mikä olisi pitävävintä ilmastointiteippiä ja mistä sitä saa tai mitä suosittelette, jota itse käytätte? :D
itse olen käyttänyt jotain halpis advance-teippiä ja se ei oikein pysy missään :/
elikkäs mitä itse käytätte ja mitä suosittelette ja mistä sitä mahdollisesti saa? :)
kiitos
mikä olisi?
3
247
Vastaukset
- jessussentään
mitään ei suositella, mistään sitä ei saa. Nyt tiedät mitä kaipaat.
- duct tape doctor
halvinta kannattaa käyttä, vaikka tutkimuksissa ei tarkemmin kantaa otettukaan
http://fi.wikipedia.org/wiki/Syylä - tärkeimmät
Vaikka tuossa kaksi "fiksua" meinaa ettei tartte....
Sellaista vulkanoituvaa harmaata olen nähnyt ja käyttänytkin. Tarttuu kuin tauti ja hyvää tavaraa, hinnasta tai saatavuudesta ei tietoa.
Myö tavallinen "roudari" eli iv-teippi pysyy hyvin pellissä. Sitä pitää vaan tempaista useampi kierros.
Oleellisinta on että liesituulettimen ja jäteilman putkista tulee vesitiiviit. Syyn voit lukea noista "liesituulettimesta tippuu vettä" jutuista. minä liimasin nuo kyseiset putket kun ei niissä montaa liitosta ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560