat sekaisin. Ja alle vrk:n päästä taas kaikki alhaalla... FTP:llä sentään sai pelastettua talteen sen mitä oli pelastettavissa.

        Tyhjän saa kysymättäkin....


      • ei pöhtekille...
        Alkaa vituttamaan jo kirjoitti:

        Olihan taas sivut vaihteeksi pystyssä vuorokauden.... Tosin mitään ei pystyny tietokantoihin tekemään. Foorumin tietokannat sekaisin. Ja alle vrk:n päästä taas kaikki alhaalla... FTP:llä sentään sai pelastettua talteen sen mitä oli pelastettavissa.

        Tyhjän saa kysymättäkin....

        Huh, pääsinpä helpolla. Kaverin kaverin vinkistä otin yhteyttä tuonne ->
        http://www.jxmedia.fi/pages/web-palvelut/web-hotellit.php

        Siirsivät mun sivut Puhtekilta tietokantoineen kaikkineen veloituksetta, pienen puhelinneuvottelun jälkeen. Tosin joutui hieman odotteleen, että pöhtekin palvelut oli sen aikaa pystyssä, että pystyi siirtämään.


    • pettynytasiakas:[

      19.10.2010

      eikä ole toiminut päivääkään tämä palvelu. Yhden viikon toimi muutaman tunnin. Rahat menivät hukkaan. Kannattaakohan perintätoimet? Tunteeko joku paremmin tämän taloudellista tilaa?

      • porukallaToijalaan

        Jos netistä ostaa jotain kannattaa selailla ko. yrityksestä tietoa netistä.


      • Eienääpuhtekkia

        Luulen että perintätoimet eivät ole vaivan arvoisia, vaikka rahat voisitkin saada takaisin. Itse tein Puhtekin asiakkaana ainoan oikean ratkaisun ja siirryin muualle

        http://www.hostingpalvelu.fi

        Ihan eri maailmasta kuin puhtek. Kaikki toimi nopeasti ja selkästi.


      • EiTodellakaan
        Eienääpuhtekkia kirjoitti:

        Luulen että perintätoimet eivät ole vaivan arvoisia, vaikka rahat voisitkin saada takaisin. Itse tein Puhtekin asiakkaana ainoan oikean ratkaisun ja siirryin muualle

        http://www.hostingpalvelu.fi

        Ihan eri maailmasta kuin puhtek. Kaikki toimi nopeasti ja selkästi.

        Me taas vaihdettiin tuonne:

        http://www.capnova.com

        Ja on aivan kuin eri maailmasta sekä toimivuus että asiakaspalvelu ! Eipä kyllä kaduta.


    • Asiakaspalvelua...

      Vaihdoin juuri Suncometin palveluihin. Vielä ei ole antaa muuta palautetta kuin se, että vastaukset kaikkiin kysymyksiin sekä ennen että jälkeen tilauksen ovat tulleet nopsaan. Toivottavasti jatkossakin palvelu on yhtä hyvää. Puhtek sen sijaan ei ole ikinä vastannut nopeasti mihinkään. Kirjoitin sähköpostilla kyselyn useampi viikko sitten, ei kuulunut vastausta mutta laskun kyllä lähettivät. Muutenkin kaikkien palvelujen kättöönotto ym. on kestänyt tolkuttoman kauan, nyt kun huomaa että muut firmat saavat aikaan samat tunnissa! Puhelinvastaajaan sitten jätin irtisanomisen ja meiliäkin lähetin, eipä ole mitään kuulunut. Ketuttaa tuollainen palvelu, tai sen puute!

    • nörtti 3

      Ei toimi taaskaan sähköposti eli kyllä saisi Hanna Puharinen vaihtaa alaa!

      • nörtti 6

        Palvelua ei Puhtekilta saa vaikka pyytäisi..


    • n.makkonen

      onko tämä virma vielä toiminnassa, yksi domain sen kautta, ja ei tietenkään mitään vastauksia tiedusteluihin.

      • Jahnu2

        Hei, sama ongelma, yrityksen sivut kaatuivat tänään. Webhotelli menee vaihtoon heti kun saan ylläpitosivut auki. Jos tämä hiljaisuus ja sivujen kaatuneena pysyminen jatkuu, olisi kiva tietää, miten tässä voi toimia kun puhtekiltä ei saa ketään kiinni. Laskun maksoin tammikuussa, eli kai ton lafkan pitäis vielä toimia. Tarvittaessa muhun voi ottaa yhteyttä, jos tässä pitää tehdä joku kuluttajansuojailmoitus tai jotain, niin useampi valittaja. olis kai parempi? [email protected]


      • n.makkonen

        joo aika harmillinen tilanne, kun myös meni toinen yritykseni sivu (onneksi ei ole pääsivusto) pimeäksi. Itse maksoin laskua domainin ylläpidosta helmikuussa. Webhotellin siirsin jo aikaisemmin tuolta pois, mutta näköjään domain voi myös pimentyä puhtekin hallinnassa :(


    • sy2

      Jos vain joku saa jotain tietoa, niin laittakaapa tänne. Melkein joka vuosihan näitä muutaman päivän katkoksia on tullut, ainakin sen jälkeen kun muuttivat palvelimet Saksaan. Mutta aina miettii, palaako enää henkiin, kun tiedotusta ei mistään saa. Voisivat esim. perustaa jonkun ulkopuolisen blogin näitä varten, jos kerran omatkin kotisivut sijaitsevat samoilla palvelimilla, tai laittaa ihan vaan ryhmäsähköpostia asiakkaille... Onneksi itsellä on kysymys vain kotisivuista ja yhdistyksen kotisivuista, että vahinko jää vain harmituksen tasolle.

    • Magn0pus

      Itsellä ihan tismalleen sama tilanne, tosin harmillisesti sivuilla on ollut hostattuna myös operatiiviseen toimintaan vaikuttava työkalu joka ei saisi olla päivätolkulla pimeänä. Mitään kautta ei saa yhteyttä firmaan ja virallinen numerokin vain ilmoittaa että ei ole enää käytössä. Lasku kyllä tulla Helmikuussa, mutta huoli on että firmalla ei ole oikeasti enää ketään töissä. Jos saatte Hannaa kiinni niin laittakaa infoa ja yhteystiedot, joilla onnistuitte moisen tekemään.

    • Magn0pus

      Sivut nousivat juuri pystyyn. Downtime 45 hours, 41 minutes and 6 seconds.

      Kertokaa jos saatte jotain vastuksia Puhtekin päästä tai tietoon numeron, josta tarvittaessa vastaa jopa joku.

    • sy2

      Asiakkaat sivulla "Ke 16.3.2016 Palvelinkatkos johtui palvelinestohyökkäyksestä". Ihan ymmärrettävää, mutta jos vain tuon tiedon saisi jo katkon aikana... ihan vaikka jonkun Facebook-ryhmän kautta tms. Mutta niin sympaattinen yritys, että ei viitsisi lähteä vaihtamaan, kuitenkin pääosin toiminut hintaansa nähden ok. Yrityssivuja en tuonne laittaisi.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe