Macia en vaihda, pankkia kyllä!

Sampo Paska

Sampo Pankki ei vieläkään pysty palvelemaan asiakkaitaan verkossa!
Kesästä lähtien Mac tietokoneiden käyttäjillä on ollut ongelmia sisäänkirjautumisessa ja laskujen maksussa Sampo Pankin verkkosivuilla.
Pankki on ilmoittanut ongelman koskevan vain niitä Mac-koneiden käyttäjiä, jotka pyrkivät kirjautumaan verkkopankkiin Firefox-selaimen kautta, mutta myös Safarin käyttäjät eivät pääse pankkiin ilman reloudaus kikkailuja eivätkä heidän laskunsa välttämättä tule vahvistetuiksi. Eli eivät mene maksuun.
Siitä huolimatta pankki veloittaa ahnaasti viivästyskorkoja myös kaikilta niiltä käyttäjiltä, jotka eivät pääse kirjautumaan heidän sivuilleen.
Mistä johtuu, että Sampo Pankin tietoliikenne on Danske Bankin kanssa yhdistymisen jälkeen ollut näin keskiajalta, kun muut pankit nähtävästi pystyvät palvelemaan asiakkaitaan käyttöjärjestelmästä ja selaimesta riippumatta?
Sampo on Kalevalaa mukaillen pelkkä rahantekokone omistajilleen asiakkaasta välittämättä!

3

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina toisilla on

"Kesästä lähtien Mac tietokoneiden käyttäjillä on ollut ongelmia sisäänkirjautumisessa ja laskujen maksussa Sampo Pankin verkkosivuilla. "

ei minulla, meillä ainakaan, mutta aina on hitaita koneita, huonoja yhteyksiä, tai taitamattomia käyttäjiä.

yhteys on meillä 9,90 soneran ZTE tikku ja paikana Salon keskusta,
      kone on 3-4 vuotta vanha.

• perkelekuvituttaa

heillä ilmeisesti internet explorer selaimena yleisöpäätteissä ja koneet mitä liekään vanhoja paskoja. Verkkopankki hidastelee, etusivulle monesti tulee "sivua ei voi näyttää" virhe, laskujen hyväksyminen on hidasta, ihan perseestä. Omalla koneella joka on muutaman kuukauden vanha läppäri Vista käyttöjärjestelmällä, mokkulalla ja Firefox selaimella on toiminut paremmin.
        Tietoturva vaan huolestuttaa kun en ole mikään tietotekniikan ammattilainen, jotkut windows päivityksetkin on vittuilleet eivätkä latautuneet windows update toiminnolla, enimmät olen saanut asennettua manuaalisesti lataamalla windows update sivustosta mutta ainakin yksi on sellainen jota en ole varmuudella löytänyt sieltä, Kb numero sivustossa on aina eri kuin mitä koneen Windows update näyttää. Tällainen vituttaa suunnattomasti että tehdään arjesta näin monimutkaista ja vaativaa, joutuu itse tekemään sen työn minkä joskus pankkivirkailija teki palkkansa eteen ja vielä maksamaan pankille palvelumaksua siitä hyvästä saatana!

• 543210

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      100
      1695
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe