Onko kellään ollut sellaisa tilannetta, että lämmöt eivät olisi olleet koholla kauaakaan ja silti olisi ollut raskaana? Ovatko matalat lämmöt varma merkki siitä, että ei ole?
Lämmöt
5
2591
Vastaukset
- Ei tietenkään..
raskautta et voi mitenkään päätellä oireista etkä lämmöistä etkä yhtään mistään muustakaan kuin raskaustestistä!
- Ninnaliinuska
lämpöjä seurannut saati mittaillut. Ei lämpöilyn tai sen puuttumisen perusteella tai muidenkaan oireiden perusteella voi arvailla onko raskaana vai ei. Jos menkat on säännölliset ja ovulaatiopäivät tiedät, niin käy ostamassa raskaustesti tai tee se neuvolassa/terveyskeskuksessa. Kaikista varminta siten selvittää oletko raskaana vai et.
- !!!
Ei kannata tuijottaa liikaa niihin oireisiin. Siinä menee vaan järki. Mulla ei ole ollut lämmöt koholla. Kerran mittasin huvin vuoksi kun kuulin sellasesta "raskausoireesta", mut oli ihan normaali lämpö. Sikiön olen nähnyt ultrasta jo kerran ja nyt tuntuu liikkeetkin rv16. Oireet ei kerro raskudesta MITÄÄN. Jos olet "vauvakuumeilija", kuten veikkaan, niin tässä sulle yksi terävä neuvo: Älä mieti koko asiaa, anna vaan olla ja elä tyylillä "tärppää sit kun tärppää". Et saa sitä raskautta väkisin tulemaan vaikka kuinka laskisit sekunteja ovikseen, toisessa kädessa kuumemittari ja toisessa ovistesti. Säilytät tällä tavalla jopa oman mielenterveyden :)
- ....
ei minun tietääkseni kaikilla edes lämmöt heittele millään tavalla raskauden oireiluna.. Itse en ainakaan havainnut mitään mainittavaa, en kyllä muistaakseni lämpöjä mittaillutkaan.. Ja vaikka se pitäisikin paikkansa, että ruumiinlämpö voi vaihdella, niin ei sitä kannata pitää ainoana merkkinä siitä että on mahd. raskaana.. Kaikennäköisiä oireita kyllä on, mutta varmin on kuitenkin kai se kuukautisten poisjääminen ja tietysti PLUSSA...
- vauvakuume
miten kuukautiskierron saa selville?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk974198Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n292288Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj512078Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361444- 371285
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111213Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o15996Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.47995Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit77965Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk6838