No niin.. kaikkia joita kiinnostaa "hyvä ja edullinen webhotelli" nyt kannattaa pelata hostauslottoa ja ottaa palvelu tältä "ompelimolta".
Jännitys on taattu niin kuin oikeassa lotossa. Huomenna voi onni potkaista tai sitten ei. Jos et tarvitse esim. sähköpostia kuin kerran vuodessa niin hankintasi on Puhtek Toijalassa

paska mikä paska
puhtek on perseestä.. älä laita kättä paskaan!Ei todellakaan ole ammattilaisten ylläptämä
lähdin viime vuonna pois puhtekilta. mikään ei toiminut ei edes tukipalvelu. ein suosittele paikkaa!!Suomalainen voittaa aina?
Puhtekin yrittäjä Hanna-Riikka Puharinen tarkoittaa varmaankin hyvää, mutta hänellä ei ole asiat hallinnassa. Kun tulee ongelmia, hän sulkee puhelimen tai pistää vastaajan päälle. Hän ei vastaa soittopyyntöihin eikä edes vaivaudu jälkikäteen selittämään häiriöiden syitä tai pyytämään anteeksi. Tänään ei sitten toiminut edes Puhtekin oma kotisivu.Kotisivujen kehittämisessä on tapahtunut viimeisen vuoden aikana paljon hyvääkin. Hanna-Riikka syyllistyy kuitenkin nörteille tyypilliseen virheen, että kehittelee paljon kivaa, muttei huolehdi toimivuudesta tai palvelun katkeamattomuudesta.
Toivotan Hanna-Riikalle kaikkea hyvää, mutta sanon rehellisesti, että minulle on jäänyt tosi paha mieli viime aikojen tapahtumista ja siitä tavasta, millä ns. asiakaspalvelu on hoidettu.
Ei naurata
Lievästi sanottuna hieman ankealta tuntuu, kun firman nettikauppa on alhaalla parhaaseen kaupankäyntiaikaan. Eikä ole mitään tietoa onko koko Puhtek alhaalla vai onko kyse vain väliaikaisesta häiriöstä.Jos tilanne ei ole korjaantunut huomiseen mennessä alkaa uuden kaupan rakentaminen toisaalle.
pitkässä juoksussa
Onpas ollut pitkä katkos. Mulla on ollut vuosia oman firman kotisivut tuolla ja voin kyllä allekirjoittaa ongelmat tuesta ja muutamasta satunnaisesta katkoksesta, joitten kesto on ollut liian pitkä. Silti hinta on mielestäni edullinen ja siihen nähden ei voi kyllä ihan kamalasti vaatia mitään tukipalveluja. Kun kuitenkin toiminta on kohtuullisen luotettavaa vuosikausien jänteellä, niin pidän palvelua ihan ok vaihtoehtona.Ongelmia varmasti tulee muillakin ja mikäli oma toiminta on enempi netistä riippuvaista niin varmasti on syytä miettiä luotettavampaa toimijaa. Mutta uskoisin että hintakin on sitten eri luokkaa.
vaihtoon vaan
näinhän se menee. Jos bisnestä pyörittää webbisivujen kautta niin ei välttämättä kannata ottaa sitä halvinta. Ainakin F-Solutions on tarjonnut kiitettävää palvelua kun puhelimella on saanut kiinni suoraa ylläpitoa kelloajasta riippumatta. Heillä ei ehkä ihan valvin palvelu ole, mutta ainakin toimiva. Halpaa jos hakee niin Sendanorilla näyttäisi olevan aika halvat hinnat joskin aspa toimii sähköpostin kautta."Ompelimon" päättötyö
Puhtek oli joskus hyvä hostaaja..... vuonna 2005 tuon "ompelimon" naispuolinen "ammattilainen" teki jopa silloin päättötyön --> https://publications.theseus.fi/bitstream/handle/10024/10112/TMP.objres.306.pdf
Hyvä ja toimiva... ei ole sama kuin Puhtek
suoraan sanottua täyttä paskaa............
Eniten ketuttaa se, jos ei saa varmistuksia talteen, jotka ehdin tekemään, mutta tiedonsiirto ei hitaan yhteyden vuoksi onnistunut.
Sama minulla
Minulla on sama tilanne noiden varmuuskopioiden suhteen. Olin tehnyt kesäkuun lopulla sivuillani suuren kuvauudistuksen, jossa noin 400-500 kuvaa ladattiin käyttämääni WordPress-blogiin. Puhtek katkesi joskus puolitoista viikkoa sitten ja eilen sivusto oli palautettu sisällöltään toukokuuta vastaavaksi. Menetin tuon suuren kuvamäärän ja joudun tekemään koko homman uudelleen.Eilen sivustoni alkoi jälleen toimia. Minulla oli itselläni uudempi varmuuskopio, joka oli tehty 16.6, mutta valitettavasti ennen tuota mainitsemaani kuvauudistusta. Latasin sen palvelimelle ja sainkin takaisin jonkin verran menettämiäni blogikirjoituksia.
Aloin tänään korjaamaan tuon Puhtekin sählingin vahinkoja, ja kun olin saanut ladattua uuden version WordPressistä sivustolleni, katkesi palvelu jälleen. Nyt minulla on keskeneräinen ja asentamaton WordPress odottamassa, josko Puhtekin palvelin suostuisi jälleen toimimaan.
Joka tapauksessa, jos olet aikeissa hankkia verkkohotellipalvelun, kierrä Puhtek kaukaa. Minulla on palveluntarjoajan vaihto edessä.
nyt riittää
mullaki on puhtekillä kahetkin sivut. kummatkaan ei toimi tällä hetkellä. toinen niistä oli jo alkanut kerätä väkeä mutta kuinka ollakkaan, sivut poistuivat jonkin ihme syyn takia kokonaan ja parin viikon päästä palautettiin muka "parin viikon" takaiseen varmuuskopioon, mikä oikeasti oli muutaman kuukauden takainen. cpaneli lakkasi toimimasta ja tietokantojakaan ei voinut tehdä saatikka käyttää ollenkaan.nyt oman firmani sivut on toimimattomana joten kyllä nyt on palveluntarjoajan vaihto edessä mullaki...
Puhtek vaihtoon
Meillä on kanssa seuran sivut tuolla taas on katki yhteydet tavarat pois ja vaihtoon.Hostin vaihto edessä...
Olihan taas sivut vaihteeksi pystyssä vuorokauden.... Tosin mitään ei pystyny tietokantoihin tekemään. Foorumin tietokannat sekaisin. Ja alle vrk:n päästä taas kaikki alhaalla... FTP:llä sentään sai pelastettua talteen sen mitä oli pelastettavissa.Tyhjän saa kysymättäkin....
Helpotus
Huh, pääsinpä helpolla. Kaverin kaverin vinkistä otin yhteyttä tuonne ->http://www.jxmedia.fi/pages/web-palvelut/web-hotellit.php
Siirsivät mun sivut Puhtekilta tietokantoineen kaikkineen veloituksetta, pienen puhelinneuvottelun jälkeen. Tosin joutui hieman odotteleen, että pöhtekin palvelut oli sen aikaa pystyssä, että pystyi siirtämään.
ostin lukematta arvosteluja,
19.10.2010eikä ole toiminut päivääkään tämä palvelu. Yhden viikon toimi muutaman tunnin. Rahat menivät hukkaan. Kannattaakohan perintätoimet? Tunteeko joku paremmin tämän taloudellista tilaa?
sama täällä
Jos netistä ostaa jotain kannattaa selailla ko. yrityksestä tietoa netistä.http://www.hostingpalvelu.fi
Ihan eri maailmasta kuin puhtek. Kaikki toimi nopeasti ja selkästi.
http://www.capnova.com
Ja on aivan kuin eri maailmasta sekä toimivuus että asiakaspalvelu ! Eipä kyllä kaduta.