Nainen liian kauan sinkkuna

M+ymmällään

Pystyykö nainen pitkän sinkkuuden jälkeen enään sitoutumaan yhteen ja pitkään kestävään parisuhteeseen, jopa avioliittoon asti ?

84

2895

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :*:*

Pystyy.Siinäpä vastaus kysymykseesi.Tietenkään en voi sanoa mitä mieltä muut naiset ovat,mutta minä ainakin pystyisin.

• En mä näe kyllä mitään syytä miksei voisi pystyisi.

• DoeRMi

tekee miehen logiikka palstalla?

Joo pystyy.

• M+ymmällään

Sen takia kirjoitin mielipiteeni tänne.

Epäilen että nainen ei pysty, halua, kykene...

• M+ymmällään kirjoitti:

toimii eri tilanteissa.

Asiaan: Tiedän yhden naisen, joka 10 v. sinkkuna.
        Hyvin sujui sen jälkeen yhteiselämä, pienen alkukangertelun jälkeen.
        Naista ainakin hermostutti yhteiselämä, siitä alkujännitys johtui.
        Sitten kun alkoi mennä odotettua peremmin, rentoutui.

• M+ymmällään
        runontaja kirjoitti:

toimii eri tilanteissa.

Asiaan: Tiedän yhden naisen, joka 10 v. sinkkuna.
        Hyvin sujui sen jälkeen yhteiselämä, pienen alkukangertelun jälkeen.
        Naista ainakin hermostutti yhteiselämä, siitä alkujännitys johtui.
        Sitten kun alkoi mennä odotettua peremmin, rentoutui.

Ollut pitkään sinkkuna? = Miehen logiikkaa.

• 23
        M+ymmällään kirjoitti:

Siitä miehestä kiinni, onko sen arvoinen ettei tarvi katsella muualle.

• M+ymmällään kirjoitti:

Ollut pitkään sinkkuna? = Miehen logiikkaa.

tarvitaan myös tunteita.

• Verjnuarmu

Pystyy kai mutta liian kauan sinkkuna hilluneet naiset menettää otteensa suhdejutuista, liian villiintyneet tai ahdistuneet tai itsetuntosa menettäneet tai sitten liian idealistisia kumppaninhaussaan, liian joustamattomia tai liian piintyneitä sinkkutavoissaan.

Noi on ne vanhapiikaannuttavat ominaisuudet jotka luo muuria miehen ja naisen välille näissä tapauksissa.

• kohoaa sitä mukaan, mitä pidempään on sinkkuna.

• M+ymmällään

Jos tuohon kommentiin lisää...... E-pillerit, äitiyspakkaus, sosiaaliturva, pesukone, luku ja kirjoitustaito, äänestysoikeus, naispappeus, naiset ilman päätä peittävää huntua, oikeus ajokorttiin, jne...
        Niin joku voisi huomauttaa että olet Audimies taikka sovinisti! ; )

Ei maiskaa kyllä jossain päin maailmaa vielä on aika ankeet olot naisilla, ei mitään yllä mainittuja arjentason elämää helpottavia juttuja, mutta siltikin he ovat alamaisia miehilleen kuten kelpo kristityn naisen pitää olla.
        (1.moos.3:16, 1.kor:11, 1.kor:14:33-35, 1.tim.2:8-15, 1.tim.3:12, ef.5:22-33, 1.piet.3:1-7)

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Neh. 5:1&rnd=1259265917357

• kivikautinen
        M+ymmällään kirjoitti:

Jos tuohon kommentiin lisää...... E-pillerit, äitiyspakkaus, sosiaaliturva, pesukone, luku ja kirjoitustaito, äänestysoikeus, naispappeus, naiset ilman päätä peittävää huntua, oikeus ajokorttiin, jne...

Ei maiskaa kyllä jossain päin maailmaa vielä on aika ankeet olot naisilla, ei mitään yllä mainittuja arjentason elämää helpottavia juttuja, mutta siltikin he ovat alamaisia miehilleen kuten kelpo kristityn naisen pitää olla.
        (1.moos.3:16, 1.kor:11, 1.kor:14:33-35, 1.tim.2:8-15, 1.tim.3:12, ef.5:22-33, 1.piet.3:1-7)

http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Neh. 5:1&rnd=1259265917357

Nyt meni yli hilseen. Siis mitä tahdot sanoa? Jos ymmärsin mitään, en hirmusti ihmettele, ettei naisilla ole ollut kiire suhteeseen kanssasi.

• vänksy
        M+ymmällään kirjoitti:

edes naimisiin. Jotkut voivat tyytyä ihan vaan siihenkin, että saavat satunnaisesti melaa mekkoonsa ja that's it. Ei naimisiinmeno ole kaikkien elämän päätavoite, johon on päädyttävä hinnalla millä hyvänsä keinoja kaihtamatta.

• cklwnq
        vänksy kirjoitti:

edes naimisiin. Jotkut voivat tyytyä ihan vaan siihenkin, että saavat satunnaisesti melaa mekkoonsa ja that's it. Ei naimisiinmeno ole kaikkien elämän päätavoite, johon on päädyttävä hinnalla millä hyvänsä keinoja kaihtamatta.

kirjoittaisi juuri sellainen ihminen, joka oikeasti olisi päinvastaista mieltä, mutta haluaisi uskotella, ettei muka olisi.

• dayum
        cklwnq kirjoitti:

kirjoittaisi juuri sellainen ihminen, joka oikeasti olisi päinvastaista mieltä, mutta haluaisi uskotella, ettei muka olisi.

ettei ihminen voisi oikeasti olla sitä mieltä, mitä sanoo. Voiko sinusta nyt tehdä samansuuntaisen päätelmän, eli koska kiistät tuollaisia olevankaan, niin oikeasti tiedät (vaiko pelkäät?) sellaisia olevan?

• vänksy
        cklwnq kirjoitti:

etten myöskään ole sitä seksiä vailla. Tai siis myöskään se seksin saaminen mahdollisimman monelta eri mieheltä ei ole mun elämäni päätavoite.

• juupa juu
        M+ymmällään kirjoitti:

..ohjeet 2000 vuoden takaa ja yrität oikeasti elää. tätä päivää.

entäs pystyykö miehet sitten? ei kaikki.

• 27

ai niin tämä oli miestenlogiikkaa....
        Murrrr....
        Puhdistanko topsilla "harmaiden välin"

• frost-free

Ei vaan muuria luo pöhöttyneet ja jäljelle jääneet kelvottomat ja itsepäiset nuijat!

• frost-free
        vänksy kirjoitti:

Ei vaan nainen haluaa vain melaa mekkoonsa niin kauan kuin sopiva mies ja rakkaus löytyy.

• jaa3

Uskomuksia... sterotypioita. Kyllä kaikki sujuu kun oikean kohtaa.

• En näe syytä miksi ei pystyisi :)

Pitkän sinkkuusajan jälkeen nainen vois ehkä arvostaa enempi suhdetta ja "sopivaa miestä" toisin kuin ehkä ne, jotka lennosta vaihtaa miehiä useammin kuin alusvaatteitaan. Ehkäpä :)

• Jazuli

kyllä pystyy...lähipiirissä on semmoi ihminen, josta vastikään tuli rouva..=o)

• pystyy jos on tarpeeksi pesunkestävä jamppa kyseessä. siis se mies.

• monte34

unohada

• LOL-666

Nainen pystyy liki mihin vain, mutta eri asia on, haluaako. Tuskin sitoutumiselle kuitenkaan mitään esteitä on. :) En ole oikeastaan ehtinyt (vielä) viettää sinkkuelämää, joten sen puoleen olen vähän huono siitä mitään sanomaan. Olen toki joskus miettinyt, että millaistahan olisi olla sinkku ja haluaisiko siihen enää silloin ketään miestä elämää jakamaan. Vastaus on ollut, että jos joku todella kelvollinen yksilö löytyisi, niin ehdottomasti kyllä. Olen kuitenkin joskus nopeasti miettinyt, miten pitempiaikainen sinkkuilu edes onnistuu muuten kuin tosi tylyllä feministiasenteella, kun varsin kelvollisen oloiset miehet "tarjoavat" itseään melko paljon hanakammin jopa varatulle naiselle kuin uskoisin naisten vastaavasti "tarjoavan" itseään miehille. " Tai eihän mulla ole kuin oma kokemus ja vierestä nähty rajallinen näkemys, joten en uskalla kovin paljon yleistää.

• ´.mies.

jos on kyse lapsettomasta naisesta.

• M+ymmällään

Sinkuksi ja jopa yh-äideiksi ? (tai jos ei ole valinnut sitä oikeaa puolisoa).

Minun mielestä monessa TV ohjelmassa ja lehdissä on aivan vääristynyt naiskuva.

Kalliimpaa on elää sinkkuna kuin kaksistaan. Kun maassamme jopa 40-50% avioliitoista hajoaa ja sitten kun muuttaa yksin asumaan pitää toisen ostaa kotiin uudelleen elämän perustarvikkeet. Kaksi taloutta on kauppiaiden unelmaa koska ihmiset kuluttaa tuplasti !

• dayum

Miksi ei pystyisi?

Samalla tavalla tapauskohtaista kuin mikä tahansa muukin näissä karkeloissa.

• kyllähän siinä sinkkuuden aikana tietynlainen mukavuudenhalu kasvaa ja oman vapauden vaihtaminen parisuhteeseen ei välttämättä kovin houkuttele. - Mutta jos käy molemminpuolinen kolahdus ja kaikki vaan loksahtaa paikoilleen, niin mikä ettei.

• Mitä minä tunnen ikäisiäni, useita vuosia sinkkuna olleita naisia, niin halutkin ovat vähissä. Kaikki valittavat, ettei kunnollisia vapaita miehiä ole tarjolla. Ne ovat naimisissa ja loput ovat alkoholisteja tai muuten kelvottomia suhteeseen. Naiset vain tuntuvat olevan tyytyväisempiä sinkkuuteensa kuin miehet, joten ovat mielummin yksin kuin laskevat rimaansa. Sitäpaitsi ne kuulostavat minusta perin kaavoihin kangistuneilta ja kompromissihaluttomilta.

Eikä sillä, etteikö poikkeus jälleen sääntöä vahvistaisi.

• sirpamaikkarilta

hyvä esimerkki semmosesta naisesta. Joten jos minä jumalattomin vaatimuksin ja nirsoilun kera löydän miehen joka kelpaa niin mikseivät muutkin? Olen kyennyt jopa luopumaan joistakin omista tavoistani ainutlaatuisen miehen takia.

• jos haluaa

mutta jos mies on itse tosissaan naisen suhteen, hänen on parasta osoittaa se sanoin ja teoin. Osoittaa olevansa luottamuksen ja sitoutumisen arvoinen. Pitkään sinkkuna ollut nainen on todennäköisesti kokenut pettymyksiä aikaisemmissa suhteissaan, ja kytkin voi nousta herkästi.

• Kummassa osapuolessa luottamus sijaitsee?

Siinä johon luotetaan vai siinä joka luottaa?

... Luottaminen on valinta. Luotettavuutta ei voi "todistaa" yhtään millään, kaikki todisteet ovat kiistettävissä ja ne voi nähdä esittämisenä tai jotenkin muuten päin helvettiä. Ja teeskentelemällä olevansa jotain muuta kuin ollaan itseasiassa vähemmän luotettavia kuin olemalla itsensä.

Sanat valehtelevat.
        Teot voi valita tilanteen mukaan.

Luottamus elää sen sydämessä ja mielessä joka luottaa. Toisen tehtävä on yksinkertaisesti olla sen luottamuksen arvoinen - eikä vain lässyttää tai filmata.

• vänksy

mitään pettymyksiä aiemmissa suhteissani, mut oon silti sinkku ihan omasta tahdostani. Kytkin tosiaan nousee, mut ihan muista syistä.

• frost-free
        Kukkomies kirjoitti:

Kummassa osapuolessa luottamus sijaitsee?

Siinä johon luotetaan vai siinä joka luottaa?

... Luottaminen on valinta. Luotettavuutta ei voi "todistaa" yhtään millään, kaikki todisteet ovat kiistettävissä ja ne voi nähdä esittämisenä tai jotenkin muuten päin helvettiä. Ja teeskentelemällä olevansa jotain muuta kuin ollaan itseasiassa vähemmän luotettavia kuin olemalla itsensä.

Sanat valehtelevat.
        Teot voi valita tilanteen mukaan.

Luottamus elää sen sydämessä ja mielessä joka luottaa. Toisen tehtävä on yksinkertaisesti olla sen luottamuksen arvoinen - eikä vain lässyttää tai filmata.

Ei vaan luottamus testataan teoissa kuten rakkauskin. Se ei ole sanoja kuten ei rakkauskaan ole.
        Luottamus on pieniä tekoja joista kasvaa tukeva polku tai sitten hatarat tikapuut joita pitkin voi joutua myös pakittamaan..Luottamus on jämäkkyyttä ja myös valintoja. Ei se ole tunne tai (harha)luulo. Luottamus ei ole itsestäänselvyys kuten ei elämä eikä toinen ihminenkään.

• 13

Eri asia on, että haluaako. Voi hyvin olla, että nainen kyllästyy etsiskelemään parisuhdetta tajutessaan, ettei sitä mihinkään tarvitse. Miksi kysyt?

• M+ymmällään

ei se pysty aloillaan olemaan

• frost-free
        M+ymmällään kirjoitti:

ei se pysty aloillaan olemaan

Soutaminen ja huopaaminen johtuu defensseistä joita normaali ihmisellä on kusipäitä vastaan.

Kaikki naiset eivät ole hulluja vaikka niin tietysti toivoisittekin..

• hqre

Tehköön niin kuin oikeaksi näkee.

• ihminen;-)

Olen ollut sinkku 35-vuotiaasta kun mies vaihtoi minut nuoreen tyttöön ja jätti minut yksin kasvattamaan kahta villiä poikaa.

Olisin kyllä halunnut seurustella jonkun esim. samassa tilanteessa olevan miehen kanssa mutta alati luonani olevat lapseni taisivat karkottaa kaikki miehet kauas.

Nyt lapset alkaa irtoamaan pesästä, mutta ei omassa pikkukaupungissani ainakaan kukaan mies ole minua lähestynyt, vaikka hymyilen ja juttelen mielelläni tilanteen tullen.

Täytän pian 50 enkä ole koko aikana eron jälkeen ollut miehen syleilyssä...kieltäydyn ehdottomasti ns. "hoidoista" koska ihmisten täytyy merkitä jotain toisilleen jos intiimielämää edes harkitaan.

Voi näinkin elää, saan valita tv-kanavan, saan syödä mitä haluan ja milloin haluan, kukaan ei syyllistä laiskottelustani, käyn työssä ja saan itse käyttää palkkani mihin haluan...mutta pieni kaipaus joskus kaihertaa...

• frost-free
        ihminen;-) kirjoitti:

Olen ollut sinkku 35-vuotiaasta kun mies vaihtoi minut nuoreen tyttöön ja jätti minut yksin kasvattamaan kahta villiä poikaa.

Olisin kyllä halunnut seurustella jonkun esim. samassa tilanteessa olevan miehen kanssa mutta alati luonani olevat lapseni taisivat karkottaa kaikki miehet kauas.

Nyt lapset alkaa irtoamaan pesästä, mutta ei omassa pikkukaupungissani ainakaan kukaan mies ole minua lähestynyt, vaikka hymyilen ja juttelen mielelläni tilanteen tullen.

Täytän pian 50 enkä ole koko aikana eron jälkeen ollut miehen syleilyssä...kieltäydyn ehdottomasti ns. "hoidoista" koska ihmisten täytyy merkitä jotain toisilleen jos intiimielämää edes harkitaan.

Voi näinkin elää, saan valita tv-kanavan, saan syödä mitä haluan ja milloin haluan, kukaan ei syyllistä laiskottelustani, käyn työssä ja saan itse käyttää palkkani mihin haluan...mutta pieni kaipaus joskus kaihertaa...

Ei lapset saa estää elämästä.

• ihmettelen kovasti
        ihminen;-) kirjoitti:

ihan tosissasi? Siis et ole harrastanut seksiä eron jälkeen? Huh huijaa, aikamoinen nainen. Itse en selibaatissa pysty elämään, vaikka sitä ainoaa oikeaa ei eron jälkeen ole vastaan tullut. Vakipano on aika kätevä juttu.

• Zakuskat

Mulla on yks kaveri - aika reppana - joka on aika sekava. Se kelaa tätä samaa asiaa päivittäin. Mutta kun kilautin ja kysyin tätä asiaa, niin sa sanoi just tönäisseensä vahingossa jalallaan pöydällä olevan paperipinon kynttilätarjottimelle ja sytyttäneensä tulipalon.

Se ääliö ei tajunnut mitään, ennen kuin savu peitti kuvaruudun ja palohäytin vonkui. Eihän se mitään kuule kun se on aina vähän niin kuin näin:

http://www.youtube.com/watch?v=qEYueRVuqmg

• Zakuskat

Meri on sen juttu. Mutta noi tollaset kledut jäis vain oven väliin ja aiheuttas lisää hämminkiä.

• maniamania

tuli tänään tutuksi:(
        Ei se ole noin..

• M+ymmällään

Sano hänelle....

Ei ole ihmisen hyvä yksin, kaksi säikeinen lanka ei katkea niin helposti.

Tässä linkissä kerrotaan kaverista joka yksinäisten ja yksinelävien ystävä, hän ei hylkää, ja on mielistynyt kipuun, heikkouteen ja sairauteen. Murtunutta kortta hän ei muserra ja lepattavaa liekkiä hän ei sammuta. Hän on rakkaus !
        http://www.youtube.com/watch?v=Yq-7t9nsgjE

Pimein ja synkin aika on juuri ennen auringon nousua !

• Zakuskat
        maniamania kirjoitti:

tuli tänään tutuksi:(
        Ei se ole noin..

Kammottavaa arkipäivää ja sen vaatimuksia. Leffakin on ihan pihalla. Kohta toikin jesse töllössä on nenä pulverissa niiskuttamassa elämäänsä.

Voi vidandeli

Ai oot sekoillu? Se joshtuu vaan pään eri sisäisten osien epäsymmetrisestä koordinaatiosta.

• Zakuskat
        Zakuskat kirjoitti:

Kammottavaa arkipäivää ja sen vaatimuksia. Leffakin on ihan pihalla. Kohta toikin jesse töllössä on nenä pulverissa niiskuttamassa elämäänsä.

Voi vidandeli

Ai oot sekoillu? Se joshtuu vaan pään eri sisäisten osien epäsymmetrisestä koordinaatiosta.

(ihan kuin olisin hönössä, mutta kun en katso mitä teen.

(cuul)

• Zakuskat
        M+ymmällään kirjoitti:

Sano hänelle....

Ei ole ihmisen hyvä yksin, kaksi säikeinen lanka ei katkea niin helposti.

Tässä linkissä kerrotaan kaverista joka yksinäisten ja yksinelävien ystävä, hän ei hylkää, ja on mielistynyt kipuun, heikkouteen ja sairauteen. Murtunutta kortta hän ei muserra ja lepattavaa liekkiä hän ei sammuta. Hän on rakkaus !
        http://www.youtube.com/watch?v=Yq-7t9nsgjE

Pimein ja synkin aika on juuri ennen auringon nousua !

Mä soitan heti. Se vain usein goisii. Sillä on hyvät unenlahjat eikä se näe kuulemma painajaisia. Ehkä se ei herää ja mä unohdan kilauttaa aamulla.

• Toljake

No. Kai ensimmäinen kysymys on siitä, että haluaako olla yksineläjä, tuntuuko se sitten itselle sopivammalta olemiselta vai kaihertaako siinä jokin, kaipaisiko itselleen todella kumppania. Ja vastaako itselleen tuohon kysymykseen rehellisesti, ihmisen kyky itsepetokseen on aivan käsittämätön. Jos puoliso toisaalta tuntuisi mielekkäältä ajatukselta, niin toinen kysymys voisi olla että mikä estää sellaista katselemasta? Mikä pitää kiinni sinkkuudessa? Tilanteeseen tottuminen? Kova vaatimustaso? Pelko jostain? Omasta kelpaamisesta? Aloittamisen vaikeudesta ehkä? Mahdollisesta pettymyksestä? Parisuhteen vaativuus ja rasitukset? Koko asian turhuus, tuttu ja turvallinen nykyisen olemisen helppous? Ja taas, vastaako itselleen rehellisesti...

Oikeastaan se on mielestäni juurikin niin, että pystyy jos haluaa. Kyse on valinnasta, haluamisen valitsemisesta, haluanko sinkkuelämän jota nyt elän, ehkä ihanan itsenäisen ja vaivattoman, vai kaipaanko pysyvää kumppania, eli päätänkö haluta jonkun vierelleni, vaikkei se helppoa ja varmaa tulekaan olemaan. Huoh, olenpa selvästi väsynyt, harhailen oudoilla mielen kolkilla asian vieressä. Mutta siis oma valinta haluamisesta, valinta vaivattoman ja haasteen välillä.

• frost-free

ei se siitä ole kiinni et haluaako elää yksin vaan siitä et löytääkö tarpeeksi samanlaisen ihmisen joka joustaa sitten jos ei ole tarpeeksi samanlainen. Se on just sitä ihmisenä kasvamista et antaa tilaa ja ymmärtää toisen tilan tarpeen. Mut ei se riippuvuus mihinkään hävii...eikä rakkaus jos sen löytää.

Kukaan yli 30-vuotias nainen ei valitse sinkkuutta mukavuussyistä mukavan ja tarpeeksi tarjoavan miehen kohdattuaan koska sillä tikittää biologinen kello ja vanhemmiten tulee mukavuudenhaluiseksi. Ehkä ne korkokengistä särkevät jalat tahtois joskus nauttia vaan hieronnasta kotisohvalla punaviinilasi kädessä...

• n.sorsa

eihän sinkuus pitkä tai lyhyt ole esteennä mihinkään parisuhteeseen, ei miehillä ei naisilla ja jopa avioliittoon. Kattos, kun aina ei vaan tule sitä oikeata vastaan ja kun se tulee, niin yksin luoja tietää mihinkä johtaa ollaanko vaan avoliitossa tai mennäänkö naimisiin.

• onpa taas ongelma :/

... miksei pystyis jos haluaa. laita se haluamaan sua. tiedätkö keinoja?

• M+ymmällään

En henkilökohtaisella tasolla.

Asia on yhteiskunnallinen ilmiö ja jopa yhteiskunnallinen ongelma. Kun ja jos, ihmiset mielummin on sinkkuina kuin perustaa kestävän parisuhteen ja perustaa perheen.

Valtiossa, ja sen poliittisessa idelogisessa ilmapiirissä on silloin jotain mätää kun kaikkki eivät pysty perustamaan perhettä taloudellisista syistä.

Eikä sovi unohtaa sitä viihdemedian ja mainosten vääristynyttä "nais ja mies kuvaa" jota lapsille pakkosyötetään jo pikkulapsesta alkaen.

Lukeminen ja ajattelu kannattaa aina ! : )

• tr. me
        M+ymmällään kirjoitti:

Asia on yhteiskunnallinen ilmiö ja jopa yhteiskunnallinen ongelma. Kun ja jos, ihmiset mielummin on sinkkuina kuin perustaa kestävän parisuhteen ja perustaa perheen.

Valtiossa, ja sen poliittisessa idelogisessa ilmapiirissä on silloin jotain mätää kun kaikkki eivät pysty perustamaan perhettä taloudellisista syistä.

Eikä sovi unohtaa sitä viihdemedian ja mainosten vääristynyttä "nais ja mies kuvaa" jota lapsille pakkosyötetään jo pikkulapsesta alkaen.

ihan varma että nimenomaan poliittisessa..?

• M+ymmällään
        tr. me kirjoitti:

ihan varma että nimenomaan poliittisessa..?

Uskonollisessa evlut ja ekumenian palkkapaimenien korkeakirkollisessa babylon ilmapiirissä, ja maanjohdon fundamentaalistisessa ateismissa (miik.3:11). Näissä järjestöissä on okkultistisia vapaamuurareita ja temppelinherroja, bilderberg ryhmän jäseniä jotka palvoo antikristusta.

1. He kun ohjaa tätä maata yrittäjien EK-rikollisjärjestön kanssa vastoin EU-suomea sitovia kansainvälisiä ihmisoikeuksia.
        2. He ovat lakkauttaneet itsenäisyyden vastoin suomen perustuslakia (lähde ent.oikeusministeri Hannele Pokka).
        3. Poistaneet yhdenvertaisuuden lainedessä ja
        4. laittavat ihmisten kannettaviksi vaikeesti kannettavia taakkoja mutta eivät itse koske niihin sormellakaan.
        5. Rajoittavat kansalaisten sanan ja tiedonkulun vapautta, ja omantunnon ja uskonnonvapautta.
        6. Heidän päätösten johdosta miljoonat kärsii suorasti ja epäsuorasti toiset miljoonat.
        7. Näitä puolueklaanien rikollisia suojelee korkeinpoliisi johto ja presidentin alaisuudessa oleva SUPO poliisi.

lähde;

Lainhenki elämää vastaan ? - LAKI24.fi - Keskustelu
        http://www.laki24.fi/keskustelu.php?id=32676

http://www.adressit.com/kirje_yklle

Suomi24/mainostajat boikottiin rasismista
        http://www.adressit.com/suomi24-boikottiin

Hyvä esimerkki näistä on puolueklaanien eduskuntaan valittujen etuudet verrattuna muihin työssä käyviin.

kesäloma 2½.kk
        joululoma 1½.kk
        kevätloma 1 viikko
        syysloma 1 viikko
        eduskunnasta täyseläke 7.v jälkeen jopa 40 vuotiaana
        suuri kuukaustulo
        etuudet
        palkkiot
        kestitykset
        ja se surullisen kuuluisa maantapa korruptio

>>>>Esimerkiksi kansanedustajien kesälomaa voisi lyhentää.
        Kansanedustajilla on jouluna lomaa puolitoista kuukautta ja kesällä jopa kaksi ja puoli kuukautta. Tämän lisäksi istunnoissa on viikon taukoa keväällä ja syksyllä

• 11+7
        M+ymmällään kirjoitti:

Heitä on mutta ei heitä riitä kaikille sinkku naisille!

Rahan perässä juoksevia sinkku naisia on pilvinpimein jotka odottaa sitä rikasta ja hyvintoimeentulevaa sulhas ehdokasta.

• frost-free
        M+ymmällään kirjoitti:

Uskonollisessa evlut ja ekumenian palkkapaimenien korkeakirkollisessa babylon ilmapiirissä, ja maanjohdon fundamentaalistisessa ateismissa (miik.3:11). Näissä järjestöissä on okkultistisia vapaamuurareita ja temppelinherroja, bilderberg ryhmän jäseniä jotka palvoo antikristusta.

1. He kun ohjaa tätä maata yrittäjien EK-rikollisjärjestön kanssa vastoin EU-suomea sitovia kansainvälisiä ihmisoikeuksia.
        2. He ovat lakkauttaneet itsenäisyyden vastoin suomen perustuslakia (lähde ent.oikeusministeri Hannele Pokka).
        3. Poistaneet yhdenvertaisuuden lainedessä ja
        4. laittavat ihmisten kannettaviksi vaikeesti kannettavia taakkoja mutta eivät itse koske niihin sormellakaan.
        5. Rajoittavat kansalaisten sanan ja tiedonkulun vapautta, ja omantunnon ja uskonnonvapautta.
        6. Heidän päätösten johdosta miljoonat kärsii suorasti ja epäsuorasti toiset miljoonat.
        7. Näitä puolueklaanien rikollisia suojelee korkeinpoliisi johto ja presidentin alaisuudessa oleva SUPO poliisi.

lähde;

Lainhenki elämää vastaan ? - LAKI24.fi - Keskustelu
        http://www.laki24.fi/keskustelu.php?id=32676

http://www.adressit.com/kirje_yklle

Suomi24/mainostajat boikottiin rasismista
        http://www.adressit.com/suomi24-boikottiin

Hyvä esimerkki näistä on puolueklaanien eduskuntaan valittujen etuudet verrattuna muihin työssä käyviin.

kesäloma 2½.kk
        joululoma 1½.kk
        kevätloma 1 viikko
        syysloma 1 viikko
        eduskunnasta täyseläke 7.v jälkeen jopa 40 vuotiaana
        suuri kuukaustulo
        etuudet
        palkkiot
        kestitykset
        ja se surullisen kuuluisa maantapa korruptio

>>>>Esimerkiksi kansanedustajien kesälomaa voisi lyhentää.
        Kansanedustajilla on jouluna lomaa puolitoista kuukautta ja kesällä jopa kaksi ja puoli kuukautta. Tämän lisäksi istunnoissa on viikon taukoa keväällä ja syksyllä

voi luoja ...Pistähän pääsi kuntoon ja hae avohoitoa ja lopeta se jehovan todistajien kutsuissa käyminen.

• 29
        11+7 kirjoitti:

Heitä on mutta ei heitä riitä kaikille sinkku naisille!

Rahan perässä juoksevia sinkku naisia on pilvinpimein jotka odottaa sitä rikasta ja hyvintoimeentulevaa sulhas ehdokasta.

Rahalla et hurmaa vaikka istuisit keon päällä.
        Tyylitajukin on kehno, vaikka olisit maksanut maltaita vaatteista joihin pukeudut.
        Etsin sinua ihmisenä ja haluan tietää millainen olet. Mikään muu ei kiinnosta.

• au-liskot

me se tiedetään

luulis että nimenomaan pystyisi sitoutumaan kun jättää turhat pelehtimiset väliin

• 5+10

Luulo ei ole tiedon värtti - vai miten se sanonta menee ?

Pitkä jahkailu ja korkeat vaatimukset muuttaa sinkku naisen tahtoa sitoutua. On tässä ketjussa keskusteltu hyvillä kommenteilla useissa erikohdissa.

• 37-20
        5+10 kirjoitti:

Luulo ei ole tiedon värtti - vai miten se sanonta menee ?

Pitkä jahkailu ja korkeat vaatimukset muuttaa sinkku naisen tahtoa sitoutua. On tässä ketjussa keskusteltu hyvillä kommenteilla useissa erikohdissa.

Niin ja siis tokihan pitkät sinkkuajat vähentävät parisuhdekykyjä; ei "deittailukulttuurilla" - saati sitten kokonaan vastakkaiseen sukupuoleen suhteiden luomisen herran haltuun jättämällä - pärjää parisuhteissa.

• Dr.Peterson

Monen sinkku naisen toiveissa

• frost-free

Näin on! Askeleittain ne kriteerit tippuu ekaks lähtee ulkonäkökriteerit ja viimeisenä rahakriteerit.
        Tunteet ei käy enää niin kierroksilla ja se riittää et toisesta vaan tykkää.

• olosta

Sen tuomasta vapaudesta tehdän niin kuin itse haluaa.
      Ei ne halau taikka osaa olla uskollisia ja parisuhteessa, saatika avioliitossa.
      50% avioliitoista hajoaa se facta tilastotietoa.

• tonou

Mä haluan heti synnyttää yhdeksöiset.

• ämmäraati
        tonou kirjoitti:

Mä haluan heti synnyttää yhdeksöiset.

.

• frost-free

kykene. Miehellä pitää olla PALJON tarjottavaa josta ei halua luopua.

• frost-free

se varmaan meneepi niin et kun on tarpeeks aina sinkkuna nähnyt *askaa niin on onnellinen siitä yhdestäkin kunnon miehestä/naisesta ja aika pian siinä varmaan jos ikääkin on on valmis laittamaan kaiken peliin niin että molemmat on satasella mukana ja jos kuset, kuset pahasti eikä siinä niitä tunteitakaan niin sitten ole joten virheisiin ei ole varaa..

Ehkä siks monet miehetkin tajuaa myöhemmässä vaiheessa sen et parisuhteen eteen on annettava myös itse ja osaavat olla niissä paremmin kun tietää et toinen tarkkailee..

• kestävää

Nainen voi olla kuin "hivuttava tauti" ja harrastaa pelkästään yhdenyön M "pysäkkejä".

• antry

koska vanhemmiten oleelliset asiat näkee paremmin, senkin kenestä olisi siksi oikeaksi. Jos vuosia ollut sinkkuna, niin takuulla oikean kohdatessa haluaa panostaa suhteeseen.

• uusipäivä :)

Kun hän antaa elämänsä Jeesuksen haltuun...

SYNTISEN RUKOUS!

RAKAS TAIVAALLINEN ISÄ!

Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee.

Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden.

Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä.

Pane minuun kalliin veresi merkki.

Halua antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa.

Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti.

Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN.

Jeesus sanoo:
      "...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois"

• .

• Kysyjä.

ehkä ei! Kuka tietää?

• On tuohon

Vaikea sanoa yhtä ja pätevää vastausta

• Epäilen suuresti!
    • Mustakin Marski ;)

Useat naiset on kevytkenkäisiä eivätkä halua naimisiin. Rahan ja ulkomaisten miesten perässä juoksevat.

• No ongelma on varmaan jossain muualla kuin pitkässä sinkkuudessa. :D

• Vuodet vierii.......

Jatkuiko sinkkuutesi koko vuoden 2012 ?

• ikisinkkuna

Pystyy jos mies on oikea, tottakai!

• joo up ylös

up up

• päivänsäde

Siis täällä on joskus käyty pitkiäkin keskusteluja, ilman paskan heittoja.
      Erilaisia mielipiteitä on suvaittu ja niihin on vastattu myös eri näkökohdista katsoen.
      Eipä uskoisi samaksi palstaksi. Nyt täällä riehuu trollit ja vielä aika ikävät sellaiset.
      Surkeaa tämä kehitys ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      82
      2627
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      52
      2597
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      68
      2543
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      74
      2443
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      41
      1960
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      56
      1894
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      105
      1779
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      22
      1327
    9. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1327
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      17
      1158
    Aihe